Ευρωπαϊκά Προγράμματα Erasmus+ / eTwinning

30 / 04 /2019   έως  06 / 05 / 2019 :  Υλοποίηση του 2018-1-EL01-KA116-046838

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος  ERASMUS +, Δράση Μαθησιακή Κινητικότητα ΚΑ1, τομέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης,  υλοποιήθηκε η ροή που αφορούσε το 1ο ΕΠΑ.Λ Σιβιτανιδείου, του εγκεκριμένου επιμορφωτικού προγράμματος με κωδικό 2018-1-EL01-KA116-046838  και τίτλο:

«Καινοτόμες προσεγγίσεις στη δημιουργία ενός σύγχρονου εκπαιδευτικού περιβάλλοντος στην Β/θμια Ε.Ε.Κ. μέσω επιμόρφωσης προσωπικού & εκπαιδευομένων, σύνδεσης παρεχόμενης μάθησης με την αγορά εργασίας και παροχής ίσων ευκαιριών σε μειονοτικές ομάδες». 

Η κατάρτιση αφορούσε κύκλο δομημένων μαθημάτων, με τίτλο: Digital classroom», για οκτώ (8) δικαιούχους εκπαιδευτικούς του 1ου ΕΠΑ.Λ Σιβιτανιδείου, στη Λετονία (Ρίγα) για μία (1) εβδομάδα, από τον εκπαιδευτικό οργανισμό: EEC (European Educational Circle).

Τα πεδία κατάρτισης αφορούσαν (ενδεικτικά):

  • Το εκπαιδευτικό σύστημα στη Λετονία. Η Νέα σχολική μεταρρύθμιση που εισάγει την προσέγγιση των ικανοτήτων και τη δημιουργικότητα καθώς και την ψηφιακή τάξη στην εκπαίδευση.

  • Αντανάκλαση των αποτελεσμάτων, των διαδικασιών και των συναισθημάτων σχετικά με τη σύνοδο: ατομική, σε ζεύγη και ομαδική εργασία.
  • Παρουσιάσεις και των δύο οργανισμών (αποστολής και υποδοχής) σχετικά με την εμπειρία τους στη χρήση εκπαιδευτικών εφαρμογών στο σχολείο.
  • Χρήση των ΤΠΕ για την προώθηση επιχειρηματικών ικανοτήτων στο σχολείο (εργασία σε ζεύγη και ομαδική).

  • Εργαστήριο Κινούμενων Σχεδίων: πώς χρησιμοποιούνται τα κινούμενα σχέδια για εκπαιδευτικούς σκοπούς.

  • Δείτε το  σχετικό video που δημιουργήθηκε στο Εργαστήριο Κινούμενων Σχεδίων εδώ: 

        https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=F1ILHXMlC1U&feature=youtu.be

 

01 / 10 /  2018                 

Erasmus                                                                                                                   

 

«Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο πλαίσιο υλοποίησης εγκεκριμένου προγράμματος Erasmus +, Δράση Μαθησιακή Κινητικότητα ΚΑ1, τομέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης»

Σας ενημερώνουμε ότι στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus + Δράση Μαθησιακή Κινητικότητα ΚΑ1, τομέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, θα υλοποιηθεί το παρακάτω εγκεκριμένο επιμορφωτικό πρόγραμμα, το οποίο υποβλήθηκε από το 1ο ΕΠΑ.Λ Σιβιτανιδείου προς το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών, στο πλαίσιο της πρόσκλησης υποβολής προτάσεων κινητικότητας.

Το εγκεκριμένο επιμορφωτικό πρόγραμμα με κωδικό 2018-1-EL01-KA116-046838  και τίτλο:

«Καινοτόμες προσεγγίσεις στη δημιουργία ενός σύγχρονου εκπαιδευτικού περιβάλλοντος στην Β/θμια Ε.Ε.Κ. μέσω επιμόρφωσης προσωπικού & εκπαιδευομένων, σύνδεσης παρεχόμενης μάθησης με την αγορά εργασίας και παροχής ίσων ευκαιριών σε μειονοτικές ομάδες»,

περιλαμβάνει κατάρτιση σε πρόγραμμα εργασίας 8 δικαιούχων / συμμετεχόντων στην Λετονία (Ρίγα) για μία (1) εβδομάδα.

Λεπτομέρειες:

  • Περίοδος υλοποίησης: Τρίτη 30/04/2019 – Δευτέρα 06/05/2019.
  • Γλώσσα εργασίας: Αγγλική.
  • Προαπαιτούμενες γνώσεις: Λογισμικά εφαρμογής ΤΠΕ-(Α΄ & Β΄ επίπεδο, Blogs, Learning Communities, Ιστολόγια,Wikis, Web 2.0 κ.α.)
  • Καταληκτική ημερομηνία εκδήλωσης ενδιαφέροντος για συμμετοχή είναι η Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2018.
  • Αιτήσεις συμμετοχής μαζί με σύντομο βιογραφικό θα κατατίθενται στο Πρωτόκολλο της Σχολής με αποδέκτη τη Διευθύντρια του 1ου ΕΠΑ.Λ Σιβιτανιδείου.
  • Υποχρεωτική είναι η κατάθεση υπεύθυνης δήλωσης (μαζί με την αίτηση) στην οποία θα αναφέρεται η συμμετοχή ή μη σε προηγούμενα προγράμματα των εκπαιδευτικών μονάδων της ΣΔΣΤΕ και του Τμήματος Προγραμμάτων Ε.Ε., Εθνικών Φορέων & Σύνδεσης με την Παραγωγή (χώρα μετακίνησης και έτος).
  • Όλα τα απαιτούμενα έντυπα (αίτηση, υπεύθυνη δήλωση) θα διατίθενται από το Γραφείο της Διευθύντριας του 1ου ΕΠΑ.Λ Σιβιτανιδείου. 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στον υπεύθυνο επικοινωνίας του προγράμματος κο  Βικέντιο Γραμματικόπουλο.

 

Erasmus

 

 

24 / 11 /2017 : «30 χρόνια Erasmus – Erasmus + και ο ρόλος της Σιβιτανιδείου  Δημόσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων»

Την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η εκδήλωση που διοργάνωσαν η Σιβιτανίδειος Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων και το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) ως Εθνική Μονάδα του Προγράμματος Erasmus+.

Το θέμα της εκδήλωσης ήταν: «30 χρόνια Erasmus – Erasmus+ και ο ρόλος της Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων».

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης Ειδικών Προγραμμάτων Διεθνών Υποτροφιών του ΙΚΥ, κος Φώτιος Κ. Αθανασόπουλος, ο οποίος αναφέρθηκε μέσω της ομιλίας του στα 30 χρόνια επιτυχημένης διαδρομής του ΙΚΥ στο πρόγραμμα Εrasmus και τη συμμετοχή της Σιβιτανιδείου Σχολής στα προγράμματα κινητικότητας.

Στο τέλος της εκδήλωσης έγινε η απονομή του πιστοποιητικού κινητικότητας στους μαθητές του 3ου ΕΠΑΛ Σιβιτανιδείου, οι οποίοι συμμετείχαν στο σχέδιο κινητικότητας Erasmus+, που υλοποιήθηκε στην Κύπρο και τη Σλοβενία το καλοκαίρι 2017.

«Έναρξη Εκδήλωσης» – Βασίλης Ζαφειρίου, Προϊστάμενος Τμήματος Προγραμμάτων Ευρωπαϊκής Ένωσης, Εθνικών Φορέων και Σύνδεσης με την Παραγωγή  Σιβιτανιδείου Σχολής.

Erasmus 5

Χαιρετισμός Γενικής Διευθύντριας Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων, Ουρανίας Καλαντζή.

Erasmus 1

«30 χρόνια επιτυχίας από το Εrasmus στο Εrasmus+»,Φώτιος Κ. Αθανασόπουλος, Προϊστάμενος Διεύθυνσης Ειδικών Προγραμμάτων Διεθνών Υποτροφιών, ΙΚΥ.

Erasmus 3

«Η χρησιμότητα των προγραμμάτων κινητικότητας στην ανάπτυξη των προσόντων μέσω του ECVET»,Κώστας Καλτσάς, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ17 Ηλεκτρολόγων, Πρόεδρος ΕΤΕ.

Erasmus 4

«Τα plus(+) του Χάρτη Κινητικότητας»,Χαρά Κατελάνου, Προϊσταμένη Διεύθυνσης Οικονομικών Σιβιτανιδείου Σχολής.

Erasmus 8

 

«Σιβιτανίδειος Σχολή και Erasmus+»

Χρήστος Κουτουλάκος, Διευθυντής 2ου ΕΠΑ.Λ Σιβιτανιδείου,

Erasmus 6

Βικέντιος Γραμματικόπουλος, Εκπαιδευτικός 1ου ΕΠΑ.Λ Σιβιτανιδείου,

Erasmus 7

Αγλαϊα Καραμαλάκη, Εκπαιδευτικός 3ου ΕΠΑ.Λ Σιβιτανιδείου & Μαθητές Σιβιτανιδείου. Απονομή πιστοποιητικού κινητικότητας στους συμμετέχοντες μαθητές

Erasmus 2

 

 

16 / 11 /2017 :   Erasmus

Welcome / FΆILTE  Emir

Καλωσορίζουμε στην Ελλάδα τον κο Emir Stranjak,  Manager της Martello Training Ltd.

Arrival to Dublin

P5050371

 

 

 

 

 

 

 

Στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+, υλοποιήθηκε (από 2/5/2016 έως 8/5/2016), η μια εκ των δυο ροών του επιμορφωτικού προγράμματος με κωδικό 2015-1-EL01-KA101-013218 και τίτλο: «Αντιμετώπιση της σχολικής διαρροής: Ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών, μέσω της αξιοποίησης των λογισμικών εφαρμογής ΤΠΕ, για την αντιμετώπιση της πρόωρης σχολικής εγκατάλειψης». 

Το παραπάνω πρόγραμμα, σε συνεργασία του 1ου  ΕΠΑ.Λ Σιβιτανιδείου με την Martello Training Ltd, περιλάμβανε κατάρτιση πέντε  εκπαιδευτικών στο Δουβλίνο (Ιρλανδία)  για μία εβδομάδα.

 

19 / 03 /2017   έως  25 / 03 / 2017 :  Υλοποίηση του 2016-1-EL01-KA101-022697

ΙΚΥ

Erasmus

 

 

 

Δείτε το video από την κατάρτιση εδώ: https://youtu.be/sEvakmU2ZPM

Στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος  ERASMUS +Βασική Δράση ΚΑ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων/Learning Mobility of Individuals – Κινητικότητα προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης, υλοποιήθηκε το εγκεκριμένο επιμορφωτικό πρόγραμμα 2016-1-EL01-KA101-022697  με τίτλο: «Η μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ως εργαλείο για την αναβάθμιση των γνώσεων και των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών στις τεχνολογίες αιχμής και τις νέες παιδαγωγικές του 21ου αιώνα», στην Ισπανία (Bilbao).

DSC_0052

DSC_0067

 

 

 

 

 

 

Το Πρόγραμμα της Κατάρτισης, εκτός των σεμιναρίων περιλάμβανε και επισκέψεις σε Εκπαιδευτικά Κέντρα και Οργανισμούς, ώστε να δούμε “στην πράξη” τις νέες μεθοδολογίες και τις τεχνολογίες αιχμής που χρησιμοποιούνται στη Χώρα των Βάσκων στο χώρο της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.  Τα Εκπαιδευτικά Κέντρα και οι Οργανισμοί που επισκεφθήκαμε είναι:

1.Tknika in Errenteria (www.tknika.eus/)

Logo TKNIKA

Meeting with Jose Luis Fernandez Maure, International Manager Tknika Office.

IMG_20170324_095447

P3240284

 

 

 

 

 

 

P3240261

3

 

 

 

 

 

 

Το Tknika είναι ένα κέντρο που υπάγεται στο Υφυπουργείο της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του Τμήματος Παιδείας της κυβέρνησης της Χώρας των Βάσκων.

Η καινοτομία και η εφαρμοσμένη έρευνα αποτελούν τον πυρήνα του Tknika στις συνεχιζόμενες προσπάθειές του για να τοποθετήσει την Επαγγελματική Κατάρτιση των Βάσκων στο ευρωπαϊκό προσκήνιο. Το Tknika είναι ένα από τα πιο προηγμένα κέντρα του κόσμου της επαγγελματικής κατάρτισης.

Μέσω της δικτύωσης και της άμεσης συμμετοχής του διδακτικού προσωπικού της Επαγγελματικής Κατάρτισης των Βάσκων, το Κέντρο αναπτύσσει καινοτόμα σχέδια στους τομείς της τεχνολογίας, της εκπαίδευσης και της διαχείρισης.

Η αποστολή του Tknika είναι να κάνει την έρευνα και την εφαρμογή της πυρήνα της καινοτομίας και θεμελιώδη στοιχεία της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης στη Χώρα των Βάσκων. Επίσης στοχεύει να σημειωθεί πρόοδος στις νέες ρυθμίσεις και διαδικασίες μάθησης και να μειώσει το χάσμα των δεξιοτήτων από τη στιγμή που μια ιδέα ή η τεχνολογία προκύπτει μέχρι η κοινωνία να μπορεί να επωφεληθεί από αυτό.

Μέσα από μια δυναμική ανοικτή στη συνεργασία και την ίδρυση συμμαχιών, υποθάλπει τη δημιουργία δικτύων, την ομαδική εργασία, τη δημιουργικότητα και την αειφορία.

2. CIFP Bidebieta LHII (www.bidebieta.hezkuntza.net/web/guest)

20eb9133e7321e386740d225d56d9dbdc63bbec3

Fields of study: Mechanic, Machinery, Admin, Robotics, Electrical installations

P3200064 P3200080

 

 

 

 

 

 

P3200082

P3200075

 

 

 

 

 

 

Το Κέντρο Bidebieta ελέγχεται από το Υφυπουργείο του Τμήματος Επαγγελματικής Κατάρτισης, Παιδείας, Πολιτικής Γλώσσας και Πολιτισμού της Βασκικής κυβέρνησης και συνεργάζεται με το Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής Πολιτικής της Βασκικής κυβέρνησης, με Ιδρύματα και άλλους οργανισμούς και εταιρείες του χώρου.

Το Κέντρο διαθέτει από το 2002 πιστοποίηση ISO 9001 και σήμερα έχει πιστοποιηθεί με το πρότυπο UNE-EN ISO 9001: 2008, για τις διδασκαλίες της Επαγγελματικής Κατάρτισης και Εκπαίδευσης και την Απασχόληση, που χορηγείται από τον οργανισμό AENOR. Το 2006 κέρδισε το διακριτικό ασημένιο Q από τον οργανισμό Euskalit, μετά την εξωτερική αξιολόγηση, σύμφωνα με το πρότυπο της αριστείας EFQM, αφού έλαβε από το Υπουργείο Παιδείας Εύφημη Μνεία και Εθνικό Βραβείο Ποιότητας στην πρόσκληση του 2003. Το 2011, το Κέντρο έλαβε την πιστοποίηση EKOSCAN, και από το 2015 έχει την πιστοποίηση του Ολοκληρωμένου συστήματος περιβαλλοντικής διαχείρισης κατά ISO 14001.

LvX1cxAI

To Ikaslan Mobility αντιπροσωπεύει όλα τα γραφεία Ikaslan στη χώρα των Βάσκων. Είναι μια ένωση των δημόσιων κέντρων αποστολή των οποίων είναι να προωθήσουν και να συντονίσουν τη δράση σε τομείς της διαχείρισης, της κατάρτισης, του εκσυγχρονισμού και της καινοτομίας.

P3200069

P3200066

 

 

 

 

 

 

3. IES Emilio Campuzano (www.emiliocampuzano.hezkuntza.net/web/guest)

ies-emilio-campuzano-bhi-logo

Fields of study: Electronics, Printing, car mechanics, machinery production, Industrial robotics, civil works and architecture.

b1902b2f7ef40f555b093e4de9a1919e

DSC_0263

 

 

 

 

 

 

P3200102

 

4

 

 

 

 

 

 

 

Το σημερινό I.E.S. Emilio Campuzano του Μπιλμπάο έχει τις ρίζες του στη Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, που ιδρύθηκε με πρωτοβουλία του δημάρχου του Μπιλμπάο D. Pablo de Alzola, και εγκαινιάστηκε στις 10 Φεβρουαρίου 1879. Ως ένα από τα παλαιότερα κέντρα, το IES Campuzano έχει κάνει μια δέσμευση για την εκπαίδευση και την πρόοδο, που χρησιμεύει ως γέφυρα μεταξύ της εκπαίδευσης και της εργασίας. Συμμετέχει στο μοντέλο της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, και στη μόνιμη αναζήτηση της συνεχούς βελτίωσης, ώστε να παρέχει έγκυρες λύσεις στα τρία υποσυστήματα επαγγελματικής κατάρτισης. Με την κοινή προσπάθεια των σχεδόν 120 Εκπαιδευτικών του I.E.S. Emilio Campuzano, την ανάπτυξη εργαλείων όπως η Διαχείριση Διαδικασιών και Αξιολόγησης, και δίνοντας προτεραιότητα στον εντοπισμό και την ικανοποίηση των αναγκών και των προσδοκιών των μαθητών του, παρέχει ολοκληρωμένη εκπαίδευση: επαγγελματική και ανθρώπινη, σε περίπου 1.500 μαθητές που το περιβάλλουν με την εμπιστοσύνη τους.

4. CIFP Tartanga LHII (www.tartanga.hezkuntza.net/web/guest)

layout_set_logo

Fields of study: Computer and Networks, Audiovisuals, Electronic and IT Communications Installations and admin studies.

P3210122 P3210126

 

 

 

 

 

 

DSC_0510

 

DSC_0524

 

 

 

 

 

Το CIFP Tartanga LHII ιδρύθηκε το 1978, σε μια εποχή που η Επαγγελματική Κατάρτιση είχε αρχίσει να ενισχύεται στη χώρα των Βάσκων. Τα πρώτα επαγγελματικά πεδία που προσφέρθηκαν ήταν Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Ηλεκτρονικών, Administration Management, Information Technology, Media studies και Φροντίδα Υγείας.

Κατά τη διάρκεια των επόμενων ετών αναπτύχθηκε σε υψηλότερο επίπεδο Επαγγελματικής Σχολής και με προϋποθέσεις για μια ευρύτερη προσφορά κατάρτισης για τους εργαζόμενους και τις επιχειρήσεις. Ανέπτυξε επίσης τη διαχείριση του με βάση τα συστήματα ελέγχου της ποιότητας και του απονεμήθηκε το Εθνικό Βραβείο Ποιότητας στις διαδικασίες διδασκαλίας-μάθησης. Αργότερα, το Tartanga θα συμπεριλάβει την κοινωνική εργασία και περιβαλλοντικές μελέτες. Έχει επίσης ένα εξαιρετικό Τμήμα Πληροφορικής.

Η Σχολή προσφέρει 15 διαφορετικά μαθήματα Επαγγελματικής Κατάρτισης, τα περισσότερα από αυτά στα Ισπανικά αν και υπάρχουν κάποιες επιλογές για να σπουδάσουν στην Βασκική ή στα Ισπανικά / Αγγλικά. Έχει περίπου 650 μαθητές που έχουν τη δυνατότητα να ολοκληρώσουν την περίοδο κατάρτισής τους στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα μέσω του προγράμματος Erasmus +, καθώς και συμβουλές και τις εγκαταστάσεις, αν θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση μέσω του επιχειρηματικού προγράμματος Urratsbat.

Το σχολείο είναι ανοιχτό για τον επιχειρηματικό κόσμο, και συνεργάζεται με εταιρείες σε προγράμματα κατάρτισης και τον πειραματισμό. Επίσης, έχει τους πόρους για να διατηρήσει και να βελτιώσει τις επιχειρηματικές σχέσεις του.

5. IES San José de Calasanz (www.sjcalasanz.com/

cabezal-zona-superior

Fields of study: Laboratory, Documentation and sanitary administration, Administration and finance, Marketing and advertising, Drugstore, Administrative management.

P3220172

DSC_0774

 

 

 

 

 

 

P3220171

 

DSC_0795

 

 

 

 

 

 

Το IES San José de Calasanz άρχισε να λειτουργεί το 1969, με την έναρξη ισχύος του νόμου Γενικής Εκπαίδευσης του 1970. Στην αρχή, η διδασκαλία του επικεντρώνεται σε επίπεδα προσχολικής εκπαίδευσης.

Στο σχολικό έτος 1975-1976 ξεκίνησε την καριέρα του στον τομέα της επαγγελματικής κατάρτισης, γνωρίζοντας τις εκπαιδευτικές ανάγκες της περιοχής επιρροής του: στην αριστερή όχθη.

Στις αρχές της δεκαετίας του 1980 ξεκινά τη 2η τάξη της Επαγγελματικής Κατάρτισης στις ειδικότητες Εξωτερικού Εμπορίου και Μεταφορών, Ακτινολογικό Εργαστήριο και Νηπιαγωγών.

Το Calasanz College είναι ένα από τα πρώτα κέντρα στην Bizkaia για την προώθηση της κατάρτισης στο χώρο εργασίας.

Το 1990, το Calasanz College άρχισε το σημερινό στάδιο της προσφοράς εκπαίδευσης που το καθορίζει: Προσχολική Αγωγή, Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση καθώς και κατάρτιση στη διοίκηση, το εμπόριο και Μάρκετινγκ, στην Υγεία και τις Κοινωνικές υπηρεσίες.

Το 2005 απέκτησε το ασημένιο μετάλλιο EFQM.

Το 2009 απέκτησε την αναγνώριση ως «Αειφόρο Σχολείο» .

Το IES San José de Calasanz διαθέτει από το 2011 πιστοποίηση ISO 9001.

6. IES Eskurtze BHI (www.eskurtze.hezkuntza.net/web/guest)

mFields of study: Attention to persons in situation of dependence, Electronics, Automotion, Child Education.

P3200105

P3200103

 

 

 

 

 

 

 

Το σημερινό IES Eskurtze BHI  ανήκει στο δίκτυο των δημόσιων σχολείων της Βασκικής κυβέρνησης. Από την ίδρυσή του το 1979, το IES Eskurtze BHI επεδίωξε να προσφέρει μια ποιοτική εκπαίδευση, φιλοδοξώντας να αναγνωρίζεται κοινωνικά, να συμβάλει στη βελτίωση της διδασκαλίας-μάθησης και τη βελτίωση της επαγγελματικής ικανότητας των μαθητών του διευκολύνοντας την απασχόλησή τους.

Προσφέρει μια πλήρη εκπαίδευση από 12 έως 20 ετών, σε ένα ευρύ φάσμα ειδικοτήτων. Δεσμεύεται για την εξωτερική εκπαίδευση των μαθητών του με τουλάχιστον 400 ώρες εκπαίδευσης σε εταιρείες για τους μαθητές των κύκλων κατάρτισης, με τη δυνατότητα απόκτησης υποτροφίας για τις πρακτικές αυτές στο εξωτερικό μέσω Ευρωπαϊκών προγραμμάτων Erasmus +.

Λίγο sightseeing …

Το Μπιλμπάο είναι μια πόλη που περιστοιχίζεται από λόφους και βρίσκεται σε απόσταση 11 χιλιομέτρων από τον Ατλαντικό Ωκεανό, με τον οποίο συνδέεται μέσω του πλωτού ποταμού Nervion. Σε αυτό το ποτάμι το Μπιλμπάο οφείλει το όνομά του (από το bi albo, που στα βασκικά σημαίνει «δύο όχθες») και την παλιά του αίγλη. Μέχρι το 1997 το Μπιλμπάο ήταν μια καθαρά βιομηχανική πόλη, ένα μέρος που οι τουρίστες απλά προσπερνούσαν αναζητώντας τα αυθεντικά τοπία της γης των Βάσκων.

Όμως από την ημέρα που το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης άνοιξε τις πόρτες του, το ύφος της πόλης άλλαξε. Το φουτουριστικό δημιούργημα του διάσημου αρχιτέκτονα Frank Ghery χτίστηκε στην παλιά βιομηχανική ζώνη του Μπιλμπάο για να στεγάσει έργα μοντέρνας τέχνης του ιδρύματος Solomon Guggenheim.

Το Guggenheim

Το πλέον αναγνωρίσιμο κτίριο της πόλης, απέχει πολύ από ένα συνηθισμένο μουσείο σύγχρονης τέχνης. Φτιαγμένο από τιτάνιο, το οποίο αλλάζει χρώμα σχεδόν ανά πεντάλεπτο, ανάλογα με τη γωνία υπό την οποία (δεν) πέφτουν επάνω του οι ακτίνες του ήλιου, και σχεδιασμένο έτσι ώστε να θυμίζει καράβι που πλέει στα νερά του ποταμού, το κτίριο του Guggenheim είναι, κατά γενική ομολογία, πολύ εντυπωσιακότερο από το περιεχόμενό του.

DSC_1287

 

DSC_1260

 

 

 

 

 

Ένας γιγάντιος pop-art σκύλος, δια χειρός Jeff Koons, ο Puppy φτιαγμένος εξ’ ολοκλήρου από λουλούδια και φυτά, ένα τεράστιο μπουκέτο από πλεξιγκλάς τουλίπες, ακόμη και μια «εγκατάσταση» που εκτοξεύει καπνό πάνω στο νερό του ποταμού ανά τακτά χρονικά διαστήματα δημιουργώντας αφηρημένα σχήματα είναι μερικές από τις εικαστικές εκπλήξεις της διαδρομής.

Η Γέφυρα του Βισκαϊκού (Puente de Bizkaia)

Η πρώτη κρεμαστή γέφυρα που κατασκευάστηκε με πλατφόρμα για την μεταφορά εμπορευμάτων και οχημάτων, το μακρινό 1893, τότε που οι περιοχές τις οποίες ενώνει, Portugalete και Las Arenas, ήταν ολόκληρες πόλεις.

5576715657_b51c698751

puente-colgante-hanging-bridge

 

 

 

 

 

 

 

Εντυπωσιακά είναι τα κτίρια της παλιάς πόλης, στην όχθη του ποταμού.

P3190040

9

 

 

 

 

 

 

 

Το δημαρχείο της πόλης και η κρεμαστή γέφυρα με την υπογραφή του Καλατράβα. 

8

10

 

 

 

 

 

 

 

 

22/08/2016- 26/08/2016 :     Υλοποίηση του 2015-1-EL01-KA101-013218

Δείτε το video από την κατάρτιση εδώ:  https://www.youtube.com/watch?v=OQRMvDKEkAw&feature=youtu.be

 ΙΚΥ

Erasmus

 

 

 

Στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+Βασική Δράση ΚΑ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων/Learning Mobility of Individuals – Κινητικότητα προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης, υλοποιήθηκε η δεύτερη ροή του εγκεκριμένου επιμορφωτικού προγράμματος 2015-1-EL01-KA101-013218 με τίτλο: «Αντιμετώπιση της σχολικής διαρροής: Ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών, μέσω αξιοποίησης των λογισμικών εφαρμογής ΤΠΕ, για την αντιμετώπιση της πρόωρης σχολικής εγκατάλειψης». 

Το εγκεκριμένο πρόγραμμα περιλάμβανε κατάρτιση σε συνεργασία με την ITC International TEFL certificate s.r.o  στις θεματικές ενότητες με τίτλο: “Current Issues in Education – Early School Leaving” .

P8210003P8210069

H κατάρτιση αφορούσε επτά (7) εκπαιδευτικούς  του 1ου ΕΠΑ.Λ. Σιβιτανιδείου στην  Τσεχία (Πράγα) για μία (1) εβδομάδα από 22-08-2016 έως 26-08-2016.

Tα μαθήματα ήταν διαρθρωμένα σε 9 διαφορετικές ενότητες κατάρτισης, καθεμιά  από τις οποίες κάλυπτε μια διαφορετική πτυχή του θέματος της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου.

Η παρακολούθηση των μαθημάτων περιλάμβανε κυρίως πρακτική και δραστηριότητες σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές και τα προληπτικά μέτρα.

P8220001

P8220017

 

 

 

 

 

 

Μαθησιακά αποτελέσματα

  • Η βελτίωση των γνώσεων των εκπαιδευόμενων στον τομέα της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου, η παροχή θεωρητικού υπόβαθρου, μετρήσεων και δεδομένων, που επιτρέπουν στην ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών και την απόκτηση εμπειρίας.
  • Η βελτίωση της διδασκαλίας των παιδιών με ειδικές ανάγκες και των παιδιών που διατρέχουν κίνδυνο αποκλεισμού.
  • Η συμμετοχή και συνεργασία με τους γονείς των παιδιών που διατρέχουν κίνδυνο πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου.
  • Η στήριξη της επαγγελματικής ανάπτυξης, συμπεριλαμβανομένων των ολοκληρωμένων στρατηγικών.
  • Η παροχή παραδειγμάτων καλής πρακτικής, επίσκεψη και συνεργασία σε σχολικά ιδρύματα για παιδιά με συμπεριφορές κινδύνου καθώς και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
  • Η απόκτηση γνώσης των βέλτιστων πρακτικών και των τελευταίων ερευνών στον τομέα της ψυχικής υγείας των παιδιών και σε συναφείς τομείς.
  • Η προώθηση καινοτομιών, η ενεργός συμμετοχική εκπαίδευση και οι διαπολιτισμικές τάσεις.
  • Η ενίσχυση των εκπαιδευόμενων να συναντήσουν συναδέλφους από διαφορετικές εθνικότητες εντός της Ε.Ε., να συζητήσουν το υπόβαθρο και τις πολιτισμικές διαφορές, και να οικοδομήσουν ένα δίκτυο εκπαιδευτικών για μελλοντική συνεργασία.

11151109

 

 

 

 

 

P8220001

1110

 

 

 

 

 

 

P8240003 P8240001

 

 

 

 

 

 

P8240004

1310

 

 

 

 

 

 

P8230033

P8260032

 

 

 

 

 

 

P8280120 α

02/6/2016

ΙΚΥ

Erasmus     

 

 

 

Θέμα: Έγκριση συμμετοχής στο Πρόγραμμα Erasmus +/Δράση ΚΑ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης.
Με ευχαρίστηση σας ανακοινώνουμε ότι εγκρίθηκε η αίτηση που υποβάλλατε στο ΙΚΥ σχετικά με τη συμμετοχή του 1ου ΕΠΑ.Λ ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ, στη δράση «Μαθησιακή κινητικότητα προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης» με κωδικό 2016-1-EL01-KA101-022697 και τίτλο: «Η μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ως εργαλείο για την αναβάθμιση των γνώσεων και των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών στις τεχνολογίες αιχμής και τις νέες παιδαγωγικές του 21ου αιώνα», στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus+, το οποίο επιχορηγείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η αίτησή σας αξιολογήθηκε από εξωτερικούς αξιολογητές σύμφωνα με τα κριτήρια επιλογής και τις Ευρωπαϊκές προτεραιότητες, όπως αναφέρονται στη σχετική πρόσκληση ενδιαφέροντος“.

Ο εταίρος που θα συμμετάσχει στο προτεινόμενο σχέδιο είναι η Εducation & Μobility, ιδιωτικός οργανισμός, ο οποίος εδρεύει στο Μπιλμπάο της Χώρας των Βάσκων, στην Ισπανία.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Βαθμολογία: 99,39/100

Συνάφεια του σχεδίου:29,4/30

Ποιότητα σχεδιασμού και υλοποίησης: 40/40

Αντίκτυπος, διάδοση αποτελεσμάτων και βιωσιμότητα του σχεδίου: 30/30

Συνολικά σχόλια προς τον αιτούντα
Πρόκειται για μια εξαιρετικά καλά σχεδιασμένη αίτηση για ένα πρόγραμμα σχετικά με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση που φαίνεται να αποτελεί απαραίτητο εργαλείο για τον Οργανισμό και για τα μελλοντικά του σχέδια. Περιέχει πολλά δυνατά σημεία τα οποία φαίνεται να έχει τη δυνατότητα το σχολείο να τα αξιοποιήσει στο έπακρο. Αν ακολουθηθούν όλες οι φάσεις και πραγματοποιηθούν όλες οι προβλεπόμενες δραστηριότητες, θα ωφεληθεί τόσο το σχολείο όσο και ο χώρος της επαγγελματικής εκπαίδευσης που φαίνεται πως πρέπει να βαδίσει, όπως διαφαίνεται από την αίτηση, σε νέα πορεία.

 

 

02/05/2016- 08/05/2016

Erasmus

 

 

Υλοποίηση του 2015-1-EL01-KA101-013218

Δείτε το video από την κατάρτιση εδώ: https://youtu.be/vy7NV0s5128

Στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+, Βασική Δράση ΚΑ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων/Learning Mobility of Individuals Κινητικότητα προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης, υλοποιήθηκε η μια εκ των δυο ροών του εγκεκριμένου επιμορφωτικού προγράμματος 2015-1-EL01-KA101-013218 με τίτλο: «Αντιμετώπιση της σχολικής διαρροής: Ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών, μέσω της αξιοποίησης των λογισμικών εφαρμογής ΤΠΕ, για την αντιμετώπιση της πρόωρης σχολικής εγκατάλειψης». Το εγκεκριμένο πρόγραμμα περιλάμβανε κατάρτιση (σε συνεργασία με την Martello Training Ltd)  σε πρόγραμμα εργασίας πέντε (5) δικαιούχων / συμμετεχόντων εκπαιδευτικών του 1ου  ΕΠΑ.Λ Σιβιτανιδείου στο Δουβλίνο (Ιρλανδία)  για μία (1) εβδομάδα (από 2/5 έως 8/5/2016).

Οι επωφελούμενοι εκπαιδευτικοί καταρτίστηκαν βασικά στο πεδίο της χρήση της τεχνολογίας στην τάξη, ως εργαλείου για την ανανέωση του ενδιαφέροντος των μαθητών για τη σχολική επιτυχία.

Οι θεματικές περιοχές στις οποίες συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί είναι :

  • Ποιότητα και αξιολόγηση στη δευτεροβάθμια τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση.
  • Έλεγχος και αποτελέσματα εκμετάλλευσης που απορρέουν από την εμπειρία της χώρας που μας φιλοξένησε.
  • Νέες Τεχνολογίες και προγράμματα μάθησης στην Ευρώπη και ειδικά στο Ηνωμένο Βασίλειο (Ιρλανδία).
  • Μέθοδοι και τρόποι για να τονωθεί το ενδιαφέρον των μαθητών.
  • Στρατηγικές διδασκαλίας / μάθησης , χρησιμοποιώντας οπτικοακουστικό εξοπλισμό , τεχνική υποστήριξη ή άλλα ψηφιακά μέσα, πειραματικές δραστηριότητες, ερευνητικές εργασίες, ομαδικές εργασίες , κλπ.
  •  Δευτέρα 02/05/2016 (απόγευμα)  – Άφιξη στο Δουβλίνο.

P5020001Arrival to Dublin

Περιήγηση στο Δουβλίνο. Μια περιήγηση για την ομάδα στο κέντρο της πόλης.

P5030055P5030149

General Post Office (GPO), Trinity College, κήποι του St. Stephen, Temple Bar και διάφορα άλλα ενδιαφέροντα μέρη του Δουβλίνου.

P5030121P5040294

Το Alpha College έχει μια έμπειρη και δυναμική ομάδα διοίκησης που δίνει ισχυρή έμφαση στην εφαρμογή και τη βιωσιμότητα των συστημάτων και των διαδικασιών που τους επιτρέπουν να προσβλέπουν σε υψηλά επίπεδα αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας μέσω της εν εξελίξει δραστηριότητας αυτοαξιολόγησης τους.

  • Υποδοχή και καλωσόρισμα από την κα Marie Shortt, Διευθύντρια.

Alpha College 1IMG_20160504_162455

  • Παρουσίαση του Ιρλανδικού εκπαιδευτικού συστήματος από τον επιθεωρητή Paul Caffrey.
  • Επίσκεψη στους χώρους του κολεγίου, στα εργαστήρια και παρουσίαση σχετικά με τον τρόπο που σχεδιάζουν τα μαθήματά τους.
  • Συζήτηση στρογγυλής τραπέζης.

P5030167Alpha College 2

Στο Alpha College διδάσκονται διάφορα μαθήματα που αφορούν τις ΤΠΕ και τη χρήση τους.

  • Ένας από τους καθηγητές Mick Leonard – έκανε παρουσίαση για το σχολείο, τα μαθήματα τους και την εμπειρία τους από τη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση.
  • Συζήτηση στρογγυλής τραπέζης.

P5040276Alpha College 3

  • Πέμπτη 05/05/2016 – Επίσκεψη στο Κέντρο Εκπαίδευσης Ballyfermot. (Ballyfermot Hill, Ballyfermot)

Το κέντρο Εκπαίδευσης Ballyfermot ειδικεύεται στην εκπαίδευση ενηλίκων. Υπάρχει μια σειρά μαθημάτων κατάρτισης προσαρμοσμένη στις ανάγκες των ατόμων που αναζητούν εργασία.

Ballyfermot Training Centre 1P5050364

  • Υποδοχή και καλωσόρισμα από τον Manager του Κέντρου Paul Fennelly.
  • Παρουσίαση σχετικά με τον τρόπο που σχεδιάζουν τα μαθήματα και τον τρόπο παράδοσής τους.

IMG_20160505_125256IMG_20160505_125535

  • Μετά το γεύμα, επίσκεψη στους χώρους του κέντρου, τα εργαστήρια και τις αίθουσες διδασκαλίας.
  • Συζήτηση στρογγυλής τραπέζης.

IMG_20160505_141309IMG_20160505_142617

Αποστολή του Local Enterprise Office Wicklow είναι να προωθήσει μια ισχυρή επιχειρηματική κουλτούρα στην κομητεία Wicklow και να υποστηρίξει ενεργά την ανάπτυξη των εγχώριων επιχειρήσεων, ιδίως εκείνων που έχουν τη δυνατότητα να αναπτυχθούν. Το LEO Wicklow προωθεί την ανάπτυξη των επιχειρήσεων στην κομητεία Wicklow με την ενθάρρυνση της ευαισθητοποίησης των επιχειρήσεων, παροχή επιχειρηματικών δεξιοτήτων και κατάρτισης σε θέματα διαχείρισης, υπηρεσίες πληροφόρησης και παροχής συμβουλών και μια σειρά από οικονομικά κίνητρα για τις μικρές επιχειρήσεις που βρίσκονται στην κομητεία Wicklow.

P5060439IMG_20160506_142916

  • Υποδοχή και καλωσόρισμα από την επικεφαλής του Local Enterprise Office Wicklow: Sheelagh Daly.
  • Παρουσίαση για την αποστολή του Local Enterprise Office Wicklow.
  • Συζήτηση στρογγυλής τραπέζης.

P5060410Local Enterprise Office Wicklow

  •  Σάββατο 7/5/2016 – Επίσκεψη στο Glendalough (http://www.glendalough.ie/), ως μέρος της πολιτιστικής μας επίσκεψης.

Glendalough 2 Glendalough

P5060500P5060521

Το Glendalough είναι μια μοναστική πόλη από τον 9ο αιώνα, μια από τις σημαντικότερες μοναστικές τοποθεσίες στην Ιρλανδία. Αυτός ο πρώιμος χριστιανικός μοναστικός οικισμός ιδρύθηκε τον 6ο αιώνα.

  • Κυριακή 08/05/2016 (πρωί) – Αναχώρηση από το Δουβλίνο.

 

21 / 01 / 2016

Erasmus

 

 

«Αντιμετώπιση της σχολικής διαρροής: Ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών, μέσω της αξιοποίησης των λογισμικών εφαρμογής ΤΠΕ, για την αντιμετώπιση της πρόωρης σχολικής εγκατάλειψης».

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα (2015-1-EL01-KA101-013218), υποβλήθηκε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος κινητικότητας ΚΑ1 Erasmus +,δράση «Μαθησιακή κινητικότητα προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης», έχει εγκριθεί από το Ι.Κ.Υ. και βρίσκεται σε φάση υλοποίησης της μιας εκ των δυο ροών που προβλέπεται.

Η πρώτη ροή αφορά κατάρτιση σε πρόγραμμα εργασίας, πέντε (5) δικαιούχων / συμμετεχόντων στην Ιρλανδία  για μία (1) εβδομάδα. Η περίοδος υλοποίησης είναι από  02/05/2016 έως  08/05/2016.

Περίληψη του σχεδίου:

Η Ευρωπαϊκή Ένωση θέτει με τον όρο «κοινωνικός αποκλεισμός» όλα τα κοινωνικά προβλήματα, ανεξάρτητα από τη φύση τους και την επιστημονική τους έννοια. Σε αυτόν τον όρο εντάσσονται προβλήματα όπως: η ανεργία, η μετανάστευση, ο αναλφαβητισμός, η σχολική αποτυχία, η ανισότητα των φύλων, η θρησκευτική ή άλλη ιδιαιτερότητα κλπ. Ήδη η Ε.Ε. με τη «Λευκή Βίβλο» έχει καταστήσει σαφές ότι η αποτυχία στην εκπαίδευση είναι ένας σοβαρός παράγοντας αποκλεισμού και περιθωριοποίησης. Για αυτό το λόγο και στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής ατζέντας για τις νέες δεξιότητες και θέσεις εργασίας , οι Ευρωπαίοι εταίροι τονίζουν το ενδιαφέρον τους να μειωθεί το ποσοστό των ατόμων που εγκαταλείπουν πρόωρα το σχολείο σε όχι περισσότερο από 10 % και να αυξηθεί το ποσοστό των νέων που ανήκουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ή σε ισοδύναμη επαγγελματική εκπαίδευση σε τουλάχιστον 40 %. Για την επίτευξη των στόχων αυτών κρίνεται απαραίτητη η συνεργασία μεταξύ των κρατών μελών, ιδίως όσον αφορά στην υποστήριξη των εθνικών μεταρρυθμίσεων υπέρ της δια βίου μάθησης και της ανάπτυξης κοινών ευρωπαϊκών μέσων για την προαγωγή της ποιότητας της εκπαίδευσης και της κινητικότητας μέσω της αναγνώρισης και της επικύρωσης των δεξιοτήτων, όπως αυτά φαίνονται και στο πλαίσιο του προγράμματος Εκπαίδευση και Κατάρτιση 2020.

Έχοντας υπόψη όλες τις παραπάνω τοποθετήσεις, το 1ο ΕΠΑ.Λ Σιβιτανιδείου Σχολής υπέβαλλε την πρόταση για το συγκεκριμένο πρόγραμμα, γιατί κατέγραψε και επεξεργάστηκε τα επίσημα στοιχεία με τους δείκτες πρόωρης σχολικής εγκατάλειψης σε Ελλάδα και Ευρώπη, τις ανάγκες των εκπαιδευτικών που διδάσκουν μαθήματα ειδικότητας και γενικής παιδείας στα σχολεία δευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης, τον τρόπο λειτουργίας αλλά και τα επίσημα ωρολόγια προγράμματα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Τέλος, οι εκπαιδευτικοί του 1ου ΕΠΑ.Λ  ΣΔΣΤΕ γνωρίζοντας τις ανάγκες, τις μαθησιακές δυσκολίες, τα προβλήματα και τις ανισότητες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές της επαγγελματικής εκπαίδευσης, σχεδίασαν το προτεινόμενο αυτό πρόγραμμα κινητικότητας.

Συνολικά 12 εκπαιδευτικοί πρόκειται να είναι οι επωφελούμενοι από την προτεινόμενη κινητικότητα, (5 και 7) σε κάθε ροή / προορισμό με σκοπό να καταρτιστούν σε δύο βασικά πεδία: τη συμβουλευτική σε θέματα πρόωρης σχολικής εγκατάλειψης και τη χρήση της τεχνολογίας στην τάξη, ως εργαλείων για την ανανέωση του ενδιαφέροντος των μαθητών για τη σχολική επιτυχία.

Οι θεματικές περιοχές στις οποίες θα συμμετέχουν για κατάρτιση οι εκπαιδευτικοί είναι :

  • Ποιότητα και αξιολόγηση στη δευτεροβάθμια τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση
  • Κοινωνικο – επιστημονική Συμβουλευτική
  • Έλεγχος και αποτελέσματα εκμετάλλευσης που απορρέουν από την εμπειρία των χωρών που θα μας φιλοξενήσουν
  • Νέες Τεχνολογίες και προγράμματα μάθησης στην Ευρώπη και ειδικά στο Ηνωμένο Βασίλειο (Ιρλανδία).
  • Μέθοδοι και τρόποι για να τονωθεί το ενδιαφέρον των μαθητών
  • Στρατηγικές διδασκαλίας / μάθησης , χρησιμοποιώντας οπτικοακουστικό εξοπλισμό , τεχνική υποστήριξη ή άλλα ψηφιακά μέσα, πειραματικές δραστηριότητες, ερευνητικές εργασίες, ομαδικές εργασίες , κλπ.
  • Βέλτιστες πρακτικές για την αντιμετώπιση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου
  • Προσωπικές μαρτυρίες σχετικές με το θέμα της αποφυγής της πρόωρης σχολικής εγκατάλειψης.

Από την υλοποίηση του προγράμματος αναμένονται τα παρακάτω αποτελέσματα για τους συμμετέχοντες:

  • βελτιωμένες ικανότητες , που συνδέονται με το επαγγελματικό τους προφίλ (στην διδασκαλία, την κατάρτιση, την εργασία , κλπ.)
  • βελτίωση της ποιότητας της εργασίας και των δραστηριοτήτων τους υπέρ των μαθητών
  • μεγαλύτερη κατανόηση και ανταπόκριση ως προς την κοινωνική , γλωσσική και πολιτιστική πολυμορφία
  • αυξημένη ικανότητα για την αντιμετώπιση των αναγκών των μειονεκτούντων ατόμων
  • αυξημένα κίνητρα για την ικανοποίηση στην καθημερινή τους εργασία
  • ευαισθητοποίηση για ένα Ευρωπαϊκό χώρο δια βίου μάθησης, σχεδιασμένο για να συμπληρώσει τις μεταρρυθμίσεις πολιτικής σε εθνικό επίπεδο και να στηρίξει τον εκσυγχρονισμό των συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης
  • καλύτερη συνειδητοποίηση του Ευρωπαϊκού εγχειρήματος και των αξιών της Ε.Ε.
  • ευρύτερη κατανόηση των πρακτικών, των πολιτικών και των συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης άλλων Ευρωπαϊκών χωρών
  • ενίσχυση της διεθνούς διάστασης της εκπαίδευσης και κατάρτισης
  • βελτιωμένες ικανότητες ξένης γλώσσας.

 

9 / 11 /  2015                

Erasmus                                                                                                                   

 

“Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο πλαίσιο υλοποίησης εγκεκριμένου προγράμματος ERASMUS +, Βασική Δράση ΚΑ1”

Σας ενημερώνουμε ότι στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+, Βασική Δράση ΚΑ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων/Learning Mobility of Individuals Κινητικότητα προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης, θα υλοποιηθεί το παρακάτω εγκεκριμένο επιμορφωτικό πρόγραμμα, το οποίο υποβλήθηκε από το 1ο ΕΠΑ.Λ Σιβιτανιδείου προς το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών.

Το εγκεκριμένο επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Αντιμετώπιση της σχολικής διαρροής: Ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών, μέσω της αξιοποίησης των λογισμικών εφαρμογής ΤΠΕ, για την αντιμετώπιση της πρόωρης σχολικής εγκατάλειψης», περιλαμβάνει κατάρτιση σε πρόγραμμα εργασίας πέντε (5) δικαιούχων / συμμετεχόντων μονίμων εκπαιδευτικών του 1ου ΕΠΑ.Λ Σιβιτανιδείου στην Ιρλανδία (Δουβλίνο) για μία (1) εβδομάδα.

 Λεπτομέρειες:

  • Περίοδος υλοποίησης: Δευτέρα 02/05/2016 – Κυριακή 08/05/2016.
  • Γλώσσα εργασίας: Αγγλική (καλή).
  • Προαπαιτούμενες γνώσεις: Λογισμικά εφαρμογής ΤΠΕ.
  • Καταληκτική ημερομηνία εκδήλωσης ενδιαφέροντος για συμμετοχή είναι η Παρασκευή 13η Νοεμβρίου 2015.
  • Αιτήσεις συμμετοχής μαζί με σύντομο βιογραφικό θα κατατίθενται στο Πρωτόκολλο της Σχολής με αποδέκτη τον  Διευθυντή του 1ου ΕΠΑ.Λ Σιβιτανιδείου.
  • Υποχρεωτική είναι η κατάθεση υπεύθυνης δήλωσης (μαζί με την αίτηση) στην οποία θα αναφέρεται η συμμετοχή ή μη σε προηγούμενα προγράμματα των εκπαιδευτικών μονάδων της ΣΔΣΤΕ και του Τμήματος Προγραμμάτων Ε.Ε., Εθνικών Φορέων & Σύνδεσης με την Παραγωγή (χώρα μετακίνησης και έτος).
  • Όλα τα απαιτούμενα έντυπα (αίτηση, υπεύθυνη δήλωση) θα διατίθενται από το Γραφείο του Υποδιευθυντή του 1ου ΕΠΑ.Λ Σιβιτανιδείου. 

Το πρόγραμμα εργασίας περιλαμβάνει παρουσιάσεις στην Αγγλική γλώσσα σχετικά με την

  • ενηµέρωση και ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας σε σχέση µε την σχολική αποτυχία και την πρόωρη εγκατάλειψη του σχολείου,
  • συµβουλευτική µέσα στις σχολικές µονάδες µε στόχευση στην πρόληψη, την καταπολέµηση και την καταγραφή της σχολικής διαρροής,
  • κινητοποίηση της ευρύτερης κοινωνίας και ιδιαίτερα των γονέων προς την κατεύθυνση υποστήριξης της καταπολέμησης της σχολικής διαρροής,
  • αύξηση του ποσοστού των εκπαιδευτικών που χρησιμοποιούν εναλλακτικό εκπαιδευτικό υλικό, μέσα και νέες τεχνολογίες για τη διδασκαλία,
  • επαρκή παιδαγωγική και επιστημονική καθοδήγηση και επιμόρφωση.

Παρακαλείται το μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό του 1ου ΕΠΑ.Λ Σιβιτανιδείου, να υποβάλει αιτήσεις συμμετοχής έως την προαναφερθείσα καταληκτική ημερομηνία.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο γραφείο του Υποδιευθυντή του  1ου ΕΠΑ.Λ Σιβιτανιδείου.

10/7/2015

Erasmus

ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ  (ΙΚΥ)

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ

Θέμα: Έγκριση συμμετοχής στο Πρόγραμμα Erasmus +/Δράση ΚΑ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης.
Με ευχαρίστηση σας ανακοινώνουμε ότι εγκρίθηκε η αίτηση που υποβάλλατε στο ΙΚΥ σχετικά με τη συμμετοχή του 1ου ΕΠΑ.Λ ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ, στη δράση «Μαθησιακή κινητικότητα προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης» με κωδικό 2015-1-EL01-KA101-013218, και τίτλο :
“Αντιμετώπιση της σχολικής διαρροής: Ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών, μέσω της αξιοποίησης των λογισμικών εφαρμογής ΤΠΕ, για την αντιμετώπιση της πρόωρης σχολικής εγκατάλειψης” , στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus+, το οποίο επιχορηγείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η αίτησή σας αξιολογήθηκε από εξωτερικούς αξιολογητές σύμφωνα με τα κριτήρια επιλογής και τις Ευρωπαϊκές προτεραιότητες, όπως αναφέρονται στη σχετική πρόσκληση ενδιαφέροντος.

Συνάφεια του σχεδίου: ΒΑΘΜΟΣ  29,6/30
Ποιότητα σχεδιασμού και υλοποίησης: ΒΑΘΜΟΣ  36,95/40
Αντίκτυπος, διάδοση αποτελεσμάτων και βιωσιμότητα του σχεδίου: ΒΑΘΜΟΣ 30/30
Συνολικά σχόλια προς τον αιτούντα
Υψηλού επιπέδου σχέδιο με πληρότητα, σαφήνεια και αιτιολόγηση σε όλα τα πεδία. Τα μαθησιακά αποτελέσματα για τους συμμετέχοντες πρόκειται να είναι υψηλά και να έχουν θετική επίδραση στον οργανισμό. Στα θετικά της αίτησης θα μπορούσαν να αναφερθούν η καλή οργάνωση, η σαφήνεια στην περιγραφή των δραστηριοτήτων, τα κριτήρια επιλογής των συνεργαζόμενων φορέων και του προσωπικού. Διασφαλίζονται τα θέματα αξιολόγησης και διάδοσης των αποτελεσμάτων.

Σχολικό Έτος 2014-2015

Οι  μαθητές του τμήματος Α΄Ο2 της Α’ τάξης του τομέα Διοίκησης και Οικονομίας του 1ου ΕΠΑ.Λ υπό την εποπτεία της κας Τσιρογιάννη Κωνσταντινιάς  (ΠΕ02) , συμμετείχαν το τρέχον σχολικό έτος  στο Πρόγραμμα   eTwinning  με τίτλο  «Are we the same?»  σε συνεργασία με τα ακόλουθα σχολεία :

  1. Obchodní akademie a VOŠE Tábor, Δημοκρατία της Τσεχίας
  2. Dopravná akadémia Rosinská cesta, Σλοβακία

Σχολικό Έτος 2013-2014

Μαθητές της Α΄τάξης του τομέα Γεωπονίας του 1ου ΕΠΑ.Λ υπό την εποπτεία της κας Τσιρογιάννη Κωνσταντινιάς (ΠΕ02) , συμμετείχαν στο Πρόγραμμα eTwinning με τίτλο  «My country» σε συνεργασία με τα ακόλουθα σχολεία :

1 . Λύκειο Αραδίππου της Κύπρου

2. Liceo Scientifico Statale της Potenza στην Ιταλία.

Η εργασία των μαθητών αξιολογήθηκε  από την Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης και το έργο «My country» διακρίθηκε κερδίζοντας  «Εθνική Ετικέτα Ποιότητας».

  Leonardo Da Vinci /Δράση Κινητικότητα / VETPRO       LDV

03/01/2012 έως  09/01/2012

Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος Leonardo Da Vinci, Δράση Κινητικότητα, κατηγορία VETPRO εγκρίθηκαν από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ) και υλοποιήθηκαν, τα παρακάτω δύο προγράμματα:

Το πρώτο με κωδικό 2010-1-GR1-LEO03-04298 και τίτλο:

«Κατάρτιση εκπαιδευτών σε εφαρμοσμένα συστήματα παραγωγής Ηλεκτρικής ενέργειας από ήπιες μορφές, με σκοπό τη μεταφορά της τεχνογνωσίας από τις εταιρείες στο Τεχνικό σχολείο» , που αφορούσε επιμόρφωση 15 εκπαιδευτικών από τη Σιβιτανίδειο Σχολή στο εκπαιδευτικό κέντρο της εταιρείας IT Power στη Μ. Βρετανία (Λονδίνο)  , με τη μορφή εβδομαδιαίου εκπαιδευτικού σεμιναρίου (θεωρία και πράξη), στις ήπιες μορφές ενέργειας.

Περίοδος υλοποίησης  από  03/01/2012 έως  09/01/2012

Πρόγραμμα κατάρτισης

1η ημέρα – ΘΕΜΑ : Εισαγωγή στις ΑΠΕ. Θεμελιώδεις αρχές φωτοβολταϊκών συστημάτων και ασφάλεια. Ενημέρωση σε θέματα εγκατάστασης εναλλακτικών μορφών ενέργειας.

2η ημέρα – ΘΕΜΑ : Διαστασιολόγηση των Φ/Β πλαισίων και εγκατάσταση τους. Μελέτη επιλογής του κατάλληλου είδους Φ/Β συστημάτων αναλόγως με την εκάστοτε χρήση τους (συστήματα συνδεδεμένα με το δίκτυο πόλης ή αυτόνομα). Οικιακές και βιομηχανικές εφαρμογές.

3η ημέρα -ΘΕΜΑ : Σχεδιασμός, ανάπτυξη και κατασκευή ανεμογεννητριών. Μέτρηση, ανάλυση και καταγραφή αιολικού δυναμικού.

4η ημέρα – ΘΕΜΑ : Εφαρμογές των ανεμογεννητριών. Η διαχείριση και συντήρηση ενός αιολικού πάρκου και η σχετική νομοθεσία.

5η ημέρα- ΘΕΜΑ : Πρακτική άσκηση πάνω στην τηλεμετρία σε σταθμό μέτρησης και συλλογής δεδομένων της εταιρείας (control room): καταγραφή και διαχείριση ηλιακού και αιολικού δυναμικού.

Αξιολόγηση του προγράμματος. Συζήτηση για δυνατότητα μελλοντικής συνεργασίας. Παροχή κατάλληλα διαμορφωμένου εκπαιδευτικού υλικού και απονομή βεβαιώσεων κατάρτισης.

Εκπαιδευτικές επισκέψεις

Επίσκεψη στην κοινότητα BedZED (Beddington Zero Energy Development) στην οποία οι δραστηριότητες των κατοίκων και οι συνθήκες διαβίωσης βασίζονται μόνο στις φυσικές πηγές ενέργειας. Η καινοτόμος αυτή κοινότητα έχει πάρει βραβεία βιοκλιματικών τεχνικών και σχεδιασμού κτιρίων υπέρ της βιωσιμότητας.

Πολιτιστικές δραστηριότητες.

Έγιναν επισκέψεις στα Μουσεία Φυσικής Ιστορίας και Τεχνολογίας του Λονδίνου. Επίσης επισκεφθήκαμε χαρακτηριστικά αξιοθέατα όπως : η Βουλή των κοινοτήτων, το Αβαείο του Westminster, το Αστεροσκοπείο και το City του Λονδίνου.

Το δεύτερο με κωδικό 2011-1-GR1-LEO03-06543 και τίτλο:

«Η μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και η εφαρμογή της στο πρόγραμμα του Νέου Σχολείου» –  (The Methodology of long distance education and its implementation in the “New School” project) , που αφορούσε επιμόρφωση 15 εκπαιδευτικών από το 1ο ΕΠΑ.Λ  Σιβιτανιδείου Σχολής  στην Ισπανία (Μάλαγα)  με τη μορφή εβδομαδιαίου εκπαιδευτικού σεμιναρίου.

Περίοδος υλοποίησης από 17/04/2012 έως 23/04/2012

Πρόγραμμα κατάρτισης

1η ημέρα – Υποδοχή των δικαιούχων του προγράμματος από την Monica Szauka, επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Τμήματος της Spanish & Internship Consultant –SIC. Έγινε μια σύντομη περιγραφή του προγράμματος που αφορούσε το πρόγραμμα των επισκέψεων στα εκπαιδευτικά κέντρα και ιδρύματα και πολιτιστική προετοιμασία (μια  εισαγωγή σε τοπικό επίπεδο για τη Μάλαγα και το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ανδαλουσία).

(Monica Szauka, Head of European Department -Spanish & Internship Consultant-, welcomed the beneficiaries of the Project. Brief description of SIC followed).

Εκπαιδευτικές επισκέψεις και σεμινάρια :

2η ημέρα – Department of Virtual Education and Technological Laboratories

( Τμήμα Εικονικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης ) Campus Teatinos, Aulario López Peñalver,Malaga, Spain, http://central.cv.uma.es

Παρουσίαση των υπηρεσιών που προσφέρονται από το Department of Virtual Education and Technological Laboratories.

Σεμινάριο με θέμα:

Portable classrooms – Informatics classrooms – Virtual Wireless Campus – Edit / projects of content trainings multimedia products – Videoconferences.

Συμμετέχοντες:
Carlos Romero Mas (Development Chief) – Other technicians & teachers
(Seminar on:Portable classrooms .Informatics classrooms .Virtual Wireless Campus . Edit projects of content trainings multimedia products .Videoconferences).

3η ημέρα -Teaching Centre (Centro de Profesores Málaga -CEP) -Local Educational Board in Malaga http://www.cepmalaga.com

Συμμετέχοντες:
Consultora: Mrs. Juana María Sáenz
Σεμινάριο και συζήτηση στρογγυλής τραπέζης:
• Ο ρόλος του CEP στην κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού στην εκπαίδευση
• Τα μέσα συσχέτισης της προσφοράς κατάρτισης του CEP με τις ανάγκες των εκπαιδευτικών και το εκπαιδευτικό σύστημα εν γένει.
Σεμινάριο για θέματα ενδιαφέροντος του έργου:
• Η επαγγελματική εκπαίδευση στην Ισπανία-Ανδαλουσία. Νέα διαδραστικά εργαλεία, E-learning και εξ αποστάσεως μάθηση, εργαλεία επικοινωνίας και συνεργασίας.
• Καινοτόμα Σχέδια: Το έργο “Training School ITC 2,0 , Aula Virtual”, διδακτική εφαρμογή των ΤΠΕ στις αίθουσες διδασκαλίας.

(Seminar & round table: Role of CEP in the training of human resources in education. The means to correlate the CEP training offer with the needs of teachers in particular and the education system in general . Seminar on subjects of interest of the project: Vocational education in Spain- Andalucía , new interactive tools, E-learning & Distance learning, Communication and Collaboration tools, Innovative Projects: ITC project “Training School ITC 2.0”  , Aula Virtual, didactic application of ITC in classrooms).

4η ημέρα -FORMAN (Training Centre for Communication and New Technology www.forman.es)

Σεμινάριο με θέματα :
• Το e-learning & e-Εκπαίδευση, Επικοινωνία και εργαλεία ΤΠΕ.
• Τα νέα εργαλεία της τεχνολογίας που χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση και κατάρτιση.
• Επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του κέντρου.

Συμμετέχοντες:
Ms. Macarena Durán Robles ,Consultant Employement.  (Subjects to be presented on seminar: Brief presentation of the centre and tour . E-learning & E –Training , Communication and It tools .New technology tools used in education and training).

5η ημέρα – I.E.S JESÚS MARÍN (Politecnico –www.politecnicomalaga.com)

Τεχνικό σχολείο, δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση και εκπαίδευση ενηλίκων.

• Παρουσίαση των δραστηριοτήτων και έργων του σχολείου: TIC project, Plurilinguistic Project, Peace Space Project, etc

• Συζήτηση στρογγυλής τραπέζης.

• Επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του σχολείου.

Συμμετέχοντες:
Mr . Arturo C. Fernández Sanmartín , Director
(Presentation & round table: Presentation of activities & projects of the school: TIC project, Plurilinguistic Project, Peace Space Project, etc . Other matters of the project interest).

Colegio de educación Infantil y primaria GARCIA LORCA.

Προσχολική και πρωτοβάθμια εκπαίδευση, με τη διδασκαλία της Γαλλικής, ένα από τα πιο σημαντικά δημόσια σχολεία της πόλης.

Παρουσίαση και συζήτηση στρογγυλής τραπέζης:

• Η στρατηγική για τη θεσμική ανάπτυξη (Η διάγνωση, το όραμα, και οι στρατηγικές προτεραιότητες), μέσω της σχέσης με την τοπική κοινότητα -καινοτόμα σχέδια.

• Συζήτηση- συνάντηση με τους δασκάλους και του προσωπικού που εμπλέκονται σε επιτυχή έργα.

• Ανταλλαγή απόψεων, ερωτημάτων.

Συμμετέχοντες: Sra. Encarna Alvarez , Directora  (Presentation & round table: The strategy for institutional development -diagnosis, vision, strategic priorities  through the partnership with the local community. Innovative Projects . Debate meeting with the teachers, psychologist of the school and staff involved in successful or not successful projects. Exchange opinions, questions)

Πολιτιστικές δραστηριότητες.

Museo Picasso.

Η Μάλαγα είναι η πόλη όπου γεννήθηκε ο Pablo Ruiz Picasso . Το μουσείο αφιερωμένο στον Πικάσο άνοιξε το 2003 στην Buenavista Palace και διαθέτει 285 έργα, δωρεά της ανιψιάς του Christine Ruiz Picasso και άλλα μέλη της οικογένειάς του.

Centro de Arte Contemporáneo

Ιδρύθηκε το 2003 και είναι αφιερωμένο στη σύγχρονη τέχνη. Αποτελείται από 6.000 τ.μ. εκ των οποίων τα 2.400 είναι εκθεσιακοί χώροι.

La Alcazaba Castle και Gibralfaro Castle

Κάστρο του 8ου αιώνα το οποίο χρησιμοποιήθηκε ως παλάτι για τους κυβερνήτες της πόλης. Είναι το πιο καλοδιατηρημένο του είδους του σε όλη τη χώρα. Στον εσωτερικό χώρο του κάστρου υπάρχει το Αρχαιολογικό Μουσείο της Μάλαγα, ενώ δίπλα στην είσοδο υπάρχει το Teatro Romano (Ρωμαϊκό Θέατρο) .

Αφήστε μια απάντηση