Οκτ 16

Προσωρινοί πίνακες κατάταξης Μαθητείας

doc doc
Αισθητική Τέχνη Τεχνικός Εγκαταστάσεων Ψύξης Αερισμού και Κλιματισμού

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/1epal-rethymn/2017/10/16/%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%89%cf%81%ce%b9%ce%bd%ce%bf%ce%af-%cf%80%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%ba%ce%b5%cf%82-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%ac%cf%84%ce%b1%ce%be%ce%b7%cf%82-%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%b7%cf%84%ce%b5/

Οκτ 10

Δράση Ενδυνάμωση των Νέων «Νεολαία 17-27»

Σας ενημερώνουμε ότι οι μαθητές μπορούν να συμμετέχουν στην Δράση Ενδυνάμωση των νέων » νεολαία 17-27″ συμπληρώνοντας ηλεκτρονικά το ερωτηματολόγιο στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://goo.gl/forms/vni9TK6uxkvycU8d2 .

Η συμπλήρωση και υποβολή της φόρμας μπορεί να γίνει έως την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλ. 210-3443254.

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/1epal-rethymn/2017/10/10/%ce%b4%cf%81%ce%ac%cf%83%ce%b7-%ce%b5%ce%bd%ce%b4%cf%85%ce%bd%ce%ac%ce%bc%cf%89%cf%83%ce%b7-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%bd%ce%ad%cf%89%ce%bd-%ce%bd%ce%b5%ce%bf%ce%bb%ce%b1%ce%af%ce%b1-17-27/

Οκτ 02

Σποτ για τη μαθητεία

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/1epal-rethymn/2017/10/02/%cf%83%cf%80%ce%bf%cf%84-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7-%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%b7%cf%84%ce%b5%ce%af%ce%b1/

Σεπ 29

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ 15ΜΕΛΟΥΣ

ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
1. ΜΕΡΓΕΜΟΓΛΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΓΓΡΑΦ
2. ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ Γ ΨΥΚΤ
3. ΑΡΕΤΙΝΗΣ ΜΑΡΙΝΟΣ Β ΜΗΧ1
4. ΠΕΡΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Β ΜΗΧ2
5. ΣΚΕΝΤΕΡΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ Γ ΑΙΣΘ
6. ΓΚΟΥΤΖΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Γ ΝΟΣ
7. ΣΑΡΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Β ΜΗΧ
8. ΤΖΑΓΚΑΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ Β ΔΟΜ
9. ΒΟΥΡΒΑΧΑΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Γ ΜΗΧ
10. ΚΑΡΓΑΚΗΣ ΘΩΜΑΣ Γ ΘΕΡΜ
11. ΔΟΥΛΓΕΡΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Γ ΦΥΣ
12. ΚΑΝΑΚΑΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ Γ ΟΧ1
13. ΓΩΝΙΩΤΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Β ΜΗΧ1
14. ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Γ ΟΧ1
15. ΠΕΡΑΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ

Και τα Αναπληρωματικά μέλη:

1. ΠΕΤΡΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Γ ΜΗΧ
2. ΜΠΡΕΚΑΣΙ ΓΙΩΡΓΟΣ Γ ΚΟΜ
3. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ Γ ΝΟΣ
4. ΒΑΪΛΑΚΗ ΑΘΗΝΑ Β ΥΓ1
5. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ Β ΗΛ

Το σχολείο ως ζωντανός οργανισμός αποτελεί θεσμό που προετοιμάζει τα παιδιά με τη μάθηση και την αγωγή για μία σωστή και αποδοτική ζωή. Τα προετοιμάζει και τα διαπαιδαγωγεί για την απρόσκοπτη ένταξή τους σε μια ελεύθερη και δημοκρατική κοινωνία μετά την αποφοίτησή τους από το σχολείο και σε αυτό συμβάλουν και οι μαθητικές εκλογικές διαδικασίες.

Καλή Δύναμη σε όλουςμαθητικες_κοινοτητες

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/1epal-rethymn/2017/09/29/%ce%b1%cf%80%ce%bf%cf%84%ce%b5%ce%bb%ce%b5%cf%83%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-%ce%b5%ce%ba%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%b9%ce%ba%ce%b7%cf%83-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%b4%ce%b9%ce%ba%ce%b1%cf%83%ce%b9%ce%b1%cf%83/

Σεπ 22

Το Πείραμα του Ερατοσθένη στην αυλή του 1ου ΕΠΑΛ

Την Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου, πραγματοποιήθηκε το πείραμα του Ερατοσθένη στην αυλή του σχολείου μας από τον κ. Παντζέκο Παναγιώτη, ΠΕ04 Φυσικός και το τμήμα ΒΥΓ3. Το πείραμα αυτό έχει χαρακτηριστεί ως ένα από τα 10 πιο όμορφα πειράματα στην ιστορία της φυσικής. Ο Ερατοσθένης (3ος π.Χ. αιώνας) ήταν Διευθυντής της μεγάλης Βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας, όπου σε έναν πάπυρο διάβασε ότι το μεσημέρι της 21ης Ιουνίου (θερινό ηλιοστάσιο), στα νότια όρια της πόλης Συήνη (Ασσουάν), οι κατακόρυφοι στύλοι δεν ρίχνουν καθόλου σκιά και ο Ήλιος καθρεφτίζεται ακριβώς στον πυθμένα ενός πηγαδιού. Ως επιστήμονας, διερωτήθηκε, εάν συμβαίνει το ίδιο ταυτόχρονα και σε μια άλλη πόλη πχ. στην Αλεξάνδρεια. Όμως στην Αλεξάνδρεια, κατά την ίδια μέρα και ώρα, οι κατακόρυφοι στύλοι έριχναν σκιά. Αν η Γη ήταν επίπεδη, οι κατακόρυφοι στύλοι στις δυο πόλεις θα ήταν παράλληλοι και θα έπρεπε και οι δυο να ρίχνουν σκιά. Αφού, λοιπόν, αυτό δεν είναι αλήθεια, τι μπορεί να συμβαίνει; Την απάντηση έδωσε ο Ερατοσθένης υποστηρίζοντας ότι η επιφάνεια της Γης δεν είναι επίπεδη αλλά σφαιρική.

Αυτή τη σωστή απάντη ο Ερατοσθένης την έδωσε χρησιμοποιώντας ως μόνα εργαλεία ράβδους, μάτια, πόδια, μυαλό με απλότητα σκέψης και επινοητικότητα. Το λάθος στον υπολογισμό ήταν μόνο 2%, ένα πραγματικά αξιοσημείωτο επίτευγμα για περίπου πριν από 2,5 χιλιετίες. O Ερατοσθένης μέτρησε τις διαστάσεις του πλανήτη Γη, γι’ αυτό και θεωρείται δημιουργός της μαθηματικής γεωγραφίας.

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/1epal-rethymn/2017/09/22/%cf%84%ce%bf-%cf%80%ce%b5%ce%af%cf%81%ce%b1%ce%bc%ce%b1-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b5%cf%81%ce%b1%cf%84%ce%bf%cf%83%ce%b8%ce%ad%ce%bd%ce%b7-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b1%cf%85%ce%bb%ce%ae-%cf%84%ce%bf/

Σεπ 12

Ηλεκτρονικά βιβλία

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Ασφάλεια Πληροφοριών στο Διαδίκτυο

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/1epal-rethymn/2017/09/12/%ce%b7%ce%bb%ce%b5%ce%ba%cf%84%cf%81%ce%bf%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%ce%b2%ce%b9%ce%b2%ce%bb%ce%af%ce%b1/

Σεπ 12

9 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΕΙΑ

1.Τι είναι η Τάξη Μαθητείας;
Είναι ένα προαιρετικό έτος σπουδών, που πραγματοποιείται 1 ημέρα την εβδομάδα στο σχολείο (ΕΠΑΛ / Εργαστηριακό Κέντρο) και 4 ημέρες την εβδομάδα στο χώρο εργασίας.

2. Γιατί να παρακολουθήσει κάποιος την Τάξη Μαθητείας;
Προετοιμάζει τον νέο απόφοιτο του ΕΠΑΛ για την αγορά εργασίας, προσφέροντάς του εργασιακή εμπειρία και επιπλέον εφόδια. Οι απόφοιτοι του «Μεταλυκειακού Έτους / Τάξης Μαθητείας»  λαμβάνουν πτυχίο ειδικότητας, επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης επιπέδου 5, μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών πιστοποίησης των προσόντων τους.

3. Ποιοι μπορούν να εγγραφούν στο Μεταλυκειακό έτος / Τάξη Μαθητείας;
Ενήλικες, νέοι και νέες που ικανοποιούν και τα τρία παρακάτω κριτήρια:

α) είναι κάτοχοι απολυτηρίου και πτυχίου του δευτεροβάθμιου κύκλου σπουδών του ΕΠΑ.Λ. του Ν. 4186/2013 και του Ν. 3475/2006 και

β) βρίσκονται εκτός απασχόλησηςεκπαίδευσης ή κατάρτισης και

γ) δεν υπερβαίνουν το 24ο έτος ηλικίας (10% των θέσεων μπορούν να δοθούν για  25 ετών και άνω).

 

4. Ειδικότητες για μαθητεία;

  1. Τεχνικός Τεχνολογίας Τροφίμων και Ποτών
  2. Υπάλληλος Τουριστικών Επιχειρήσεων
  3. Γραφικών Τεχνών
  4. Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων, Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών (Τομέας Ηλεκτρολογίας)
  5. Τεχνικός Εγκαταστάσεων Ψύξης Αερισμού και Κλιματισμού
  6. Βοηθός Ιατρικών –Βιολογικών Εργαστηρίων
  7. Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων
  8. Βοηθός Φυσικοθεραπευτή
  9. Αισθητικής Τέχνης

επίσης συνεχίζουν από την Α φάση οι

  1. Υπάλληλος Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών,
  2. Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων, (Τομέας Ηλεκτρολογίας)
  3. Τεχνικός Οχημάτων,
  4. Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής,
  5. Σχεδιαστής Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής,
  6. Τεχνικός Φυτικής Παραγωγής, και
  7. Βοηθός Νοσηλευτή.

5. Υπάρχει αμοιβή για τους μετέχοντες στο πρόγραμμα;
Στο μαθητευόμενο παρέχεται αμοιβή σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην παράγραφο περί αποζημίωσης και ασφάλισης του Οδηγού Υλοποίησης της Τάξης Μαθητείας.  Το ποσοστό αποζημίωσης ορίζεται στο εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) επί του νόμιμου, νομοθετημένου, κατώτατου ορίου του ημερομισθίου του ανειδίκευτου εργάτη (22,83€), δηλαδή 17,12€).

6. Οι μαθητευόμενοι έχουν ασφαλιστική κάλυψη;
Οι μαθητευόμενοι από την πρώτη ημέρα μαθητείας ασφαλίζονται στο ΕΦΚΑ και τους παρέχεται ασφαλιστική κάλυψη για όλο το διάστημα μαθητείας, ενώ υπάγονται στην ασφάλιση τόσο του κλάδου παροχών ασθένειας σε είδος, όσο και του κλάδου παροχών ασθένειας σε χρήμα, ο δε χρόνος ασφάλισής τους είναι συντάξιμος.

7. Ποιος έχει την ευθύνη για την υλοποίηση του Προγράμματος;
Την ευθύνη την έχει το ΕΠΑΛ και ο μαθητευόμενος εποπτεύεται από εκπαιδευτικό του σχολείου και στο χώρο εργασίας, αφού επισκέπτεται την επιχείρηση ή τον οργανισμό που έχουν τοποθετηθεί οι μαθητές τουλάχιστον μία φορά τον μήνα  και όποτε παραστεί έκτακτη ανάγκη για επίλυση θεμάτων που αφορούν την εφαρμογή των όρων της σύμβασης.

8. Τι πρόγραμμα ακολουθείται στο Μεταλυκειακό Έτος / Τάξη Μαθητείας;
Εφαρμόζεται το δυικό σύστημα εκπαίδευσης (μαθητείας) με συνολική διάρκεια του προγράμματος εννέα (9μήνες και θα περιλαμβάνει: α) μαθητεία με εκπαίδευση στο χώρο εργασίας, με«Πρόγραμμα εκπαίδευσης στο χώρο εργασίας», διάρκειας είκοσι οκτώ (28) ωρών εβδομαδιαίως, επιμερισμένο σε τέσσερις (4) ημέρες για 9 μήνες, εξαιρουμένων των εβδομάδων που περιλαμβάνουν επίσημες αργίες και του χρονικού διαστήματος που ο εργοδότης παραμένει κλειστός. και β) μαθήματα Ειδικότητας στη σχολική μονάδα, με «Πρόγραμμα εργαστηριακών μαθημάτων της ειδικότητας»συνολικής διάρκειας διακοσίων τριών (203) ωρών, οι οποίες πρέπει να πραγματοποιηθούν απαραίτητα.  Το πρόγραμμα αυτό διδάσκεται μία (1) ημέρα την εβδομάδα για επτά (7) διδακτικές ώρες από εκπαιδευτικό προσωπικό του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, σε σχολικές μονάδες ΕΠΑ.Λ ή/και σε Εργαστηριακά Κέντρα (ΕΚ) αντίστοιχα.

9. Με ποιο/-α  κριτήριο/-α επιλέγονται μεταξύ των υποψηφίων το ποιοι θα φοιτήσουν τελικά στο Μεταλυκειακό έτος / Τάξη Μαθητείας;
Προηγούνται οι υποψήφιοι που έχουν αποφοιτήσει κατά το πιο πρόσφατο σχολικό έτος έναντι εκείνων παλαιότερων σχολικών ετών. Μεταξύ υποψηφίων που έχουν αποφοιτήσει το ίδιο σχολικό έτος προηγούνται εκείνοι που έχουν υψηλότερο βαθμό Πτυχίου ειδικότητας.

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/1epal-rethymn/2017/09/12/9-%ce%b5%cf%81%cf%89%cf%84%ce%b7%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%83-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%b7%cf%84%ce%b5%ce%b9%ce%b1/

Σεπ 03

Τρέχοντα Θέματα

openbook_small doc openbook_small
Πανελλήνιες Διδακτέα – Εξεταστέα Ύλη Μείωση Εξετάσεων Άδειες Εκπαιδευτικών Ψηφιακή Βιβλιοθήκη

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/1epal-rethymn/2017/09/03/%cf%84%cf%81%ce%ad%cf%87%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%b1-%ce%b8%ce%ad%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1/

Αυγ 31

Πρoστατευμένο: Αρχεία σχετικά με το ΕΚ

Αυτό το περιεχόμενο είναι προστατευμένο με συνθηματικό. Για να το δείτε εισάγετε το συνθηματικό σας παρακάτω:

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/1epal-rethymn/2017/08/31/%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%b5%ce%af%ce%b1-%cf%83%cf%87%ce%b5%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%bf-%ce%b5%ce%ba/

Αυγ 31

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Α-Β ΕΠΑΛ 2017-18

Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων Γενικής Παιδείας, Προσανατολισμού και Επιλογής της Α΄ Τάξης και των μαθημάτων Γενικής Παιδείας και Τεχνολογικών – Επαγγελματικών μαθημάτων των Τομέων της Β΄ Τάξης των ΕΠΑ.Λ. του Ν. 4386/2016 (Α΄ 83).

Εξωτερικός σύνδεσμος (υπάρχει και τροποποίηση)

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/1epal-rethymn/2017/08/31/%cf%89%cf%81%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%b9%ce%bf-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%b3%cf%81%ce%b1%ce%bc%ce%bc%ce%b1-%ce%b1-%ce%b2-%ce%b5%cf%80%ce%b1%ce%bb-2017-18/

Παλαιότερα άρθρα «

» Νεότερα άρθρα

Top
...
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων