Καθορισμός διδακτέας-εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ’ τάξης Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2022-2023

Καθορισμός διδακτέας-εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ’ τάξης Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2022-2023

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καθορισμός διδακτέας-εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ’ τάξης Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2022-2023

Οδηγίες ενόψει της έναρξης λειτουργίας των σχολικών μονάδων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης, μετά τις διακοπές του Πάσχα.



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οδηγίες ενόψει της έναρξης λειτουργίας των σχολικών μονάδων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης, μετά τις διακοπές του Πάσχα.

13-05-21 Αριθμός εισακτέων στα ΑΕΙ της χώρας και συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής

13-05-21 Αριθμός εισακτέων στα ΑΕΙ της χώρας και συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής

Το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, σε συνέχεια της ανακοίνωσης του προγράμματος των πανελλαδικών εξετάσεων Γενικών Λυκείων και Επαγγελματικών Λυκείων 2021, ανακοινώνει τον αριθμό των εισακτέων ανά Πανεπιστημιακή Σχολή/Τμήμα για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022, καθώς και τους συντελεστές βάσει των οπoίων καθορίζεται η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής σε κάθε Πανεπιστημιακή Σχολή/Τμήμα.

Ο συνολικός αριθμός εισακτέων στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, στην ΑΣΠΑΙΤΕ και στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 ανέρχεται σε 77.415. Η κατανομή του αριθμού στα επιμέρους Τμήματα έγινε με βάση τα εξής κυρίως κριτήρια:

  • Τις εισηγήσεις των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων για τον αριθμό των εισακτέων, υπό το πρίσμα και του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου των μετεγγραφών.
  • Τη στήριξη τριών Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων ακριτικών περιοχών (Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας), με αύξηση του αριθμού των εισακτέων.
  • Τη βελτίωση της σύνδεσης της ανώτατης εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας, με την αύξηση εισακτέων σε Τμήματα με αναμενόμενη αύξηση της απορρόφησης των αποφοίτων τους, όπως π.χ. στα Τμήματα Επιστημών Αγωγής στην Πρώιμη και Παιδική Ηλικία, στα Τμήματα Νηπιαγωγών, στα τμήματα Πληροφορικής, στην Κτηνιατρική.
  • Τη βελτίωση της αντιστοίχισης εισακτέων και προσωπικού των Τμημάτων.
  • Την πρόταση αναδιάρθρωσης του Πανεπιστημίου Πατρών και τη σχετική εισήγηση της ΕΘΑΑΕ, οι οποίες υποβλήθηκαν στο πλαίσιο της συνολικής προσπάθειας που είναι εν εξελίξει – και των ίδιων των Ιδρυμάτων, όπως η προκείμενη – για εξορθολογισμό του ακαδημαϊκού χάρτη.

Παράλληλα, ανακοινώνονται οι συντελεστές που όρισε το κάθε Πανεπιστημιακό Ίδρυμα για κάθε Τμήμα/Σχολή του, βάσει των οποίων θα προκύψει η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ). Υπενθυμίζεται ότι για την εισαγωγή υποψηφίων σε ΑΕΙ απαιτείται η επίτευξη στις πανελλαδικές εξετάσεις βαθμολογικής επίδοσης ίσης ή μεγαλύτερης της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής ανά Σχολή, Τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση. Η ΕΒΕ διαμορφώνεται από το μέσο όρο των μέσων όρων των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων στα τέσσερα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ανά επιστημονικό πεδίο, ο οποίος πολλαπλασιάζεται με συντελεστή που καθορίζεται από τα ιδρύματα εισαγωγής για κάθε Σχολή, Τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση και στρογγυλοποιείται στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Ο συντελεστής βρίσκεται εντός του διαστήματος ελάχιστης και μεγίστης τιμής, που έχει διαμορφωθεί στο εύρος μεταξύ 0,80% και 1,20%, ενώ ως ελάχιστη και μέγιστη τιμή του συντελεστή της ΕΒΕ των ειδικών μαθημάτων ή πρακτικών δοκιμασιών έχουν οριστεί οι τιμές 0,70% και 1,10% αντιστοίχως.

Με το Νόμο 4777/2021, η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ) θεσπίστηκε:

  • για τη διασφάλιση των ακαδημαϊκών προϋποθέσεων της επιτυχούς φοίτησης και της έγκαιρης ολοκλήρωσης των σπουδών,
  • για τη θωράκιση του κύρους των Πανεπιστημιακών σπουδών,
  • για την ενίσχυση της αυτονομίας των ΑΕΙ και της δυνατότητας κάθε τμήματος να διαμορφώσει την ιδιαίτερη ακαδημαϊκή τους φυσιογνωμία, καθώς για πρώτη φορά προβλέπεται αποφασιστικός ρόλος των ΑΕΙ στην εισαγωγή των φοιτητών,
  • για την ορθολογικότερη κατανομή και χρήση των πόρων του κάθε ΑΕΙ.

 Η ΥΑ για τον αριθμό των εισακτέων σε μορφή pdf

Η ΥΑ με την ΕΒΕ σε μορφή pdf

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 13-05-21 Αριθμός εισακτέων στα ΑΕΙ της χώρας και συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής

13-05-21 Ανακοινώσεις – σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα

Το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι, κατόπιν εισήγησης της Επιτροπής των Ειδικών, αποφασίζονται τα εξής:

  • Εξ αποστάσεως ή διά ζώσης διεξαγωγή των εξετάσεων του εαρινού εξαμήνου στα ΑΕΙ, ανάλογα με τη σχετική απόφαση του οικείου Τμήματος/Σχολής, με την προηγούμενη διενέργεια self-test φοιτητών και καθηγητών.
  • Δυνατότητα για διενέργεια με φυσική παρουσία πρακτικής άσκησης για τους φοιτητές μεταξύ του τέταρτου και πέμπτου έτους των προγραμμάτων σπουδών Α’ κύκλου στις Πολυτεχνικές Σχολές/Τμήματα, με διενέργεια self-test μία φορά την εβδομάδα.
  • Επανέναρξη των εργαστηριακών μαθημάτων για τα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης (Ι και ΙΙ) στις 24/05/2021, με διενέργεια self-test μία φορά την εβδομάδα.

Παράλληλα, εξακολουθούν να ισχύουν όλα τα προβλεπόμενα μέτρα πρόληψης και προστασίας από τον κορωνοϊό, όπως η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, ο σχολαστικός καθαρισμός των επιφανειών, ο αερισμός των χώρων κλπ.

Για τη δια ζώσης επανέναρξη των παραπάνω δραστηριοτήτων, επίκειται έκδοση νέας Κοινής Υπουργικής Απόφασης.

Ανακοινώνεται, επίσης, ότι από τη Δευτέρα 17/5 θα απαιτείται η διενέργεια self-test μία φορά εβδομαδιαίως για την προσέλευση μαθητών, εκπαιδευτικών, διοικητικού και λοιπού προσωπικού στις σχολικές μονάδες της χώρας. Το τεστ θα διενεργείται εντός 24 ωρών πριν από την προσέλευση στο σχολείο κάθε Δευτέρα πρωί, θα δηλώνεται το αποτέλεσμα στην πλατφόρμα https://self-testing.gov.gr/ σύμφωνα με τις οδηγίες, και τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας θα φέρουν μαζί τους βεβαίωση αρνητικού τεστ, που θα επιδεικνύουν στο σχολείο.

Βήμα-βήμα επιστρέφουμε στην κανονικότητα, τηρώντας τα μέτρα πρόληψης και προστασίας από τον κορωνοϊό, με διπλό γνώμονα τη διασφάλιση της δημόσιας και ατομικής υγείας και τη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

https://www.minedu.gov.gr/news/48601-13-05-21-anakoinoseis-stadiaki-epistrofi-stin-kanonikotita-2

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 13-05-21 Ανακοινώσεις – σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα

12-05-21 Πρόγραμμα πανελλαδικών εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2021

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει το πρόγραμμα των πανελλαδικών εξετάσεων Γενικών Λυκείων και Επαγγελματικών Λυκείων 2021, όπως αυτό καθορίστηκε με σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις της Υπουργού Νίκης Κεραμέως.

Το πρόγραμμα σε μορφή word

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 12-05-21 Πρόγραμμα πανελλαδικών εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2021

14-04-21 Δεύτερο αυτοδιαγνωστικό τεστ για όσους προσέλθουν αύριο, Πέμπτη 15/4, στα Λύκεια όλης της χώρας

Το δεύτερο δωρεάν αυτοδιαγνωστικό τεστ οφείλουν να παραλάβουν όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας από τα φαρμακεία, να το διενεργήσουν απόψε ή αύριο νωρίς το πρωί και να έχουν μαζί τους βεβαίωση αρνητικού τεστ, προκειμένου να προσέλθουν στα Λύκεια την Πέμπτη 15/4.

Υπενθυμίζεται ότι τo self-test είναι υποχρεωτικό στα ημερήσια και εσπερινά Γενικά Λύκεια (ΓΕ.Λ.), στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) και τις Λυκειακές Τάξεις των Γυμνασίων με Λυκειακές Τάξεις για:

  • τους μαθητές/-τριες
  • τους εκπαιδευτικούς, τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ)
  • τα μέλη του διοικητικού και του λοιπού προσωπικού.

Στις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων που είναι επίσης ανοιχτές, το self-test είναι υποχρεωτικό για τους εκπαιδευτικούς και τα μέλη ΕΕΠ – ΕΒΠ, το διοικητικό και λοιπό προσωπικό. Για τους μαθητές/-τριες με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, το self-test συνιστάται να διενεργείται εφόσον είναι συμβατό με το βαθμό και το είδος της αναπηρίας ή και της ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης του/της μαθητή/-τριας.

Τα φαρμακεία διαθέτουν δύο δωρεάν τεστ σε κάθε δικαιούχο: ένα για την Πέμπτη 15/4 και ένα για τη Δευτέρα 19/4. Την επόμενη εβδομάδα, μαθητές, εκπαιδευτικοί και προσωπικό των Λυκείων θα παραλάβουν και το τέταρτο τεστ για την Πέμπτη, 22/4. Τα αυτοδιαγνωστικά τεστ μπορούν να προμηθεύονται δωρεάν από τα φαρμακεία όλοι οι μαθητές, εκπαιδευτικοί, βοηθητικό και λοιπό προσωπικό με τον ΑΜΚΑ τους και μέσο ταυτοπροσωπίας (ταυτότητα, διαβατήριο κτλ).

Σε περίπτωση που κάποιος δεν έχει ή συναντά δυσκολία με τον ΑΜΚΑ, παρέχεται η δυνατότητα επίσκεψης σε δομή που εμφανίζεται στη λίστα:https://self-testing.gov.gr/eody-stathera-simeia.pdf

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 14-04-21 Δεύτερο αυτοδιαγνωστικό τεστ για όσους προσέλθουν αύριο, Πέμπτη 15/4, στα Λύκεια όλης της χώρας

11-04-21 Υπ. Παιδείας: Άνοιξε η πλατφόρμα δήλωσης αποτελέσματος self-test για την επιστροφή στα Λύκεια

1) Πώς γίνεται το self-test;

Είναι πολύ εύκολο! Δείτε το βίντεο: Self test εύκολα και απλά | Οδηγίες χρήσης https://youtu.be/uqy9EtE1uuE

Αν είστε μαθητής Λυκείου, σας ενδιαφέρει, γιατί… «το πιο σημαντικό τεστ γίνεται εκτός σχολείου»: https://m.youtube.com/watch?v=D0Hu3MvSUF0

Όλες οι οδηγίες εδώ: https://self-testing.gov.gr

2) Για ποιους είναι υποχρεωτικό το self-test στα σχολεία;

To self-test είναι υποχρεωτικό στα ημερήσια και εσπερινά Γενικά Λύκεια (ΓΕ.Λ.), στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) και τις Λυκειακές Τάξεις των Γυμνασίων με Λυκειακές Τάξεις για:

  • τους μαθητές/τριες
  • τους εκπαιδευτικούς
  • τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ)
  • τα μέλη του διοικητικού και του λοιπού προσωπικού.

Στις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής όλων των βαθμίδων που είναι επίσης ανοιχτές, το self-test είναι υποχρεωτικό για τους εκπαιδευτικούς και τα μέλη ΕΕΠ – ΕΒΠ, το διοικητικό και λοιπό προσωπικό. Για τους μαθητές/τριες με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, το self-test συνιστάται να διενεργείται εφόσον είναι συμβατό με το βαθμό και το είδος της αναπηρίας ή και της ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης του/της μαθητή/τριας.

3) Τι γίνεται αν κάποιος δεν έχει ΑΜΚΑ (π.χ. αλλοδαποί πολίτες) ή συναντά δυσκολία στο να εντοπίσει τον ΑΜΚΑ του στο σύστημα;

Σε περίπτωση που κάποιος δεν έχει Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) ή προσωρινό ΑΜΚΑ (ΠΑΜΚΑ) ή Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑΑΥΠΑ) ή συναντά δυσκολία στον εντοπισμό των συγκεκριμένων αριθμών, παρέχεται η δυνατότητα επίσκεψης σε δημόσια δομή που εμφανίζεται στη λίστα: https://self-testing.gov.gr/eody-stathera-simeia.pdf

4) Τι ισχύει για τους ανήλικους αιτούντες άσυλο;

Στην περίπτωση ανηλίκων αιτούντων άσυλο, και κατόπιν προηγούμενης εξουσιοδότησης (Αίτηση -Υπεύθυνη Δήλωση) των γονέων/νόμιμων κηδεμόνων στο Διευθυντή ή τον/τη Συντονιστή Εκπαίδευσης Προσφύγων, ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας ή ο Συντονιστής Εκπαίδευσης Προσφύγων μπορεί να εισέλθει στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr με τους προσωπικούς του κωδικούς taxis, προκειμένου να εκδώσει την σχολική κάρτα για COVID-19.

Στην περίπτωση ασυνόδευτων ανηλίκων, το προσωπικό του Κέντρου Υποδοχής και Ταυτοποίησης (ΚΥΤ) ή της Δομής Φιλοξενίας ή το προσωπικό των δομών φιλοξενίας ασυνόδευτων ανηλίκων, μπορεί να συμπληρώνει και να υπογράφει χειρόγραφα τη σχολική κάρτα για COVID-19 για τους ως άνω μαθητές ασυνόδευτους ανήλικους πρόσφυγες σύμφωνα με το πρότυπο που μπορείτε να βρείτε εδώ: https://self-testing.gov.gr/covid19-school-card-print.pdf. Σημειώνεται ότι όπου, στο ως άνω πρότυπο, γίνεται μνεία στον ΑΜΚΑ (Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης) εννοείται και ο Προσωρινός Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΠΑΜΚΑ), καθώς και ο Προσωρινός Αριθμός Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑΑΥΠΑ). Ο αυτοδιαγωστικός έλεγχος διενεργείται ενώπιον του προσωπικού των ανωτέρω δομών σύμφωνα με τις οδηγίες των ενημερωτικών φυλλαδίων.

5) Πόσα δωρεάν τεστ δικαιούται το κάθε μέλος της εκπαιδευτικής κοινότητας Λυκείου;

Για τις επόμενες δύο εβδομάδες, δικαιούται συνολικά 4, δύο για κάθε εβδομάδα. Το 1 θα έχει παραληφθεί πριν το μάθημα της Δευτέρας, ενώ από την ίδια μέρα, 12/4, μαθητές, εκπαιδευτικοί, μέλη ΕΕΠ/ΕΒΠ, διοικητικό και λοιπό προσωπικό των σχολείων που επαναλειτουργούν δια ζώσης, θα μπορούν να προμηθευτούν με μια επίσκεψη στο φαρμακείο 2 τεστ (θα γίνονται 2 καταχωρίσεις από τους φαρμακοποιούς), και την επόμενη εβδομάδα να παραλάβουν ακόμη 1.

6) Μπορούν να κάνουν οι μαθητές μόνοι τους τη δειγματοληψία;

Ενήλικοι μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορούν μόνοι τους. Ανήλικοι μαθητές άνω των 13 ετών επίσης μόνοι τους αλλά υπό την επίβλεψη γονέων/κηδεμόνων, και σε ανήλικους κάτω των 13 ετών το τεστ θα διενεργείται από τους γονείς/κηδεμόνες.

7) Πώς θα λειτουργεί η υπηρεσία δήλωσης self-testing.gov.gr;

Με την είσοδό τους στην υπηρεσία αυτή, τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας θα μπορούν να επιλέξουν μία από τις κατηγορίες:

1. Δήλωση αποτελέσματος self-test για COVID-19: Δήλωση αποτελέσματος για το γενικό πληθυσμό και εκπαιδευτικούς, μέλη ΕΕΠ/ΕΒΠ, διοικητικό και λοιπό προσωπικό των σχολείων.

[…]

3. Σχολική κάρτα για COVID-19: Δήλωση αποτελέσματος για την έκδοση σχολικής κάρτας για γονείς/κηδεμόνες μαθητών και ενήλικες μαθητές.

Μετά από την είσοδο σε κάποια από τις επιλογές, γίνεται ταυτοποίηση στοιχείων και στη συνέχεια οι πολίτες δηλώνουν το αποτέλεσμα του self-test το οποίο διενήργησαν, προκειμένου να εκδώσουν το αντίστοιχο παραστατικό.

8) Πώς θα γίνεται η απόρριψη των υλικών μετά τη διενέργεια των self-test;

Αν το τεστ είναι αρνητικό: Απορρίπτεται στον κοινό κάδο απορριμμάτων.

Αν το τεστ είναι θετικό: Απορρίπτεται επίσης στον κοινό κάδο απορριμμάτων, αλλά μέσα σε δυο σακούλες καλά κλεισμένες.

Τα απόβλητα των self–test δεν τοποθετούνται στους ΜΠΛΕ ΚΑΔΟΥΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ και δεν απορρίπτονται στις αποχετεύσεις.

9) Τι γίνεται επί θετικού αποτελέσματος self-test;

Εφόσον το τεστ βγει θετικό, οι πολίτες θα πρέπει να εκδώσουν σχολική κάρτα θετικού αποτελέσματος (μαθητές) ή δήλωση θετικού αποτελέσματος (εκπαιδευτικοί, μέλη ΕΕΠ/ΕΒΠ, διοικητικό και λοιπό προσωπικό των σχολείων) και να προβούν σε δεύτερο επαναληπτικό τεστ εντός 24 ωρών, είτε σε κάποια από τις σταθερές δημόσιες δομές που προτείνονται, είτε ιδιωτικά, εφόσον το επιθυμούν με δικά τους έξοδα. Στην περίπτωση κατά την οποία ο επαναληπτικός έλεγχος είναι θετικός, ακολουθείται το Πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Στην περίπτωση κατά την οποία ο επαναληπτικός έλεγχος είναι αρνητικός, τότε εκδίδεται σχετική βεβαίωση από τη δημόσια δομή με την οποία βεβαιώνεται το αρνητικό αποτέλεσμα. Στην περίπτωση αυτή, οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί τα μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ, το διοικητικό και το λοιπό προσωπικό επιστρέφουν στη σχολική μονάδα, επιδεικνύοντας την ως άνω βεβαίωση.

10) Πού μπορούν οι πολίτες να κάνουν το δεύτερο επαναληπτικό τεστ;

Στην ίδια ιστοσελίδα υπάρχει σύνδεσμος https://self-testing.gov.gr/eody-stathera-simeia.pdf, ο οποίος παραπέμπει στα σταθερά σημεία που θα λειτουργούν πρωινές ώρες από Δευτέρα έως Παρασκευή και την Κυριακή. Εκεί αναγράφονται επίσης οι ώρες λειτουργίας του κάθε σημείου. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η προσκόμιση της σχετικής βεβαίωσης από την ιστοσελίδα self-testing.gov.gr. Η δυνατότητα για επαναληπτικό έλεγχο στις δημόσιες αυτές δομές ξεκινά την Δευτέρα, 12/4.

11) Αν κάποιος έχει κάνει μοριακό τεστ ή rapid τεστ χρειάζεται να κάνει και self-test;

Όχι, εφόσον κάποιος έχει υποβληθεί σε μοριακό τεστ ή rapid τεστ έως 72 ώρες πριν την έναρξη του σχολείου την Δευτέρα ή την Πέμπτη, δεν απαιτείται εκ νέου έλεγχος με self-test.

12) Αν το αποτέλεσμα είναι “μη έγκυρο” ποια είναι η διαδικασία;

Στη σπάνια περίπτωση «μη έγκυρου» αποτελέσματος, παρέχεται η δυνατότητα επίσκεψης σε δημόσια δομή που εμφανίζεται στη λίστα: https://self-testing.gov.gr/eody-stathera-simeia.pdf.

13) Δικαιολόγηση απουσιών: Σε περίπτωση θετικού αποτελέσματος στο self-test, οι απουσίες 1-2 ημερών μέχρι να γίνει το επαναληπτικό τεστ πώς δικαιολογούνται;

Οι απουσίες αυτές δεν θα προσμετρώνται με την επίδειξη του αποτελέσματος του επαναληπτικού τέστ. Τα επαναληπτικά τεστ πρέπει να γίνονται εντός 24 ωρών, εξ ου και η λειτουργία των δημόσιων δομών και τις Κυριακές.

14) Για ποιες ηλικίες μαθητών προβλέπεται παραλαβή self-tests από τα φαρμακεία με τον ΑΜΚΑ των μαθητών;

Για όλες τις ηλικίες μαθητών (ανηλίκους και ενηλίκους) που φοιτούν σε ημερήσια ή εσπερινά Γενικά ή Επαγγελματικά Λύκεια, καθώς και τους μαθητές Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων.

Ειδικά για τους μαθητές εσπερινών λυκείων, προβλέφθηκε το πρώτο τεστ να διανεμηθεί κατευθείαν στα σχολεία. Τα τεστ παραδίδονται στους Διευθυντές των εν λόγω σχολικών μονάδων εντός του Σαββατοκύριακου, οι οποίοι εν συνεχεία θα ειδοποιήσουν τους μαθητές για διενέργεια του τεστ πριν από το πρώτο μάθημα το απόγευμα της Δευτέρας. Από το δεύτερο τεστ, το τεστ θα παραλαμβάνεται ατομικά από τα φαρμακεία.

15) Οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί/μαθητές θα πρέπει να κάνουν τεστ;

Ναι.

https://www.minedu.gov.gr/news/48338-11-04-21-yp-paideias-anoikse-i-platforma-dilosis-apotelesmatos-self-test-gia-tin-epistrofi-sta-lykeia

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 11-04-21 Υπ. Παιδείας: Άνοιξε η πλατφόρμα δήλωσης αποτελέσματος self-test για την επιστροφή στα Λύκεια

10-04-21 Self-tests: επιστροφή όλων στο σχολείο με ασφάλεια

Οι ρυθμίσεις για την εφαρμογή του μέτρου του δωρεάν αυτοδιαγνωστικού ελέγχου από τον κορωνοϊό σε μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, εν όψει της δια ζώσης επαναλειτουργίας των Λυκείων όλης της χώρας, προβλέπονται με Κοινή Υπουργική Απόφαση.

Υπενθυμίζεται ότι όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας που καλούνται να προσέλθουν στα Λύκεια από τη Δευτέρα 12/4, οφείλουν να έχουν μαζί τους βεβαίωση αρνητικού τεστ.

Το αυτοδιαγνωστικό τεστ μπορούν να προμηθεύονται δωρεάν από τα φαρμακεία όλοι οι μαθητές, εκπαιδευτικοί, βοηθητικό και λοιπό προσωπικό με τον ΑΜΚΑ τους και μέσο ταυτοπροσωπίας (ταυτότητα, διαβατήριο κτλ).

Σε περίπτωση που κάποιος δεν εχει ή συναντά δυσκολία με τον ΑΜΚΑ, παρέχεται η δυνατότητα επίσκεψης σε δομή που εμφανίζονται στη λίστα: https://self-testing.gov.gr/eody-stathera-simeia.pdf

Η ΚΥΑ σε μορφή pdf

Η σχετική εγκύκλιος σε μορφή pdf

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 10-04-21 Self-tests: επιστροφή όλων στο σχολείο με ασφάλεια

07-04-21 Ανακοινώσεις της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως για τις Κυβερνητικές αποφάσεις σχετικά με τις εκπαιδευτικές δομές

https://www.minedu.gov.gr/news/48314-07-04-21-anakoinoseis-tis-ypourgoy-paideias-kai-thriskevmaton-nikis-kerameos-gia-tis-kyvernitikes-apofaseis-sxetika-me-tis-ekpaideftikes-domes

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 07-04-21 Ανακοινώσεις της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως για τις Κυβερνητικές αποφάσεις σχετικά με τις εκπαιδευτικές δομές

Eπαναλειτουργία των Λυκείων από τη Δευτέρα 12 Απριλίου, με δήλωση αυτοδιαγνωστικού τεστ, παράλληλα με τα ισχύοντα προληπτικά μέτρα. Πληροφορίες στο self-testing.gov.gr.

https://self-testing.gov.gr/

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Eπαναλειτουργία των Λυκείων από τη Δευτέρα 12 Απριλίου, με δήλωση αυτοδιαγνωστικού τεστ, παράλληλα με τα ισχύοντα προληπτικά μέτρα. Πληροφορίες στο self-testing.gov.gr.