Δανειστική Βιβλιοθήκη για ενήλικες

 Αν βλέπει το παιδί εσάς να διαβάζετε βιβλία, το πιθανότερο είναι ότι θα κάνει το ίδιο!

Αγαπητοί γονείς

Η Σχολική βιβλιοθήκη ,που λειτουργεί εδώ και χρόνια ως δανειστική για τους μαθητές του σχολείου μας, έχει και έναν μεγάλο αριθμό βιβλίων για ενήλικες. Πρόκειται για βιβλία με κλασική και σύγχρονη λογοτεχνία (ελληνική και ξένη) καθώς και βιβλία ψυχολογίας και επιστημονικά. Υπάρχουν αρκετές παλιές εκδόσεις  αλλά και πολλές καινούργιες.

Μπορείτε να δείτε τους τίτλους στον παρακάτω κατάλoγο.

ΒΙΒΛΙΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ

Αποφασίσαμε ότι η βιβλιοθήκη μπορεί να δανείζει τα βιβλία αυτά σε εσάς τους γονείς των μαθητών μας. Την περίοδο αυτή μπορείτε να στέλνετε μήνυμα στο email του σχολείου 1dimskiath@sch.gr και εμείς θα φροντίσουμε να λάβετε το βιβλίο που επιθυμείτε!

Ο κατάλογος των βιβλίων θα εμπλουτίζεται και θα ανανεώνεται! Όποιος επιθυμεί να προσφέρει βιβλία στη βιβλιοθήκη ,είναι καλοδεχούμενα!

Τα δύο πρώτα βιβλία, έτοιμα να σταλούν σε γονείς που επιθυμούν να τα δανειστούν! Συνοδεύονται κι από δωράκι-σελιδοδείκτη!

Η Υπεύθυνη της Βιβλιοθήκης

Συκιώτου Δήμητρα

 

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αγαπητοί γονείς

Οι εγγραφές στα δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2021-2022 θα πραγματοποιηθούν από 01 έως 20 Μαρτίου 2021.

Στην Α΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου για το σχολικό έτος 2021-2022 θα φοιτήσουν οι μαθητές που γεννήθηκαν από 1-1-2015 έως 31-12-2015.

Τα απαραίτητα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσουν οι γονείς για την εγγραφή των παιδιών τους είναι:

  1. Αίτηση-υπεύθυνη δήλωση του γονέα. 
  2. Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.) και φωτοτυπία της σελίδας με τα εμβόλια.
  3. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (επίσκεψη στον παιδίατρο του μαθητή με το βιβλιάριο υγείας προκειμένου να συμπληρωθεί από τον γιατρό).
  4. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή (π.χ.λογαριασμός ΔΕΗ, ενοικιαστήριο κ.ά.) σε φωτοτυπία.
  5. Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου για την εγγραφή στο Δημοτικό (δίδεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς).
  6. Αίτηση Ολοημέρου (και σχετικές βεβαιώσεις π.χ. βεβαίωση εργασίας ή κάρτα ανεργίας).

(Στο Ολοήμερο Πρόγραμμα εγγράφονται:

α) οι μαθητές των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας

β) οι μαθητές των οποίων οι γονείς/ κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες (πολύτεκνοι/ μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις κλπ)

       7. Πιστοποιητικό γέννησης ή ληξιαρχική πράξη γέννησης μεταφρασμένο στα ελληνικά (μόνο για αλλοδαπούς μαθητές). (Δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς που είναι εγγεγραμμένοι σε Δήμο της Ελλάδος ).

      8. Πιστοποιητικό γάμου (ή άλλο έγγραφο), όπου να δηλώνεται το γένος της μητέρας του μαθητή (μόνο για αλλοδαπούς μαθητές).

     9. Γνωμάτευση από Κ.Ε.Σ.Υ ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία στην περίπτωση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Οι μαθητές που θα εγγραφούν στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Σκιάθου, είναι αυτοί που η κατοικία τους βρίσκεται στην παρακάτω περιοχή όπως αποτυπώνεται σε χάρτη με τη μορφή πολυγώνου, που μπορείτε να δείτε εδώ.

Περιοχές ορίων: Καλύβια και η περιοχή που περικλείεται περιμετρικά από τις οδούς: Αγίου Φανουρίου – Παπαδιαμάντη – Καραϊσκάκη – Περιφερειακός Σκιάθου – Παραλιακός δρόμος – Αγίου Φανουρίου

Παρακαλούνται οι γονείς να επισκέπτονται την ιστοσελίδα του Σχολείου προκειμένου να εκτυπώνουν και να συμπληρώνουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά και να τα προσκομίζουν στο σχολείο στο Γραφείο Διευθύντριας κατόπιν συνεννόησης για ραντεβού στο τηλέφωνο του σχολείου 24270022227 από 13:20 μ.μ. έως 14:00 μ.μ.

Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

Συκιώτου Δήμητρα

Δημοσιεύθηκε στη Α΄ταξη, Ανακοινώσεις | Σχολιάστε

Διαδικτυακά το μάθημα στις16/2/2021.

Αγαπητοί γονείς και αγαπητοί μας μαθητές.

Σήμερα Τρίτη 16/2/2021 και για όσες ημέρες παραμείνει το σχολείο κλειστό, τα μαθήματα θα γίνονται διαδικτυακά , σύμφωνα με το πρόγραμμα που είχαμε κατά την αναστολή λειτουργίας των σχολείων τον Νοέμβριο.

Ώρα έναρξης 2:10μ.μ.

Ώρα λήξης:5:20μ.μ.

Η Δ/ντρια του σχολείου.

 

Δημοσιεύθηκε στη Α΄ταξη | Σχολιάστε

«Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου», της Τακτικού Βασιλικής

Με αφορμή την ημέρα για ένα ασφαλές διαδίκτυο.
Εν έτη 2021 η παγκόσμια ημέρα ασφαλούς διαδικτύου ορίστηκε στις 9 Φλεβάρη δηλαδή σήμερα. Στις μέρες μας η τεχνολογία αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς και τα δεδομένα έχουν αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν οπότε είναι λογικό και απόλυτα φυσιολογικό τα παιδιά μας να έχουν εξοικειωθεί με όλα σχεδόν τα μέσα τεχνολογίας σε βαθμό υψηλότερο από εμάς. Αυτός ο νέος κόσμος όμως ενέχει κινδύνους. Θα πρέπει από μικρή ηλικία  να συζητήσουμε με τα παιδιά μας για το διαδίκτυο και την επικινδυνότητα του. Να τονίσουμε ότι ο πραγματικός κόσμος δεν είναι  το πάτημα ενός πλήκτρου, τα ζωηρά χρώματα και η ευκολία εναλλαγής σελίδας-κεφαλαίου.
Από μικρή ηλικία θα πρέπει να τίθενται όρια (σαφή και επιτρεπτά) και κανόνες οι οποίοι ενδέχεται να μεταβάλλονται καθώς το παιδί μεγαλώνει.Ενδεικτικά μπορείτε να θέσετε όρια στο χρόνο που το παιδί θα ασχοληθεί με τον υπολογιστή. Συζητήστε μαζί του για το ποια ώρα θα ήθελε να παίζει στον υπολογιστή (σαφή όρια) αλλά τονίστε την σημασία να μην ξεπερνά το χρόνο που έχετε συμφωνήσει (επιτρεπτά όρια). Τα όρια (όταν δεν είναι υπερβολικά ή ιδιαίτερα αυστηρά) δεν καταπιέζουν τα παιδιά, αλλά τα κατευθύνουν και σχετίζονται με την ανάπτυξη της υπευθυνότητας και της ωριμότητας.
Καλό θα ήταν επίσης να κάνετε μια συζήτηση και για θέματα εθισμού και παρενόχλησης από μικρή ηλικία. Χωρίς να σπείρουμε τον πανικό αναφέρουμε ότι ο υπολογιστής κρύβει έναν ιδιαίτερο κόσμο και όπως στο δρόμο δεν θα πρέπει να μιλάνε με αγνώστους το ίδιο ισχύει και για τις σελίδες του υπολογιστή.
Ωστόσο η ασφαλής χρήση δεν κυμαίνεται μόνο στο φάσμα της πρόληψης και προστασίας από τυχόν παρενοχλήσεις αλλά και στον επιτρεπόμενο χρόνο που το παιδί ασχολείται με τον υπολογιστή.
Πλέον έχει επίσημα αποδειχθεί ο εθισμός που μπορεί να προκληθεί από την υπερβολική χρήση του διαδικτύου.Μπορεί να παρατηρηθεί υπερβολική χρήση,πολύς χρόνος ενασχόλησηςκαι το άτομο φαίνεται να αντλεί χαρά και ευχαρίστηση. Στη συνέχεια μπορεί να παρατηρηθε ίανοχή, δηλαδή θέλει όλο και περισσότερη ώρα για να νιώσει ότι διασκεδάζει. Επίσης, μπορεί να εκδηλώνονται σημάδια έντονης δυσαρέσκειας που οφείλονται στον αποχωρισμό από τον υπολογιστή ή το κινητό κατά τη διάρκεια της μέρας, επειδή μπορεί να πρέπει να κάνει κάτι άλλο. Τέλος συχνές είναι και οιαναφορέςαπό τον εθισμένο ότι θέλει συνεχώς να βρίσκεται στο διαδίκτυο, και αποξενώνεταιαπό άλλες δραστηριότητες που παλιά του φαίνονταν  πολύ διασκεδαστικές. Να τονιστεί ότι όλα τα παραπάνω πρέπει να συμβαίνουν σε υπερβολικό βαθμό για να θεωρηθεί ότι έχει αναπτυχθεί μια σχέση εξάρτησης.
Όσον αφορά τα παιδιά θα πρέπει επίσης να εξεταστούν προσεχτικά αυτές οι συμπεριφορές καθώς μπορεί να μην είναι σημάδια εθισμού αλλά σημάδια ενθουσιασμού σαν να ανακάλυψαν ένα νέο παιχνίδι καθώς την περίοδο της καραντίνας τα παιδιά πέρασαν πολλές ώρες μπροστά στο Ίντερνετ. Τα παιδιά είναι πιο δύσκολο να αναπτύξουν εθισμό από ότι οι μεγαλύτεροι καθώς τα κύρια συναισθήματα του παιδιού είναι μικρή διάρκεια, μεγάλη ένταση και αστάθεια!
Πέρα από την ενημέρωση για θέματα ασφάλειας για να περιορίσετε την ενδεχόμενη πιθανότητα εθισμού μπορείτε να τοποθετήσετε τον υπολογιστή σε κοινόχρηστο χώρο όσο είναι μικρό σε ηλικία ώστε να νη δίνεται η δυνατότητα του παιδιού για απομόνωση και να υπάρχει έλεγχος. Μην χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή ως μέσο επιβράβευσης και τιμωρίας. Η χρήση φίλτρων για επιβλαβείς ιστοσελίδες και συμμετοχή στις επιλογές του εφήβου (χωρίς παράλογες απαγορεύσεις και υπερβολές) οδηγούν σε ένα θετικό αποτέλεσμα. Μην αφήνετε τα παιδιά να ασχολούνται με τον υπολογιστή ή το κινητό ακριβώς πριν πέσουν για ύπνο. Το φως και τα ερεθίσματα που λαμβάνουν καθυστερούν την προετοιμασία  για ύπνο. Ο οργανισμός μπερδεύεται από το φως και νομίζει ότι είναι μέρα με αποτέλεσμα να μην εκκρίνονται οι ορμόνες της νύχτας όπως η μελατονίνη και η νύστα να απομακρύνεται.

Τακτικού Βασιλική,Ψυχολόγος

Δημοσιεύθηκε στη Α΄ταξη | Σχολιάστε

Προσφορά βιβλίων για τη βιβλιοθήκη του σχολείου μας!

Είναι μεγάλη η χαρά μας όταν  μας δωρίζουν βιβλία για τον εμπλουτισμό της βιβλιοθήκης μας!

Σήμερα δεχτήκαμε τη δωρεά είκοσι τριών αξιόλογων βιβλίων, όλα σε καλή κατάσταση από την κυρία Άρια Σεβλιανού! Τα βιβλία ήταν των παιδιών της που μεγάλωσαν και τώρα μπορούν να τα χαρούν και άλλα παιδιά !

Ευχαριστούμε πολύ κυρία Άρια!

 

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Α΄ταξη | Σχολιάστε

Το σκάκι στο σχολείο μας!

Εδώ και αρκετό καιρό η εκπαιδευτικός της Αγγλικής Γλώσσας κυρία Παναγιωτέλη Βασιλική, έχει στήσει στην Αίθουσα των Αγγλικών ένα μικρό σκάκι , όπου οι μαθητές των μεγάλων τάξεων έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν αυτό το πνευματικό άθλημα   και  να παίζουν  κάθε φορά που περνούν το κατώφλι της αίθουσας.

Βασικός στόχος της κίνησης αυτής και σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας με θέμα «ένταξη του σκακιού στο υποχρεωτικό πρόγραμμα του Δημοτικού Σχολείου» (ΥΠΕΠΘ, 2014),  είναι η ώθηση των μαθητών στην αγάπη του σκακιού και όχι απαραίτητα στην εκμάθησή του, ώστε να μπορέσουν να απομυζήσουν τα μέγιστα οφέλη. Όπως έχει ήδη αποδειχθεί, σε πλήθος στοχευμένων ερευνών, με τη βοήθεια του σκακιστικού παιχνιδιού οι μαθητές μπορούν να βοηθηθούν στην επίλυση μαθηματικών και όχι μόνο, προβλημάτων, στη γλώσσα, σε κοινωνικές και γνωστικές δεξιότητες, στη μνήμη, στην αυτοσυγκέντρωση, στην κοινωνικοποίηση, στη συμπεριφορά κ.α.

Οι μαθητές του Ε΄2 τμήματος μαζί με την εκπ/κό κυρία Παναγιωτέλη Βασιλική , επιδίδονται στη γυμναστική του μυαλού!

 Το σκάκι είναι η γυμναστική του μυαλού (Blaise Pascal)

Πριν την καραντίνα το σχολείο μας απόκτησε ένα σκάκι μεγάλων διαστάσεων αγορασμένο από τη Σχολική Επιτροπή. Τώρα που επιστρέψαμε στο σχολείο η κυρία Παναγιωτέλη κάλεσε τους μαθητές να παίξουν σε αυτό.

 

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις, Δραστηριότητες τάξεων | Σχολιάστε

Λειτουργία Σχολικής Βιβλιοθήκης σχολικού έτους 2020-2021

Η βιβλιοθήκη του σχολείου μας άρχισε να λειτουργεί ως δανειστική για τους μικρούς μας μαθητές από την Τετάρτη 20 Ιανουρίου 2021.

Η Υπεύθυνη εκπ/κός , κάλεσε στη βιβλιοθήκη όλους τους μαθητές ανά τμήμα και τους ενημέρωσε για τον τρόπο λειτουργίας και τον κανονισμό που ισχύει τη φετινή σχολική χρονιά ,όπως παρατίθεται παρακάτω:

Κανονισμός Λειτουργίας της Σχολικής Βιβλιοθήκης

Σχολικό Έτος 2020-2021

  1. Μέλη της βιβλιοθήκης είναι όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας, το διδακτικό και βοηθητικό προσωπικό.
  2. Μέσα στους χώρους της βιβλιοθήκης ,τηρείται ησυχία και δεν επιτρέπεται η κατανάλωση φαγητών ή ροφημάτων. Σεβόμαστε το χώρο και το υλικό της.
  3. Επιλέγουμε το βιβλίο που θα δανειστούμε διαβάζοντας την περίληψη στο οπισθόφυλλο ή ζητάμε τη βοήθεια των υπεύθυνων μαθητών της βιβλιοθήκης. (Μαθητές της Στ΄τάξης.)
  4. Το βιβλίο που επιλέγουμε να δανειστούμε το δείχνουμε στους υπεύθυνους μαθητές για να μας γράψουν τα στοιχεία μας.
  5. Τα βιβλία που επιστρέφονται παραδίδονται αυτοπροσώπως στους υπεύθυνους της βιβλιοθήκης .
  6. Οι μαθητές /τριες είναι υπεύθυνοι για τα βιβλία που χρησιμοποιούν. Υπογραμμίσεις ή σημειώσεις στα βιβλία δεν επιτρέπονται. Το μέλος που χάνει ή καταστρέφει ένα βιβλίο, υποχρεούται να το αντικαταστήσει αγοράζοντάς το από το εμπόριο ή καταβάλλοντας το αντίτιμο της αξίας του.
  7. Όλοι οι χρήστες που είναι χρεωμένοι με ληξιπρόθεσμα βιβλία δεν έχουν το δικαίωμα άλλου δανεισμού.

Ειδικές προφυλάξεις

Τη φετινή σχολική χρονιά και όσο διαρκέσει η προφύλαξη για τη διασπορά του covid-19, τηρούμε τους παρακάτω κανόνες υγιεινής:

1,Όταν μπαίνουμε στο χώρο της βιβλιοθήκης , βάζουμε αντισηπτικό στα χέρια μας .(Υπάρχει έξω από την είσοδο της βιβλιοθήκης).

2.Φοράμε πάντα τη μάσκα.

3.Δεν συνωστιζόμαστε και υπακούμε στις οδηγίες των υπεύθυνων μαθητών.

4.Τα βιβλία που επιστρέφουμε τα τοποθετούμε σε ειδικό χώρο που μας υποδεικνύουν οι υπεύθυνοι. Εκεί θα παραμείνουν έως 2 εβδομάδες και μετά θα τοποθετηθούν στα ράφια.

 Ωράριο Σχολικής Βιβλιοθήκης

Ωράριο Δευτέρα Τρίτη
2ο Διάλειμμα Α΄1 και Α΄2
3ο Διάλειμμα Α΄3
Ωράριο Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή
2ο Διάλειμμα Β΄1-Β΄2 Δ΄1-Δ΄2 Ε΄1
3ο Διάλειμμα Γ΄1-Γ΄2 Στ΄1-Στ΄2 Ε΄2

Οι μαθητές κάθε τμήματος μπορούν να επισκέπτονται τη βιβλιοθήκη με τους δασκάλους τους, αφού πρώτα συνεννοηθούν με την υπεύθυνη εκπ/κό.

Βοηθοί  οι μαθητές της Στ΄1 και Στ΄2 τάξης με τους δασκάλους τους κ.Πίκλα Ιωάννη και Τζαβέλλα Ευαγγελία.

Στις παρακάτω φωτογραφίες βλέπουμε τους μαθητές της Στ΄τάξης και των δύο τμημάτων να εργάζονται για την οργάνωση της βιβλιοθήκης. Κατηγοριοποιούν τα βιβλία, τα αριθμούν, κολλούν ετικέτες με την αρίθμηση, τα καταγράφουν  σε καταλόγους.



Η Υπεύθυνη της Βιβλιοθήκης

Συκιώτου Δήμητρα

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε

Διαδικτυακή συνάντηση της Ψυχολόγου του σχολείου μας με τους γονείς.

Αγαπητοί γονείς

Σας προσκαλούμε στη διαδικτυακή συνάντηση με την ψυχολόγο του σχολείου μας κ. Τακτικού Βασιλική με θέμα: «Η ψυχολογία των παιδιών την περίοδο της καραντίνας.»

σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:

Ώρα Δευτέρα 25 Ιανουαρίου Τρίτη 26 Ιανουαρίου
11:00-11:30 Γονείς μαθητών Α΄τάξης Γονείς μαθητών Γ΄και Δ΄τάξης
12:00-12:30 Γονείς μαθητών Β΄τάξης Γονείς μαθητών Ε΄και Στ΄τάξης

Η  διαδικτυακή συνάντηση θα γίνει μέσω της πλατφόρμας WEBEX πατώντας το παρακάτω link και  βάζοντας τα στοιχεία του παιδιού σας(Όνοματεπώνυμο, email).

https://minedu-primary2.webex.com/meet/dhmhter

Η Δ/ντρια του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σκιάθου

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε

Ενημέρωση για την επαναλειτουργία του σχολείου.

Αγαπητοί γονείς!

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, ευχόμαστε σε όλους σας, Καλή Χρονιά!

Από τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου  το σχολείο θα λειτουργήσει πάλι κανονικά με δια ζώσης μαθήματα και όλα τα μέτρα προστασίας που ορίζει το ΥΠΑΙΘ και ο ΕΟΔΥ.

Οι πληροφορίες και οι οδηγίες που ακολουθούν, χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής από όλους μας, για τον περιορισμό της διασποράς του COVID 19 στο σχολικό περιβάλλον.

Προσέλευση μαθητών

Η προσέλευση των μαθητών θα γίνεται όπως και πρώτα από τις 8:00 έως τις 8:15, από τις δύο εισόδους της αυλής (μεγάλη και μικρή).

Οι πόρτες ανοίγουν στις 8:00 ακριβώς και κλειδώνουν μετά τις 8:15.

Οι γονείς που συνοδεύουν τα παιδιά τους τα αφήνουν έξω και μακριά από τις αυλόπορτες όπου τα παραλαμβάνουν οι εκπ/κοί που εφημερεύουν.

Οι μαθητές περιμένουν στην αυλή στο χώρο που έχει καθοριστεί για κάθε τάξη, μέχρι να χτυπήσει το κουδούνι και να εισέλθουν με σειρά και ένας ένας στην τάξη του. Τις βροχερές ημέρες οι μαθητές εισέρχονται κατευθείαν στις αίθουσές τους .

Αποχώρηση μαθητών

Την ώρα της αποχώρησης οι μαθητές της Α΄και Δ΄τάξης αποχωρούν από την πίσω έξοδο και οι μαθητές της Β΄,Γ΄,Ε΄και Στ΄τάξης από τις μπροστινές εξόδους.

ΩΡΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ:13:10 για τους μαθητές της Α΄, Β΄και Γ΄τάξης και 13:15΄για τους μαθητές της Δ΄,Ε΄και Στ΄τάξης.

Οδηγίες προς τους γονείς

Παρακαλούνται οι γονείς που περιμένουν να παραλάβουν τα παιδιά τους να στέκονται μακριά από τις αυλόπορτες και σε απόσταση μεταξύ τους , ώστε να μην εμποδίζεται η αποχώρηση των μαθητών και να τηρούνται οι αποστάσεις .

(ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)

  • Η ώρα εισόδου των γονέων στο σχολείο ορίζεται κατόπιν ραντεβού, από τις 13:30 μ.μ. έως 14:00 μ.μ. για κάθε είδους συνεργασία με τη δ/νση.(τηλ.2427022227)
  •   Προστατέψτε το παιδί σας, την οικογένειά σας και το σχολείο. Ενθαρρύνετε τα παιδιά να ακολουθούν τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και να εφαρμόζουν τα μέτρα υγιεινής, κυρίως τη χρήση μάσκας…

·         Να αποφεύγουν τη στενή επαφή με άτομα που παρουσιάζουν συμπτώματα του ιού και να κρατούν αποστάσεις από τους ηλικιωμένους ή τα ευάλωτα άτομα της οικογένειας.

·         Να βήχουν και να φτερνίζονται στον αγκώνα τους ή σε ένα χαρτομάντιλο το οποίο θα πετούν αμέσως σε κάδο απορριμμάτων.

·         Να πλένουν συχνά τα χέρια τους με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα ειδικά πριν τη λήψη φαγητού και μετά τη χρήση της τουαλέτας.

·         Κρατήστε τα παιδιά στο σπίτι αν νιώθουν άρρωστα, επικοινωνήστε άμεσα με γιατρό της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, κατά προτίμηση με γιατρό που παρακολουθεί συστηματικά τα παιδιά, και ενημερώστε το σχολείο.

·        Αποθαρρύνετε τα παιδιά να συνωστίζονται σε κλειστούς χώρους με πολλά άτομα.

Παρακαλούμε να έχουν οι μαθητές μαζί τους και σε ξεχωριστό σακουλάκι, 3 καθαρές μάσκες, μία για κάθε διάλειμμα.

Οι μάσκες πρέπει να πλένονται και να αποστειρώνονται καθημερινά.

Λειτουργία Κυλικείου

Τα κυλικεία λειτουργούν σύμφωνα με τις οδηγίες της από 3.9.2020 εισήγησης της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοϊού COVID-19.

Το κυλικείο του σχολείου θα διαθέτει μόνο τρόφιμα και υγρά που είναι συσκευασμένα ή έχουν ετοιμαστεί από το κυλικείο, πριν την ώρα διάθεσής τους σε ατομικές συσκευασίες που προστατεύονται από κατάλληλο υλικό. Οι μαθητές πρέπει να τηρούν αποστάσεις τουλάχιστον ενάμισι (1,5) μέτρου κατά την αναμονή για εξυπηρέτηση από το κυλικείο  φορώντας τη μάσκα τους ( υπάρχει σήμανση στο έδαφος με τις προβλεπόμενες αποστάσεις).

Για οποιαδήποτε απορία ή πληροφορία τηλεφωνήστε στο τηλέφωνο του σχολείου 2427022227.

Η Δ/ντρια του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε

Δώρα από το Δήμο Σκιάθου!

Ευχαριστούμε το Δήμο Σκιάθου για τα δώρα που προσέφερε  σε παιδιά και εκπ/κούς!!!

Ευχόμαστε Καλές Γιορτές σε όλους!

Δημοσιεύθηκε στη Α΄ταξη | Σχολιάστε

Καλές γιορτές!

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, αγαπητά μας παιδιά!

Όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, σας ευχόμαστε ολόψυχα Καλά Χριστούγεννα και Καλή χρονιά με υγεία !

Με υπομονή, ψυχραιμία και αγάπη, παίρνοντας δύναμη από τα μάτια των παιδιών μας θα ξεπεράσουμε γρήγορα αυτή τη δύσκολη περίοδο και θα ανταμώσουμε πάλι στο σχολείο μας!

 

Δημοσιεύθηκε στη Α΄ταξη | Σχολιάστε

Η πυραμίδα του Maslow στην εποχή του κορωνοϊού, από την Ψυχολόγο ,Τακτικού Βασιλική.

Η πυραμίδα του Maslow στην εποχή του κορωνοϊού

Ήδη από το 1943 ο ψυχολόγος Maslow υποστήριξε τη θεωρία του σχετικά με τις ανθρώπινες ανάγκες και τις ιεράρχησε παρουσιάζοντας τες σχηματικά σε μια πυραμίδα. Η θεωρία του χρησιμοποιείται ακόμα και σήμερα αποδεικνύοντας την αξία της.OMaslow ανέφερε ότι οι ανάγκες αυτές επηρεάζουν όλη τη συμπεριφορά και τη διάθεση μας.
Πιο αναλυτικά, τη βάση της πυραμίδας κατέχουν οι βιολογικές- φυσιολογικές ανάγκες που δεν είναι άλλες πέραν της τροφής, της δίψας, του ύπνου, της θέρμανσης. Αμέσως από πάνω βρίσκονται η ανάγκη για ασφάλεια και προστασία. Καταλαβαίνουμε πως η ικανοποίηση των αναγκών είναι διαχρονική, αφορούν δηλαδή κάθε ηλικία. Επομένως, στην εποχή του κορωνοϊού και της πανδημίας η εξασφάλιση ενός αισθήματος ασφάλειας και προστασίας καθίσταται εξαιρετικά δύσκολη.  Η ανασφάλεια που προκύπτει ωστόσο βιώνεται διαφορετικά τόσο από άτομο σε άτομο όσο και από ηλικία σε ηλικία. Σαν ενήλικες και σαν γονείς έχουμε καθήκον να συμβάλλουμε στην αποκατάσταση του αισθήματος ασφάλειας στα παιδιά μας.
Συγκεκριμένα, όσον αφορά τα παιδιά μικρότερης ηλικίας παρέχουμε απλές, κατανοητές, λιτές πληροφορίες και ελέγχουμε ώστε να έχουν γίνει αντιληπτές όλες οι έννοιες που έχουμε αναφέρει.

Κρατάμε την ψυχραιμία μας, δεν παρέχουμε περισσότερες πληροφορίες από αυτές που πρέπει, απαντάμε με ενδιαφέρον σε όλες τις ερωτήσεις. Τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας  έχουν ανάγκη να μας εμπιστευτούν για να νιώσουν άνετα και να πιστέψουν ότι οι γονείς τους  μπορούν να αντιμετωπίσουν απειλητικές καταστάσεις. Η έννοια του κινδύνου και της απειλής σε αυτό το ηλικιακό στάδιο δεν είναι συγκεκριμένη και μπορεί να αποδίδεται σε φανταστικά αλλά και μη σημαντικά γεγονότα και πρόσωπα.
Σχετικά με τα παιδιά σχολικής ηλικίας επεξηγούμε επίσης τη κατάσταση με απλές οδηγίες που αναλογούν στο επίπεδο αντίληψης τους, διαψεύδουμε φήμες και υπερβολές, είμαστε αισιόδοξοι, τονίζουμε το ρόλο τους με την τήρηση των μέτρων προστασίας και δεν παρέχουμε ψευδείς καθησυχασμούς. Σε εφήβους αναφέρουμε τα γεγονότα με ειλικρίνεια, σαφήνεια και γενικότερα τους αντιμετωπίζουμε ως ισότιμους συνομιλητές. Επίσης, είναι σημαντικό να τους συμβουλέψουμε ώστε να αναγνωρίζουν τυχόν λανθασμένες και υπερβολικές πληροφορίες και τυχόν αναξιόπιστες πηγές. Είναι μια καλή ευκαιρία ώστε οι έφηβοι να αποκτήσουν τις δεξιότητες εκείνες που θα συμβάλλουν στην απόκτηση κριτικής σκέψης.
Το επόμενο στάδιο της πυραμίδας είναι η ανάγκη της κοινωνικής αποδοχής, με άλλα λόγια η συμμετοχή σε κοινωνικές δραστηριότητες, η φιλία, η συντροφικότητα με σκοπό την ανάπτυξη του αισθήματος της αγάπης, της στοργής και κυρίως του «ανήκειν».

Επόμενο είναι το στάδιο της αυτοεκτίμησης, η σύναψη καλής σχέσης με τον εαυτό μας, η αναγνώριση των επιτυχιών και της αυτοαξίας.

Τέλος, στην κορυφή της πυραμίδας βρίσκεται η ανάγκη αυτοπραγμάτωσης, μια σύνθετη έννοια που περιλαμβάνει το εύρος των δυνατοτήτων του κάθε ατόμου και το κίνητρο για την πραγμάτωση τους. Με άλλα λόγια  η αξιοποίηση του μέγιστου δυναμικού που συνοδεύεται από το αίσθημα της πληρότητας.

Τακτικού Βασιλική, Ψυχολόγος των Σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης Σκιάθου.

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε

«Φροντίζω τον εαυτό μου, για να λειτουργώ με επάρκεια ως γονιός» της Ψυχολόγου, Τακτικού Βασιλικής, προς τους γονείς!

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες!

Η  περίοδος που διανύουμε , η  περίοδος της καραντίνας , μπορεί να μας δημιουργεί πολλές φορές άγχος, αναστάτωση, έλλειψη ενδιαφερόντων, ψυχολογική πίεση, καταθληπτικές τάσεις. Χρειάζεται δύναμη , ψυχραιμία και αυτοέλεγχο για να μπορέσουμε να διαχειριστούμε τα αρνητικά συναισθήματά μας και να σταθούμε δίπλα στα παιδιά μας και να τα βοηθήσουμε!

Διαβάστε παρακάτω την επιστολή της Τακτικού Βασιλικής , Ψυχολόγου των σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης Σκιάθου , που αφορά στις ενέργειές μας ως γονείς ,την περίοδο αυτή!

  Οι ενέργειες μου ως γονέας   

–  Εξωτερικεύω τις ανησυχίες και τις σκέψεις μου και συζητάω με τα αγαπημένα πρόσωπα για τις εξελίξεις της κατάστασης. Ακούω απόψεις, δέχομαι συμβουλές από άτομα που εμπιστεύομαι.
-Αναγνωρίζω τυχόν δυσάρεστα συναισθήματα. Ωστόσο, προσπαθώ να μην πέσω στη παγίδα των άκρων, δηλαδή να θεωρήσω ότι με έχουν κατακλύσει και ότι δεν μπορώ να τα διαχειριστώ  αλλά ούτε και υποτιμάω το ρόλο τους και προτιμώ να μην μοιράζομαι τις ανησυχίες μου. Είναι φυσιολογικό να παρατηρώ μια αλλαγή στη διάθεση μου.
– Φροντίζω να διατηρώ την ψυχραιμία μου και ακολουθώ πιστά τις οδηγίες από επίσημες πηγές
– Αν δω ότι με επηρεάζει υπερβολικά η παρακολούθηση ειδήσεων και καλλιεργείται και στο σπίτι ένα κλίμα δυσαρέσκειας και τρομοκρατίας μειώνω την έκθεση σε αυτά τα προγράμματα και αναζητώ άλλες πηγές πληροφόρησης όπως παρακολούθηση ομιλιών ιατρών στο youtube.
– Λειτουργώ ως πρότυπο τηρώντας τα απαραίτητα/προτεινόμενα μέτρα προφύλαξης.
– Προτιμώ να ερμηνεύω τις ειδήσεις όχι ως μέτρα περιορισμού και αναγκαστικού εγκλεισμού αλλά ως μέτρα προστασίας που μας φέρνουν όλο και πιο κοντά στην επιστροφή στη κανονικότητα.
-Αποφεύγουμε την απόδοση κατηγοριών και ευθυνών σε πρόσωπα και φορείς, προσπαθώ να εστιάζω στις δικές μου πράξεις για την ασφάλεια και τη προστασία.
– Αφιερώνω δημιουργικό χρόνο στον εαυτό μου και κάνω πράματα που μου αρέσουν και με ευχαριστούν, αναγνωρίζω τις προσωπικές μου ανάγκες. Προσπαθώ να διατηρώ ένα σταθερό πρόγραμμα μέσα στην ημέρα, την ώρα που θα ξυπνήσω, που θα φάω, που θα καθαρίσω, που θα δουλέψω εξ αποστάσεως, που θα ασχοληθώ με τα παιδιά και βρίσκω χρόνο για εμένα.
-Τώρα που υπάρχει περισσότερος διαθέσιμος χρόνος στις πιο πολλές οικογένειες συνιστάται η ομαδική εμπλοκή των μελών της οικογένειας σε μια δραστηριότητα όπως επιτραπέζια. Σημαντική είναι η εκμετάλλευση του διαθέσιμου χρόνου ώστε γονείς και παιδιά να σχηματίσουν όμορφες αναμνήσεις μέσα από τη συχνότερη πλέον αλληλεπίδραση.
– Δεν χρειάζεται πάντα να έχω την εικόνα ενός παντοδύναμου και τέλειου γονέα. Επιτρέπονται τα λάθη, δεν επιτρέπεται η υπεκφυγή αναγνώρισης τους κι έπειτα η επανάληψη τους.

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε

Επιστολή προς τους γονείς, της Τακτικού Βασιλικής, Ψυχολόγου των σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης Σκιάθου.

Αγαπητοί Γονείς και Κηδεμόνες

Στην κρίσιμη αυτή περίοδο του κορωνοϊού και της παρατεταμένης καραντίνας είναι σημαντικό να θυμόμαστε:

– Είναι απολύτως φυσιολογικό να μην νιώθουμε ενεργητικοί και ευδιάθετοι καθώς έχουν περιοριστεί κατά πολύ οι ασχολίες μας. Ωστόσο, προσέχουμε να μην υπερβάλλουμε θεωρώντας  πως αναπτύξαμε συμπτώματα κατάθλιψης. Σκεφτόμαστε θετικά εφόσον γνωρίζουμε πως ο ιός είναι ιάσιμος.

– Προσπαθούμε να ανακτήσουμε την χαμένη μας ενεργητική διάθεση προβαίνοντας σε δημιουργικές δραστηριότητες! Σκεφτόμαστε τι θα επιθυμούσαμε να κάνουμε αν είχαμε ελεύθερο χρόνο π.χ. να διαβάσουμε μια σειρά βιβλίων μυστηρίου ή περιπέτειας ή να βελτιώσουμε τις μαγειρικές μας ικανότητες ή και να ξεκινήσουμε τη γυμναστική.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Αν δούμε ότι ενώ θέλουμε να ξεκινήσουμε μια δραστηριότητα και πάντα το ακυρώνουμε κάνουμε ένα αναλυτικό πρόγραμμα ημέρας και το βάζουμε σε σημείο που να έχουμε συχνή οπτική επαφή! (ένα καλό σημείο θα ήταν το ψυγείο).

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ να θέσουμε έναν στόχο αυτό το διάστημα και να καταβάλλουμε προσπάθεια για να τον πετύχουμε. Αυτό θα μας κινητοποιήσει, θα αποσπάσει την προσοχή μας από αρνητικές ειδήσεις και θα βελτιώσει τη διάθεση μας.

– Είμαστε ανοιχτοί σε ερωτήσεις των παιδιών σχετικά με την καραντίνα και τις δυσκολίες του κορωνοϊού!

ΠΡΟΣΟΧΗ! Δεν αποφεύγουμε να απαντάμε ακόμα κι αν μας ρωτάνε κάθε ώρα και στιγμή. Είναι σημαντικό να καταλάβουμε πως αυτή η κατάσταση βιώνεται περίεργα από το κάθε παιδί κι αν βλέπουν εμάς στενοχωρημένους ή θυμωμένους ενδέχεται να εκδηλώσουν και αυτά παρόμοια συμπεριφορά ή και να φοβηθούν.
 –ΔΕΝ  σχολιάζουμε την κατάσταση πολύ αρνητικά ή πολύ θετικά! Οι απαντήσεις μας επικεντρώνονται στην τήρηση των μέτρων  και  διαβεβαιώνουμε τα παιδιά μας για την επιστροφή στην κανονικότητα.

  «Δεν ξεχνάμε ότι αργά ή γρήγορα θα είμαστε όπως και πριν!«

 

Προκειμένου τα παιδιά μας να κατανοήσουν καλύτερα την παρούσα κατάσταση τι καλύτερο από το να τους πούμε μια ιστορία στην οποία αυτοί είναι οι ήρωες!

(Η παρακάτω ιστορία ενδείκνυται για παιδιά μέχρι την Τρίτη Δημοτικού!)

 Ο κορωνοϊός είναι ο γιος του μεγάλου ιού και είναι τόσο δυνατός που έχει μια κορώνα στο κεφάλι! Είναι αόρατος και δεν μπορούμε να τον δούμε αλλά αν μας αγγίξει μπορεί να αρρωστήσουμε κατευθείαν και να ανεβάσουμε πυρετό. Το κάθε παιδάκι από εμάς μπορεί να παλέψει μαζί του, φορώντας για όπλο τη μάσκα του για να μην το δει ο κορωνοϊός  και πλένοντας τα χέρια του για να τον δηλητηριάσει!

«Πρέπει να προσέχουμε γιατί ο ιός είναι πολύ επικίνδυνος! Μπορεί να είναι πίσω από τη πλάτη μας, να κολλήσει πάνω μας και να αρρωστήσει τους γονείς μας. Όμως καθώς είμαστε πιο δυνατοί από τους γονείς μας, αν φοράμε καλά τη μάσκα μας, καλύπτοντας τη μύτη και το στόμα και πλένουμε συχνά τα χέρια μας, θα τον νικήσουμε και θα φύγει από τον τόπο μας.»

Έτσι ο μικρός κορωνοϊός λυπημένος που δεν μπορούσε να δει κανέναν αφού όλοι φορούσαν τις μάσκες τους έφυγε λυπημένος για να συναντήσει τον πατέρα του πίσω στο βασίλειο. Δεν μπόρεσε να νικήσει το καθαρό σαπούνι. Λυπημένος, καθώς έφευγε πέταξε την κορώνα του και έγινε καταπράσινος από το κακό του.

Όποιο παιδάκι είναι τόσο δυνατό και κάνει όλα αυτά που του λένε οι γονείς του μπορεί να βρει τη μαγική κορώνα! 

Τα παιδιά σε μικρή ηλικία κατανοούν καλύτερα τον κόσμο μέσα από συμβολικές αναπαραστάσεις. Προσπαθούμε να είμαστε δίπλα στα παιδιά μας, να παίζουμε μαζί τους, να απαντάμε σε όλες τις ερωτήσεις τους με υπομονή.

Σημαντικό να κάνουμε την κάθε μέρα γιορτή!

Θυμόμαστε ότι τα κύρια  χαρακτηριστικά των παιδικών συναισθημάτων είναι η μεγάλη ένταση, η μικρή διάρκεια και η αστάθεια.

Επομένως είναι λογικό αν καμιά φορά η ενέργεια τους ξεπερνά την δική μας!

Και μία όμορφη και χρήσιμη εικόνα!

Με εκτίμηση

Τακτικού Βασιλική, Ψυχολόγος

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | 2 Σχόλια

Ψυχολόγος στα σχολεία Πρωτοβάθμιας εκπ/σης της Σκιάθου!

Σήμερα παρουσιάστηκε να αναλάβει υπηρεσία Ψυχολόγος για την αντιμετώπιση των συνεπειών του Covid-19.

H κυρία Τακτικού Βασιλική , η καινούργια Ψυχολόγος θα βρίσκεται στο σχολείο μας κάθε Δευτέρα και Τρίτη . Προς το παρόν , μέχρι να ανοίξουν τα σχολεία θα ασκεί τα καθήκοντά της διαδικτυακά.

Διαβάστε παρακάτω τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες των Ψυχολόγων, σύμφωνα με την απόφαση 142524/ΓΔ4-26-10-2020  της κυβέρνησης:

https://www.especial.gr/kathikontologio-koinwnikwn-leitourgwn-kai-psuxologwn-sta-genika-sxoleia-fek/

Όποιος γονέας επιθυμεί να επικοινωνήσει  μαζί της , μπορεί να τηλεφωνήσει στο σχολείο από τις 8:30 μέχρι στις 13:00 καθημερινά στη Δ/ντρια του σχολείου.

Με εκτίμηση η Δ/ντρια του σχολείου, Συκιώτου Δήμητρα

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε