Κ Α Λ Ο   Κ Α Λ Ο Κ Α Ι Ρ Ι  ! 

 

 

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Τι θα γίνω όταν μεγαλώσω; Γνωρίζω τα επαγγέλματα των γονιών μου και άλλα

epaggelmata 1

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ Δημοτικού συμμετείχαν σε ένα ξεχωριστό εκπαιδευτικό πρόγραμμα με στόχο τη γνωριμία με τα επαγγέλματα. Μέσα από βιωματικές δράσεις, παρουσιάσεις, επισκέψεις και δημιουργικές δραστηριότητες, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τον κόσμο της εργασίας και τις διάφορες επαγγελματικές επιλογές.

Η εβδομάδα ξεκίνησε με επισκέψεις γονέων και επαγγελματιών στον χώρο του σχολείου. Ο πυροσβέστης Παναγιώτης Μπαγετάκος παρουσίασε στους μαθητές ένα πυροσβεστικό όχημα, εξηγώντας τη λειτουργία του εξοπλισμού και τη σημασία της πρόληψης και της πυρασφάλειας, ιδίως κατά τους θερινούς μήνες. Η ζωγράφος κυρία Ελίνα Ανδρέικου παρουσίασε έργα της και μίλησε για τη σημασία της καλλιτεχνικής έκφρασης. Τα παιδιά, εμπνευσμένα από την παρουσίασή της, δημιούργησαν τα δικά τους καλοκαιρινά έργα. Η μελισσοκόμος κυρία Τίνα Τσαπατσάρη παρουσίασε τη ζωή των μελισσών, φέρνοντας στην τάξη κηρύθρα, στολή μελισσοκόμου –την οποία φόρεσαν οι μαθητές– και το “σπίτι” των  μελισσών. Μίλησε για τις συνήθειες των μελισσών και τη διαδικασία παραγωγής μελιού.

Η πρώτη εξόρμηση περιελάμβανε τις εξής στάσεις: Αρχικά, τα παιδιά επισκέφθηκαν το Κέντρο Πολιτισμού Γυθείου, όπου ενημερώθηκαν για την παράδοση και τον πολιτισμό της Μάνης. Εν συνεχεία, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Γυθείου έμαθαν για τη λειτουργία της και τον τρόπο δανεισμού βιβλίων. Στην αίθουσα Παρθεναγωγείου του Μουσείου, συζήτησαν για το επάγγελμα του δασκάλου, συγκρίνοντας το παρελθόν με το παρόν. Στη συνέχεια επισκέφθηκαν το Συμβολαιογραφείο της κυρίας Τριαντάφυλλης  Θωμάκου, όπου γνώρισαν το επάγγελμα του συμβολαιογράφου, τα εργαλεία της δουλειάς του –όπως η σφραγίδα– και τις αρμοδιότητές του. Μαθητές και εκπαιδευτικοί συνέταξαν και υπέγραψαν ένα Συμφωνητικό Φιλίας και Καλής Συμπεριφοράς, σφραγίζοντας τη δέσμευσή τους για ένα σχολείο με σεβασμό και συνεργασία. Η εξόρμηση ολοκληρώθηκε με επίσκεψη στο εστιατόριο του κυρίου Χρήστου Μανιατάκου, όπου τα παιδιά μπήκαν στην κουζίνα, παρακολούθησαν τη διαδικασία παρασκευής πίτσας, έφτιαξαν τις δικές τους και τις απόλαυσαν με μεγάλο ενθουσιασμό.

Η δεύτερη εξόρμηση περιελάμβανε επίσκεψη στο Λιμεναρχείο Γυθείου, όπου η κυρία Μαρία Καραντζιά μίλησε στους μαθητές για την ασφάλεια στη θάλασσα, τις αρμοδιότητες του Λιμενικού Σώματος και τους αριθμούς έκτακτης ανάγκης. Ακολούθησε η επίσκεψη στο Κέντρο Υγείας, όπου η γιατρός Καλογεράκου Αντωνία ξενάγησε τα παιδιά στους χώρους και παρουσίασε διάφορες ιατρικές ειδικότητες, όπως του οδοντιάτρου, του ακτινολόγου, της μαίας και άλλων επαγγελματιών υγείας. Η ημέρα έκλεισε με επίσκεψη στο τοπικό εστιατόριο του κυρίου Ιωάννη Καλαμπόκη και της κυρίας Ρίζου Χριστιάνας Καλαμπόκη, όπου οι μαθητές μπήκαν στην κουζίνα, παρακολούθησαν από κοντά τη διαδικασία προετοιμασίας φαγητού, γνώρισαν διάφορα είδη ψαριών και απόλαυσαν το νόστιμο γεύμα που τους προσφέρθηκε.

Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία που έφερε τα παιδιά σε άμεση επαφή με την καθημερινότητα πολλών επαγγελμάτων και ενίσχυσε τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και την αντίληψή τους για τον κόσμο των ενηλίκων. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες για την εξαιρετική δουλειά!

epaggelmata 1epaggelmata 3epaggelmata 4epaggelamata 2
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Εκδρομή στα Σπήλαια του Διρού

sphlaia

Οι μαθητές του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια συναρπαστική εκπαιδευτική επίσκεψη στα Σπήλαια του Διρού. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης έγινε αναφορά στη Μάχη του Διρού.

Οι μαθητές εξερεύνησαν τόσο το λιμναίο όσο και το χερσαίο μέρος των σπηλαίων θαυμάζοντας τους σταλακτίτες και σταλαγμίτες που δημιουργήθηκαν με τη πάροδο χιλιάδων χρόνων. Ήταν μιά εμπειρία που συνδύασε το θαυμασμό για τη φύση και την ιστορία του τόπου μας.

sphlaiasphlaia 1

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Πρώτες βοήθειες από παιδιά σε παιδιά

protes bohtheies 1

Μια ξεχωριστή και εκπαιδευτική εμπειρία είχαν οι μαθητές της Γ΄ Δημοτικού του σχολείου μας, καθώς μας επισκέφθηκε η γιατρός κυρία Καλογεράκου Αντωνία, για να μιλήσει για ένα πολύ σημαντικό θέμα: τις Πρώτες Βοήθειες.

Η κυρία Καλογεράκου εξήγησε στα παιδιά με απλό και κατανοητό τρόπο πώς μπορούν να αντιδράσουν σωστά σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, όπως πνιγμό, έγκαυμα, αιμορραγία, στραμπούληγμα και παρουσίασε τη θέση ασφαλείας – ανάνηψης. Μέσα από πρακτικές ασκήσεις, έδειξε πώς εφαρμόζονται οι βασικές τεχνικές πρώτων βοηθειών, ενισχύοντας έτσι την αυτοπεποίθηση και την υπευθυνότητα των μικρών μαθητών.

Η δράση αυτή δεν σταμάτησε εκεί. Αμέσως μετά, επισκέφθηκε το σχολείο μας ένα ασθενοφόρο με διασώστες, προσφέροντας στα παιδιά την ευκαιρία να δουν από κοντά τον εξοπλισμό και τη λειτουργία ενός επαγγελματικού οχήματος επείγουσας ανάγκης.

Το πιο σημαντικό μέρος της δράσης ήταν η παρουσίαση των Πρώτων Βοηθειών από τους μαθητές της Γ΄ Δημοτικού προς τους συμμαθητές τους των Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων. Μέσα από το πρόγραμμα “πρώτες βοήθειες από παιδιά σε παιδιά”, οι μικροί μας διασώστες απέδειξαν πως με σωστή καθοδήγηση και εκπαίδευση, ακόμα και τα παιδιά μπορούν να σώσουν ζωές.

Σε όλους τους συμμετέχοντες –μαθητές και συντελεστές της δράσης– δόθηκε βεβαίωση συμμετοχής, ως αναγνώριση της προσπάθειάς τους και της σημασίας της πρόληψης και της ετοιμότητας.

Ήταν μια μέρα γεμάτη γνώση, εμπειρία και συναισθήματα, που θα μείνει αξέχαστη σε όλους μας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην κυρία Καλογεράκου Αντωνία και στους διασώστες κύριο Καττή Κωνσταντίνο και Φιλιππάκο Ιωάννη που συνέβαλαν σε αυτή την τόσο σημαντική πρωτοβουλία!

protes bohtheies 1protes bohtheies 2

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Δράση περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης στο νησάκι Κρανάη

katharismos nhsaki

Μια ξεχωριστή περιβαλλοντική δράση πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές των Α’ και Β’ τάξεων του σχολείου μας, σε συνεργασία με το Ειδικό Σχολείο, στο νησάκι Κρανάη. Οι μαθητές, με ενθουσιασμό και υπευθυνότητα, συμμετείχαν στον καθαρισμό της περιοχής, μαζεύοντας σκουπίδια και συμβάλλοντας ενεργά στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.

Κατά τη διάρκεια της δράσης, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος και την αξία της ανακύκλωσης. Έμαθαν πώς οι μικρές καθημερινές μας συνήθειες μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά για τον πλανήτη μας.

Ιδιαίτερη στιγμή της ημέρας αποτέλεσε η επίσκεψη του Λιμενικού Σώματος. Οι λιμενικοί μίλησαν στους μαθητές για την ασφάλεια στη θάλασσα και έδωσαν χρήσιμες συμβουλές για το πώς να κολυμπάμε σωστά το καλοκαίρι, ώστε να αποφεύγουμε κινδύνους και ατυχήματα.

Ήταν μια ημέρα γεμάτη δράση, γνώση και συνεργασία, που μας υπενθύμισε πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε τη φύση και να προσέχουμε τον εαυτό μας και τους γύρω μας.

katharismos nhsakikatharismos nhsaki 1

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Βυζαντινός περίπατος στον Μυστρά

Την Τρίτη 20 Μαϊου οι μαθητές και οι μαθήτριες των Γ΄και Ε΄ τάξεων επισκέφτηκαν τον αρχαιολογικό χώρο του Μυστρά με αφορμή τη συμμετοχή τους στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Βυζαντινός περίπατος στον Μυστρά: Ιστορία- Τέχνη – Πολιτισμός”. Η κυρία Ελένη Παπαδόγιαννη, εκπρόσωπος/υπεύθυνη των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, μας προσέφερε ένα ζωντανό μάθημα ιστορίας και πολιτισμού. Η περιήγηση εμπλουτίστηκε με διαδραστικές δραστηριότητες, μικρά θεατρικά δρώμενα, που κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των παιδιών και ενίσχυσαν την ενεργό συμμετοχή τους.

 

theatrika dromena sto MystraByzantinos peripatos 1Byzantinos peripatos

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο

Asfalhs plohghsh sto diadiktyo

Την Παρασκευή 9 Μαΐου 2025, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στο Πνευματικό Κέντρο Γυθείου η ενημερωτική παρουσίαση προς τους μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης από το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου (SaferInternet4Kids).

Η παρουσίαση είχε ως στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών γύρω από θέματα ασφαλούς και υπεύθυνης χρήσης του διαδικτύου. Με τρόπο προσιτό και διαδραστικό, οι μαθητές ενημερώθηκαν και συζήτησαν για:

-την ψηφιακή πολιτειότητα,
το πώς να χρησιμοποιούν σωστά τις λειτουργίες block και report,
την προστασία των προσωπικών δεδομένων,
-την υπερβολική ενασχόληση με το διαδίκτυο,
-τον διαδικτυακό εκφοβισμό,
τις επαφές με αγνώστους,
και την παραπληροφόρηση.

Η δράση αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για τους μαθητές να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να περιηγούνται στο διαδίκτυο με περισσότερη ασφάλεια και υπευθυνότητα.

Μετά το τέλος της παρουσίασης, δόθηκε σε κάθε μαθητή ενημερωτικό φυλλάδιο με βασικές συμβουλές για ασφαλή πλοήγηση, στα δύο τμήματα που συμμετείχαν δόθηκε από τον οργανισμό το παιδικό παραμύθι «Γιαγιά, πρόσεχε στο διαδίκτυο».

Asfalhs plohghsh sto diadiktyo 1Asfalhs plohghsh sto diadiktyo

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Οι κουλούρες της Λαμπρής

lampropsoma

Την Παρασκευή 11 Απριλίου, λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία για τις πασχαλινές διακοπές, είχαμε τη χαρά και την τιμή να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας τη συγγραφέα και ερευνήτρια παραδοσιακών συνταγών της Μάνης, κυρία Ελένη Τσικάκου. Με αφορμή το μάθημα της Γλώσσας και στο πνεύμα των ημερών, η κυρία Τσικάκου συνεργάστηκε με τους μαθητές και τις μαθήτριες των Α και Β τάξεων για να φτιάξουν μαζί τις κουλούρες της Λαμπρής, τα παραδοσιακά στολισμένα ψωμιά του Πάσχα. Τα παιδιά έπλασαν, στόλισαν και έψησαν με πολλή χαρά τις δικές τους κουλούρες της Λαμπρής – κεντητά ψωμιά, μαθαίνοντας παράλληλα για τα πασχαλινά έθιμα και τους συμβολισμούς των στολισμών: Τα σταυρουδάκια, τα λουλούδια και τα πλεγμένα σχέδια που δηλώνουν τη χαρά της Ανάστασης και την αναγέννηση της φύσης.

Ήταν μιά υπέροχη βιωματική δραστηριότητα που γέμισε το σχολείο μυρωδιές, χαμόγελα και παράδοση. Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Τσικάκου για την παρουσία και την προσφορά της.

lampropsoma

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Μια ξεχωριστή δράση συνεργασίας μεταξύ τάξεων: “Το βιβλίο που δεν ήθελε να διαβαστεί”

A kai E taxh biblio

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης ανέλαβαν έναν ιδιαίτερο ρόλο, διαβάζοντας στους μικρούς μαθητές της Α΄ τάξης το παραμύθι “Το βιβλίο που δεν ήθελε να διαβαστεί”. Μετά την αφήγηση, οι δύο τάξεις συμμετείχαν μαζί σε ποικίλες δημιουργικές δραστηριότητες, όπως ζωγραφική, δραματοποίηση σκηνών του βιβλίου και κατασκευή μικρών βιβλίων.

Η δράση αυτή έδωσε την ευκαιρία στα παιδιά να εκφραστούν, να συνεργαστούν και να αξιοποιήσουν τη φαντασία τους μέσα από το παιχνίδι και την τέχνη. Ταυτόχρονα, ενίσχυσε τη φιλαναγνωσία και καλλιέργησε δεσμούς μεταξύ των μεγαλύτερων και μικρότερων μαθητών του σχολείου μας.

A kai E taxh biblio

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

pagkosmia hmera biblioy

2 Απριλίου: Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου. Με αφορμή την ημέρα αυτή, οι μαθητές του σχολείου μας δημιούργησαν τη δική τους αφίσα, φτιαγμένη από «μικρά βιβλία» που έγραψαν και εικονογράφησαν οι ίδιοι!
Τα θέματα που επέλεξαν ήταν πλούσια και ποικίλα: μικρά λεξικά, ηλεκτρισμός, ποίηση, αναδιηγήσεις παραμυθιών, σύγχρονη ιστορία και πολλά άλλα.
Κάθε μικρό βιβλίο έκρυβε μέσα του φαντασία, γνώση και αγάπη για τη μάθηση.
Γιορτάζουμε το βιβλίο, τη δημιουργικότητα και τη φωνή των παιδιών μας!

pagkosmia hmera biblioy

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Υπολογισμός της ακτίνας της Γης με τη μέθοδο του Ερατοσθένη

peirama Eratosthenh

Την Πέμπτη 20 Μαρτίου 2025, με αφορμή την Εαρινή Ισημερία, οι μαθητές και οι μαθήτριες Ε΄ και Στ΄ τάξεων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Γυθείου συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή επιστημονική δράση στο προαύλιο του σχολείου: την αναπαραγωγή του ιστορικού πειράματος του Ερατοσθένη για τον υπολογισμό της ακτίνας της Γης.
Η εκπαιδευτική αυτή δράση εντάσσεται στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της Πανελλήνιας Ένωσης Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε.) και πραγματοποιήθηκε με απλά μέσα, όπως μοιρογνωμόνιο, αλφάδι και μέτρο. Τα παιδιά παρατήρησαν τη σκιά μίας ράβδου την ώρα που μεσουρανούσε ο ήλιος στο σχολείο μας (12:38 μ.μ.) και με γεωμετρικούς υπολογισμούς προσέγγισαν με ακρίβεια την περιφέρεια του πλανήτη μας.
Η δράση αυτή ενίσχυσε τη συνεργασία, τη βιωματική μάθηση και ανέδειξε τη σύνδεση επιστήμης και ιστορίας.

peirama Eratosthenh

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Παρέλαση 25ης Μαρτίου

25 Marth

Την Τρίτη 25 Μαρτίου το σχολείο μας συμμετείχε στις εορταστικές εκδηλώσεις της εθνικής επετείου. Η ημέρα ξεκίνησε με τη πανηγυρική δοξολογία στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου. Στη συνέχεια οι μαθητές πήραν μέρος στη παρέλαση τιμώντας με υπερηφάνεια αυτή την ιστορική ημέρα. Μετά τη παρέλαση τα παιδιά χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς στη πλατεία του Δημαρχείου.

Συγχαρητήρια στους μαθητές για την εξαιρετική τους παρουσία!

25 Marth

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Σχολική Γιορτή

scholikh giorth

Τη Δευτέρα 24 Μαρτίου, το σχολείο μας τίμησε την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου με μία όμορφη γιορτή. Οι μαθητές μας, μέσα από ποιήματα και θεατρικά δρώμενα ζωντάνεψαν το ηρωικό πνεύμα της ελληνικής επανάστασης. Η χορωδία, υπό τη καθοδήγηση του δασκάλου μουσικής κύριου Σάββα Αραβανή, ερμήνευσε παραδοσιακά και πατριωτικά τραγούδια.

Σημαντική ήταν η συμμετοχή του Ειδικού Σχολείου, το οποίο στα πλαίσια του δικτύου συνεργασίας σχολείων, παρουσίασε ένα χορευτικό σε συνεργασία με τους μαθητές της Α’ τάξης. Με τη λήξη της γιορτής οι μαθητές των Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξεων φορώντας τις παραδοσιακές φορεσιές τους κατέθεσαν στεφάνι στο Μνημείο Ηρώων.

scholikh giorth

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Η μαθητική παρέλαση στην Αρεόπολη

Areopolh

Τη Δευτέρα 17 Μαρτίου, το σχολείο μας συμμετείχε στη παρέλαση για την έναρξη της ελληνικής επαναστάσης στην ιστορική Αρεόπολη. Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας παρέλασαν με υπερηφάνεια τιμώντας τους αγώνες των προγόνων μας για την ελευθερία.

Areopolh

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Εγγραφές μαθητών στα δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2025-2026

Σας ενημερώνουμε για το σχολικό έτος 2025-2026, οι αιτήσεις εγγραφής των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου θα πραγματοποιηθούν από 6 έως 26 Μαρτίου 2025.

Εγγραφές μετά την 26η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στις παρ. 7 και 8 του άρθρου 7 του π.δ. 79/2017 (Α’ 109), όπως η τελευταία παράγραφος αντικαταστάθηκε και ισχύει (παρ. 1δ του άρθρου 204 του Ν.4610/2019 (Α΄ 70)).

Σύμφωνα με την υπό στοιχεία Φ.6/23967/Δ1/4-3-2025 (B’ 979) ΚΥΑ, oι εγγραφές στα δημόσια Δημοτικά σχολεία γενικής εκπαίδευσης δύναται να πραγματοποιούνται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» στη διεύθυνση https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr, με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, την οποία υποβάλλει ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριών που συμπληρώνουν την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής την ηλικία των έξι (6) ετών.

Κατά το σχολικό έτος 2025-2026 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2019 έως και 31-12-2019.

ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

α) Από την 6η έως την 26ή Μαρτίου οι γονείς/κηδεμόνες έχοντες την επιμέλεια υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση – υπεύθυνη δήλωση εγγραφής μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), και συγκεκριμένα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού», προκειμένου να εγγραφεί ο/η μαθητής/τρια στο Δημοτικό  σχολείο που έχει κατανεμηθεί, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας. Σε περίπτωση που η διεύθυνση κατοικίας, βάσει της οποίας πραγματοποιήθηκε η κατανομή, έχει μεταβληθεί, ο/η αιτών/αιτούσα καλείται να μεταβεί εντός της προθεσμίας εγγραφών στο Νηπιαγωγείο φοίτησης για επικαιροποίηση των σχετικών στοιχείων. Σε περίπτωση μη κατανομής, ιδίως, εξαιτίας μη καταχώρισης της διεύθυνσης κατοικίας του/της μαθητή/τριας κατά την εγγραφή στο Νηπιαγωγείο, ο/η αιτών/αιτούσα συμπληρώνει τα απαιτούμενα στοιχεία και αναρτά έγγραφο από το οποίο αποδεικνύεται η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας, όπως λογαριασμό Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Δ.Ε.Κ.Ο.), μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο πρόσφατο δημόσιο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

β) μετά την ολοκλήρωση των περιγραφόμενων στην ανωτέρω περίπτωση, ο/η αιτών/αιτούσα δύναται να αναρτά:

βα) Το ατομικό δελτίο υγείας μαθητή/τριας,

ββ) το βιβλιάριο υγείας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών, και

βγ) τυχόν γνωμάτευση από Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια προς τούτο δημόσια υπηρεσία γ) ο/η αιτών/αιτούσα, εφόσον δεν αναρτήσει τα περιγραφόμενα στην περ. β) δικαιολογητικά, καλείται να τα προσκομίσει στο Δημοτικό σχολείο κατανομής.

 

Πληροφορίες:         Φουρίδης Ιωάννης

Τηλέφωνο:  27330 22534

Ηλ. Ταχ.:       mail@1dim-gytheiou.lak.sch.gr

 

Γύθειο 10-03-2025

Ο Διευθυντής του Σχολείου

Φουρίδης Ιωάννης

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο