ΔΡΑΣΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

Με μεγάλη εικόνα Viber 2024 03 31 17 41 00 157επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 31 Μαρτίου 2024 στο Δημαρχείο της Φαρκαδόνας δράση φιλαναγνωσίας με ανάγνωση παραμυθιού στα Γερμανικά, προκειμένου οι μαθητές να γνωρίσουν την γερμανική γλώσσα και τον πολιτισμό που συνδέεται με αυτή.
Η εκδήλωση διοργανώθηκε από τις καθηγήτριες Γερμανικών κα. Βίκυ Ψάλλα (1ο και 2ο Δημοτικό Οιχαλίας) και κα. Kerstin Noack (1ο και 2ο Φαρκαδόνας, Δημοτικό Σχολείο Γριζάνου, Δημοτικό Σχολείο Ζάρκου) , με την βοήθεια της συναδέλφου των Γερμανικών κα. Μήτσιου Ιλιάδα και υπό την αιγίδα του Αυστριακού Ινστιτούτου Ελλάδας (ÖSD)!

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ακούσουν την διήγηση του παραμυθιού στα Γερμανικά  με ταυτόχρονη μετάφραση στα Ελληνικά. Στη συνέχεια πέρασαν στην δραματοποίηση του παραμυθιού με βάση τους ήρωες. Μπήκαν στους ρόλους των ηρώων και κατασκεύασαν τις ανάλογες μάσκες! Αναβίωσαν το παραμύθι, που ως θέμα είχε την πλημμύρα,(που το είχαν ζήσει οι μαθητές και οι οικογένειές τους). Μέσα από την δραματοποίηση πέρασαν τα μηνύματα της αλληλεγγύης και της παροχή βοήθειας όχι μόνο σε πλημμύρες, επιδημίες αλλά και σε σεισμούς, πυρκαγιές .

Με σύμμαχο τον καλό  καιρό μια δράση ακόμα ήταν τα παιχνίδια στον εξωτερικό και προαύλιο χώρο του Δημαρχείου. Με πρωτοστάτες τους συλλόγους των Γονέων των μαθητών  προσφέρθηκαν εδέσματα και τους ευχαριστούμε για αυτό.

Στόχος των παιχνιδιών είναι  η εκμάθηση των χρωμάτων με βιωματικό τρόπο, η συνεργασία των μαθητών, η ανάπτυξη της εμπιστοσύνης ανάμεσά τους (μαθητές-εκπαιδευτικούς-γονείς), η ικανότητα προσανατολισμού και συντονισμού, η ικανότητα ανάπτυξης της λεπτής κινητικής δεξιότητας, με αποτέλεσμα την ψυχαγωγία.

Ευχαριστούμε θερμά το ÖSD για την παροχή υλικού, και ιδιαίτερα την κα. Γιοχάννα Κωνσταντέλλου, συνεργάτιδα του ÖSD Ελλάδος, που ανταποκρίθηκε στο αίτημά μας με μεγάλη προθυμία, καθώς και την συνεργάτιδα του ÖSD Τρικάλων κα. Παρασκευή Βούρλα.

Ευχαριστούμε γονείς και παιδιά , που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας. Τον εκδοτικό οίκο Klett για την προσφορά του εκπαιδευτικού υλικού για την υλοποίηση της δράσης, τον Δήμο Φαρκαδόνας για την παραχώρηση του χώρου και ιδιαίτερα τον κ. Βαγγέλη Κοσμά, τους Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων, κα. Σταυρούλα Παθέκα 1ο Δ.Σ. Οιχαλίας, κα. Ελένη Τζαβέλα 2ο Δ.Σ. Οιχαλίας και κ. Χρήστο Λαζάρου 1ο Δ.Σ. Φαρκαδόνας, κ. Δημήτρη Χατζούλη 2ο Δ.Σ. Φαρκαδόνας, κα. Αγγελική Κοταρέλα Δ.Σ. Γριζάνου, κ. Στέργιο Μπαλαμώτη Δ.Σ. Ζάρκου και όσους συνέβαλαν με τον τρόπο τους.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΡΑΣΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

“ΚΑΝ’ ΤΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ, 2024”: ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!

Το σχολείο μας συμμετέχει στον  διαγωνισμό “Καν΄το να Ακουστεί, 2024” στην κατηγορία του ραδιοφωνικού μηνύματος.

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ

Οδηγίες στο επισυναπτόμενο αρχείοPOSTER 2024 GREEK. scaled 1

https://blogs.sch.gr/1dimfark/files/2024/03/Κάν-το-ν-ακουστεί-2024-Φαρκαδονα.pdf

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “ΚΑΝ’ ΤΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ, 2024”: ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 2023-24

Εγκρίθηκε ο επικαιροποιημένος Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας της μονάδας για το σχολικό έτος 2023-24.

https://blogs.sch.gr/1dimfark/files/2023/11/ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ-ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ-1ο-ΔΣ-ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ.pdf

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 2023-24

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 1ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022- 2023

  1. ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στη σχολική μονάδα ορίζεται από το ΠΔ 79/2017, με τις μεταγενέστερες τροποποιήσεις του. Το υποχρεωτικό πρωινό ωράριο αρχίζει στις 8:15 η ώρα και ολοκληρώνεται στις 13:15 η ώρα. Εκτός του υποχρεωτικού πρωινού ωραρίου λειτουργεί και τμήμα πρωινής ζώνης και προαιρετικού ολοήμερου προγράμματος.

  1. ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΚΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ

Οι μαθητές προσέρχονται στο σχολείο μεταξύ 8:00 – 8:15 πηγαίνουν στις τάξεις τους όπου και αφήνουν την τσάντα τους και βγαίνουν στην αυλή του σχολείου μέχρι να χτυπήσει το κουδούνι για την έναρξη των μαθημάτων. Είναι αναγκαίο να τηρείται πιστά ο χρόνος προσέλευσης. Αν κάποιος μαθητής καθυστερεί συστηματικά κατά την προσέλευση ενημερώνονται οι γονείς.

Η αποχώρηση των μαθητών, σύμφωνα με το υποχρεωτικό πρωινό ωράριο, πραγματοποιείται καθημερινά στις 13:15μ.μ.

Οι γονείς που παραλαμβάνουν τα παιδιά τους οφείλουν να προσέρχονται έγκαιρα στο σχολείο έτσι ώστε να αποχωρούν όλοι οι μαθητές στην ώρα τους.

Σε διαφορετική έκτακτη περίπτωση πρέπει να ενημερώνουν τη διεύθυνση του σχολείου.

Οι μαθητές που αποχωρούν με λεωφορείο του ΚΤΕΛ περιμένουν σε γραμμές στην αυλή του κτηρίου και επιβιβάζονται στο λεωφορείο έπειτα από την υπόδειξη του/της εφημερεύοντος εκπαιδευτικού.

Ο εκπαιδευτικός που σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα διδάσκει στην τάξη την έκτη διδακτική ώρα φεύγει τελευταίος μετά την αποχώρηση όλων των μαθητών της τάξης.

Οι μαθητές δύναται να αποχωρήσουν πριν τη λήξη του υποχρεωτικού ωραρίου από τη σχολική μονάδα για λόγους ασθένειας ή ραντεβού σε γιατρό, κατόπιν επικοινωνίας των γονέων με τον Διευθυντή του σχολείου.

  1. ΑΠΟΥΣΙΕΣ

Οι απουσίες των μαθητών καταγράφονται καθημερινά από τον υπεύθυνο του κάθε τμήματος και καταχωρούνται στο πληροφοριακό σύστημα myschool, με την αιτιολογία της εκάστοτε απουσίας.

  1. ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ- ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ

Λόγω της μεγάλης αυλής( περίπου 4 στρέμματα) και λαμβάνοντας υπόψη τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, τα διαλείμματα θα πραγματοποιούνται σύμφωνα με το ΠΔ 79/2017, σε οριοθετημένους χώρους, σύμφωνα με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων. Οι χώροι διεξαγωγής των διαλειμμάτων είναι:

Α΄ και Β΄ τάξη μπροστά από το βοηθητικό κτήριο στην αυλή του σχολείου.

Γ΄ τάξη: στο τσιμεντένιο θεατράκι

Δ΄ τάξη: στο κιόσκι

Ε΄ τάξη: κατά μήκος δεξιά της αυλής του σχολείου, μέχρι την δεύτερη είσοδο.

ΣΤ΄ τάξη: στο τέλος της αυλής, πριν από τον πέτρινο φράχτη.

Ορίζονται σε καθημερινή βάση δύο εφημερεύοντες εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα ασκούν τα καθήκοντά τους κατά την προσέλευση από 8:00- 8:15 η ώρα, κατά τις ώρες των διαλειμμάτων και κατά την αποχώρηση. Στην αποχώρηση ένας από τους εφημερεύοντες ανοίγει την είσοδο της αυλής.Επίσης ένας εκ των δύο εφημερευόντων εκπαιδευτικών βάζουν τους μεταφερόμενους μαθητές σε γραμμές και τους οδηγούν στο λεωφορείο του ΚΤΕΛ για το χωριό Κεραμίδι.

  1. ΠΡΩΙΝΗ ΖΩΝΗ

Η πρωινή ζώνη λειτουργεί από τις 7:00 έως τις 8:00 η ώρα. Η ώρα προσέλευσης των μαθητών είναι από τις 7:00 έως 7:15. Οι μαθητές που είναι εγγεγραμμένοι στην πρωινή ζώνη εισέρχονται στο κτήριο και παρακολουθούν τη διδασκαλία στην αίθουσα της Α΄ τάξης.

  1. ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Στο σχολείο μας λειτουργεί προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα με μία ζώνη, δηλ. έως τις 15:00 η ώρα. Το ωρολόγιο πρόγραμμα του ολοημέρου ορίζεται από το ΠΔ 79/2017.

  1. ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ

Στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Φαρκαδόνας λειτουργεί Τμήμα Ένταξης στο οποίο είναι εγγεγραμμένοι τέσσερις (3) μαθητές με αντίστοιχη διάγνωση από το ΚΕ.ΔΑ.ΣΥ. Τρικάλων και μία (1) μαθήτριαμε υπεύθυνη δήλωση ότι συμφωνεί να δεχθεί το παιδί τους υποστηρικτικές υπηρεσίες αγωγής κι εκπαίδευσης.Από τους μαθητές που παρακολουθούν το Τμήμα Ένταξης οι δύο (2) με αντίστοιχη διάγνωση είναι μαθητές της Γ΄ τάξης του σχολείου,  μία (1) μαθήτρια είναι της Δ΄ τάξης και μία (1) μαθήτρια της Β΄ τάξης με υπεύθυνη δήλωση.

  1. ΦΟΙΤΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ

Η φοίτηση των μαθητών είναι υποχρεωτική στο πρωινό υποχρεωτικό ωράριο καθώς και σε όλες τις προγραμματισμένες εκδηλώσεις του σχολείου. Οι μαθητές απουσιάζουν από το σχολείο μόνο για σοβαρό λόγο. Η ελλιπής φοίτηση δυσχεραίνει την πρόοδο των μαθητών και την παράδοση των μαθημάτων.

Σε περίπτωση απουσίας του μαθητή πρέπει να ενημερώνεται η διεύθυνση του σχολείου έγκαιρα. Αν η απουσία του μαθητή είναι μακροχρόνια τότε απαιτείται ιατρική γνωμάτευση. Λόγω της πανδημίας και σύμφωνα με το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ αν οι γονείς διαπιστώσουν ύποπτα συμπτώματα κορωνοϊού στο παιδί τους ενημερώνουν το σχολείο και επισκέπτονται τον οικογενειακό γιατρό, διερευνώντας-αν χρειαστεί και με το αντίστοιχο τεστ- αν το παιδί τους είναι θετικό στον κορωνοϊό. Σ΄ αυτή την περίπτωση ο μαθητής, -τρια παραμένει στο  σπίτι  για πέντε ημέρες.

  1. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ- ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ

α) Οι μαθητές πρέπει να συμπεριφέρονται με ευγένεια στους εκπαιδευτικούς και στους συμμαθητές τους.

β) Οι μεγαλύτεροι μαθητές, -τριες πρέπει να βοηθούν τους μαθητές των μικρότερων τάξεων όταν υπάρχει ανάγκη για να αισθάνονται και οι μικρότεροι μαθητές ασφαλείς και καλοδεχούμενοι στο νέο σχολικό περιβάλλον. Προς τούτο γίνεται προετοιμασία των μεγαλύτερων μαθητών από τους εκπαιδευτικούς των τάξεων.

γ) Οι μαθητές πρέπει να συμπεριφέρονται φιλικά σε όλους τους συμμαθητές τους και να προστατεύουν όσους δέχονται κάθε μορφής βία από άλλους. Πρέπει επίσης αν αντιληφθούν συστηματική μορφή βίας από μαθητές να ενημερώνουν τον εκπαιδευτικό της τάξης και τον διευθυντή του σχολείου. Προς τούτο γίνεται αντίστοιχη προετοιμασία στις τάξεις. Χρήσιμες αναφορές θα πραγματοποιηθούν την ημέρα κατά της σχολικής βίας με εικαστικές δημιουργίες, κ.ά.

δ) Στο σχολείο γίνεται πολύ συχνά αναφορά για τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος και της καθαριότητας στους χώρους του σχολείου. Οι μαθητές μαθαίνουν να πετούν τα σκουπίδια στα καλαθάκια που υπάρχουν σε κάθε τάξη και στην είσοδο του σχολικού κτηρίου.

ε ) Οι μαθητές έχουν μάθει από τους εκπαιδευτικούς των τάξεων να τηρούν τους κανόνες υγιεινής δηλ. καλό πλύσιμο χεριών, χρήση προσωπικού παγουριού, χρήση αντισηπτικού κ.ά για την αποφυγή μετάδοσης του κορωνοϊού.

Στ) Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να ασκούν καμιά μορφή βίας (λεκτική, σωματική, ψυχολογική, διαδικτυακή). Προς τούτο δίνεται ιδιαίτερη έμφαση.

Αν όμως αυτό συμβεί τότε η σχολική μονάδα θα προσπαθήσει με παιδαγωγικές μεθόδους να αποτρέψει τους μαθητές να χρησιμοποιούν τέτοιες συμπεριφορές.

ζ) Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να γράφουν ή να χαράζουν τους τοίχους ή τα θρανία σεβόμενοι την περιουσία του σχολείου. Επίσης δεν επιτρέπεται να φέρνουν στο σχολείο αιχμηρά αντικείμενα που μπορεί να τραυματίσουν συμμαθητή τους.

  1. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

Το σχολείο φροντίζει να παρέχει στους μαθητές το παιδαγωγικό και διδακτικό περιβάλλον που θα τους ενισχύσει στη διαδικασία της μάθησης, του συνεργατικού πνεύματος, της ενθάρρυνσης και της ανάπτυξης της προσωπικότητάς τους. Οι μαθητές μαθαίνουν μέσα από την κοινωνική ομάδα της τάξης ότι για την καλύτερη λειτουργία της σχολικής μονάδας ισχύουν συγκεκριμένοι κανόνες, τους οποίους και πρέπει να εφαρμόζουν. Μαθαίνουν επίσης να έχουν και την ευθύνη των επιλογών τους για να γίνουν υπεύθυνοι πολίτες.

Όταν η συμπεριφορά μαθητή, -τριας παρεκκλίνει κατ΄ επανάληψη από τους κανόνες του σχολείου ενημερώνεται ο Διευθυντής του σχολείου και στη συνέχεια οι γονείς του μαθητή, -τριας έτσι ώστε με ένα πλαίσιο συνεργασίας σχολείου- γονέων να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα. Ακόμη έπειτα από τη συνεργασία  Διευθυντή κι εκπαιδευτικού της τάξης μπορεί να αποφασισθούν ψυχοκοινωνικές ομαδικές δραστηριότητες για την καλύτερη προσέγγιση του μαθητή με σκοπό τη βελτίωση της συμπεριφοράς του. Σε περιπτώσεις που η σχολική μονάδα δεν μπορεί να δώσει την απαραίτητη βοήθεια ενημερώνεται ο Σ.Ε.Ε. και τα μέλη της ΣΔΕΥ( αν ο μαθητής,- τρια δεν έχει διάγνωση) για να δοθεί η απαραίτητη βοήθεια. Η συνεργασία της σχολικής μονάδας με τον Σ.Ε.Ε. είναι κομβικής σημασίας για την αντιμετώπιση τέτοιων θεμάτων.

  1. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Οι εκπαιδευτικοί επιτελούν στο σχολείο έργο υψηλής παιδαγωγικής και κοινωνικής ευθύνης. Στο έργο τους εντάσσεται εκτός τη διδασκαλία και η διαπαιδαγώγηση των μαθητών.

α) Οι εκπαιδευτικοί προσέρχονται έγκαιρα στο σχολείο και φροντίζουν να μην παραβιάζουν τον χρόνο έναρξης και λήξης των μαθημάτων.

β) Φροντίζουν να είναι συνεπείς στα καθήκοντα της εφημερίας τους.

γ) Δεν επιτρέπουν την έξοδο του μαθητή από την τάξη χωρίς προηγουμένως να δοθεί η άδεια γι΄ αυτό από τον/την εκπαιδευτικό για λόγους ανάγκης.

δ) Ενημερώνουν τους γονείς και κηδεμόνες για την επίδοση και συμπεριφορά του μαθητή ιδιαιτέρως και ομαδικά, σύμφωνα με το ΠΔ 79/2017, σε ημέρα και ώρα που γνωστοποιείται στους γονείς και στον Διευθυντή του σχολείου. Η ενημέρωση των γονιών για τη φετινή σχολική χρονιά θα γίνεται τηλεφωνικά ή δια ζώσης.

ε) Αποχωρούν τελευταίοι από την τάξη τόσο πριν το διάλειμμα όσο και στη λήξη των μαθημάτων, συνοδεύοντας τους/τις μαθητές/τριες ως το προαύλιο.

Στ) Φροντίζουν για την ασφάλεια των μαθητών κατά τη δια ζώσης διδασκαλία αλλά και σε εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται στην τάξη.

ζ) Προσπαθούν να ευαισθητοποιήσουν τους μαθητές, -τριες σε θέματα που αφορούν το σεβασμό στο περιβάλλον, το ομαδικό πνεύμα, την αλληλεγγύη, τον σεβασμό στη διαφορετικότητα.

η) Σέβονται την προσωπικότητα, τις ιδιαίτερες ανάγκες και τις κοινωνικές, πολιτιστικές, θρησκευτικές ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή, -τριας.

θ) Αναφέρουν στον Διευθυντή του σχολείου κάθε υποψία τυχόν ελλιπούς φροντίδας ή κακοποίησης του μαθητή .

ι)  Τηρούν την απαραίτητη εχεμύθεια σχετικά με τις συζητήσεις κι αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων για τις επιδόσεις και τη συμπεριφορά των μαθητών ή για όποιο άλλο θέμα που αφορά γεγονότα στον χώρο του σχολείου. Οι εκπαιδευτικοί με την εν γένει συμπεριφορά τους φροντίζουν για τη δημιουργία ενός ήρεμου, ευχάριστου και συνεργατικού κλίματος μέσα στο σχολείο.

  1. ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

α) Ο διευθυντής του σχολείου βρίσκεται στην κορυφή της πυραμίδας του σχολείου κι έχει διοικητικό και παιδαγωγικό ρόλο ως προς τη λειτουργία του σχολείου.

β) Συντονίζει και καθοδηγεί τους εκπαιδευτικούς στο έργο τους, θέτει μαζί τους τους στόχους για ένα σχολείο σύγχρονο, δημοκρατικό και ανοιχτό στην κοινωνία.

γ) Ασκεί με υψηλό αίσθημα δικαίου και δημοκρατικό πνεύμα τα καθήκοντά του.

δ) Επικοινωνεί με τους μαθητές και απευθύνεται σ΄ αυτούς με ενδιαφέρον και φροντίδα για όποιο ζήτημα ανακύπτει.

ε) Αντιμετωπίζει με ευθύνη την κάθε αποκλίνουσα συμπεριφορά μαθητή, -τριας κάνοντας παρατηρήσεις και υποδείξεις με παιδαγωγικό περιεχόμενο έτσι ώστε να αποφευχθεί η επανάληψη αποκλίνουσας συμπεριφοράς.

Στ) Είναι υπεύθυνος για την προστασία της υγείας και της ασφάλειας των μαθητών, -τριών.

ζ) Τροποποιεί το ημερήσιο ωρολόγιο πρόγραμμα, σε περίπτωση απουσίας εκπαιδευτικού, έτσι ώστε να καλύπτονται οι διδακτικές ώρες του τμήματος.

η) Έχει την ευθύνη για τη σύνταξη του Εβδομαδιαίου Ωρολόγιου Προγράμματος με γνώμονα την αποδοτικότερη λειτουργία της σχολικής μονάδας.

θ) Επικοινωνεί συχνά με τους γονείς στοχεύοντας στην ανάπτυξη πνεύματος συνεργασίας ανάμεσα στο σχολείο και την οικογένεια.

  1. ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Σύμφωνα με το άρθρο 107 ,Nόμος υπ’ αριθμ. 4823/2021ΦΕΚ 136/Α/3-8-2021όμος υπ’ αριθμ. 4823/2021ΦΕΚ 136/Α/3-8-2021,

Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις, αποφασίστηκε να λειτουργήσει επταμελές σχολικό συμβούλιο, αποτελούμενο από τον Δ/ντή, τρειςεκπ/κούς, δύο εκπροσώπους του Δήμου κι έναν εκπρόσωπο του συλλόγου γονέων και τους αναπληρωτές αυτών. Το Σχολικό Συμβούλιο συνεδριάζει νόμιμα με όσα μέλη του είναι παρόντα υποχρεωτικά τουλάχιστον μία φορά ανά δύο μήνες και εκτάκτως όποτε κρίνεται απαραίτητο από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας και έχει τις αρμοδιότητες που ορίζονται από το ισχύον νομοσχέδιο.

  1. ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ

α) Οι γονείς πρέπει να συμπεριφέρονται στους εκπαιδευτικούς με ευγένεια και σεβασμό.

β) Να ενημερώνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα για την πρόοδο και τη συμπεριφορά των μαθητών από τους εκπαιδευτικούς της τάξης σε μέρα και ώρα που έχει καθοριστεί από τους εκπαιδευτικούς.  Η ενημέρωση των γονιών για τη φετινή σχολική χρονιά θα γίνεται τηλεφωνικά ή δια ζώσης.

γ) Να διαβάζουν προσεχτικά όλες τις ανακοινώσεις του σχολείου σε έντυπη κι ηλεκτρονική μορφή, ώστε να ενημερώνονται για θέματα λειτουργίας του σχολείου.

δ) Να ενημερώνουν τον/την εκπαιδευτικό της τάξης και τον διευθυντή του σχολείου έγκαιρα και να προσκομίζουν τα σχετικά έγγραφα, αν υπάρχουν, για κάθε ειδικό θέμα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά τους- θέματα υγείας, ειδικές εκπαιδευτικές ικανότητες ή ανάγκες, θέματα οικογενειακής ή κοινωνικής κατάστασης- τα οποία μπορούν να επηρεάσουν την επίδοση, τη φοίτηση και τη συμπεριφορά του παιδιού τους και ζητούν τη συνδρομή του σχολείου.

ε) Να ενημερώνουν τον διευθυντή του σχολείου εάν κάποιος από τους γονείς απωλέσει την επιμέλεια ή κηδεμονία του παιδιού.

Στ) Δεν επιτρέπεται σε κανέναν γονέα ή κηδεμόνα να επιπλήττει ή να τιμωρεί μαθητή, -τρια στο χώρο του σχολείου. Αν υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα ο γονέας ή κηδεμόνας οφείλει να επικοινωνήσει με τον διευθυντή του σχολείου, ο οποίος και θα φροντίσει για την επίλυση του θέματος.

             Ο Εσωτερικός Κανονισμός συντάχθηκε με τη συμμετοχή όλων των μελών του

Συλλόγου διδασκόντων του σχολείου και τη σύμφωνη γνώμη του  εκπροσώπου του δήμου Φαρκαδόνας. Το Δ.Σ. του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων δε συμμετείχε γιατί ο σύλλογος γονέων είναι ανενεργός.

 

 

 

Εγκρίνεται

 

Ο Διευθυντής του σχολείου                                              O/H εκπρόσωπος του Δήμου

                                                         Φαρκαδόνας

 

Τσιάκαλος Γεώργιος                                                                Κακαϊτσα Ειρήνη

 

ΟΣυντονιστήςΕκπαιδευτικού Έργου

 

 

Νάστος Βασίλειος

 

Λάρισα,                            2022

Ο Διευθυντής Π.Ε. Τρικάλων

 

  

Τρικάλης Χρήστος 

 

Τρίκαλα,                        2022

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο