Νοιάζομαι… σχεδιάζοντας κόμικ!

Οι μαθητές της Δ’ και Ε’ τάξης κλήθηκαν να δημιουργήσουν σκηνές εθελοντισμού, φιλανθρωπίας και αλληλεγγύης σε κόμικ, με τη χρήση του storyboard-that. Είχαν απόλυτη ελευθερία να διαλέξουν ό,τι είδους σκηνή επιθυμούσαν και να την αποτυπώσουν με όποιον τρόπο έκριναν καλύτερο. Συνήθως επέλεξαν να αποτυπώσουν μονόπλανες σκηνές, αλλά υπήρξαν και ιστορίες μεγαλύτερης διάρκειας. Επιδεικνύουν ιδιαίτερη ευαισθησία στην φροντίδα των ζώων, τη μόλυνση του περιβάλλοντος και την προσφορά χρημάτων σε ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη, αλλά καταγράφονται και στιγμές που αφορούν προστασία από τη σχολική βία, κινήσεις ακτιβισμού και αντιρατσιστικές δράσεις.

!

 

Αφήστε μια απάντηση