Τα κάλαντα του Λαζάρου

Σήμερα τα παιδιά και των δύο τμημάτων άφησαν για λίγο τις σχολικές αίθουσες και με τη συνοδεία του εκπαιδευτικού προσωπικού ψάλλανε τα κάλαντα του Λαζάρου. Επισκεφτήκαμε τοπικά καταστήματα τα οποία μας καλοδέχτηκαν με πολύ ενθουσιασμό αλλά και το 4ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου όπου συναντήσαμε και αρκετούς παλιούς μας φίλους. Το στολισμένο μας καλάθι γέμισε με λιχουδιές ενώ τα κορίτσια μας που σαν Λαζαρίνες φορούσαν λουλουδένια στεφάνια στα μαλλιά πρόσφεραν σαν αναμνηστικό χειροποίητες Λαζαρίνες που κατασκεύασαν τα παιδιά την προηγούμενη μέρα.

eikona Viber 2025 04 14 18 18 08 305eikona Viber 2025 04 14 18 18 08 259

Πασχαλινά έθιμα

Τμήμα 2

Τις ημέρες αυτές στην τάξη μας ασχολούμαστε με τα πασχαλινά έθιμα, έτσι σήμερα μας επισκέφτηκαν δύο γιαγιάδες νηπίων και με τη βοήθειά τους φτιάξαμε πασχαλινά κουλουράκια.

eikona Viber 2025 04 14 17 06 49 254 eikona Viber 2025 04 14 17 06 49 288

Έπειτα βάψαμε αυγά με τον παραδοσιακό τρόπο- βάζοντας ωστόσο τη δική μας πινελιά ζωγραφίζοντάς τα πρώτα με λαδοπαστέλ-   αλλά και με τέμπερες σε παστέλ αποχρώσεις.

eikona Viber 2025 04 14 17 06 49 241

 

eikona Viber 2025 04 14 19 24 37 943
Οι πασχαλινές κατασκευές μας

Επίσκεψη συγγραφέα την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου

Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου σήμερα κι εμείς γιορτάσαμε την αγάπη μας για τα βιβλία παρέα με την κ. Στέλλα Γιανναδάκη η οποία μας διάβασε το παραμύθι της “Το ταξίδι της θάλασσας” και έπειτα μέσα από ένα πείραμα κατανοήσαμε καλύτερα αυτό το ταξίδι.

eikona Viber 2025 04 14 17 38 48 874

Αποχαιρετώντας τον Μάρτη!

Τα παιδάκια του 2ου τμήματος χθες αποχαιρέτησαν τον Μάρτη και κρέμασαν σύμφωνα με την παράδοση τα μαρτάκια τους στα δέντρα της αυλής. Σήμερα το πρωί μια έκπληξη μας περίμενε!

Ένα μικρό χελιδόνι, που χρησιμοποίησε τα μαρτάκια και έφτιαξε τη φωλιά του, άφησε στα παιδιά ένα ευχαριστήριο γράμμα και δώρα!!! Η χαρά μας ήταν απερίγραπτη!!!

eikona Viber 2025 04 01 11 00 26 774

Από τη μυθολογία στο διάστημα

littlemalabar ertflix img

 

Το Τμήμα 1 ασχολήθηκε με το θέμα από τη μυθολογία στο διάστημα με κύριο βοηθό τον μικρό Μάλαμπαρ. Μαζί με τον μικρό Μάλαμπαρ, τα παιδιά ταξίδεψαν στο ηλιακό μας σύστημα και έμαθαν πολλές πληροφορίες για τους πλανήτες.

 

167646002 ft271mErmhsStigmiotypo othonhs 2025 01 25 073901Gh1 Arhs Dias Kronos planhths oyranos Poseidonas

Όμως κάθε πλανήτης συνδυάζονταν και με έναν θεό και με πολλούς μύθους.

Apollonas HliosStigmiotypo othonhs 2025 01 24 050925Stigmiotypo othonhs 2025 01 25 071233gaiamikrimitho 4219123 1Stigmiotypo othonhs 2025 02 27 055445Stigmiotypo othonhs 2025 03 06 050557oyranosStigmiotypo othonhs 2025 03 11 052955

Με δραστηριότητες, μαθηματικών, ρομποτικής, γλώσσας, μελέτης περιβάλλοντος, δραματοποίησης τα παιδιά θωράκισαν τις γνώσεις τους. Όταν το ταξίδι έφτασε στον πλανήτη Γη, συνδυάστηκε με το εργαστήριο δεξιοτήτων με θέμα τους μικρούς μετεωρολόγους.

Diafaneia1 Diafaneia2 Diafaneia3 Diafaneia4 Diafaneia5 Diafaneia6

Robot Set Go

Το Νηπιαγωγείο, με την πλήρη συμμετοχή και των δύο τμημάτων συμμετείχε σε εκπαιδευτική δράση με θέμα τη ρομποτική.

Η Ρομποτική στις μέρες μας θεωρείται ένας σημαντικός πυλώνας της μάθησης,  που οι σύγχρονοι μαθητές πρέπει να κατακτήσουν, αν επιθυμούν να είναι «παρόντες» σε ένα σύγχρονο κόσμο που διαρκώς εξελίσσεται. Η Ρομποτική ενσωματώνει όλα τα πεδία του STEM (Science, Technology Engineering, Mathematic), ενώ οι εκπαιδευτικές δράσεις της , με χαρακτήρα διεπιστημονικό, δίνουν τη δυνατότητα στα παιδιά να προσεγγίσουν βιωματικά περιοχές, όπως είναι η Mηχανική, η Hλεκτρονική, ο Aυτόματος Έλεγχος, κι ακόμα οι επιστήμες των Υπολογιστών, της Τεχνολογίας, των Μαθηματικών, της Φυσικής, και της Αρχιτεκτονικής (STEAM).

Εμείς φιλοξενηθήκαμε στον αστικό μη κερδοσκοπικό οργανισμό Robot Set Go στον Τρίλοφο Θεσσαλονίκης και τα παιδιά παρακολούθησαν δύο ενότητες. Η πρώτη ενότητα είχε ως στόχο να γνωρίσουν τα παιδιά τι είναι η ρομποτική και να τα προετοιμάσει σε θεωρητικό επίπεδο. Στη δεύτερη ενότητα, τα παιδιά προγραμμάτιζαν το bee bot ώστε να μετακινηθεί κατάλληλα και ακολουθώντας οδηγίες μέσω υπολογιστή κατασκεύαζαν με lego μία μέλισσα και ένα λουλούδι. Κύριο συστατικό ήταν η συνεργασία μεταξύ των μικρών ομάδων που δημιουργούνταν.

 

eikona Viber 2025 03 19 14 58 01 725eikona Viber 2025 03 19 14 58 02 027eikona Viber 2025 03 19 14 58 02 197eikona Viber 2025 03 19 14 58 02 100eikona Viber 2025 03 19 15 03 52 006eikona Viber 2025 03 19 14 58 01 629eikona Viber 2025 03 19 14 58 01 043 eikona Viber 2025 03 19 14 58 01 676eikona Viber 2025 03 19 14 58 00 875eikona Viber 2025 04 14 19 15 57 138 1 eikona Viber 2025 04 14 19 15 57 780 eikona Viber 2025 04 14 19 15 58 477 eikona Viber 2025 03 19 15 03 52 006

Συμμετοχή στον 6ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης

Το τμήμα 1 συμμετείχε στον 6ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης που διοργάνωσαν οι εκδόσεις Μεταίχμιο, με θέμα ¨Οικογένεια: εκεί που μπορείς να είσαι ο εαυτό σου”.

Μετά την ανάγνωση των τριών παραμυθιών που μας όρισαν οι εκδόσεις Μεταίχμιο, τα παιδιά συμπλήρωσαν τα φύλλα δραστηριοτήτων που μας είχαν αποσταλεί.eikona Viber 2025 03 19 15 21 11 346

Ήταν μία διαδικασία που άρεσε στα παιδιά και με πολύ χαρά συμπλήρωσαν τα φύλλα δραστηριοτήτων.

eikona Viber 2025 03 19 15 21 40 560 eikona Viber 2025 03 19 15 21 40 953 eikona Viber 2025 03 19 15 21 41 153 eikona Viber 2025 03 19 15 21 41 330

Αιτήσεις για εισαγωγή στα πειραματικά σχολεία

Από σήμερα, 24/3 έως και τις 7/4, θα πραγματοποιούνται οι αιτήσεις για εισαγωγή στα Πρότυπα, στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία και στα Πειραματικά Σχολεία  

Αρχίζει σήμερα, Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025, η υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων, από τον ο/η γονέα ή κηδεμόνα ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια των μαθητών/τριών, στο Πληροφοριακό Σύστημα Αιτήσεων Εισαγωγής (Π.Σ.Α.Ε.) για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια), Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια), Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια) και Πειραματικά Σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια).

Η υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων θα γίνεται στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://depps.eservices.minedu.gov.gr/

ο οποίος και θα παραμείνει ανοιχτός για την υποβολή των αιτήσεων έως και τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025 και ώρα 13:00.

Επίσης, στον σύνδεσμο βρίσκονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν στις διαδικασίες εισαγωγής στα Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ., Π.Ε.Σ. και ΠΕΙ.Σ. καθώς και αναλυτικές οδηγίες για τη διαδικασία υποβολής των αιτήσεων.

Ο/Η γονέας ή ο/η κηδεμόνας ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια των μαθητών/τριών κατά την υποβολή της αίτησής του/της, μπορεί να συμπληρώνει το κινητό του/της τηλέφωνο, στο οποίο θα λάβει τα εξής ενημερωτικά γραπτά μηνύματα (SMS):

α. για το εξεταστικό κέντρο στο οποίο θα διαγωνισθεί ο /η υποψήφιος/α και τον κωδικό της αίτησής του/της καθώς και για τα αποτελέσματα των Π.Σ., των ΔΗΜ.Ω.Σ., των Π.Ε.Σ. (2 μηνύματα),

β. για τα αποτελέσματα της κλήρωσης των ΠΕΙ.Σ. (1 μήνυμα).

Κάθε μαθητής/τρια μπορεί να είναι υποψήφιος/α σε έως 2 Π.Σ. (Γυμνάσια-Λύκεια), ή/και 1 ΔΗΜ.Ω.Σ. (Γυμνάσιο-Λύκειο), ή/και 1 Π.Ε.Σ. (Γυμνάσιο-Λύκειο) και έως 1 ΠΕΙ.Σ. (Νηπιαγωγείο-Δημοτικό-Γυμνάσιο-Λύκειο) ταυτόχρονα. Αν έχουν επιλεγεί περισσότερες της μιας σχολικές μονάδες (Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ. και Π.Ε.Σ.) δηλώνεται η σειρά προτίμησης στο Π.Σ.Α.Ε. για τη φοίτηση σε αυτές. Από τις συγκεκριμένες σχολικές μονάδες που έχουν δηλωθεί επιλέγεται επίσης ένα (1) από τα Π.Σ. ή το ΔΗΜ.Ω.Σ. ή το Π.Ε.Σ., στο οποίο ο/η υποψήφιος/α μαθητής/τρια επιθυμεί να είναι επιλαχών/ούσα, σε περίπτωση μη επιτυχίας σε καμία από τις επιλογές του. Σε περίπτωση που ο/η μαθητής/τρια είναι επιτυχών/ούσα σε ένα από τα Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ., Π.Ε.Σ. και ταυτόχρονα σε ΠΕΙ.Σ. θα πρέπει να δηλωθεί εκ των υστέρων η επιλογή μεταξύ των δύο σχολικών μονάδων επιτυχίας με υπεύθυνη δήλωση του γονέα/κηδεμόνα.

Υπενθυμίζεται ότι:

  • η ημερομηνία διεξαγωγής της δημόσιας κλήρωσης για εισαγωγή στα Πειραματικά Σχολεία και της απόδοσης του τυχαίου αριθμού προτεραιότητας, για τη ρύθμιση των ισοβαθμιών στα Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ. και Π.Ε.Σ., είναι η Παρασκευή 2 Μαΐου 2025. Πληροφορίες παρέχονται στην ιστοσελίδα: https://depps.minedu.gov.gr/
  • η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτωνγια εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία είναι το Σάββατο 3 Μαΐου 2025. Στην ως άνω δοκιμασία οι μαθητές αξιολογούνται σε δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση σχετικές με την κατανόηση κειμένων της ελληνικής γλώσσας και μαθηματικών εννοιών. Οι μαθητές δεν απαιτείται να μελετήσουν συγκεκριμένη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δοκιμασία. Πληροφορίες στην ιστοσελίδα: https://depps.minedu.gov.gr/
  • η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων για εισαγωγή στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία είναι επίσης το Σάββατο 3 Μαΐου 2025,καθώς η διαδικασία εισαγωγής στα ανωτέρω Σχολεία θα πραγματοποιηθεί παράλληλα με τη διαδικασία εισαγωγής στα Πρότυπα Σχολεία. Στην ως άνω δοκιμασία οι μαθητές αξιολογούνται σε δεξιότητες σχετικές με την κατανόηση κειμένων της ελληνικής γλώσσας, μαθηματικών εννοιών και Θρησκευτικών που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση. Οι μαθητές δεν απαιτείται να μελετήσουν συγκεκριμένη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δοκιμασία. Πληροφορίες στις ιστοσελίδες: https://www.minedu.gov.gr/gepo-menu-m/dieythynsi-thriskeftikis-ekpaidefsis-kai-diathriskeftikon-sxeseon/tmima-ekklisiastikis-ekpaidefsis-kai-thriskeftikis-agogis/ekklisiastika-sxoleia/ekklisiastika-sxoleia-nea

και

https://www.minedu.gov.gr/gepo-menu-m/dieythynsi-thriskeftikis-ekpaidefsis-kai-diathriskeftikon-sxeseon/tmima-ekklisiastikis-ekpaidefsis-kai-thriskeftikis-agogis/ekklisiastika-sxoleia/ekklisiastika-sxoleia-nea

  • Η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων και γνώσεων για εισαγωγή στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία είναι η Κυριακή 4 Μαΐου 2025.Με τη διαδικασία αυτή οι μαθητές/τριες αξιολογούνται σε γνώσεις και δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση σχετικές με την Ελληνική Γλώσσα και τα Μαθηματικά. Αντικείμενο της γραπτής δοκιμασίας (τεστ) είναι στοιχεία, τα οποία οι μαθητές/τριες ήδη έχουν επεξεργασθεί και γνωρίζουν από τη φοίτησή τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση. Ως εκ τούτου, δεν ορίζονται συγκεκριμένες σελίδες εξεταστέας ύλης από τα σχολικά εγχειρίδια και οι μαθητές/τριες δεν απαιτείται να μελετήσουν πρόσθετη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δοκιμασία. Πληροφορίες στην ιστοσελίδα: https://dedimos.minedu.gov.gr/

Το Πληροφοριακό Σύστημα Αιτήσεων Εισαγωγής (Π.Σ.Α.Ε.) λειτουργεί με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Ο σχεδιασμός, η υλοποίηση, η διαχείριση, η λειτουργία και η εφαρμογή του λογισμικού της ηλεκτρονικής κληρωτίδας του καθώς και του λογισμικού για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων για κάθε Πειραματικό Σχολείο έχει αναπτυχθεί από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.) – «Διόφαντος».

 



Λήψη αρχείου

Τσικνοπέμπτη : Τσίκνισμα και συμμετοχή στην καρναβαλική παρέλαση

Η Τσικνοπέμπτη ήταν για το σχολείο μας μια ημέρα γιορτής, χορού και ξεφαντώματος!

Από νωρίς το πρωί οι μπαμπάδες των παιδιών άναψαν την ψησταριά και ψήσανε σουβλάκια. Μέσα στο σχολείο παιδιά, νηπιαγωγοί και μαμάδες – όλοι μασκαρεμένοι- ξεφάντωσαν σε καρναβαλικούς ρυθμούς! Το γλέντι κράτησε μέχρι το μεσημέρι!

 

eikona Viber 2025 03 31 22 07 23 888eikona Viber 2025 03 31 22 07 23 818 eikona Viber 2025 03 31 22 07 23 638

Το απόγευμα το ξεφάντωμα συνεχίστηκε καθώς το σχολείο μας συμμετείχε στην καρναβαλική παρέλαση του Δήμου. Το θέμα της ομάδας μας ήταν “Φίλα το βάτραχό σου”!  Μικρά και μεγάλα βατραχάκια – τα παιδιά με τη συνοδεία των γονέων τους και των νηπιαγωγών- διέσχισαν χορεύοντας την οδό Α. Παπανδρέου και έφτασαν μέχρι το ανοιχτό δημοτικό θέατρο Κορδελιού όπου συνεχίστηκε το πάρτι με τραγούδια και ξυλοπόδαρους! Ήταν μια εμπειρία που σίγουρα θα μείνει αξέχαστη σε μικρούς και μεγάλους!!!

eikona Viber 2025 03 31 21 55 12 715 eikona Viber 2025 03 31 21 55 13 340 eikona Viber 2025 03 31 21 55 12 855 eikona Viber 2025 03 31 21 55 13 023 eikona Viber 2025 03 31 21 55 13 135 eikona Viber 2025 03 31 21 55 13 039 eikona Viber 2025 03 31 21 55 13 065 eikona Viber 2025 03 31 21 55 12 993