Σχέδιο Δράσης 2 – Πρώτες Βοήθειες
Ατυχήματα μπορούν να συμβούν σε οποιοδήποτε μέρος και οποιαδήποτε στιγμή. Ωστόσο, παρατηρείται ότι στα σχολεία οι ατυχηματικές καταστάσεις είναι πιο συχνές. Πολλές φορές οι σχολικές αίθουσες και οι αυλές δεν είναι κατάλληλες για το παιχνίδι και τις δραστηριότητες που λαμβάνουν μέρος σε ένα νηπιαγωγείο. Επίσης, πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι οι μαθητές περνούν μεγάλο μέρος της καθημερινής τους ζωής στο σχολείο. Ως εκ τούτου, οι παράγοντες αυτοί αυξάνουν τις πιθανότητες ατυχήματος.
Προκύπτει λοιπόν το ζήτημα της παροχής φροντίδας και πρώτων βοηθειών από τους ενήλικες στα παιδιά (κυρίως, αλλά και προς άλλους ενήλικες και από παιδιά προς παιδιά/ενήλικες). Θεωρούμε ότι οι εκπαιδευτικοί (αλλά και όλοι οι ενήλικες και ειδικά οι γονείς) είναι αναγκαίο να έχουν τις γνώσεις και να είναι εκπαιδευμένοι στην παροχή πρώτων βοηθειών. Αυτός είναι και ο στόχος του 2ου σχεδίου δράσης που επιλέξαμε για φέτος.
Γνωρίζουμε τα σχήματα
20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ:ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Ο θαυμαστός κόσμος της συμμετρίας και ο υπέροχος κόσμος της ασυμμετρίας στο νηπιαγωγείο
Εργαστήριο Δεξιοτήτων – Διαλέγω αθλητισμό για σώμα δυνατό!
Οι μικροί μας μαθητές έγιναν αρχαιολόγοι και το έριξαν στις ανασκαφές! Ανακάλυψαν σπασμένα αγγεία…
…τα καθάρισαν και τα ένωσαν με προσοχή και αποκαλύφθηκαν οι ζωγραφιές πάνω σε αυτά! Με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι ακόμα και τόοοοοοσα χρόνια πριν, οι άνθρωποι αγαπούσαν τον αθλητισμό και υπήρχε στη ζωή τους.
Παρατηρήσαμε και συζητήσαμε ποια αγωνίσματα αναγνωρίζουμε στις εικόνες…
…γίναμε και καλλιτέχνες και δημιουργήσαμε τα δικά μας αγγεία!
Όπως λοιπόν έλεγαν και οι αρχαίοι Έλληνες… Νους υγιής εν σώματι υγιεί!
Γνωρίζω το σώμα μου μέσα από τις τέχνες!!! Ολοήμερο πρόγραμμα
Δ΄ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ:Παιδί,Σώμα,Δημιουργία και Έκφραση
Οι μικροί μαθητές γνωρίζουν το σώμα τους μέσα από την τέχνη της γλυπτικής ,ζωγραφικής με κολάζ, και σύνθεσης των χαρακτηριστικών του προσώπου με φυσικά και άλλα υλικά…
<<Στο πλαίσιο του Θεματικού Πεδίου Παιδί, Σώμα, Δημιουργία και Έκφραση, το ανθρώπινο
σώμα και η κίνηση εμπλέκονται σε ποικίλες ψυχοκινητικές και καλλιτεχνικές εμπειρίες που
παρέχουν στα παιδιά τα εργαλεία και τα μέσα να επεξεργαστούν τον κόσμο και να
εκφράσουν τις ιδέες και τα συναισθήματά τους, επενεργώντας στο περιβάλλον με
εναλλακτικούς, ευφάνταστους και δημιουργικούς τρόπους>>ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ 2021
Εργαστήριο Δεξιοτήτων(Διαλέγω αθλητισμό για σώμα δυνατό): Προπόνηση στο γυμναστήριο της γειτονιάς μας!!
Επισκεφτήκαμε το γυμναστήριο της γειτονιάς μας, προπονηθήκαμε, γνωρίσαμε το επάγγελμα του γυμναστή, μάθαμε τι χρειάζεται να κάνουμε για να έχουμε ένα σώμα γερό και δυνατό!
Σχέδιο δράσης 1.
Σε έναν κόσμο προηγμένης τεχνολογίας όπου οι οθόνες και οι γρήγορες εικόνες κυριαρχούν το βιβλίο λειτουργεί σαν αντιστάθμισμα σε αυτή την βίαιη εισβολή στον κόσμο των μικρών μαθητών.
Η υλοποίηση του σχεδίου δράσης στα πλαίσια του συλλογικού προγραμματισμού της σχολικής μας μονάδας με τίτλο:<<Με ένα βιβλίο οδηγό ,τον κόσμο εγώ γυρνώ>> στοχεύει:
- Να ενισχύσει την θετική στάση των μαθητών απέναντι στο βιβλίο
- Να καλλιεργήσει την φαντασία τους και να εμπλουτίσει το λεξιλόγιό τους
- Να ενισχύσει την ιδιότητα του μικρού αναγνώστη με δικαιώματα και υποχρεώσεις
- Να καλλιεργήσει στους μαθητές ενσυναισθητικές δεξιότητες
- Να αναπτύξει τις γνωστικές δεξιότητες και τις δεξιότητες μάθησης
- Να απολαύσουν ακρόαση παραμυθιών από όλο τον κόσμο
- Να γνωρίσουν πως δημιουργείται ένα βιβλίο,τα μέρη του ,να φτιάξουν και οι ίδιοι το δικό τους “Μικρό βιβλίο με την τεχνική Φρενέ παίρνοντας έτσι με βιωματικό τρόπο την απόλαυση της δημιουργίας