Σχέδιο Δράσης 2 – Πρώτες Βοήθειες

Ατυχήματα μπορούν να συμβούν σε οποιοδήποτε μέρος και οποιαδήποτε στιγμή. Ωστόσο, παρατηρείται ότι στα σχολεία οι ατυχηματικές καταστάσεις είναι πιο συχνές. Πολλές φορές οι σχολικές αίθουσες και οι αυλές δεν είναι κατάλληλες για το παιχνίδι και τις δραστηριότητες που λαμβάνουν μέρος σε ένα νηπιαγωγείο. Επίσης, πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι οι μαθητές περνούν μεγάλο μέρος της καθημερινής τους ζωής στο σχολείο. Ως εκ τούτου, οι παράγοντες αυτοί αυξάνουν τις πιθανότητες ατυχήματος.

Προκύπτει λοιπόν το ζήτημα της παροχής φροντίδας και πρώτων βοηθειών από τους ενήλικες στα παιδιά (κυρίως, αλλά και προς άλλους ενήλικες και από παιδιά προς παιδιά/ενήλικες). Θεωρούμε ότι οι εκπαιδευτικοί (αλλά και όλοι οι ενήλικες και ειδικά οι γονείς) είναι αναγκαίο να έχουν τις γνώσεις και να είναι εκπαιδευμένοι στην παροχή πρώτων βοηθειών. Αυτός είναι και ο στόχος του 2ου σχεδίου δράσης που επιλέξαμε για φέτος.

first aid

Ο θαυμαστός κόσμος της συμμετρίας και ο υπέροχος κόσμος της ασυμμετρίας στο νηπιαγωγείο

ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ

οι μαθητές/τριες γνωρίζουν τη συμμετρία μέσα από μορφές..

ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ 1

και από κατασκευές σύμφωνα με ένα άξονα ….Ολοήμερο τμήμα

Εργαστήριο Δεξιοτήτων – Διαλέγω αθλητισμό για σώμα δυνατό!

Οι μικροί μας μαθητές έγιναν αρχαιολόγοι και το έριξαν στις ανασκαφές! Ανακάλυψαν σπασμένα αγγεία…

370315430 891054982624543 5907698795624991660 n 377200213 3677057179194966 92633587508366398 n 371371981 6910428402371157 2146380416536138413 n 371312680 1103851027691547 3288421824263743782 n 371494172 241520901972928 2624976034135763165 n 363534017 876943387291565 465477563820717880 n 377150773 626440476351122 4784556784938655824 n

…τα καθάρισαν και τα ένωσαν με προσοχή και αποκαλύφθηκαν οι ζωγραφιές πάνω σε αυτά! Με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι ακόμα και τόοοοοοσα χρόνια πριν, οι άνθρωποι αγαπούσαν τον αθλητισμό και υπήρχε στη ζωή τους.

 

367392100 868886954529228 8229451595702819714 n Copy

Παρατηρήσαμε και συζητήσαμε ποια αγωνίσματα αναγνωρίζουμε στις εικόνες…

367760403 870803308087165 5013790399604386292 n Copy 367760403 870803308087165 5013790399604386292 n 363783481 3629253547304355 2651235287269861685 n 376452229 297782823156793 4223989282106607171 n

 

368902616 310588001733972 6364240902483301583 n

…γίναμε και καλλιτέχνες και δημιουργήσαμε τα δικά μας αγγεία!

377238575 1016794962929588 6435885813962474897 n 370322942 353442830426302 6380491706522010993 n 369530375 2278482165681691 3911267928424716291 n 368390833 1042769687170749 2598323541158237890 n 371543336 1396993764237769 6306410976984811618 n

Όπως λοιπόν έλεγαν και οι αρχαίοι Έλληνες… Νους υγιής εν σώματι υγιεί!

Γνωρίζω το σώμα μου μέσα από τις τέχνες!!! Ολοήμερο πρόγραμμα

ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ 3 ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ 4 ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ 6 ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ 7 ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ 9 ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ 11ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ 14ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ 2ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ 10ΤΟ ΣΏΜΑ ΜΟΥ 15ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ 17ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ 18 ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ 12 ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ 13 ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ 16

Δ΄ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ:Παιδί,Σώμα,Δημιουργία και Έκφραση

Οι μικροί μαθητές γνωρίζουν το σώμα τους μέσα από την τέχνη της γλυπτικής ,ζωγραφικής με κολάζ, και σύνθεσης των χαρακτηριστικών του προσώπου με φυσικά και άλλα υλικά…

<<Στο πλαίσιο του Θεματικού Πεδίου Παιδί, Σώμα, Δημιουργία και Έκφραση, το ανθρώπινο
σώμα και η κίνηση εμπλέκονται σε ποικίλες ψυχοκινητικές και καλλιτεχνικές εμπειρίες που
παρέχουν στα παιδιά τα εργαλεία και τα μέσα να επεξεργαστούν τον κόσμο και να
εκφράσουν τις ιδέες και τα συναισθήματά τους, επενεργώντας στο περιβάλλον με
εναλλακτικούς, ευφάνταστους και δημιουργικούς τρόπους>>ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ 2021

Εργαστήριο Δεξιοτήτων(Διαλέγω αθλητισμό για σώμα δυνατό): Προπόνηση στο γυμναστήριο της γειτονιάς μας!!

Επισκεφτήκαμε το γυμναστήριο της γειτονιάς μας, προπονηθήκαμε, γνωρίσαμε το επάγγελμα του γυμναστή, μάθαμε τι χρειάζεται να κάνουμε για να έχουμε ένα σώμα γερό και δυνατό! 

Σχέδιο δράσης 1.

αφισα σχεδιου δρασης

Σε έναν κόσμο προηγμένης τεχνολογίας όπου οι οθόνες και οι γρήγορες εικόνες κυριαρχούν το βιβλίο λειτουργεί σαν αντιστάθμισμα σε αυτή την βίαιη εισβολή στον κόσμο των μικρών μαθητών.

Η υλοποίηση του σχεδίου δράσης στα πλαίσια του συλλογικού προγραμματισμού της σχολικής μας μονάδας με τίτλο:<<Με ένα βιβλίο οδηγό ,τον κόσμο εγώ γυρνώ>>  στοχεύει:

  • Να ενισχύσει την θετική στάση των μαθητών απέναντι στο βιβλίο
  • Να καλλιεργήσει την φαντασία τους και να εμπλουτίσει το λεξιλόγιό τους
  • Να ενισχύσει την ιδιότητα  του μικρού αναγνώστη με δικαιώματα και υποχρεώσεις
  • Να καλλιεργήσει στους μαθητές ενσυναισθητικές δεξιότητες
  • Να αναπτύξει τις γνωστικές δεξιότητες και τις δεξιότητες μάθησης
  • Να απολαύσουν ακρόαση παραμυθιών από όλο τον κόσμο
  • Να γνωρίσουν πως δημιουργείται ένα βιβλίο,τα μέρη του ,να φτιάξουν και οι ίδιοι το δικό τους “Μικρό βιβλίο με την τεχνική  Φρενέ παίρνοντας έτσι με βιωματικό τρόπο την απόλαυση της δημιουργίας

Εργαστήρια Δεξιοτήτων ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ: “Διαλέγω αθλητισμό για σώμα δυνατό!”

Η άσκηση δεν συμβάλλει μόνο στη σωματική μας ανάπτυξη, αλλά περιλαμβάνει επίσης ψυχικά και κοινωνικά οφέλη.

Αθλούμαστε, διασκεδάζουμε, γινόμαστε μια ομάδα!

ΣΠΟΡ 1 11