19ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ)

Το ιστολόγιο του 19ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δεκ 201330

19ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

con_address Δ/νση: Αλεξανδρείας 93 Τ.Κ.: 54646 – ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

con_tel Τηλέφωνα:  2310411534 2310411211

con_fax  Fax:  2310411534 

emailButton  Email: mail@19gym-thess.thess.sch.gr

——————————————————————————————————

Μεγάλοι χορηγοί της ρομποτικής ομάδας του σχολείου 2016-2017

ΕΜΠΟΡΙΚΟ-ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ-ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Goldair Handling

ALEXANDER THE GREAT2

——————————————————————————————————

    Flag Counter Από 30-12-13

——————————————————————————————————

Αν επιθυμείτε μεγαλύτερα γράμματα, γυρίστε τη ροδέλα στο ποντίκι προς τα εμπρός, με πατημένο συγχρόνως το πλήκτρο Ctrl

Για γρήγορο άνοιγμα των εικόνων, αρχείων, συνδέσμων,  κάντε δεξί κλικ και επιλέξτε «Ανοιγμα δεσμού σε νέα καρτέλα»

Αν δυσκολεύεστε να βρείτε μια δημοσίευση, δείτε το βίντεο Αναζήτηση Οργάνωση Δημοσιεύσεων

3 σχόλια στο άρθρο

“ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ”

  1. Ιουλίου 15, 2014 στις 12:27 πμ       Δημούδη Μαρία Έγραψε:

    30 κλειδιά για να «ξεκλειδώσετε» ένα παιδί με ΔΕΠΥ

    1. Οι μαθητές με ΔΕΠΥ έχουν ανάγκη από οργάνωση και δομή. Το περιβάλλον τους, τόσο το σχολικό όσο και το οικογενειακό, πρέπει να δομεί εξωτερικά αυτό που δεν μπορούν τα ίδια τα παιδιά να δομήσουν εσωτερικά. Καλό θα ήταν, λοιπόν, να υπάρχει κάπου μια λίστα ή ένα πίνακας που να περιγράφει την πορεία της διδασκαλίας ή της δραστηριότητας που γίνεται, ώστε να μπορεί το παιδί με ΔΕΠΥ να το χρησιμοποιεί ως σημείο αναφοράς όταν αποσπάται.

    2. Πίνακας κανόνων. Αναρτήστε σε ευδιάκριτο σημείο ένα πίνακα που θα φαίνονται όλοι οι κανόνες που πρέπει να ακολουθεί το παιδί. Το παιδί με ΔΕΠΥ δεν θα έχει άγχος αν γνωρίζει τι περιμένετε από αυτό.

    3. Η θέση του παιδιού με ΔΕΠΥ θα πρέπει να είναι κοντά στον εκπαιδευτικό και μακριά από παράθυρα. Δεν θα πρέπει να αλλάζει συχνά θέση κατά τη διάρκεια μιας δραστηριότητας. Αυτό θα το βοηθήσει στη μείωση της έντονης κινητικότητας και της διάσπασης, που τόσο πολύ το ταλαιπωρεί.

    4. Τα παιδιά με ΔΕΠΥ έχουν ανάγκη να ακούν τα ίδια πράγματα, οπότε επαναλαμβάνεται συνέχεια τις οδηγίες και τις εντολές.

    5. Θέστε όρια και περιορισμούς. Τα όρια δεν μπαίνουν για να τιμωρήσουμε τα παιδιά αλλά για να τα συγκρατούμε και να τα καθησυχάζουμε. Τα όρια πρέπει να μπαίνουν γρήγορα και απλά. Δεν ωφελούν οι μεγάλες και ατέρμονες συζητήσεις.

    6. Συχνή βλεμματική επαφή. Μια ματιά μπορεί να επαναφέρει ένα παιδί από την ονειροπόληση με τρόπο ήρεμο και σιωπηλό.

    7. Ξεκάθαρο και σαφές ημερήσιο πρόγραμμα. Θα πρέπει να υπάρχει αναρτημένο σε εμφανές σημείο (πίνακα, θρανίο-γραφείο μαθητή) και να μην αλλάζει χωρίς προειδοποίηση και αρκετά συχνά.

    8. φτιάξτε το πρόγραμμα, είτε στο σχολείο είτε στο σπίτι, μαζί με το παιδί. Θα βοηθήσει το παιδί με ΔΕΠΥ να βγει από την απάθεια και την αδράνεια.

    9. Αποφύγετε τα τεστ που υπόκεινται σε χρονικούς περιορισμούς.

    10. Όχι μεγάλο φόρτο εργασίας. Αποφύγετε τις πολλές εργασίες για το σπίτι.

    11. Όχι μεγάλες εργασίες. Σπάστε τις εργασίες σε μικρότερες γιατί τα παιδιά με ΔΕΠΥ όταν βλέπουν πολύ μεγάλες εργασίες αρνούνται να τις εκτελέσουν.

    12. Κάντε την έξοδο από την τάξη ή το σήκωμα από την καρέκλα μέρος του προγράμματος. Αν γνωρίζει το παιδί πότε μπορεί να «δραπετεύσει» από τη δραστηριότητα, θα είναι πιο συνεργάσιμο σε όλη τη διάρκειά της.

    13. Ενημέρωση για την πρόοδο. Τα παιδιά με ΔΕΠΥ έχουν ανάγκη να τα ενημερώνεις για τους στόχους που πρέπει να πετύχουν κι αν τελικά τα κατάφεραν. Τα βοηθάει να παραμένουν συγκεντρωμένα στους στόχους τους.

    14. Τονίστε την επιτυχία. Τα παιδιά με ΔΕΠΥ έχουν βιώσει πολύ έντονα την αποτυχία. Έχουν την ανάγκη για επιβράβευση και έπαινο.

    15. Ενισχύστε τους τη μνήμη. Τα παιδιά με ΔΕΠΥ έχουν προβλήματα μνήμης. Χρειάζονται μνημονικές ασκήσεις που μπορούν να ενσωματωθούν μέσα στην μαθησιακή διαδικασία, όπως κωδικούς, συνθηματικές κινήσεις, ομοιοκαταληξίες. Σε άλλο άρθρο θα αναφερθώ πιο εκτεταμένα στις μνημονικές ασκήσεις.

    16. Χρησιμοποιήστε σχεδιαγράμματα. Είναι δύσκολο να μάθει το παιδί με το ΔΕΠΥ να τα χρησιμοποιεί αλλά αν εξοικειωθεί με αυτά, θα το βοηθήσουν να αισθανθεί ότι τα καταφέρνουν.

    17. Γράψτε τα σημαντικά που θέλετε να ανακοινώσετε. Ή ακόμα καλύτερα οπτικοποιήστε τα. Τα παιδιά με ΔΕΠΥ είναι οπτικοί και όχι ακουστικοί τύποι.

    18. Χρωματίστε τη φωνή σας. Ο χρωματισμός της γλώσσας κρατάει την προσοχή.

    19. Χρησιμοποιήστε ένα σύστημα επιβράβευσης. Τα παιδιά με ΔΕΠΥ χρειάζονται κίνητρα.

    20. Βοηθήστε το παιδί στην αυτοπαρατήρηση. Τα παιδιά με ΔΕΠΥ έχουν την τάση να μην αυτοπαρατηρούνται. Ζητήστε του να περιγράψει τον εαυτό του μετά από μια άτυπη συμπεριφορά. Οι ερωτήσεις σας πρέπει να είναι μικρές και ακριβείς. Μπορείτε επίσης, στο τέλος της ημέρας μαζί με το παιδί να κάνετε μια ανασκόπηση της συμπεριφοράς του.

    21. Τα παιδιά με ΔΕΠΥ δίνουν την εικόνα ότι είναι εγωιστικά και κακότροπα. Κάτι που φυσικά δεν ισχύει. Η αιτία αυτής της συμπεριφοράς είναι το γεγονός πως δεν ξέρουν πώς να συναναστραφούν με άλλους ανθρώπους, κάτι που μπορεί με τη σωστή διδασκαλία να το μάθουν.

    22. Μετατρέψτε τη σχολική εργασία σε ομαδικό παιχνίδι. Το κίνητρο της ομάδας βοηθάει το παιδί με ΔΕΠΥ.

    23. Αναθέστε τους κάτι για το οποίο να είναι υπεύθυνα.

    24. Χρησιμοποιήστε τετράδιο επικοινωνίας.

    25. Αποφύγετε το γράψιμο. Τα παιδιά με ΔΕΠΥ αρνούνται και αποφεύγουν να γράψουν μεγάλα κείμενα. Αλλά πολλές φορές δυσκολεύονται ακόμα και να κρατήσουν μικρές σημειώσεις. Χρησιμοποιήστε tablet, υπολογιστή και προφορικά τεστ.

    26. Γυμναστική. Μια από τις καλύτερες θεραπείες για τη ΔΕΠΥ είναι η έντονη γυμναστική.

    27. Ενημερώστε τα παιδιά με ΔΕΠΥ, αν είναι δυνατόν, από την προηγούμενη μέρα για το τι θα ακολουθήσει μέσα στην τάξη κατά τη διάρκεια της ημέρας.

    28. Εξηγήστε και κάντε όσο πιο φυσιολογική μπορείτε την ιδιαίτερη μεταχείριση που λαμβάνει ο μαθητής με ΔΕΠΥ, ώστε να αποφευχθεί ο στιγματισμός του.

    29. Ζητήστε από ένα συμμαθητή, που είναι οργανωτικός και επιμελής, να καθίσει δίπλα του και να τον βοηθάει κατά τη διάρκεια του μαθήματος.

    30. Τα παιδιά με ΔΕΠΥ είναι πολύ πιο ταλαντούχα και χαρισματικά απ” όσο δείχνουν. Είναι γεμάτα δημιουργικότητα, παιχνιδιάρικη διάθεση, αυθορμητισμό και κέφι. Είναι ανοιχτόκαρδα και τους αρέσει να βοηθούν. Μπορούν να γίνουν η λύση κι όχι το πρόβλημα κατά τη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας.

    Φώτης Παπαναστασίου


  2. Νοεμβρίου 30, 2014 στις 10:49 πμ       Τσινοπούλου Ηρώ Έγραψε:

    Μου άρεσαν πολύ οι πληροφορίες-οδηγίες για τα παιδιά με ΔΕΠΥ.Θα μπορούσα να τις αναρτήσω στον πίνακα του σχολείου μας;
    Βρίσκω αξιόλογη την ιστοσελίδα σας και φυσικά τις δραστηριότητες του σχολείου σας


  3. Φωτογραφία του/της 19ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ) Δεκεμβρίου 1, 2014 στις 10:19 πμ       19ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ) Έγραψε:

    Κατ΄ αρχήν το κείμενο που αναφέρεστε είναι σχόλιο και δεν αποτελεί «πνευματική περιουσία» του ιστολογίου. Φαντάζομαι ότι ο σχολιαστής θα επιθυμούσε τη διάδοση του.
    Γενικότερα τώρα, ότι υπάρχει στο διαδίκτυο μπορεί να αναδημοσιεύεται και αλλού (εκτός κάποιων ειδικών περιπτώσεων). Για λόγους ηθικής τάξης βέβαια, καλό είναι να αναφέρουμε και την πηγή που χρησιμοποιούμε.
    Ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια.


Σχολιάστε

Translate

Για να ακούσετε το European School Radio ανοίξτε τα ηχεία σας και πατήστε το play ( Ι>) στην παραπάνω εικόνα
Μέγας χορηγός της ρομποτικής ομάδας του σχολείου κατά το σχ. έτος 2016-2017
Μέγας χορηγός της ρομποτικής ομάδας του σχολείου κατά το σχ. έτος 2016-2017
Μέγας χορηγός της ρομποτικής ομάδας του σχολείου κατά το σχ. έτος 2016-2017
Μέγας χορηγός της ρομποτικής ομάδας του σχολείου τα σχ. έτη 2014-2015 & 2015-2016

Το παιχνίδι ΝώεLand

Κατεβάστε, εκτυπώστε και παίξτε το παιχνίδι ΝώεLand που δημιουργήθηκε από τους 19Robogators Junior, ως project του FLL animal allies

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Σκοπός της Θεματικής Εβδομάδας με τίτλο «Σώμα και Ταυτότητα» είναι η ευαισθητοποίηση και η ενημέρωση των μελών της σχολικής κοινότητας στη δευτεροβάθμια υποχρεωτική εκπαίδευση (Γυμνάσιο) σε θέματα που άπτονται της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη και θα εστιάσουν σε τρεις βασικούς άξονες: α) τη διατροφή και την ποιότητα ζωής, β) την πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων και γ) τις Έμφυλες Ταυτότητες.

Σαν σήμερα

  1. 17/10/: Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη της Φτώχειας
    Η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ κήρυξε την 17η Οκτωβρίου «Διεθνή Ημέρα για την Εξάλειψη της Φτώχειας» το 1993.

Σκακιστική άσκηση

Το ιστολόγιο αυτό ανήκει στο 19ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης και βρίσκεται υπό συνεχή ανάπτυξη

Δεκεμβρίου 2013
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοε   Ιαν »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Τα εμπλουτισμένα ηλεκτρονικά βιβλία ανά τάξη

Ψηφιακό Σχολείο

Επισκεφθείτε τα!

....για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση
Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
Παρατηρητήριο για την Πρόληψη της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
etwinning
Πιστοποίηση Ελληνομάθειας
ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΕΕ
Στόχος του είναι μέσα από διάφορες δράσεις και με την ενεργό συμμετοχή μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων να προσφέρει εμπειρίες, γνώσεις και δεξιότητες που είναι απαραίτητες για τους μαθητές και τις μαθήτριες της χώρας για να εξελιχθούν σε υγιείς και ενεργούς πολίτες.
Ανάμεσα σε άλλα μπορείτε να βρείτε χρήσιμο υλικό για μαθητές και εκπαιδευτικούς

ΚΑΙΡΟΣ

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Νομού Θεσσαλονίκης

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Eφημερεύοντα Φαρμακεία Δήμου Θεσσαλονίκης

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονίκη

Eφημερεύοντα Φαρμακεία Δήμου Καλαμαριάς

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Καλαμαριά

Ταινίες στη Θεσσαλονίκη

Οι ταινίες που παίζονται σε ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεατρικές παραστάσεις στη Θεσσαλονίκη

Θεατρικές Παραστάσεις ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ


Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων