Τα "Απίθανα Νηπιάκια" 17ο Νηπιαγωγείο Γιαννιτσών

Την αγάπη των παιδιών την κερδίζεις με την γλυκύτητα κι όχι με την αυστηρότητα. ΦΩΚΥΛΙΔΗΣ

ΤΑ ΑΠΙΘΑΝΑ ΝΗΠΙΑΚΙΑ!!!

http://picasion.com/gl/3DQC/
http://picasion.com/gl/3DQC/


Custom Glitter Text

Κυλώντας προς τα κάτω βλέπετε τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ – ΕΤΙΚΕΤΕΣ μπορείτε να δείτε αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει.

Δεξιά στη σελίδα μας υπάρχουν χρήσιμοι σύνδεσμοι που μπορείτε να επισκεφτείτε

Αν θέλετε να επικοινωνήσετε ηλεκτρονικά μαζί μου: mail@17nipgiann.pel.sch.gr

Αν θέλετε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μου: 17ο Νηπιαγωγεία Γιαννιτσών: 2382026122

Φιλιππουπόλεως 3 – 58100 Γιαννιτσά

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

 Πατήστε Eδώ νηπιαγωγείο

111_4807

 

Το Νηπιαγωγείο μας στεγάζεται στο σχολικό συγκρότημα στο κέντρο της πόλης των Γιαννιτσών και συστεγάζεται στο ισόγειο του κτιρίου με το 13ο Νηπιαγωγείο – Τμήμα Ένταξης. Λειτουργούν ένα (1)τμήμα κλασικό και ένα (1) ολοήμερο Κατά το σχολικό έτος 2014-2015 φοιτούν σαράντα δύο (42) νήπια και προνήπια και διδάσκουν τέσσερις (4) παιδαγωγοί.

 Τα Απίθανα Νηπιάκια

http://dipe.pel.sch.gr/images/banner1_CENTER.jpg

Καλοκαιρινές προσκλήσεις

Μια ακόμη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της… ένα ακόμα  ταξίδι μιας δημιουργικής και εποικοδομητικής σχολικής χρονιάς  τελειώνει,  αφήνοντας σε όλους μας μια γεύση χαράς, ανάμνησης, και έργων. Πριν εννιά μήνες ακριβώς ξεκινήσαμε να σαλπάρουμε βάζοντας στόχο να προσφέρουμε στα παιδιά  μας, ήθος και πνευματικές αξίες!!! Και να που φτάσαμε πάλι στο τέλος και τα «Απίθανα Νηπιάκια» μας ετοιμάζονται για την αποχαιρετιστήρια γιορτούλα… μια πανέμορφη, μοναδική, χαρούμενη γιορτή γεμάτη τρυφερά συναισθήματα, όμορφα  μηνύματα και προβληματισμούς.

Τίτλος της παράστασής μας η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Πνευματικό Κέντρο Γιαννιτσών την Πέμπτη 4 Ιουνίου  στις  6:00 μ. μ.: «Το Χαρούμενο λιβάδι» σε διασκευή του ομώνυμου παραμυθιού της κ. Φιλλιώς Νικολούδη. Ένα λιβάδι γεμάτο κάτασπρες μαργαρίτες.  Αυτή η λευκή ομοιομορφία όμως διαταράσσεται από την εμφάνιση μιας κατακόκκινης παπαρούνας. Οι μαργαρίτες αντιδρούν. Άλλες νιώθουν απειλή, άλλες απορούν με την προέλευση της παπαρούνας και άλλες απλώς διερωτώνται τι θέλει εκεί.  Οι μαργαρίτες μετά από ώριμη σκέψη και περισυλλογή και φέρνοντας στο μυαλό τους τα λόγια της γιαγιάς μαργαριτένιας, που πάντα τους  μιλά για τη διαφορετικότητα προκαλώντας τον προβληματισμό τους, αποσύρουν τη δυσπιστία τους για την παπαρούνα και της προσφέρουν τη θέση που της αρμόζει. Άλλωστε ένα ασπροκόκκινο λιβάδι είναι αναμφίβολα πιο ενδιαφέρον τοπίο από το μονότονο λευκό!!!

Σήμερα ετοιμάσαμε τις προσκλήσεις μας για να προσκαλέσουμε τους γονείς, τους συγγενείς και τους φίλους για να παρευρεθούν στην παράσταση.

101_2904

11295675_1643607032517742_569333651877674880_n

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
This photo slideshow generated with Smilebox

Επίσκεψη στο Ειδικό Σχολείο Γιαννιτσών

Σήμερα είναι για μας μια πολύ όμορφη μέρα… νιώθουμε μεγάλη χαρά, ικανοποίηση και περηφάνια που μας δόθηκε η ευκαιρία να επισκεφτούμε το Ειδικό Σχολείο Γιαννιτσών… αυτό το υπέροχο σχολείο με τις μοναδικές φατσούλες και τους αξιόλογους εκπαιδευτικούς!!!

Στη είσοδο του σχολείου μας υποδέχτηκε με ένα φωτεινό χαμόγελο η Προϊσταμένη του Ειδικού Νηπιαγωγείου Γιαννιτσών κ Πόπη Νικολαΐδου… μας ξενάγησε στους εκπληκτικούς χώρους του σχολείου, μας γνώρισε τους εξαιρετικούς εκπαιδευτικούς, τους μαθητές  και όλο το προσωπικό… Τα «Απίθανα» Νηπιάκια μας είχαν την ευκαιρία μέσα από το  παιχνίδι, το χορό,  το τραγούδι, τις κατασκευές, το γέλιο, και τη χαρά να νιώσουν πολλά όμορφα συναισθήματα!!! Ενώσαμε τα χέρια μας, τις ψυχές μας, τις καρδιές μας, τα φωτεινά χαμόγελά μας… δάσκαλοι και παιδιά γίναμε ένα… Δώσαμε χαρά, πήραμε απέραντη αγάπη… εμπειρία μοναδική!!! 

Για μια ακόμη φορά ένα θερμό ευχαριστώ  για την εξαιρετική, για τη ζεστή  φιλοξενία και την άψογη αλληλελεπίδραση στην Προϊσταμένη του Ειδικού Νηπιαγωγείου Γιαννιτσών κ. Πόπη Νικολαΐδου, στη Διευθύντρια του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Γιαννιτσών κ. Ταχτσίδου Γεωργία, στο σύλλογο διδασκόντων, σε όλο το προσωπικό και στους υπέροχους ξεχωριστούς μαθητές!!! Αισθανθήκαμε  σαν να είμαστε στο  δικό μας χώρο!!!

Τους αποχαιρετήσαμε  με τις καλύτερες εντυπώσεις  κρατώντας  την υπόσχεσή τους για μια αντίστοιχη επίσκεψη στο δικό μας σχολείο.

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Another digital slideshow by Smilebox

Βραβειάκι!!!

Premio Parabatais

Ευχαριστούμε μέσα από τα βάθη της καρδιάς μας, την κυρία Efi Barlou δασκάλα στο 1ο Ειδικό Δ.Σχ. Πάτρας.με μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή & Συμβουλ/κή και διαχειρίστρια του υπέροχου και αξιόλογου bloghttp://efibarlou.blogspot.gr/ για το βραβειάκι που μας απένειμε στο blog μας!!! Της ευχόμαστε καλή δύναμη στο πολύ σπουδαίο έργο της και πάντα δημιουργική

Παραμυθομαγειρέματα… Παρέα με τον παππού Αίσωπο!!!

Τα παιδιά μέσα από φωτογραφικό υλικό αλλά και μέσα από τις μικρές φανταστικές ιστορίες, με πρωταγωνιστές-ήρωες τα ζώα,  γνώρισαν τον αρχαίο μυθοποιό Αίσωπο όπου  σ” αυτές τις μικρές ιστορίες τα ζώα έχουν λαλιά και φυσικά κάθε μύθος και ένα ηθικό δίδαγμα.

Ο Αίσωπος ήταν αρχαίος Έλληνας μυθοποιός και μυθογράφος. Θεωρείται ιδρυτής του λογοτεχνικού είδους που σήμερα ονομάζεται παραβολή ή αλληγορία. Για τη ζωή του δεν υπάρχουν ακριβείς και συγκεκριμένες πληροφορίες, από πολλούς μάλιστα αμφισβητείται ακόμη και η ύπαρξή του.

Είναι ο διασημότερος από τους αρχαίους μυθοποιούς, αναμφισβήτητος πατέρας του αρχαίου μύθου. Θεωρείται επίσης ο κορυφαίος της λεγόμενης διδακτικής μυθολογίας. Δεν έγραψε κανέναν από τους μύθους αλλά τους διηγόταν προφορικά… για περισσότερα πατήστε στο σύνδεσμο

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%AF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%BF%CF%82

Τα παιδιά γνώριζαν αρκετούς από τους μύθους και άρχισαν να αφηγούνται μερικούς. Στη συνέχεια ψάξαμε και ακούσαμε στο διαδίκτυο κάποιους. επιλέξαμε  το μύθο: «Οι Λαγοί και τα Βατράχια»

Μια φορά κι έναν καιρό… η κυρία Κλεοπάτρα πήρε την κιθάρα και το παραμυθομαγείρεμά  μας ξεκίνησε… και φυσικά παραμύθι χωρίς «κόκκινη κλωστή δεμένη στην ανέμη τυλιγμένη» δε γίνεται

Ένα πόδι δράκου

και τη φωνή του άκου

δύο  μάγισσες να βράσουν

τρεις νεράιδες να πιάσουν

τέσσερις κόρες να φάνε

 πέντε κουτάλια κρατάνε

έξι αστέρια σε καζάνι

εφτά νάνοι στο τηγάνι

οκτώ ποντίκια να χορεύουν

εννιά γάτοι τα γυρεύουν

δέκα χοντροί πεινάνε

γύρω απ’ τη φωτιά πηδάνε.

101_2291

«Οι Λαγοί και τα Βατράχια»

Οι λαγοί μια φορά κάνανε συμβούλιο κ συζητούσαν πόσο άθλια είναι η ζωή τους: «μας κυνηγάνε οι άνθρωποι, τα σκυλιά, οι λύκοι, οι αετοί… και ποιος δεν μας κυνηγάει, και ποιος δεν μας τρώει! Κ είμαστε συνέχεια μες τον φόβο και κυριολεκτικά τρέμουμε, με το φόβο κοιτάζοντας συνεχώς ολόγυρα τρώμε, από φόβο κατοικούμε όχι πάνω στη γη, αλλά κρυμμένοι στα λαγού μια μας! Τέτοια ζωή που ζούμε, πιο καλά να πεθάνουμε!» Τότε όλοι ομόφωνα συμφώνησαν σε αυτό, κ αποφάσισαν να πάνε να πνιγούν στη λίμνη για να σωθούν από τα βάσανά τους, κ τότε έβλεπες ένα απέραντο κοπάδι από λαγούς να τρέχουν για να πάνε στη λίμνη.

Στις άκρες της λίμνης, εν τω μεταξύ, κάθονταν οι βάτραχοι, και σαν άκουσαν το ποδοβολητό των λαγών, τρόμαξαν και βούτηξαν όλοι μες τη λίμνη. Τότε ένας λαγός που ήταν μπροστά από τους άλλους, έβαλε μια φωνή: σταθείτε! Σταμάτησαν οι λαγοί το τρέξιμο και ο λαγός που τον είχαν οι άλλοι σε εκτίμηση, είπε: «φίλοι μου κ συμπατριώτες μου, είδατε τους βατράχους πώς βούτηξαν στη λίμνη μόνο που άκουσαν το ποδοβολητό μας; Σίγουρα αυτοί είναι πιο δειλοί από εμάς, κ αυτούς άλλωστε τους τρώνε φίδια, πελαργοί, και χίλια δυο άλλα ζώα! Ας μην πάμε να πνιγούμε λοιπόν, ας μην κάνουμε κακό στον εαυτό μας! Αφού υπάρχουν κ άλλα πλάσματα που φοβούνται περισσότερο παρά εμείς!». Οι λαγοί άκουσαν αυτήν την παραίνεση, και δεν πήγαν να πνιγούν.

Ο μύθος δηλώνει ότι δεν πρέπει να απελπιζόμαστε επειδή μας λείπει η σωματική δύναμη  (ή τα πλούτη), αλλά να δίνουμε κουράγιο στον εαυτό μας.

Αποφασίσαμε να δραματοποιήσουμε το μύθο… φτιάξαμε τα καπελάκια μας και οι «λαγοί» και τα «βατράχια» πήραν τις θέσεις τους

Τέλος ακούσαμε το μύθο και στη νοηματική. Πατήστε επάνω στην εικόνα για να ακούσετε το μύθο

http://www.pi-schools.gr/special_education_new/images/8emata/17stories/lagos_batraxia.jpg

Γιορτή για τις ΜΑΝΟΥΛΕΣ μας

Η μέρα της γιορτής έφτασε και από νωρίς το πρωί είχαμε  τη χαρά και την τιμά  να φιλοξενήσουμε δύο υπέροχες μανούλες την Ντανιέλα και τη Ροσίτσα με καταγωγή από την Αλβανία και Βουλγαρία που ήρθαν στο σχολείο μετά από πρόσκλησή μας, για να μας τραγουδήσουν τρυφερά νανουρίσματα και τραγουδάκια στη γλώσσα τους!!! Όλες οι μανούλες νανουρίζουν τα παιδιά τους… όλες οι μανούλες τραγουδούν στα παιδιά τους… Η εμπειρία ήταν μοναδική όχι μόνο για τα μικρά μας «Απίθανα» Νηπιάκια αλλά και για μας τους εκπαιδευτικούς!!!

Σας ευχαριστούμε από τα βάθη της καρδιάς μας!!!

Το απόγευμα της ίδιας μέρας η αίθουσά μας γέμισε από λαμπερές παρουσίες, φωτεινά χαμόγελα, τρυφερές αγκαλιές!!! Οι μανούλες πήραν τις θέσεις τους κι εμείς έτοιμοι για να εκφράσουμε την απέραντη αγάπη μας!!!

Σαν παραμύθι…

Η αγωνία ενός μικρού αγγέλου

Μια φορά και έναν καιρό  ένα παιδί ήταν έτοιμο να γεννηθεί. Την προηγούμενη ημέρα ρώτησε το Θεό: «Μου λένε ότι θα με στείλεις αύριο στη γη. Φοβάμαι. Πώς θα μπορέσω να ζήσω εκεί; Είμαι μικρός και αβοήθητος». Και ο Θεός του απάντησε: «Μην ανησυχείς. Έχω φροντίσει για σένα. Μεταξύ πολλών Αγγέλων διάλεξα έναν και για σένα. Θα σε περιμένει στη γη και θα σε φροντίζει». Το παιδί επέμενε.

 «Ναι, αλλά εδώ στον παράδεισο δεν κάνω τίποτα άλλο από το να τραγουδάω και να γελάω κάθε μέρα! Μόνο αυτά χρειάζομαι για να είμαι ευτυχισμένος! Θα νοιώθω τόση ευτυχία στη γη;»

Τότε ο Θεός του είπε:

«Ο Άγγελος που έχω διαλέξει για σένα, ο Άγγελός σου, θα σου τραγουδάει όλη την ημέρα. Θα αισθάνεσαι την αγάπη του κι έτσι θα είσαι ευτυχισμένος».

Και το παιδί ρώτησε:

«Και πώς θα καταλαβαίνω τους ανθρώπους, όταν θα μιλούν, αφού δεν ξέρω τη γλώσσα τους;»

«Αυτό είναι εύκολο», του είπε ο Θεός. «Ο Άγγελός σου θα σου λέει τα πιο όμορφα και γλυκά λόγια, που έχεις ακούσει ποτέ και με πολλή υπομονή και φροντίδα θα σε μάθει να μιλάς»!

Και ύστερα το παιδί κοιτώντας το Θεό ρώτησε: «Και τι θα κάνω, όταν θα θέλω να μιλήσω σε σένα;»

Ο Θεός χαμογέλασε στο παιδί και του είπε: «Ο Άγγελός σου θα σε μάθει πώς να προσεύχεσαι»!

Και το παιδί είπε: «Έχω ακούσει ότι στη γη υπάρχουν και κάποιοι άνθρωποι, που είναι κακοί. Ποιος θα με προστατεύσει από τους κακούς;»

Ο Θεός αγκάλιασε το παιδί και του είπε:

«Ο Άγγελός σου θα σε υπερασπιστεί ακόμα και αν χρειαστεί να βάλει σε κίνδυνο την ζωή του».

Λυπημένο το παιδί τον ρώτησε: «Ναι, αλλά πάντα θα είμαι λυπημένος, γιατί δε θα σε βλέπω πια».

– «Ο Άγγελός σου θα σου μιλάει συνέχεια για μένα και θα σε διδάξει τον τρόπο που θα μπορέσεις να γυρίσεις πάλι σε μένα. Έτσι και αλλιώς δε θα σου λείψω ποτέ, αφού θα είμαι πάντα δίπλα σου».

Τη συγκεκριμένη στιγμή επικρατούσε απόλυτη γαλήνη στον παράδεισο και οι μακρινές φωνές από τη γη είχαν ήδη ακουστεί.

Το παιδί βιαστικά ρώτησε: «Θεέ μου αν πρέπει να φύγω τώρα πες μου το όνομα του Αγγέλου μου!!!»

Και ο Θεός απάντησε: «Τον Άγγελό σου θα τον αναγνωρίσεις εύκολα. Άλλωστε θα είναι ο πρώτος που θα αντικρίσεις, φτάνοντας στη γη. Το όνομα του Αγγέλου σου δεν είναι τόσο σημαντικό… θα τη φωνάζεις απλά «μανούλα»!!!

Πηγή: http://www.eimaimama.gr/2011/05/blog-post_8362.html

ΜΑΝΑ – ΜΑΝΟΥΛΑ – ΜΗΤΕΡΑ – ΜΑΜΑ

Αμέτρητα, ανάμεικτα και υπέροχα συναισθήματα… ΧΑΡΑ – ΓΕΛΙΟ – ΕΥΤΥΧΙΑ -ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑ – ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ… Τρυφερά λογάκια, τραγούδι και χορός, ζεστές αγκαλιές και όμορφες γλυκές ευχές!!!

Πριν το φινάλε οι μανούλες μας χάρισαν τρυφερές και συγκινητικές ευχές  στα αγγελούδια τους με τη μελωδική φωνούλα τους!!!

Όταν η ΧΑΡΆ της ΜΑΝΟΥΛΑΣ γίνεται ΕΥΧΉ!!!

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
This free photo slideshow personalized with Smilebox

Ένα μεγάλο μεγάλο ευχαριστώ στον κύριο Απόστολο Ματζίρη και τη σύζυγό του Κική από τα Φυτώρια «Όασις» για τα γλαστράκια, την Φρόσω Δεβετζάκη από τα καλλυντικά «Μάνος» & την κυρία Μανδάλτση από το Φαρμακείο Μανδάλτση για τα δειγματάκια κρεμούλες και την κυρία Λέλα Πολιούδη για τα γλυκάκια και φυσικά όλες τις μανούλες που μας τίμησαν με την παρουσία τους στη γιορτούλα της Μανούλας 

Δωράκια για τη ΜΑΝΟΥΛΑ

Κάθε χρόνο, κάθε δεύτερη Κυριακή του Μαΐου γιορτάζεται  η Γιορτή της Μητέρας. Τα «Απίθανα» Νηπιάκια μας θέλοντας να εκφράσουν την αγάπη τους για τη μανούλα τους έφτιαξαν με τα χεράκια τους όμορφα δωράκια για να τα χαρίσουν στις μανούλες την ημέρα της γιορτής… καρτούλες με ευχές, βραχιολάκια για τα όμορφα και τρυφερά χεράκια τους, κεραλοιφή για τα λαμπερά προσωπάκια τους, μαρμελαδίτσες για να τις γλυκάνουν και ένα δέντρο γεμάτο ΑΓΑΠΗ!!!

Καρτούλες με όμορφες ευχές!!!

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Free picture slideshow generated with Smilebox

Βραχιολάκια για τα όμορφα και τρυφερά χεράκια τους

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make your own free slideshow

Κεραλοιφή για τα λαμπερά προσωπάκια τους!!!

115_1572

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a free slideshow design

Μαρμελαδίτσες για να τις γλυκάνουν!!!

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Free photo slideshow generated with Smilebox

Και ένα δέντρο γεμάτο ΑΓΑΠΗ!!!

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Customize your own free slideshow design

Κεραλοιφή από τα «μαγικά» χεράκια της κυρίας Λίζας!!!

Σήμερα είχαμε τη χαρά και την τιμή να υποδεχτούμε στο σχολείο μας την αγαπητή και αξιολάτρευτη συνάδελφό μας, κυρία Λίζα  Γιαλιαμπούκη.  Η κυρία Λίζα υπήρξε νηπιαγωγός στο 17ο Νηπιαγωγείο για πολλά χρόνια  ενώ τα τελευταία  πέντε χρόνια είναι συνταξιούχος  και βοηθά το σύζυγό της  κ. Γιώργο Γιαλαμπούκη ο οποίος είναι παραγωγός μελισσοκομικών προϊόντων βιολογικής καλλιέργειας.  Μας έχει λείψει πολύ…   η αγάπη της, το γέλιο της, δημιουργικότητά της  γι αυτό και της απευθύναμε πρόσκληση να μας επισκεφτεί  στην τάξη και να μας φτιάξει με τα «μαγικά» χεράκια της τη φημισμένη σε όλους μας κεραλοιφή. Το μελισσοκέρι όταν  συνδυαστεί με αγνό παρθένο ελαιόλαδο δημιουργείται η φημισμένη κηραλοιφή, η οποία είναι ότι πιο αγνό και ωφέλιμο για το  δέρμα μας.

Ανταποκρίθηκε με μεγάλη χαρά στην πρόσκλησή μας. Την καλωσορίσαμε και την οδηγήσαμε  μέσα στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων όπου τα «Απίθανα» Νηπιάκια μας την περίμεναν με αγωνία. Η συγκίνηση μεγάλη!!!  Μετά από χρόνια ξανά στην τάξη κι εμείς οι συναδέλφισσές της ξανά δίπλα της!!!

Μέσα από πλούσιο φωτογραφικό υλικό παρουσίασε στα παιδιά τη μέλισσα και τη χρησιμότητά της. 

Επιστροφή στην τάξη όπου είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε μελισσοκομικά προϊόντα (κερί, γύρη, μέλι, πρόπολη, βασιλικό πολτό). Τα αγγίξαμε, τα μυρίσαμε, τα γευτήκαμε… Τρία «μαγικά», τρία θαυματουργικά  υλικά: μελισσοκέρι, αγνό παρθένο ελαιόλαδο και λίγο ευκάλυπτο και φτιάξαμε τη φημισμένη κεραλοιφή.

12 φλιτζανάκια του καφέ αγνό παρθένο ελαιόλαδο

3 φλιτζανάκια του καφέ μελισσοκέρι  από μελισσοκόμο

μερικές σταγόνες ευκάλυπτο

Η φημισμένη σε όλους μας κηραλοιφή ή κεραλοιφή, είναι μια “θαυματουργή” αλοιφή, που η συνταγή της έρχεται από τη Μικρά Ασία και έχει ιστορία, τουλάχιστον δυο αιώνες. Χρησιμοποιείται για να προστατεύει τραύματα, εγκαύματα, ερεθισμούς και φλεγμονές. Ενώ λόγω της αναπλαστικής της ιδιότητας, έχει πλήθος χρήσεων όπως σε: ραγάδες, ξηροδερμίες, ήπιες δερματίτιδες, παιδικά συγκάματα, κατακλήσεις κ.ά. Το μεγαλύτερο  πλεονέκτημά της , είναι ότι δεν έχει  καθόλου χημικά, αφού για την  παρασκευή της χρησιμοποιούμε  αγνά φυσικά υλικά.

Η εμπειρία θα μας μείνει αξέχαστη!!!

Κυρία Λίζα σ” ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας!!! Μα έμαθες πολλά!!! Ελπίζουμε σύντομα να ξανά έρθεις στην τάξη μας και να μοιραστείς μαζί μας όλα αυτά τα τόσα πολλά και χρήσιμα που γνωρίζεις λόγω της εμπειρίας σου αλλά και της αγάπης σου για το λειτούργημα της νηπιαγωγού.

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Customize your own free slideshow

Τα «Απίθανα» Νηπιάκια αποχαιρετούν τον κ. 2Π

101_1155

Αγαπημένε μας 2Π,

σ’ ευχαριστούμε που ήρθες στο σχολείο μας και μας έκανες τρελή παρέα. Με τη φαντασία μας και σκάφος τα μπαλόνια μας, μας ταξίδεψες και επισκεφτήκαμε πολλές χώρες  και γνωρίσαμε τον τρόπο που ζουν άλλοι άνθρωποι σε άλλες χώρες του πλανήτη .

Θα θέλαμε να σου ζητήσουμε να πας σε όλα τα σχολεία για να σε γνωρίσουν και άλλα παιδιά. Να περάσεις καλά στα υπόλοιπα ταξίδια σου και σου ευχόμαστε καλή τύχη.

Με όλη μας την Αγάπη

Τα «Απίθανα» Νηπιάκια

Του 17ου Νηπιαγωγείου Γιαννιτσών

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Picture slideshow created with Smilebox

Καλή Πρωτομαγιά!!! Μαγιάτικα Στεφάνια

Η ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ

Πριν από περισσότερα από 100 χρόνια, το 1886, η εργατική τάξη στις ΗΠΑ έδωσε μια από τις πιο σκληρές μάχες για την καθιέρωση του 8ωρου. Η μεγάλη απεργία των εργατών του Σικάγου την Πρωτομαγιά του 1886 είχε τραγική κατάληξη με θύματα και τιμωρία των υποκινητών της εξέγερσης

Σε ανάμνηση αυτής της εξέγερσης, καθιερώθηκε η Πρωτομαγιά σαν παγκόσμια μέρα της εργατικής τάξης, ύστερα από απόφαση που πήρε η ιδρυτική συνέλευση της Δεύτερης Διεθνούς στο Παρίσι (που πραγματοποιήθηκε στις 14/7/1889 και στην οποία μετείχαν 391 αντιπρόσωποι συνδικάτων από 20 χώρες).

Από τη στιγμή που η Πρωτομαγιά καθιερώθηκε σαν μέρα διεθνούς διαμαρτυρίας της εργατικής τάξης, συνδέθηκε με τους εργατικούς αγώνες και επιβλήθηκε – μέσα από νίκες και ήττες – σαν εκδήλωση της αλληλεγγύης και της ενότητας του παγκόσμιου εργατικού κινήματος.

Για περισσότερα πατήστε επάνω στο σύνδεσμο για να δείτε παλαιότερη ανάρτηση

http://blogs.sch.gr/17nippell/archives/date/2014/04

Μαγιάτικα χάρτινα στεφάνια & ομαδικό στεφάνι με τυπώματα από τάπες φελλού

Παραμονή πρωτομαγιάς σήμερα και στο σχολείο μας  φτιάξαμε με τα παιδάκια μας χάρτινα μαγιάτικα στεφάνια.

Σχεδιάσαμε και ζωγραφίσαμε λουλούδια σε χαρτί, τα κόψαμε  και τα κολλήσαμε  με κόλλα επάνω σε χάρτινο  στεφάνι.

Σε ένα μεγάλο χαρτόνι σχεδιάζουμε τα τυπώματα των δαχτύλων μας έναν μεγάλο κύκλο. Στη συνέχεια με τάπες φελλού φτιάξαμε πολύχρωμα λουλουδάκια.  

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Customize your own free slideshow design

Ένα μικρό πειρατικό καράβι – Κουκλοθέατρο

Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 2015 «Η εκπαίδευση στον στόχο ξανά!».

Το μικρό πειρατικό καράβι αρμένιζε για μέρες στον ωκεανό. Οι 4 πειρατές, ο Τζόσουα, η Κόνα, η Σεφαγιάτ και η Μαλάλα, μελετούσαν τον χάρτη του χαμένου θησαυρού αλλά ακόμα δεν είχαν καταφέρει να εντοπίσουν που ήταν κρυμμένο το σεντούκι, στο οποίο ήταν φυλακισμένες όλες οι λέξεις του κόσμου.

Όλες ή μήπως είχαν ξεφύγει κάποιες;

Έπρεπε οπωσδήποτε να το βρουν…

Ακούγεται μπερδεμένο αλλά, αν δεν υπάρχουν λέξεις, που θα διδάσκονται τα παιδιά στα σχολεία, πώς θα μάθουν να γράφουν και να διαβάζουν;

Όχι όχι, οι λέξεις δεν είχαν κρυφτεί, ούτε είχαν θυμώσει, ο κύριος Αναλφάβητος τις είχε αρπάξει από τα σχολεία, τα βιβλία και τα τετράδια των παιδιών. Πολλοί λέγανε ότι ήταν ένας πολύ κακός άνθρωπος, που μισούσε τα γράμματα και γι’ αυτό τα έκανε αυτά.

Ήταν όμως πράγματι έτσι;

Ένα μικρό πειρατικό καράβι γιατί πως αλλιώς θα έστελναν τη λέξη που θα ταξιδέψει, για να μάθουν τα παιδιά να λένε και να γράφουν λέξεις.

101_1604

 Ένα πρωινό η Κόνα πήρε το καλάμι της και ξεκίνησε το ψάρεμα. Είχε βυθιστεί στις σκέψεις της, όταν ξαφνικά το καλάμι της βάρυνε απότομα. Η Κόνα κρατήθηκε από την κουπαστή του καραβιού για να μην πέσει στη θάλασσα και άρχισε να φωνάζει τον Τζόσουα, τη Σεφαγιάτ και την Μαλάλα για να την βοηθήσουν. Φανταστείτε την έκπληξή τους, όταν μετά από λίγη ώρα έβγαλαν από το βυθό μια μουσκεμένη και αρκετά ταλαιπωρημένη λέξη. Η λέξη πήρε μια ανάσα και εξήγησε στην παρέα των πειρατών την περιπέτειά της. Είχε καταφέρει να δραπετεύσει από τα δίχτυά του κυρίου Αναλφάβητου και τώρα έψαχνε βοήθεια για να απελευθερώσει και τις υπόλοιπες λέξεις. Οι 4 πειρατές δεν δίστασαν ούτε μια στιγμή. Δέχτηκαν αμέσως να βοηθήσουν τις λέξεις. Η Μαλάλα τότε πρότεινε να πάνε κόντρα στο ρεύμα γιατί αυτό ήταν που έφερε τη λέξη μέχρι εδώ. Πάλευαν μέρες κόντρα στο ρεύμα, ώσπου κάποτε φτάσανε σε μια στεριά και τα πρώτα πράγματα που αντίκρισαν ήταν ψηλά κτίρια, ουρανοξύστες, πολλά αυτοκίνητα και ένα τεράααααααστιο άγαλμα. Δεν έχασαν καιρό, κρύψανε τη λέξη στην τσέπη τους και άρχισαν να ψάχνουν λέξεις σε όλη την πόλη. Μα λέξεις δεν υπήρχαν πουθενά! Οι ταμπέλες ήταν άδειες, τα βιβλιοπωλεία πουλούσαν άδεια βιβλία, τα σχολεία ήταν κλειστά.  Ξαφνικά ακούστηκαν περίεργες και παράξενες φωνές και κάτι χρατς-χρουτς. Οι 4 πειρατές κοιτάξαν ολόγυρα μα δεν είδαν κανέναν. Οι φωνές όμως επέμειναν! Τέντωσαν τότε τα αυτιά τους και μετά από λίγο κατάλαβαν ότι οι φωνές και οι ήχοι έρχονταν από το καπάκι του υπονόμου. Το σήκωσαν με προσοχή και είδαν, μα δεν πίστευαν στα μάτια τους, είδαν 2 μικρές λαχανιασμένες λέξεις. Οι λέξεις εξήγησαν ότι το είχαν σκάσει από κλειδωμένο σεντούκι του κύριου Αναλφάβητου και έψαχναν για βοήθεια. Οι πειρατές έκρυψαν τις καινούργιες λέξεις στις τσέπες τους, χώθηκαν στον υπόνομο και αφού περπάτησαν για αρκετή ώρα έφτασαν στο υπόγειο ενός κτηρίου. Οι λέξεις τους οδήγησαν στο σεντούκι και εκεί με 2-3, μπορεί και περισσότερα, χτυπήματα οι πειρατές άνοιξαν το σεντούκι. Οι λέξεις πετάχτηκαν από μέσα και ευθύς αμέσως άρχισαν να τραγουδάνε, να χορεύουνε και όλες μαζί φτιάξανε ένα ωραίο παραμύθι και άρχισαν να το διηγούνται. Κάνεις, μα κάνεις δεν πρόσεξε ότι ο κύριος Αναλφάβητος ήταν κρυμμένος σε μια γωνιά και τους κοιτούσε όλη αυτή την ώρα. Όταν τελικά τον είδαν τους κόπηκε η ανάσα. Αδίκως βέβαια, γιατί, αν τον παρατηρούσαν καλύτερα, θα έβλεπαν ότι από τα μάτια του κυλούσε ένα δάκρυ. Ποτέ στη ζωή του δεν είχε ακούσει ή διαβάσει ένα παραμύθι. Και ένιωσε τόσο ωραία τώρα που το άκουγε από τις λέξεις! Όταν τον ρώτησαν οι πειρατές και οι λέξεις γιατί κλαίει, εκείνος απάντησε ότι κλαίει για όλα τα παραμύθια που ποτέ κανείς δεν του έμαθε να διαβάζει, γιατί πότε του δεν πήγε σχολείο. Ο κύριος Αναλφάβητος ήταν πολύ χαρούμενος που θα μάθαινε να γράφει και να διαβάζει λέξεις και από την πολύ χαρά του ήρθε και μια φανταστική ιδέα! Εξήγησε σε όλους ότι βρίσκονταν στη Νέα Υόρκη και μάλιστα στο κτήριο, όπου σε λίγους μήνες οι Υπουργοί του κόσμου θα συζητούσαν πώς θα τα καταφέρουμε όλα τα παιδιά να πηγαίνουν σχολείο. Σκέφτηκε λοιπόν να μιλήσει και αυτός στους Υπουργούς για το σχολείο!

– Ποτέ δεν είναι αργά, φώναξε μια λέξη! – Ναι, ναι, φώναξαν όλες μαζί και άρχισαν να ανακατεύονται όλες μαζί και να φτιάχνουν καινούργιες λέξεις!

http://education.actionaid.gr/files/File/GAW/GAW%202015/Card%201.pdf

 


Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων