Τα Απίθανα Νηπιάκια 17ο Νηπιαγωγείο Γιαννιτσών

Την αγάπη των παιδιών την κερδίζεις με την γλυκύτητα κι όχι με την αυστηρότητα. ΦΩΚΥΛΙΔΗΣ

ΤΑ ΑΠΙΘΑΝΑ ΝΗΠΙΑΚΙΑ!!!

http://picasion.com/gl/3DQC/
http://picasion.com/gl/3DQC/


Custom Glitter Text

Κυλώντας προς τα κάτω βλέπετε τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ – ΕΤΙΚΕΤΕΣ μπορείτε να δείτε αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει.

Δεξιά στη σελίδα μας υπάρχουν χρήσιμοι σύνδεσμοι που μπορείτε να επισκεφτείτε

Αν θέλετε να επικοινωνήσετε ηλεκτρονικά μαζί μου: mail@17nip-giann.pel.sch.gr

Αν θέλετε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μου: 17ο Νηπιαγωγεία Γιαννιτσών: 2382026122

Φιλιππουπόλεως 3 – 58100 Γιαννιτσά

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

 Πατήστε Eδώ νηπιαγωγείο

111_4807

 

Το Νηπιαγωγείο μας στεγάζεται στο σχολικό συγκρότημα στο κέντρο της πόλης των Γιαννιτσών και συστεγάζεται στο ισόγειο του κτιρίου με το 13ο Νηπιαγωγείο – Τμήμα Ένταξης. Λειτουργούν ένα (1)τμήμα κλασικό και ένα (1) ολοήμερο Κατά το σχολικό έτος 2014-2015 φοιτούν σαράντα δύο (42) νήπια και προνήπια και διδάσκουν τέσσερις (4) παιδαγωγοί.

 Τα Απίθανα Νηπιάκια

http://dipe.pel.sch.gr/images/banner1_CENTER.jpg

Ο Μικρός Πρίγκιπας από την θεατρική ομάδα «Μικρός Βορράς»

Μπροστά στα μάτια των παιδιών μας σήμερα ξεδιπλώθηκε ένας γοητευτικός, παραμυθένιος κόσμος σε μια παράσταση μαγευτική γεμάτη ήχους, μουσική, χρώματα, μεταμορφώσεις και μάσκες.

Ελένη Γιαννούση   Αλέξανδρος Νικολαϊδης    Ντία Ζούρα

116_6404

115_0761 115_0763

Μέσα από το  «Μικρό Πρίγκιπα» τα «Απίθανα Νηπιάκια» μας  γνώρισαν τις θεμελιώδεις αξίες, όπως η φιλία, η αγάπη και υπευθυνότητα και τις είδαν να ξεδιπλώνονται ζωντανά μπροστά τους… κατάλαβαν  πως μόνο  με την καρδιά μπορείς να δεις σωστά…  όταν ψάχνεις με τα μάτια η ουσία πάντα σου ξεφεύγει…

Τα μήνυμα…  η αγάπη του Πρίγκιπα για το τριαντάφυλλό του, που όμως είναι τόσο δύσκολο και αντιφατικό. Δεν ξέρει πως να το διαχειριστεί και αποφασίζει να αποδράσει. Το ταξίδι θα τον ωριμάσει και θα πει στον αεροπόρο: «τα λουλούδια δεν πρέπει να τα ακούς μόνο να τα βλέπεις και να τα μυρίζεις και λίγο αργότερα θα αναφωνήσει (με πλήρη συνείδηση) είμαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλό μου

Εμείς οι παιδαγωγοί από το «Απίθανο» 17ο Νηπιαγωγείο Γιαννιτσών και τα «Απίθανα Νηπιάκια» σας ευχαριστούμε από καρδιάς που μας δώσατε την ευκαιρία να κάνουμε αυτό το «μαγικό» ταξίδι στον παραμυθένιο κόσμο του «Μικρού Πρίγκιπα»!!!

Το τρέιλερ της Sto Prwto Syrtari Productions για την παιδική θεατρική παράσταση «O Μικρός Πρίγκιπα από τη θεατρική ομάδα Μικρός Βορράς


Το video με φωτογραφίες  από τη σημερινή παράσταση στο νηπιαγωγείο μας

Ένα μικρό απόσπασμα από την παράσταση… το εκπληκτικό μελωδικό μουσικό κομμάτι στο φινάλε της παράστασης… Είσαι το λουλούδι μου, το τριαντάφυλλό μου, μια σταγόνα κόκκινο στο δάχτυλό μου, μη… μη μου χαθείς, μη… μη μου χαθείς…

Ο Μικρός Πρίγκιπας στο Πλανητάριο

Θεατρική ομάδα Μικρός Βοράς πατήστε επάνω στην εικόνα

http://1.bp.blogspot.com/-4K3ILFFgjDo/UmEYqNOhcJI/AAAAAAAAAg0/11b7J5iO3Fs/s1600/%CE%9F%2B%CE%9C%CE%B9%CE%BA%CF%81%CF%8C%CF%82%2B%CE%A0%CF%81%CE%AF%CE%B3%CE%BA%CE%B9%CF%80%CE%B1%CF%82%2B_01.jpg

Καρτούλες για τη γιορτή των τριών Ιεραρχών

Στις 30 Ιανουαρίου η εκκλησία μας τιμά τη μνήμη των τριών Ιεραρχών : Το Μέγα Βασίλειο, το Γρηγόριο το Θεολόγο και τον Ιωάννη το Χρυσόστομο.

 Ζούσαν απλή ζωή χωρίς πολυτέλειες. Αφιέρωσαν τη ζωή τους στους φτωχούς συνανθρώπους τους και στους δυστυχισμένους. Ήταν και οι τρεις σοφοί. Αγάπησαν τα γράμματα και τον πολιτισμό των αρχαίων Ελλήνων.

Έγιναν μεγάλοι δάσκαλοι, πραγματικοί φωστήρες, αλλά και σπουδαίοι ρήτορες. Για τη σοφία τους και την καλοσύνη τους, ο λαός τους εκτιμούσε και τους αγαπούσε.

Η γιορτή των τριών Ιεραρχών είναι η γιορτή των δασκάλων και των μαθητών, των σχολείων και των γραμμάτων, των βιβλίων και της μάθησης. 

81761942

Οι καρτούλες μας!!!

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Free slideshow personalized with Smilebox

Οι Μικροί επιστήμονες αξιολογούν και βγάζουν συμπεράσματα

Τα αποτελέσματα από τα πειράματα μας…

Οι Μικροί επιστήμονες  αξιολογούν και βγάζουν συμπεράσματα

Είχαμε βάλει από χθες ένα αυγό μέσα σε ένα ποτήρι με ξύδι…

116_6067

Μετά από ένα εικοσιτετράωρο  το βάλαμε από το ξύδι… Κάναμε σύγκριση με ένα άλλο αυγό… το αυγό που ήταν μέσα στο ξύδι είχε μαλακώσει τελείως… έτσι συμβαίνει και με τα δοντάκια μας όταν δεν τα βουρτσίζουμε…

116_6349116_6355

Βγάλαμε από την αυγοθήκη το αυγό που είχαμε καλύψει με οδοντόκρεμα…

116_6333

το σκουπίσαμε με χαρτί… γεμίσαμε ένα ποτήρι με ξύδι… και βάλαμε το αυγό μέσα… από τη μεριά που δεν είχε καλυφθεί με την οδοντόκρεμα έβγαιναν φυσαλίδες…

116_6366

 Το οξύ από το ξίδι άρχισε να επιδρά πάνω στο ασβέστιο που έχει το τσόφλι του αβγού και να το βγάζει (απασβέστωση).Αντίθετα στην πλευρά του αβγού που ήταν καλυμμένη με οδοντόκρεμα δε βγήκαν φυσαλίδες ,γιατί το φθόριο της οδοντόκρεμας που είχε μπει στο τσόφλι του αβγού το προστάτευσε από το οξύ που περιείχε το ξίδι.

Έτσι ακριβώς συμβαίνει και με τα δοντάκια μας  στο στόμα.

Όταν πλένουμε τα δοντάκια  μας με οδοντόκρεμα που έχει φθόριο, αυτό μπαίνει στην αδαμαντίνη και την προστατεύει από τα οξέα που παράγουν τα μικρόβια!!!

Όλες οι φωτογραφίες

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
This slideshow created with Smilebox

Επίσκεψη οδοντίατρου στο σχολείο μας!!!

Η αίθουσα μας έτοιμη για να υποδεχτούμε τον οδοντίατρο μας… Τα «Απίθανα Νηπιάκια» μας με χαρά αλλά και περιέργεια και αγωνία περιμένουν…

Καλωσορίσατε κ. Καρυπίδη!!!

116_6175

Τον καλωσορίσαμε με ένα όμορφο τραγουδάκι…

Το δοντάκι μου πονάει

Το δοντάκι μου πονάει

και θα πάω στο γιατρό

κι όταν θα μου το σφραγίσει

τότε πια δε θα πονώ.

Άτακτο μικρό δοντάκι

που με κάνεις να πονώ

σαν να χαίρεσαι που πάω

εις τον οδοντογιατρό.

Για να ακούσετε το τραγουδάκι πατήστε εδώ: Το δοντάκι μου πονάει

Ο κ. Καρυπίδης  μέσα από πλούσιο φωτογραφικό υλικό μα ενημερώνει για τη στοματική υγιεινή… Δόντια Γερά… Χαμόγελα Φωτεινά!!!

Τα «Απίθανα Νηπιάκια» κυριολεκτικά  κρέμονται από τα χείλη του…

Οι απορίες πολλές… καταιγισμός ερωτήσεων… Ακούσαμε και μάθαμε πολλά… τραγουδήσαμε, παίξαμε…

 «Το χαρούμενο και το λυπημένο δοντάκι» Εικόνες με τροφές που βλάπτουν τα δοντάκια μας και αυτές που τα βοηθούν να είναι γερά… και το παιχνίδι ξεκινά… Ο κ. Νίκος μα δείχνει τις εικόνες κι εμείς αφού τις αναγνωρίζουμε τις τοποθετούμε στο σωστό δοντάκι…

Για να δούμε τα δοντάκια μας σε τι κατάσταση βρίσκονται; Ο κ.  Νίκος εξετάζει τα δοντάκια μας…

Πάμε όμως να δούμε τι μάθαμε σήμερα για τα δοντάκια μας μέσα από ένα παραμύθι…

Όλες οι φωτογραφίες από την επίσκεψη

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a free picture slideshow

Σωστός τρόπος βουρτσίσματος των δοντιών μέσα από ένα βιντεάκι…

Και ένα όμορφο τραγουδάκι!!!

Και κάτι για να μας θυμάστε… Το δωράκι μας!!! Κύριε Καρυπίδη σας ευχαριστούμε πάρα πολύ

116_6161

Δόντια γερά… Χαμόγελα φωτεινά!!!

Διαβάσαμε το παραμύθι: «Η Ιστορία του δοντιού Πίκι – Πίκι»

Μια φορά και ένα καιρό ήταν ένα μικρό χωριό που το έλεγαν «Το θαυμαστό Δόντι». Το χωριό είχε πάρει το όνομά του από μία νεράιδα, τη μικρή Δοντούλα, που το αγαπούσε. Μια μέρα γεννήθηκε στο χωριό ένα υγιές και δυνατό δοντάκι, ο Πίκι Πίκι… τι συνέβη  όμως κι από γερό και λαμπερό δοντάκι έγινε ένα άρρωστο σημαδεμένο δοντάκι;

Πατήστε επάνω στην εικόνα για να διαβάσετε κι εσείς το παραμύθι…

http://image.slidesharecdn.com/random-111027094445-phpapp02/95/-1-728.jpg?cb=1319726720

Συζητήσαμε την περιπέτεια του Πίκι Πίκι…

Πως τα κατάφερε και από γερό, δυνατό, χαρούμενο και λαμπερό δοντάκι να γίνει ένα δοντάκι όλο σημάδια;

Ποιος ευθύνονταν για αυτό;

Τι έκανε, πως ένοιωσε όταν είδε στον καθρέφτη τη μεταμόρφωσή του;

Τι τον συμβούλεψε η φίλη του η Οδοντόβουρτσα;

Πως τα κατάφερε να ξανά γίνει και πάλι χαρούμενο και γερό δοντάκι

Ποιοι τον βοήθησαν;

Πώς ένοιωθε όταν γνώρισε τους καινούριους φίλους του;

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Customize your own digital slideshow

Οι μικροί επιστήμονες εν δράσει!!!

Πειράματα:

Τοποθετήσαμε ένα αυγό μέσα σε ένα ποτήρι με ξύδι…

Ένα αυγό μέχρι τη μέση το καλύψαμε με οδοντόκρεμα…

Ένα κοκαλάκι σε νερό και ένα κοκαλάκι σε ξύδι…

Έχετε αγωνία κι εμείς… υπομονή μέχρι αύριο για να δούμε τι θα συμβεί για να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας!!!

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
This free slideshow design generated with Smilebox

Πριν την επίσκεψη στο σχολείο μας του  οδοντίατρο κ. Νίκου Καρυπίδη που είναι πατέρας της Στέλλας μας και ο οποίος ανταποκρίθηκε με μεγάλη χαρά διαβάσαμε το βιβλίο που μας έφερε η Στέλλα στο νηπιαγωγείο:

«Οι πρώτες μου εμπειρίες, πηγαίνω στον οδοντίατρο” Που περιέχει χρήσιμες  οδηγίες

Στο βιβλίο  καταγράφεται η αφήγηση ενός μικρού παιδιού που πηγαίνει για πρώτη φορά στον οδοντίατρο.

Γιατί πρέπει να πηγαίνω στον οδοντίατρο; Τι θα μου κάνει ο οδοντίατρος;

Ενώ για να τον ευχαριστήσουμε του ετοιμάσαμε ένα δωράκι για να στολίσει το ιατρείο του και να θυμάται την επίσκεψη

«Ο Πίκι – Πίκι και η φίλη του η Οδοντόβουρτσα Ομπρελίτσα»

Η φίλη του η Οδοντοβουρτσίτσα Ομπρελίτσα  κρατάει μακριά τη Ζαχαρίτσα… κι ο Πίκι  Πίκι τώρα περνάει ωραία με τους φίλους του παρέα!!!

116_6116

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Customize a free digital slideshow

Υγιεινή της ευαίσθητης περιοχής – Ο Κανόνας του Εσώρουχου

Συνεχίζοντας τη θεματική ενότητα «Φροντίζω το σώμα μου – Υγιεινή του σώματος» σήμερα θυμηθήκαμε όσα ακούσουμε και μάθαμε χθες από  την κυρία Κεχαγιά γιατρό παθολόγο. Τι πρέπει να προσέχουμε και γιατί για να  φροντίζουμε την υγιεινή του σώματος. Εστιάσαμε στην υγιεινή της ευαίσθητης περιοχής.

Χωρίς τίτλο

  • Πλένουμε την ευαίσθητη περιοχή συχνά
  • Φοράμε πάντα εσώρουχο
  • Κάθε βράδυ και πρωί αλλάζουμε εσώρουχο
  • Προσέχουμε όταν καθόμαστε στην τουαλέτα να είναι καθαρά
  • Τα αγοράκια πηγαίνουν στην τουαλέτα των αγοράκια και τα κοριτσάκια στων κοριτσιών.  κ.τ.λ.

 Στη συνέχεια διαβάσαμε το παραμύθι: Η Κίκο και ο Χέρι – Ο Κανόνας των Εσώρουχου.

116_5998 116_5997 116_5996

 

« Γεια σου χέρι! Θέλω να παίξω κυνηγητό, αλλά δεν μπορώ μόνη μου», λέει η Κίκο. « Κανένα πρόβλημα, Κίκο! Θα παίξουμε μαζί κυνηγητό», απαντάει το χέρι. « Μπορώ να σου ακουμπήσω τα μαλλιά;», ρωτά το χέρι. «Και βέβαια μπορείς!» απαντά η Κίκο. « Μπορώ ν’ αγγίξω τη μύτη σου;», ρωτάει το χέρι. «Και βέβαια μπορείς!» απαντά η Κίκο. « Μπορώ ν’ αγγίξω το χεράκι σου;», ρωτάει το χέρι. « Και βέβαια μπορείς!» απαντά η Κίκο. «Τώρα μπορώ ν’ αγγίξω το βρακάκι σου;», ρωτάει το χέρι. «Με τίποτα», φωνάζει δυνατά η Κίκο. «Μπράβο Κίκο!», λέει το χέρι. «Κανείς δεν μπορεί ν’ αγγίξει το βρακάκι σου! Αυτός είναι ο Κανόνας των Εσωρούχων. Και αν ποτέ το κάνει κάποιος, να το πεις αμέσως σε κάποιο μεγάλο και να μην το κρατήσεις μυστικό!»

 Το χέρι τότε επιβραβεύει την Κίκο λέγοντάς της  ότι κανείς δεν μπορεί να αγγίξει το βρακάκι της.  Αυτός είναι ο Κανόνας του Εσώρουχου!!!

 Το παραμύθι: «Η Κίκο και το χέρι».  αποτέλεσε εγχείρημα του Συμβουλίου της Ευρώπης για την πρόληψη της σεξουαλικής κακοποίησης των παιδιών. Ένα στα πέντε παιδιά υπολογίζεται ότι πέφτει θύμα σεξουαλικής βίας συμπεριλαμβανομένης της σεξουαλικής κακοποίησης.

 Ξεκίνησε συζήτηση με τα παιδιά για τον κανόνα του εσώρουχου. Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή τους φάνηκε λίγο αστείο, ένοιωσαν λίγο άβολα και μεταξύ τους σιγοψιθύριζαν και κρυφογελούσαν. Παροτρύναμε τα παιδιά ενθαρρύνοντάς τα να μιλήσουν και να αποκαλύψουν τυχόν καταστάσεις που τους έκαναν να νοιώσουν άβολα ή και αμήχανα εξηγώντας τους πώς να ξεχωρίζουν ένα αθώο άγγιγμα όπως είναι το άγγιγμα στο χέρι από ένα πονηρό άγγιγμα όπως είναι αυτό της ευαίσθητης περιοχής.

Κανείς  δεν πρέπει να αγγίζει τα μέρη του σώματος των παιδιών που συνήθως καλύπτονται από τα εσώρουχά τους όπως και τα ίδια τα παιδιά δεν θα πρέπει να αγγίζουν τους άλλους σε αυτές τις περιοχές. Το σώμα τους, τους ανήκει.

 

Προβάλλαμε το video «Το μυστικό της Νίκης»

«Το μυστικό της Νίκης» και στη νοηματική

Τα παιδιά κατενθουσιάστηκαν. Μιλήσαμε για τα συναισθήματα που τους προκάλεσε η περιπέτεια της Νίκης… περιγράψαμε  τα συναισθήματα της Νίκης…

Τι ήταν αυτό που τη στεναχώρησε πολύ και την έκανε  να νοιώσει άβολα και αμήχανα; Τι έκανε αμέσως η Νίκη; Ήταν σωστή η αντίδρασή της; Τι θα έκαναν αν τυχόν βρισκόντουσαν στη θέση της Νίκης; Σε ποιον θα πρέπει να μιλήσουν; Τι δεν πρέπει να κρατήσουν μυστικό; κ.τ.λ.

 Τέλος ακούσαμε και  μάθαμε το τραγουδάκι

Να αγγίξω το χεράκι… ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

116_6002

Να αγγίξω το μαλλάκι… ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

116_5999

Να αγγίξω τη μυτούλα… ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

116_6000

ΟΧΙ όμως το ΒΡΑΚΑΚΙ… ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

podilato98-o_kanonas_ton_esorouxon

Για να ακούσετε το τραγουδάκι πατήστε εδώ: Το μυστικό της Νίκης

«Ο Κανόνας του Εσώρουχου» (οδηγίες για γονείς)… περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο

http://sxoleio98.blogspot.gr/2011/08/underwear-rule-02.html

Το Συμβούλιο της Ευρώπης συνιστά:  «Διδάξετε στο παιδί σας τον Κανόνα των Εσώρουχων»

Πατήστε εδώ:

http://www.coe.int/t/dg3/children/underwearrule/default_gr1.asp

Συνεχίζεται…

Φροντίζω το σώμα μου – Υγιεινή του σώματος

Σήμερα το πρωί κάποιο από τα παιδιά μας έφερε το παραμύθι: «Ναφταλίνη το μικρόβιο»

Το διαβάσαμε και ξεκίνησε μια συζήτηση γύρω από τα  μικρόβια: Τι είναι τα μικρόβια; Που βρίσκονται; Τι προκαλούν στο οργανισμό μας; Τι πρέπει να κάνουμε για να τα αποφύγουμε;

Οι προσωπικές εμπειρίες των παιδιών, οι απορίες αλλά και οι προβληματισμοί τους γύρω από το θέμα πολλοί… Κάποια νήπια φάνηκαν περίεργα να μάθουν περισσότερα σε σχέση με τα μικρόβια και αυτό μας οδήγησε να καλέσουμε έναν γιατρό για να τους μιλήσει. Ήρθαμε σε επικοινωνία με την κ. Εμμανουηλία Κεχαγιά, Επιμελήτρια  Β – Παθολογίας του Γ Ν Γιαννιτσών αλλά και μητέρα ενός νηπίου μας η οποία ανταποκρίθηκε με χαρά και ενθουσιασμό. συγκεντρωθήκαμε όλα τα τμήματα στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων. Τα ματάκια των παιδιών έλαμπαν την ώρα που έκανε  την εμφάνισή της η γιατρός μας ντυμένη με την ιατρική ποδιά… τα συναισθήματά τους ανάμεικτα… έκπληξη, θαυμασμός, χαρά, φόβος… Η παρουσίαση μέσα από video και διαφάνειες ήταν τόσο ελκυστική και παραστατική που τα παιδιά ήταν για αρκετή ώρα «καθηλωμένα».

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Free picture slideshow customized with Smilebox

Στο τέλος τα παιδιά του κλασικού και του ολοήμερου τμήματος την ευχαρίστησαν με ένα δωράκι που έφτιαξαν με πολύ αγάπη!!!

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
This slideshow design created with Smilebox

Μετά την αποχώρηση της γιατρού τα παιδιά ζωγράφισαν τις εντυπώσεις τους και τα συναισθήματά τους !!!

Οι ζωγραφιές  που ακολουθούν είναι του κλασικού και του ολοήμερου τμήματος

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Create your own free slideshow

Κυρία Εμμανουηλία σε ευχαριστούμε πάααααααααρα πολύ για όλα!!!

Πλένω σωστά τα χέρια μου – φύλλο εργασίας…

116_5979116_5995

Το πεπτικό μας σύστημα

Όπως το αυτοκίνητο χρειάζεται τη βενζίνη για να λειτουργήσει έτσι και το σώμα μας χρειάζεται το φαγητό.

«Το ταξίδι της τροφής»

Η τροφή κάνει ένα μακρύ ταξίδι ξεκινώντας από το στόμα, περνά στον οισοφάγο έπειτα στο στομάχι και στα έντερα. Όλη αυτή τη δουλίτσα στο σώμα μας την κάνει το πεπτικό μας σύστημα

hqdefault

Γνωρίσαμε  το πεπτικό σύστημα,   τα όργανα του και ποιο ρόλο παίζουν.

Διαβάσαμε το παραμύθι: «Ο Μάκης Ενζυμάκης και η μάχη στο στομάχι»

Πατήστε επάνω στην εικόνα για να διαβάσετε το παραμύθι
https://effiekyr.files.wordpress.com/2010/11/img_0001.jpg

Παρακολουθήσαμε σχετικά video

Πατήστε επάνω στην εικόνα για να  παρακολουθήσετε  την πορεία της τροφής ανάλογα με το φαγητό που επιλέγαμε

http://www2.english-guide.org/sites/default/files/digestion_copy.jpg

 Πεπτικό σύστημα για μικρά παιδιά

Μία φορά κι έναν καιρό ήταν η ζωή –  Η πέψη

Αναπαραστήσαμε το πεπτικό σύστημα στο χώρο… Την ιδέα την πήραμε από εδώ:

http://haroumenesfatsoules.blogspot.gr/2014/02/blog-post.html

116_5682

Η τροφή περνά από τον οισοφάγο…

116_5732

στο στομάχι…

116_5745

στο λεπτό έντερο…

116_5748

στο παχύ έντερο…

116_5756

Αναπαράσταση στο χαρτί

116_5620

Όλες οι φωτογραφίες από τη δραστηριότητά μας!!!

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Slideshow design created with Smilebox

Γνωρίζω το σώμα μου – Σκελετούλης – Πρόπλασμα – τα εσωτερικά όργανα και οι λειτουργίες τους

Παράλληλα με τις άλλες θεματικές ενότητες «τρέχει» και το καινοτόμο πρόγραμμα στην Αγωγή υγείας

Τα παιδιά με ενθουσιασμό μπροστά στον καθρέφτη αναγνωρίζουν το σώμα τους και μιλούν γι αυτό… το φύλο, τα μέλη, χαρακτηριστικά κ.τ.λ.

Μετρήσαμε το ύψος, τις παλάμες , το βάρος μας  και κάναμε συγκρίσεις… αναγνωρίσαμε τα μέλη του σώματος, μιλήσαμε για τις χρησιμότητά τους και συναρμολογήσαμε τα χαρακτηριστικά του προσώπου…

Ο καθένας στάθηκε μπροστά στον καθρέφτη και περιέγραψε τον εαυτό του…

116_5529

 Μετρήσαμε το ύψος μας…

116_5543

 το βάρος μας…

116_5555

 τις παλάμες μας…

116_5550

 κάναμε συγκρίσεις…

116_5537

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Another free slideshow by Smilebox

Παίξαμε με το σκελετούλη,  αναγνωρίσαμε και ονομάσαμε τα όργανα του σώματος και μιλήσαμε για τις λειτουργίες τους.

116_5581SAM_0380 SAM_0446 SAM_0492

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Personalize your own free photo slideshow

«Στου Καινούριου Χρόνου την Αυλή» – Δραματοποίηση

Οι μέρες στο σχολείο μας περνούν όμορφα, χαρούμενα… οι ώρες μας μελωδικά…

Ακούσαμε το  πολύ μελωδικό και τρυφερό τραγούδι του Διονύση Σαββόπουλου, σε στίχους και μουσική του Γιώργου Χατζηπιερή, από το cd «Η επιστροφή του τεμπέλη δράκου»

Μάθαμε να το τραγουδάμε κι επειδή μας άρεσε πολύ σκεφτήκαμε να το παίξουμε. Βρήκαμε στολές από το βεστιάριό μας,  ετοιμάσαμε τα στεφανάκια και το παιχνίδι ξεκινά…

116_5366 116_5448 116_5486

Εμείς το χαρήκαμε πολύ και ελπίζουμε να αρέσει και σε σας

 ΚΑΛΗ & ΜΕΛΩΔΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ


Top