Πώς και γιατί ένας κοινωνικός επιστήμονας στράφηκε στην εικονογράφηση; Πώς δημιουργεί τα κολάζ του και πώς/πότε ξεκίνησε η τέχνη του κολάζ; Γιατί η ανιψιά του χαρακτήρισε τα έργα του “παράξενα”; Όταν δημιουργεί τα τόσο ξεχωριστά εξώφυλλά του στα βιβλία ενηλίκων, διαβάζει όλο το κείμενο;
Αυτά και άλλα πολλά έμαθαν τα πεμπτάκια του σχολείου μας σήμερα από τον εξαιρετικό κ. Χρήστο Κούρτογλου, στο πλαίσιο της δράσης “6 εικονογράφοι στις 6 τάξεις”! Και του υποσχέθηκαν να του στείλουν και τα δικά τους φευγάτα έργα! Τον ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για τον χρόνο, τη γενναιοδωρία και το χαμόγελό του!