“Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ” ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

Τα παιδιά γνώρισαν την παραδοσιακή τέχνη του θεάτρου σκιών καθώς επίσης και τους πρωταγωνιστές της.

462545410 1053599882888414 7142408605133332961 n462534353 876378451248452 3608101385766844823 n462555492 1480444945988406 5423259832961696746 n

Λίγο πριν την 28η Οκωβρίου ο καραγκιοζοπαίχτης Δημήτρης Καρόγλου  παρουσιάσε στο Νηπιαγωγείο μας μια περιπέτεια με πρωταγωνιστή την διάσημη φιγούρα του θεάτρου σκιών.

462535545 1092469229167643 1381384662201697819 n

Υπόθεση του έργου:

Ο Πασάς ψάχνει να βρει κάποιον που θα αναλάβει την εκπαίδευση των παιδιών για την παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου. Ο Καραγκιόζης αναλαμβάνει αυτή η δουλειά και κάνει τα πάντα άνω κάτω μπερδεύοντας τον στολισμό για την παρέλαση με αυτόν των καρναβαλιών. Το αποτέλεσμα είναι μια αστεία παράσταση στην οποία τα παιδιά πληροφορούνται για το έπος του ’40 και για ποιους λόγους παρελαύνουμε κάθε χρόνο.

462538056 2329802947353233 1006677184675458919 n 462542258 539038955577288 6651253197887791606 n

Τα παιδιά απόλαυσαν το Θέατρο Σκιών χάρη στον Δημήτρη Καρόγλου που έδωσε σάρκα και οστά στους πρωταγωνιστές του, ξεσηκώνοντας τους μικρούς φίλους μας που ενθουσιασμένοι παρακολούθησαν την ιστορία “Ο Καραγκιόζης στην Παρέλαση”.

462558681 3936570033255254 7759855304592307760 nthumbnail 1

Τον ευχαριστούμε θερμά!

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

Σύμφωνα με την εγκύκλιο (20/3/2020) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι μαθητές/τριες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να αποκτήσουν λογαριασμό πρόσβασης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.), με τον οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΠΣΔ (https://www.sch.gr/services).

Η εγγραφή γίνεται από τον γονέα ή κηδεμόνα του μαθητή/τριας.  Στη σελίδα υπάρχουν σχετικές οδηγίες τις οποίες θα πρέπει να ακολουθήσουν ώστε η εγγραφή να είναι επιτυχής. Δείτε αναλυτικά τον οδηγό έγγραφής: https://register.sch.gr/students/docs20/StudentsRegisterHelp.pdf 

Παρακαλούνται οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών μαθητές των Νηπιαγωγείων να φροντίσουν για την εγγραφή των μαθητών/τριών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) στο σύνδεσμο: https://register.sch.gr/students/

Για τη διαδικασία εγγραφής επισημαίνουμε τα ακόλουθα σημεία:

Οι γονείς/κηδεμόνες θα πρέπει να ακολουθήσουν προσεκτικά τις οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης, ώστε να ολοκληρωθεί επιτυχώς η εγγραφή.
Κατά την εγγραφή θα ζητηθεί ο Α.Μ. (Αριθμός Μητρώου) του/της μαθητή/τριας.
Είναι αναγκαία η ορθή αναγραφή της διεύθυνσης e-mail του και του αριθμού κινητού τηλεφώνου, ώστε να είναι εύκολη η ανάκτηση των στοιχείων μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που αυτά ξεχαστούν.
Στο πεδίο «Τάξη» πρέπει να οριστεί το λεκτικό: Προνήπια-Νήπια
Όταν ολοκληρωθεί η εγγραφή του/της μαθητή/τριας αποστέλλεται μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείο (e-mail), στη διεύθυνση e-mail που δήλωσε ο γονέας/κηδεμόνας, με τα στοιχεία εγγραφής

ΟΤΑΝ Η ΓΗ ΧΟΡΕΥΕΙ!Η ΠΡΩΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

Την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε η πρώτη άσκηση σεισμού στο Νηπιαγωγείο μας.

Ο σεισμός είναι ένα φυσικό φαινόμενο που εκδηλώνεται συχνά σε πολλές χώρες του κόσμου και στην χώρα μας. Η Ελλάδα είναι η πρώτη σε σεισμικότητα χώρα στην Ευρώπη και η έκτη σε παγκόσμιο επίπεδο.

462604105 27087957604186329 3007016466365652862 n 462696568 27087958177519605 3517056506565598664 n

Η απόκτηση γνώσεων για τη σωστή αντιμετώπιση του φαινομένου του σεισμού, σε μία χώρα με συνεχή σεισμική δραστηριότητα όπως η Ελλάδα, πρέπει να ξεκινά από τα πρώτα σχολικά χρόνια.

Ταξιδέψαμε στην Αρχαία Ελλάδα και μιλήσαμε για τον Εγκέλαδο, τον αρχηγό των γιγάντων και το τέλος του. Συζητήσαμε με τα παιδιά για τους σεισμούς.

Gaspard Marsy Fontaine de lEncelade Musee national des chateaux de Versailles et de Trianon Versailles France 1675–1676 20050429

Εστιάσαμε στην ενημέρωση και τα μέτρα προστασίας στο σχολείο και τα βήματα που ακολουθούμε.

Αν είμαι στα τραπεζάκια και ζωγραφίζω ή τρώω μπαίνω κάτω από το τραπέζι και κρατάω το πόδι του τραπεζιού. Αν είμαι κοντά στο κουκλόσπιτο ή στην παρεούλα, γίνομαι χελωνίτσα και καλύπτω το κεφάλι μου με τα χέρια.

Μόλις σταματήσει ο σεισμός, κάνουμε τρενάκι μπροστά στην πόρτα της τάξης, ήρεμα και χωρίς πανικό για να βγούμε στην αυλή.

Στο προαύλιο στεκόμαστε στο σημείο συγκέντρωσης, ήρεμα και υπομονετικά.

Τα παιδιά αφού ενημερώθηκαν συμμετείχαν στην άσκηση. Με ψυχραιμία ακολούθησαν τις οδηγίες και η άσκηση έγινε με επιτυχία από όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες του Νηπιαγωγείου μας.

Τέλος, φτιάξαμε μία ατομική κατασκευή:

462603491 27087956020853154 523780555573286526 n

462690951 27087956617519761 6620104158269432066 n 462475255 27087957140853042 1702714085618117004 n

462367827 27087954920853264 6811274750632109304 n 462683530 27087955527519870 269003459388499143 n

ΕΝΑΡΞΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΥΓΕΙΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ 

“Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και μυαλό δυνατό”

Το εργαστήριο έχει ως στόχο την εισαγωγή των παιδιών στις σωστές διατροφικές συνήθειες και στη σημασία της σωματικής άσκησης και δραστηριότητας για την προαγωγή της υγείας τους. Με την έναρξη του προγράμματος προετοιμάσαμε ένα φύλλο καταγραφής διατροφικών συνηθειών και ένα φυσικής δραστηριότητας του παιδιού για το χρονικό διάστημα μιας εβδομάδας, ώστε να συμπληρωθεί με τη βοήθεια των γονέων, κηδεμόνων και να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο των εργαστηρίων.

ΦΥΛΛΟ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΣΥΝΗΘΕΙΩΝ

ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

ΦΥΛΛΟ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

ΦΥΛΛΟ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΑΣΚΗΣΗΣ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Στο πλαίσιο του εορτασμού της 11ης Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2024,

την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024, με κοινό σύνθημα:

“Για σώμα κ μυαλό γερό, διαλέγω τον Αθλητισμό!”,

στο νηπιαγωγείο μας καθ΄ όλη τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου,

οργανώθηκαν δράσεις συμπερίληψης και υλοποιήθηκαν αθλητικές δραστηριότητες.

Η προσπάθεια μας ήταν μεγάλη γι’ αυτό και επιβραβεύθηκε με ένα βραβείο που είχαμε φτιάξει με τα χεράκια μας.461336322 26860583736923718 534581126206612712 n

461206847 26860585156923576 6629440051091815766 n

461251357 26860589316923160 6023195183475364537 n 461258704 26860586503590108 1897893726393867677 n 461276260 26860587076923384 3927392199839586354 n 461283349 26860588493589909 3379182101542403531 n 461284299 26860589760256449 2925768814711611091 n 461322658 26860590340256391 5337933834934342301 n

 

Ο Αγιασμός στο Νηπιαγωγείο μας

Σας ενημερώνουμε ότι στις 11/09/2023 ημέρα Τετάρτη, και ώρα 09:30

θα πραγματοποιηθεί αγιασμός στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας.

Μετά το πέρας του αγιασμού θα ακολουθήσει ενημέρωση  από τους εκπαιδευτικούς. 

Καλή Σχολική Χρονιά με Υγεία και Δύναμη

στους μαθητές και τις οικογένειές τους!

201809111818035774

ΤΗΛΕΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ-ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΜΑΓΔΑ ΡΟΥΠΑ

Την Τετάρτη 10 Απριλίου το 15 νηπιαγωγείο συμμετείχε στην τηλεσυνάντηση με τη συγγραφέα και νηπιαγωγό Μάγδα Ρούπα στο πλαίσιο της παγκόσμιας ημέρας παιδικού βιβλίου. Στη συνάντηση η κ. Ρούπα παρουσίασε στα παιδιά τα στάδια συγγραφής ενός βιβλίου από την αρχική ιδέα έως την εικονογράφηση και την έκδοση. Στη συνέχεια παρουσίασε το παιδικό βιβλίο με τίτλο “Ο δικός μου Υπερήρωας”.1712901154147 1712901154135

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΤΗΛΕΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ Π.Φ.Π.Ο.

Την Πέμπτη 4 Απριλίου 2024, το 15ο νηπιαγωγείο συμμετείχε στην τηλεσυνάντηση με την Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία (Π.Φ.Π.Ο.) στο πλαίσιο της παγκόσμιας ημέρας αδέσποτων ζώων και στο 3ο εργαστήριο δεξιοτήτων “Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και ευθύνη”. Παρουσιάστηκαν στα παιδιά οι βασικές διεκδικήσεις του φιλοζωικού κινήματος, τα δικαιώματα των ζώων και ιδέες για δραστηριότητες1712552493126

Παίζω με τον κορονοϊό!

Οδηγίες παιχνιδιού:
Κάθε παίκτης ρίχνει με τη σειρά το ζάρι και ανάλογα με την ποσότητα που φέρνει, σχεδιάζει γύρω από έναν αρχικό μικρό κύκλο (ιός) το σχέδιο που αντιστοιχεί στον αριθμό.
Ζητείστε από τα παιδιά να δώσουν αστεία ονόματα στους ιούς: κορώνα+ιός, κοράλλι+ιός, αστέρι+ιός, μπαλόνι+ιός, κ.τ.λ.
*Προσαρμόστε τα σχέδια στις δυνατότητες του παιδιού. Κάντε τα πιο απλά αν δυσκολεύεται.

Δεν φοβάμαι….προσέχω! Το παιχνίδι εκτονώνει και βοηθά προς αυτήν την κατεύθυνση.