ΓΟΝΕΙΣ & «ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ» ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Βόλου εκφράζει την αντίθεσή της στη προωθούμενη, από το ΥΠΕΠΘ αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας.

Η κατάσταση σήμερα στα σχολεία μπορεί να χαρακτηριστεί επιεικώς τραγική! Σχολεία χωρίς εκπαιδευτικούς, με απαράδεκτες συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας, αίθουσες που με την παραμικρή βροχή μπάζουν νερά, μαθητές στοιβαγμένοι σε 27 και 30 τμήματα, μαθητές που υποσιτίζονται, που βιώνουν τη βαρβαρότητα της πολιτικής σας, την ανεργία και τα μεροκάματα πείνας των γονιών τους, τη φοροεπιδρομή στις οικογένειές τους. Μαθητές που τους στερούν για πρώτη φορά το όνειρο να ζήσουν καλύτερα από την προηγούμενη γενιά και που όταν διεκδικούν το αυτονόητο, να έχουν μια ζωή με δικαιώματα στέλνονται στα «μαθητοδικεία». Την ίδια στιγμή προετοιμάζονται να αποτελέσουν το αυριανό φθηνό ευέλικτο δυναμικό, με την αύξηση της σχολικής διαρροής, για να στέλνονται από νωρίς στην εκμετάλλευση με τα προγράμματα της δήθεν μαθητείας και κατάρτισης.

Η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Βόλου εκτιμά ότι τα σχέδια για αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων θα οδηγήσουν σε ταξική κατηγοριοποίηση και διαφοροποίηση των σχολείων και θα αναγκάσουν γονείς και εκπαιδευτικούς να αναζητούν πόρους για τη λειτουργία τους, είτε βάζοντας το χέρι χοντρά στην τσέπη είτε αναζητώντας χορηγούς – επιχειρήσεις ή προγράμματα της Ε.Ε. και ΜΚΟ που θα επιχειρούν την ιδεολογική χειραγώγηση των εκπαιδευτικών και των μαθητών, με ευτελούς γνωστικής και μορφωτικής αξίας εκπαιδευτικά προγράμματα.

Το «νέο» ή «έξυπνο» σχολείο που έχουν ήδη δρομολογήσει, με τα αντιεκπαιδευτικά αντιπαιδαγωγικά αναλυτικά προγράμματα και σχολικά βιβλία (οι γονείς έχουμε την εμπειρία τώρα για να κρίνουμε) είναι ενάντια στα εκπαιδευτικά και κοινωνικά δικαιώματα των παιδιών μας. Ταυτόχρονα έχουν βάλει στόχο να πετάξουν έξω από την εκπαίδευση, να απολύσουν, όσους εκπαιδευτικούς δεν συμμορφωθούν «προς τας υποδείξεις» και όσους διδάσκουν σε ειδικότητες που πωλούνται και από τον ιδιωτικό τομέα στην εκπαίδευση.

Οι γονείς, τα παιδιά μας και οι δάσκαλοι τους έχουμε ανάγκη από ένα άλλο σχολείο. Ένα σχολείο δημόσιο και δωρεάν, με σύγχρονες εγκαταστάσεις, που όλα τα παιδιά θα μαθαίνουν γράμματα, χωρίς διακρίσεις. Αξιολογώντας την πολιτική στην εκπαίδευση εκτιμούμε ότι η αξιολόγηση και η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και των εκπαιδευτικών αποτελεί μέτρο που οδηγήσει σε περαιτέρω υποβάθμιση το δημόσιο σχολειό και δεν έχει καμιά σχέση με όσα υποκριτικά και παραπλανητικά ισχυρίζεται το ΥΠΕΠΘ.

Σχολιάστε