Βράβευση για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό παιδικής ιστορίας με αφορμή την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου!
Σήμερα 15/4, έγινε στην αίθουσα της βιβλιοθήκης μας η βράβευση όλων των συμμετεχόντων στον διαγωνισμό γραπτής παιδικής ιστορίας και διαβάστηκαν οι τρεις καλύτερες ιστορίες στα παιδιά όλων των τάξεων που συμμετείχαν!
Κυνήγι Πασχαλινού Αβγού!
Η βιβλιοθήκη μας διοργανώνει ακόμα έναν διαγωνισμό!
Το σχολείο μας γιόρτασε την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου!
Σήμερα 2/4/2024 η βιβλιοθήκη μας ήταν ανοιχτή καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και δέχθηκε παιδιά από όλα τα τμήματα του σχολείου. Για κάθε τμήμα είχε σχεδιαστεί και αντίστοιχη δραστηριότητα!
Για τις δράσεις χρησιμοποιήθηκαν τα παρακάτω βιβλία:
Επίσης τα παιδιά ήταν ελεύθερα σε όλα τα διαλείμματα να ξεφυλλίσουν βιβλία και να χαρούν τον χώρο της βιβλιοθήκης!
Τέλος οι μαθητές μας μπόρεσαν να γνωρίσουν και να διαβάσουν τα έργα των συμμαθητών τους!
Και του χρόνου λοιπόν!!!
Διαγωνισμός συγγραφής ιστορίας από τους μαθητές μας με αφορμή την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου
Η βιβλιοθήκη του σχολείου μας διοργανώνει έναν διαγωνισμό συγγραφής μιας παιδικής ιστορίας με θέματα από το μήνυμα της Διεθνούς Οργάνωσης Βιβλίων για την Νεότητα (IBBY).
Τα κείμενα των τριών νικητών θα διαβαστούν στα παιδιά των τάξεων που συμμετείχαν στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας.
Τα κείμενα πρέπει να παραδοθούν στην κυρία Εύα μέχρι τη Δευτέρα 8/4/24.
Περιμένουμε με χαρά τις ιστορίες σας!
Προθεσμίες για υποβολή αιτήσεων σε Πρότυπα-Πειραματικά για το 2024-25
Ενημερωθείτε για τις προθεσμίες υποβολής αιτήσεων για τα Πρότυπα & Πειραματικά Σχολεία πατώντας εδώ
Δράση με τους μαθητές της Δ’ τάξης!
Συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης “Αθηνά Πολύβουλος”
Στις αρχές Μαρτίου ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα ανάπτυξης δεξιοτήτων με τίτλο ‘ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ’ που υλοποιήθηκε στο τμήμα Α’2 του 134ου Δ.Σ. Αθηνών, σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης ‘Αθηνά Πολύβουλος’. Το πρόγραμμα περιλάμβανε πέντε δίωρες συναντήσεις, κατά τη διάρκεια των οποίων αξιοποιήθηκαν εικονογραφημένα βιβλία, συζήτηση, ατομικές και ομαδικές δραστηριότητες. Οι μαθήτριες και μαθητές του τμήματος γνωρίστηκαν καλύτερα, έγιναν ομάδα (η ομάδα ‘ουράνιο τόξο’), συζήτησαν για τη σημασία της βοήθειας (να δίνω και να ζητάω), έκατσαν σε κύκλο, μίλησαν για τη δύναμη δύο μικρών λέξεων (του ‘ναι’ και του ‘όχι’) και μοιράστηκαν τα δυνατά τους σημεία, τα οποία, αν αξιοποιηθούν για το κοινό καλό, γίνονται τα συστατικά εκείνα που βοηθούν στην αρμονική συνύπαρξη όλων!