Εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025

Για το σχολικό έτος 2024-25 εγγράφονται παιδιά γεννημένα το 2019-2020.

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024.

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν  τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα :

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας, γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που

θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου:

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. (δίνεται από το Νηπιαγωγείο)

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.)  https://seeh.eu/images/enrolment/adym_el.pdf

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

ε) Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του. https://www.efepae.gr/files4users/files/Dilosi.doc

στ)Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας εφόσον τα έχει αιτηθεί , άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα,.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Εβδομάδα Ευρωπαϊκού Κώδικα 2023

Εισαγωγή στον προγραμματισμό με τη χρήση της BEE-BOT. Τα παιδιά ενθαρρύνονται να μετρούν αποστάσεις, να βρίσκουν εναλλακτικές διαδρομές, να επιλύουν προβλήματα και να μαθαίνουν από τις λάνθασμένες επιλογές. Χρησιμοποιούν χωροχρονικές έννοιες στον προγραμματισμό των διαδρομών. Συνεργάζονται σε ομάδες για να σχεδιάσουν τις διαδρομές τους.

1η δραστηριότητα: Κίνηση στο χώρο σα ρομπότ (μπρος-πίσω, δεξιά-αριστερά). Ζευγάρια: προγραμματιστή-ρομπότ (εναλλαγή ρόλων). Σε εξάδες: Κρυμμένος θυσαυρός. Οι τρεις ομάδες βρίσκουν από έναν γρίφο. Η αλληλουχία των γρίφων οδηγεί σε ένα κουτί, όπου βρίσκεται ο Ρόμπι το Μελισσάκι (BEE-BOT).

2η δραστηριότητα: Ο Ρόμπι το Μελισσάκι χορεύει μια διαδρομή που έχει προγραμματίσει η εκπαιδευτικός. Τα παιδιά εκτελούν τη χορογραφία μαζί με το Μελισσάκι.

Τα παιδιά (που  κάθονται σε σπιτάκια φτιαγμένα από διάφορα υλικά) υπολογίζουν και προγραμματίζουν  διαδρομές, ώστε το Μελισσάκι να επισκεφτεί όλα τα παιδιά της ομάδας. Ο υπολογισμός διαδρομής γίνεται με παλάμες, βήματα, τουβλάκια κά.

3η δραστηριότητα: Ο Ρόμπι και το φθνόπωρο. Στο πλέγμα υπάρχουν εικόνες φθινοπώρου και το Μελισσάκι με τη βοήθεια των παιδιών λύνει τους γρίφους και οδηγείται στη σωστή εικόνα. Ακολουθεί φύλλο εργασίας , όπου το Μελισσάκι  περνάει διαδοχικά από τους τρεις μήνες (εικόνες) του φθινοπώρου.

Καλοκαιρινή παράσταση: Ένα δέντρο που το λένε Νικόλα

Τα παιδιά του 2ου Τμήματος του 12ου Νηπιαγωγείου Κερατσινίου παρουσίασαν την παράσταση:Ένα δέντρο που το λένε Νικόλα σε διασκευή της Φανής Κουφάκου (Προϊσταμένη και Νηπιαγωγό) στις 9 Ιουνίου 2023.

Το έργο αυτό που γράφτηκε από τον Δημήτρη Ποταμίτη πάνω σε μια ιδέα του Γιώργου Πιτσούνη, αντικατοπτρίζει την εποχή μας. Μέσα από απλές καθημερινές πράξεις και προβληματισμούς των ανθρώπων μιας μικρής γειτονιάς, θίγει τα καίρια προβλήματα της εποχής μας, όπως η έλλειψη απλότητας, αγάπης για τον πλησίον μας, το περιβάλλον και τον κόσμο.Με απλούς και έμμεσους τρόπους, το έργο οδηγεί τα παιδιά όχι μόνο να διασκεδάσουν αλλά και να αφομοιώσουν αυτά τα μηνύματα. Τα οδηγεί να συμπράξουν στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου.

Την παράσταση των πσιδιών  απόλαυσαν μικροί και μεγάλοι!

 

 

Ημερίδα: Αναπτυξιακά ορόσημα και ανίχνευση αναπτυξιακών δυσκολιών

Στα πλαίσια της συνεργασίας του 12ου Νηπιαγωγείου Κερατσινίου με τους γονείς και την ενημέρωση τους σχετικά με την έγκαιρη διάγνωση αναπτυξιακών δυσκολιών τόσο κατά την φοίτηση τους στο Νηπιαγωγείο, όσο και κατά την περίοδο της μετάβασης στο Δημοτικό σχολείο, πραγματοποιήθηκε ημερίδα με ειδικούς που απάντησαν σε πολλά ερωτήματα.
Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του 5ου Δημοτικού σχολείου την Πέμπτη 18 Μαΐου 2023 το απόγευμα και παρευρέθηκαν οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί του 12ου Νηπιαγωγείου Κερατσινίου. Η πρόσκληση έγινε και στο 20ο Νηπιαγωγείο Κερατσινίου που συστεγάζεται στο ίδιο κτίριο με το 12ο Νηπιαγωγείο Κερατσινίου επί της Ταϋγέτου 8.

 

ΗΜΕΡΙΔΑ 18 5 2023 1

Στην ημερίδα συμμετείχαν οι ομιλητές:

Χάρης Σαββόπουλος, εργοθεραπευτής
Βέρα Δημακάκου, παιδοψυχολόγος
Νάσια Νικολαίδου, λογοθεραπεύτρια

Στο τέλος της ημερίδας ακολούθησε συζήτηση με ερωτήματα των γονέων προς τους ομιλητές, σχετικά με την ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών και την πρώιμη παρέμβαση για την ομαλή μετάβαση των παιδιών σε κάθε βαθμίδα ανάλογα με το αναπτυξιακό τους επίπεδο.

Η γιορτή της μητέρας στο νηπιαγωγείο!

Η μανούλα γιορτάζει!
Μάιος 2023

346275289 768642031661194 5568003469305136405 n 346637956 135423769526030 8765557278499513712 n 346481047 1686229588486252 3662560167114943291 n

 

Οι μανούλες του 12ου Νηπιαγωγείου Κερατσινίου ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα των παιδιών τους, την Παρασκευή 12/5 για να απολαύσουν στιγμές χαράς, αγάπης και συγκίνησης!
Χρόνια πολλά μαμά!!!

Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης ““Η Οδύσσεια”σε διασκευή της Κάρμεν Ρουγγέρη

Η Οδύσσεια του Ομήρου, περιγράφει την επιστροφή του βασιλιά Οδυσσέα από την Τροία στην πατρίδα του, την Ιθάκη, 10 χρόνια μετά το τέλος του Τρωικού πολέμου. Διαβάσαμε με τα παιδιά το βιβλίο “Οδύσσεια”ο πρώτος μου Όμηρος σε διασκευή της Λίνας Σωτηροπούλου, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Μεταίχμιο. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και διοργανώσαμε σε συνεργασία με τους γονείς ,να παρακολουθήσουν τη θεατρική παράσταση “Η Οδύσσεια” σε διασκευή της Κάρμεν Ρουγγέρη στο Christmas Theater.

Σκοπός μας είναι να δοθεί η ευκαιρία στους μικρούς μας φίλους,  για να  γνωρίσουν και να αγαπήσουν την Ελληνική μυθολογία.Οι γονείς με ενθουσιασμό συνόδευσαν τα παιδιά και παρακολούθησαν την παράσταση! Η εμπειρία ήταν μοναδική και αποφάσισαν τα παιδιά του 1ου τμήματος να είναι το θέμα της καλοκαιρινής γιορτής.

Ημερίδα: Παιδί και Διατροφή: Οδηγός για γονείς

Στα πλαίσια της συνεργασίας του 12ου Νηπιαγωγείου Κερατσινίου με τους γονείς και την ενημέρωση τους σχετικά με την υγιεινή διατροφή των παιδιών πραγματοποιήθηκε ημερίδα με διατροφολόγο που απάντησε σε πολλά ερωτήματα των γονέων.

Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του 5ου Δημοτικού σχολείου την Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2023 το απόγευμα και παρευρέθηκαν οι γονείς και εκπαιδευτικοί του 12ου Νηπιαγωγείου Κερατσινίου. Η πρόσκληση έγινε και στο 20ο Νηπιαγωγείο Κερατσινίου που συστεγάζεται στο ίδιο κτίριο με το 12ο Νηπιαγωγείο Κερατσινίου επί της Ταϋγέτου 8.

Screenshot 2023 05 27 at 10 52 12 Προστέθηκε νέο στοιχείο σε κοινόχρηστο λεύκωμα

Στην ημερίδα συμμετείχε η ομιλήτρια:
Αναγνωστάκη Φωτεινή, Κλινικός Διατροφολόγος – Διαιτολόγος.

Προτάσεις για το καθημερινό διαιτολόγιο των παιδιών:

diaitologio paidiwn

Στο τέλος της ημερίδας ακολούθησε συζήτηση με ερωτήματα των γονέων προς τους ομιλητές, σχετικά την υγιεινή διατροφή των παιδιών και ποιες τροφές είναι καλές για την σωματική ανάπτυξη, μύθοι και αλήθειες.

Παρακολούθηση παράστασης κουκλοθεάτρου”Ο μικρός Πρίγκιπας”

Μία παράσταση για όλες τις ηλικίες παρακολούθησαν τα παιδιά στην αίθουσα εκδηλώσεων του 5ου Δημοτικού σχολείου με μεγάλες κούκλες, ανθρώπους, φιγούρες και μαριονέτες, που συνδυάζει τη μαγεία του κουκλοθεάτρου με την ορχηστρική μουσική που γράφτηκε ειδικά για την παράσταση. Διαβάσαμε το βιβλίο “Ο μικρός Πρίγκιπας του Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ”σε κείμενο της Ανιές ντε Λεστράντ και μετάφραση της Εύης Γεροκώστα από τις εκδόσεις Κόκκινη Κλωστή Δεμένη. Ένα  βιβλίο, αφορμή για πολλές συζητήσεις, σκέψη και συναίσθημα. Η ιστορία του μικρού πρίγκιπα είναι ένα μαγικό παραμύθι γραμμένο για μικρούς και μεγάλους.

Τα παιδιά παρακολούθησαν με ενθουσιασμό την παράσταση κουκλοθεάτρου”Ο μικρός Πρίγκιπας”

mikros prigipas1 mikros prigipas2 mikros prigipas3mikros prigipa5

Αποφθέγματα που συζητήσαμε με τα παιδιά :

«Αντίο, είπε η αλεπού. Αυτό είναι το μυστικό μου. Είναι πολύ απλό. Δεν βλέπουμε καλά, παρά με την καρδιά μας. Το ουσιαστικό είναι αόρατο για τα μάτια»

«Όλοι οι μεγάλοι ήταν παιδιά πρώτα… Αλλά λίγοι το θυμούνται»

“Οι μεγάλοι δεν καταλαβαίνουν τίποτα από μόνοι τους, και είναι κουραστικό για τα παιδιά να προσπαθούν πάντα και συνέχεια να τους εξηγούν τα πράγματα”.

“Είσαι υπεύθυνος, για πάντα, για αυτό που ημέρεψες”.

«Είναι ο χρόνος που έχεις ξοδέψει για το τριαντάφυλλο σου που κάνει το τριαντάφυλλο σου τόσο σημαντικό»

Υγιεινή Διατροφή – Συνταγή για μπάρες δημητριακών

Στο πλαίσιο του εργαστηρίου Δεξιοτήτων για την Υγιεινή Διατροφή τα παιδιά ετοιμάζουν το κολατσιό τους. Τα παιδιά επέλεξαν να φτιάξουν μπάρες δημητριακών με απλά υλικά, να μετρήσουν τα υλικά, να ξεχωρίσουν τα υγρά από τα στερεά, να καταγράψουν τα υλικά και να διασκεδάσουν στην κουζίνα με τη βοήθεια της οικογένειας στο σπίτι
Στο τέλος της εβδομάδας, δίνεται από τις εκπαιδευτικούς γραπτή συνταγή με τα υλικά για τις μπάρες δημητριακών σε φάκελο αλλά μπορούν να χρησιμοποιήσουν και υλικά της αρεσκείας τους.
Οι μπάρες ενέργειας είναι ένα σνακ που μπορούν να ετοιμάσουν εύκολα και γρήγορα τα παιδιά  με υλικά της προτίμησής τους. Μεταφέρονται πολύ εύκολα και γι’ αυτό είναι το ιδανικό κολατσιό για το σχολείο. Η ευελιξία του συγκεκριμένου σνακ, μας δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε πρώτες ύλες που είναι πολύ πιο υγιεινές, να προσθέσουμε ή να αφαιρέσουμε γλυκαντικές ουσίες, να βάλουμε ή να βγάλουμε ξηρούς καρπούς, να τις ψήσουμε ή αντίθετα να τις βάλουμε στο ψυγείο.
350123837 153283550943380 6363677400761728678 n 350364705 595609319214829 6919358948870471578 n 1   350283810 232133042874258 2036774098799574059 n349239036 284562563999779 3176620752795858670 n

Οι γονείς μπορούν να συμμετέχουν στη διαδικασία και φωτογραφίζουν ή βιντεοσκοπούν την όλη διαδικασία. Την Δευτέρα το πρωί τα παιδιά φέρνουν τις μπάρες που έφτιαξαν για το πρωινό τους.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση