Σε συνέχεια των δράσεων μας με το αρχικό γράμμα του ονόματός μας, προσεγγίσαμε την τεχνική του Romero Britto (προηγούμενη σχετική μας δράση αλά Britto εδώ,στη μέση περίπου της ανάρτησης). Αρχικά ζωγραφίσαμε το αρχικό μας γράμμα και ύστερα φτιάξαμε “γλυπτά” με τα αρχικά μας και τ’ “αναπαραστήσαμε” σαν μία ομαδική κατασκευή.
Στη συνέχεια, επεξεργαστήκαμε το ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου “Από πού’σαι ποταμάκι” και κατόπιν εργαστήκαμε ομαδικά φτιάχνοντας ένα μικρό εικονογραφημένο του ποιήματος.
Έπειτα ακούσαμε και δύο μελοποιημένες εκδοχές του ποιήματος:
Τέλος, με αφορμή τις γλωσσικές δραστηριότητες για τη φωνούλα “Φ”, μάθαμε το ποίημα του Φ.
Γίναμε και ντετέκτιβ των γραμμάτων του ονόματός μας. Αρχικά βρήκαμε τα σωστά γράμματα με τη βοήθεια της καρτέλας μας και στη συνέχεια τα κύκλωσαμε. Σε περίπτωση που κάποιο γράμμα υπήρχε περισσότερες φορές, το κυκλώσαμε όσες φορές το βρίσκαμε.
Το φύλλο εργασίας:
Στη συνέχεια έχοντας ως αφορμή έναν κύκλο από ροζ χαρτονάκι κολλημένο σε Α4 χαρτί, ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας με λαδοπαστέλ κι υπογράψαμε όσα παιδιά μπορούσαμε με το όνομά μας.
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων επεξεργαστήκαμε το παραμύθι της Βασιλικής Νίκου “Το μαγικό δάσος”,το οποίο γνωρίσαμε τις προηγούμενες ημέρες.
Η Παρασκευή από δω και πέρα θα είναι η ημέρα αφιερωμένη στην ανάγνωση βιβλίων.Τις δράσεις της δανειστικής βιβλιοθήκης, που λόγω covid δε λειτουργούμε,θα τις κάνουμε στις τάξεις μας ώστε τα παιδιά να μην στερηθούν τη χαρά της γνωριμίας με διάφορα είδη βιβλίων και την επεξεργασία των κειμένων τους.
Έτσι λοιπόν σήμερα έχοντας γνωρίσει την ιστορία του “Μαγικού δάσους” τέθηκαν ερωτήσεις κατανόησης και μνήμης τις οποίες τα παιδιά γνώριζαν πολύ καλά. Αποφασίσαμε να γίνουμε εικονογράφοι και να ζωγραφίσουμε το εξώφυλλο του παραμυθιού. Χρησιμοποιήσαμε λαδοπαστέλ για το φόντο του δάσους, τέμπερες στα φθινοπωρινά χρώματα(κίτρινο, κόκκινο, πορτοκαλί)για τα φύλλα και σελίδες παλιού καταλόγου σκισμένες με το χέρι-εξάσκηση λεπτής κινητικότητας για τα δέντρα. Ο κάθε δημιουργός αποτύπωσε το έργο του με το δικό του ύφος.
Πρόσφατα σχόλια