Σήμερα με τα παιδιά ασχοληθήκαμε με τα μαθηματικά μέσω του σώματός μας. Τα παιδιά δούλεψαν σε δυάδες, παρακολουθώντας τα χαρακτηριστικά του φίλου τους και αριθμώντας τι ένα έχουμε πάνω μας( κεφάλι, πρόσωπο,λαιμό,σώμα,μύτη,πιγούνι,στόμα,αφαλό) και τι δύο(αυτιά,μάτια,φρύδια,ρουθούνια,ώμοι,χέρια,παλάμες,αγκώνες,πόδια,πατούσες,γόνατα,αστράγαλοι,φτέρνες,τα ημισφαίρια του πωπού).
Χρησιμοποιώντας την κατασκευή με τις παλάμες(ιδέα από το Pinterest) μετρήσαμε τα δάκτυλα,αφού πρώτα είχαμε μετρήσει τα δικά μας, φτιάξαμε και την αριθμογραμμή από το 1 στο 10, εξηγήσαμε την κατάταξη των αριθμών και τη σειρά τους που δεν αλλάζει(ξεκινώ από το 0 ,μετά το 1, το 2 ,το 3 κλπ. Δεν αλλάζει η σειρά π.χ.0,4,2,8,9,6,1,5,7,10).
Τα παιδιά συμπλήρωσαν το φύλλο εργασίας μεταφέροντας τη γνώση τους στο χαρτί.
Το φύλλο εργασίας ιδέα από Πάω ακόμα… στο νηπιαγωγείο.
Πρόσφατα σχόλια