Λίγα μαθηματικά με μένα

Οκτ 201712

Σήμερα με τα παιδιά ασχοληθήκαμε με τα μαθηματικά μέσω του σώματός μας. Τα παιδιά δούλεψαν σε δυάδες, παρακολουθώντας τα χαρακτηριστικά του φίλου τους και αριθμώντας τι ένα έχουμε πάνω μας( κεφάλι, πρόσωπο,λαιμό,σώμα,μύτη,πιγούνι,στόμα,αφαλό) και τι δύο(αυτιά,μάτια,φρύδια,ρουθούνια,ώμοι,χέρια,παλάμες,αγκώνες,πόδια,πατούσες,γόνατα,αστράγαλοι,φτέρνες,τα ημισφαίρια του πωπού).

Χρησιμοποιώντας την κατασκευή με τις παλάμες(ιδέα από το Pinterest) μετρήσαμε τα δάκτυλα,αφού πρώτα είχαμε μετρήσει τα δικά μας, φτιάξαμε και την αριθμογραμμή από το 1 στο 10, εξηγήσαμε την κατάταξη των αριθμών και τη σειρά τους που δεν αλλάζει(ξεκινώ από το 0 ,μετά το 1, το 2 ,το 3 κλπ. Δεν αλλάζει η σειρά π.χ.0,4,2,8,9,6,1,5,7,10).

Εικόνα2 DSC05042 DSC05040 DSC05041

Τα παιδιά συμπλήρωσαν το φύλλο εργασίας μεταφέροντας τη γνώση τους στο χαρτί.

DSC05036 DSC05035 Εικόνα5 Εικόνα4 Εικόνα3

Το φύλλο εργασίας ιδέα από Πάω ακόμα… στο νηπιαγωγείο.

Εικόνα1

 

από κάτω από: ανθρώπινο σώμα| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Λίγα μαθηματικά με μένα    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων