2ο ιστολόγιο 12ου Νηπιαγωγείου Γλυφάδας

Άλλος ένας ιστότοπος Blogs.sch.gr

Στολίσαμε!!

Δεκ 201714

Στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας!!! Η χαρά μεγάλη και η συμβολή όλων των παιδιών πολύτιμη.

Να είμαστε όλοι καλά, υγιείς, χαρούμενοι και δημιουργικοί!!! 😀  😆

Καλά Χριστούγεννα!!! Καλές Γιορτές σε όλους!!!

Το ξωτικό του Άγιου Βασίλη

Δεκ 201714

Με τα παιδιά μιλήσαμε σήμερα για τα ξωτικά, βοηθούς του Άγιου Βασίλη στην κατασκευή των παιχνιδιών-δώρων,και για τους καλικάντζαρους της ελληνικής παράδοσης.Τα μαυριδερά , άσχημα και με διάφορα κουσούρια πλάσματα που πριονίζουν όλο το χρόνο το δέντρο της Γης και το Δωδεκαήμερο των γιορτών ανεβαίνουν στον πάνω κόσμο κάνοντας του κόσμου τις ζαβολιές (πληροφορίες εδώ).

Εμείς φτιάξαμε το ξωτικό του Άγιου Βασίλη  με χάρτινο πιάτο και στολίσαμε το νηπιαγωγείο μας.

Τα κομμάτια της κατασκευής:

Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας του ολοήμερου τμήματος έφτιαξαν και αγγελάκια με cupcakes.

Ελάφι τραγουδιστής,Χιονάνθρωποι,Φάτνες

Δεκ 201712

Προχωράμε στις κατασκευές μας.

Ο Ρούντολφ με το ελάφι τραγουδιστή:

 

Οι Χιονάνθρωποι:

Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας του ολοήμερου τμήματος έφτιαξαν τις φάτνες:

Ρούντολφ το ελαφάκι και η χιονισμένη πολιτεία

Δεκ 201711

Οι πρώτες χριστουγεννιάτικες εργασίες ξεκίνησαν. Την τιμητική του είχε ο Ρούντολφ ,το ελαφάκι του έλκηθρου του Αη Βασίλη με τη λαμπερή κόκκινη μύτη και την καλόκαρδη παρουσία.

Το φύλλο εργασίας:

Επίσης τα παιδιά και των δύο τμημάτων δημιούργησαν τις χιονισμένες πόλεις για να έρθουμε λίγο πιο κοντά στο κλίμα των Χριστουγέννων( ιδέα από το Pinterest).

      

 

Χριστούγεννα

Δεκ 201711

Ξεκινήσαμε τη συζήτηση γύρω από τη γιορτή των Χριστουγέννων. Τι είναι τα Χριστούγεννα;( Η γέννηση-γέννα,του Χριστού). Βρήκαμε ανάλογες λέξεις με τα ονόματά μας και τη γέννησή μας. Π.χ :Πώς  θα λεγόταν ΄΄η γιορτή΄΄ της  γέννησης της Χριστίνας, Νικολέττας, Δημήτρη, Ορέστη κοκ;

Θα λεγόταν Χριστινούγεννα , Νικολεττούγεννα , Δημητρούγεννα , Ορεστούγεννα κοκ.

Μιλήσαμε και παρακολουθήσαμε βίντεο στο Youtube για τα γεγονότα πριν από τη γέννηση του Χριστού(ο Ιωσήφ,ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου, η απογραφή των κατοίκων της Ιουδαίας,βασιλιάς Ηρώδης) και αφότου γεννήθηκε ο Χριστός( το Λαμπρό Αστέρι,οι άγγελοι που έψελναν στον ουρανό,οι Τρεις Μάγοι ,η απαίσια πράξη της θανάτωσης των  νηπίων από τον Ηρώδη,η διαφυγή της Παναγίας του Ιωσήφ και του Χριστού στην Αίγυπτο).

Τα παιδιά συμπλήρωσαν ένα φύλλο εργασίας από το blog της συναδέλφου Τάνιας Μάνεση με αντιστοίχιση προσώπων και ονομάτων της γέννησης του Χριστού.

Τα φύλλα εργασίας που χρησιμοποιήθηκαν:

  

Έκθεση παιχνιδιών

Δεκ 201710

Σήμερα Σάββατο 9/12/2017 πραγματοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας έκθεση χειροποίητων παιχνιδιών, στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος  KA ERASMUS+ με τίτλο  «Learning to play,playing to learn». Τα παιχνίδια ήταν κατασκευασμένα όχι μόνο από τα παιδιά του σχολείου μας αλλά κάποια και από γονείς στο εργαστήρι παιχνιδιών που έγινε στις 20 Νοεμβρίου( Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων του παιδιού) που συμμετείχαν μαζί με τα παιδιά τους.

Επισκέφτηκαν το Νηπιαγωγείο μας ο κος Γιάννης και η κα Ρούλα ,παππούς και γιαγιά αντίστοιχα μαθητών μας ,που όχι μόνο μας μίλησαν για τα παιχνίδια που έπαιζαν στην παιδική τους ηλικία αλλά μας κατασκεύασαν μέσα στην τάξη δικά τους παιχνίδια εποχής. Ο κος Γιάννης μας έφτιαξε χαρταετό, πατίνι και αυτοσχέδιο αυτοκινητάκι. Η κα Ρούλα μας έφτιαξε ξυλοπόδαρα, το παιχνίδι κουμπί και έπαιξε μαζί με τα παιδιά το «Δώσε μου φωτιά» -πληροφορίες για το παιχνίδι εδώ.

Επίσης η κα Γιολάντα ,μαμά μαθήτριας μας,μας έφερε και μας έδειξε παραδοσιακά παιχνίδια της χώρας καταγωγής της(Πολωνία)-ξύλινη χειροποίητη πασχαλίτσα(έντομο καλοτυχίας και ευημερίας),ξύλινη αγριόπαπια μαριονέτα και παιχνίδια κατασκευασμένα με κάστανα-σκυλάκι και κάμπια.

Ευχαριστούμε από καρδιάς όλους τους γονείς ,παππούδες , γιαγιάδες ,συναδέλφους, την κα Ελένη Μουσένα που για αρκετά χρόνια ήταν η Σχολική μας Σύμβουλος,για την ανταπόκριση στο κάλεσμά μας και τα θερμά σας σχόλια!!!!!

Στιγμιότυπα της έκθεσης παιχνιδιών μας:

 

Έκθεση παιχνιδιών

Δεκ 20178

Το Σάββατο 9/12/2017 από τις 11:00-13:00, θα πραγματοποιηθεί στο Νηπιαγωγείο μας έκθεση παιχνιδιών στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+ «Learning to play, playing to learn» στο οποίο συμμετέχουμε.

Σας περιμένουμε όλους!!!

 

Επίσκεψη του Μουσείου Σχολικής ζωής και Εκπαίδευσης

Νοέ 201714

Σήμερα πραγματοποιήθηκε ,στο νηπιαγωγείο μας , εκπαιδευτικό πρόγραμμα από το Μουσείο Σχολικής ζωής και Εκπαίδευσης με θέμα: «Ζωντανεύοντας τα παλιά παιχνίδια».

Η κα Ελένη και η κα Εύη έφεραν μαζί τους τη γιαγιά του μουσείου με τη βαλίτσα της που έκρυβε μέσα τους θησαυρούς της παιδικής της ηλικίας.

Εικόνα1  Εικόνα2

Τα παιχνίδια της: Σκοινάκι,ελικοπτεράκι,σβούρες,γιο-γιο,κουτσούνα,πλαγγόνα,σφεντόνα,τάκα-τάκα,υφασμάτινη μπάλα, βόλους.

Τα παιδιά έπαιξαν με τα παιχνίδια και στη συνέχεια κατασκεύασαν με πηλό τους δικούς τους χρωματισμένους βόλους.

Βγήκαμε και στην αυλή, χωριστήκαμε σε ομάδες και παίξαμε το παιχνίδι τσέρκι με στεφάνι και σβούρες.

Λόγω τεχνικού προβλήματος δεν καταφέραμε  ν’αναρτήσουμε το φωτογραφικό υλικό από τις δράσεις. Μόλις το λύσουμε θ’ακολουθήσει καινούρια ανάρτηση που θα το περιέχει.

 

Στο τέλος του προγράμματος παρακολουθήσαμε  την ιστορία από το διαδίκτυο » Το μαγαζί με τα παιχνίδια».

Παρουσίαση της Ελλάδας

Νοέ 201713

Σας παρουσιάζουμε το βίντεο που ετοιμάσαμε, για την παρουσίαση της χώρας μας ,στα πλαίσια της πρώτης συνάντησης των εταίρων του προγράμματος ERASMUS+ «Learning to play, playing to learn» στην Ισπανία-Νοέμβριος 2017.

Το παιχνίδι μέσα στο χρόνο

Νοέ 201713

Σήμερα με τα παιδιά μιλήσαμε για την άρρηκτη σχέση παιδιού-παιχνιδιού. Το παιχνίδι αποτελεί τον καλύτερο τρόπο μάθησης και ανάπτυξης των ικανοτήτων των παιδιών.

Το παιχνίδι µπορεί

• Να βελτιώσει την αίσθηση του εαυτού, την αυτοεκτίµηση και τον αυτοσεβασµό τους.

• Να βελτιώσει και να διατηρήσει τη σωµατική και την ψυχική υγεία τους.

• Να τους δώσει την ευκαιρία να αναµιχθούν µε άλλα παιδιά.

• Να τους επιτρέψει να βελτιώσουν την αυτοπεποίθησή τους αναπτύσσοντας νέες δεξιότητες.

• Να προωθήσει τη φαντασία τους, την ανεξαρτησία τους και τη δηµιουργικότητά τους.

• Να προσφέρει ευκαιρίες στα παιδιά όλων των ικανοτήτων να παίξουν µαζί.

• Να χτίσει την ψυχική ανθεκτικότητά τους µέσα από την ανάληψη ρίσκου και την πρόκληση, την επίλυση προβληµάτων και τη διαχείριση καινούριων καταστάσεων.

• Να παρέχει ευκαιρίες για µάθηση του περιβάλλοντος και της ευρύτερης κοινότητας.

• Να κάνει τους γονείς να αισθάνονται πιο ασφαλείς γνωρίζοντας ότι τα παιδιά τους είναι ευτυχισµένα και απολαµβάνουν το χρόνο τους.

• Να προσφέρει ευκαιρίες για κοινωνική αλληλεπίδραση στην ευρύτερη κοινότητα και υποστηρίζει την ανάπτυξη αίσθησης του ανήκειν, προωθώντας την κοινωνική συνοχή.

• Να δώσει αφορµή για την αξιοποίηση δηµόσιων χώρων, αφού οι δηµόσιοι εξωτερικοί χώροι έχουν έναν σηµαντικό ρόλο στις καθηµερινές ζωές των παιδιών και των νέων, κυρίως ως σηµείο συνάντησης φίλων.(ψυχογραφήματα)

Είναι παγκόσμια η ανάγκη για παιχνίδι και αριθμεί πολλές χιλιετίες. Από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα τα παιδιά παίζουν και συναντούμε πολλές ομοιότητες στα παιχνίδια αλλά και διαφορές που σχετίζονται με την εξέλιξη της κοινωνίας και της  τεχνολογίας.

Είδαμε βίντεο από το διαδίκτυο για τα παιχνίδια της αρχαιότητας και της εποχής του 1940-1970 περίπου. Μέσα από τη σελίδα του ΤΙΛΕΣΤΩΡΑ είδαμε εικόνες παλιών παιχνιδιών που έπαιζαν τα παιδιά στις αλάνες , στις αυλές και στους δρόμους. Παρατηρήσαμε ότι κάποιες εικόνες περιέχονται και στα βίντεο.

Ξεκινήσαμε να μαθαίνουμε το τραγούδι » Το παιχνίδι» και

να παίζουμε «τ’ αγαλματάκια» με τη βοήθεια της τεχνολογίας:

Εικόνα10 Εικόνα9

« Παλιότερα άρθρα

Πρόσφατα σχόλια

Kατηγορίες

Translate



Top
...
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων