11ο Νηπιαγωγείο Ξάνθης

11th kindergarten school of Xanthi Καλώς ήρθατε στις σελίδες μας :)

Μαθαίνω το όνομά μου

Πρωτεύουσα σημασία στο Νηπιαγωγείο έχει να μάθουμε το όνομά μας και να το γράφουμε και να το ξεχωρίζουμε μεταξύ άλλων. Είναι πολλές λοιπόν οι δραστηριότητες στην αρχή της χρονιάς προς την επίτευξη αυτού του στόχου.

  • Καταρχήν είναι τα καρτελάκια με το όνομά τους παντού στην τάξη: Στο παρουσιολόγιο, στα γενέθλια, στις τσάντες, και το κινούμενο καρτελάκι για τις γωνιές που παίζουμε.
  • Φτιάχνουμε πλαστικοποιημένο σουπλά πλαστελίνης όπου τα παιδιά χρωματίζουν το όνομά τους και το στολίζουν με ό,τι άλλο θέλουν.
  • Βάζουμε τα ονόματα των παιδιών στο χαλί, στην παρεούλα και βρίσκει/αναγνωρίζει κάθε παιδί το δικό του (το παιχνίδι παίζεται πολλές φορές. Στην αρχή βάζουμε λίγα λίγα τα ονόματα και στη συνέχεια περισσότερα και όλα).
  • Σε Α4 χαρτί, γράφουμε μέσα σε χωριστά ,διάσπαρτα τετραγωνάκια, τα γράμματα του ονόματός τους. Κόβουν τα τετραγωνάκια με τα γράμματα και συνθέτουν το όνομά τους σε νέο χαρτί Α4 (σε άλλη φάση βάζουμε και άλλα γράμματα στο πρώτο χαρτί και τους λέμε να κόψουν μόνο αυτά που υπάρχουν στο όνομά τους).
  • Γράφουμε επάνω σε καπάκια από μπουκαλάκια νερού γράμματα. Μπορούμε να τα βάλουμε σε μια λεκάνη με νέρο και τα παιδιά με ένα κουτάλι ή στραγγιστήρι ψαρεύουν τα γράμματα του ονόματός τους.

20160920_145149

ή να απλώσουμε τα καπάκια στο χαλί…

Φωτογραφία1245 Φωτογραφία1246 2

  • Σε χαρτί Α4 γράφουμε με κόλλα το όνομα των παιδιών.Αφού στεγνώσει, χρωματίζουμε το χαρτί (όλο) με νερομπογιές. Μαγικό! εμφανίζεται το όνομά τους!!

20160921_132910 20160921_153855 20160921_153926 20160921_153945

  • Φτιάχνω το όνομά μου με πλαστελίνη.
  • Κολλάω χρωματιστά χαρτάκια και φτιάχνω το όνομά μου ή το αρχικό γράμμα του ονόματός μου..

20160922_131821

  • Φτιάχνω το όνομά μου παζλ και το συνθέτω.
  • Κρατώντας τα ονόματά τους στην παρεούλα, γράφουμε ένα γράμμα στον πίνακα και λέμε “όποιου παιδιού το όνομα αρχίζει με αυτό το γράμμα, να σηκωθεί όρθιο!”
  • Κάνουμε ομάδες τα παιδιά που αρχίζει το όνομά τους από το ίδιο γράμμα και παίζουν μαζί!
  • Συνθέτουν το όνομά τους μέσα από πληθώρα γραμμάτων,κεφαλαίων~πεζών,με ή χωρίς τόνο.

Φωτογραφία1164           Φωτογραφία1168 2

  • Γράφω το όνομά μου, το κάνω αερόστατο και το βάζω στο δωμάτιό μου (πόρτα~γραφείο~κρεβάτι).

Φωτογραφία1169

  • Φτιάχνουμε με πλαστελίνη το αρχικό γράμμα του ονόματός μας

Φωτογραφία2015

  • To τρενάκι των ονομάτων: έχουμε βαγόνια με τα γράμματα των ονομάτων των παιδιών.Τα παιδιά επιλέγουν τα βαγόνια με τα γράμματα του ονόματός τους, και τα κολλούν πίσω από τη μηχανή του τρένου τους σε  χαρτί Α4.

Φωτογραφία2018 Φωτογραφία2019 Φωτογραφία2020 Φωτογραφία2021

  • Και φυσικά σε κάθε εργασία ή ζωγραφιά που κάνουν, καλούνται να γράψουν το όνομάτους-όπως μπορούν – βλέποντας το καρτελάκι με το όνομά τους.

Φωτογραφία2014

Έχουμε και εργασία για το σπίτι: ( με κάποιες παραλλαγές ανάλογα με τα παιδιά…)

onoma

Το σίγουρο είναι, πως στο τέλος της χρονιάς όλα τα παιδιά θα γράφουν το όνομά τους από μνήμης!

Ένα Σχόλιο στο άρθρο

“Μαθαίνω το όνομά μου”

  1. 11 Οκτωβρίου, 2016 στις 17:13      Απάντηση 'Αννα Έγραψε:

    Η ιδέα με την κόλλα,καταπληκτική,το ίδιο & τ’αερόστατα!


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Περί Νηπιαγωγών

Περί Νηπιαγωγών

«Για μένα, ενώπιον του Θεού,
το πιο υπεύθυνο επάγγελμα
που μπορεί να κάνει κάποιος, είναι Νηπιαγωγός.
Αλλά και το πιο δύσκολο, γιατί πλάθει ψυχές.
Και πλάθοντας ψυχές, πλάθεις ανθρώπους,
οι οποίοι είναι κατ’ εικόνα του Θεού πλασμένοι.
Και έτσι γίνεσαι συνεργός του Θεού, όπως γίνονται
και οι γονείς, όταν τεκνοποιούν». Και συνέχισε:
«Αν δεν έχεις τα κότσια να γίνεις νηπιαγωγός,
να γίνεις δάσκαλος.Είναι το ίδιο υπεύθυνο.
Κι αν δεν μπορείς ούτε δάσκαλος,
Τότε να γίνεις καθηγητής!».

Πρόσφατα σχόλια

certificate-site

certificate-site

Ενίσχυση Προσχολικής Εκπαίδευσης

Ενίσχυση Προσχολικής Εκπαίδευσης

Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης

Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης

Εξατομικευμένη υποστήριξη μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Εξατομικευμένη υποστήριξη μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

ΚΕΘΙ

ΚΕΘΙ

Τρέξαμε κι εμείς στην Βιβλιοτρεχαλα φιλαναγνωσίας!!

Τρέξαμε κι εμείς στην Βιβλιοτρεχαλα φιλαναγνωσίας!!

Flag Counter

Translate our blog to your language

Πως να γίνετε φίλοι μας

Θέλετε να γίνετε φίλοι μας και δεν μπορείτε; Να τι θα κάνετε: Θα μπείτε στην ιστοσελίδα του school (www.sch.gr), θα συνδεθείτε με τους δικούς σας κωδικούς, και πάνω δεξιά θα πληκτρολογήσετε στην αναζήτηση 11nipxan. Στην σελίδα που θα σας ανοίξει, θα μπορείτε να μας κάνετε φίλους :)

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων