ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!

Tον Μάιο και τον Ιούνιο ασχοληθήκαμε με τη διακόσμηση της τάξης μας και την καλοκαιρινή μας γιορτή. Τα παιδιά έφτιαξαν χταπόδια, ψαράκια, κεράσια, καρπούζια και τη μεγάλη “κατασκευή” στο ταμπλό της τάξης (πίσω από τα παιδιά στις φωτογραφίες της αποφοίτησης).

448187310 1105135813907515 9165429366290767970 n 447733079 1158822928694798 7724292492595534274 n 445581230 451141610967513 6407506648940197383 n 441927198 8281804808568053 6954703997446299447 n

Η ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ ΜΑΣ

448568668 1002492041882116 3623250808937665903 n 447846225 463496632940702 4838152434260338042 n 445382880 373360428654149 2841395360054307429 n 445648033 1835279913651424 9142810686263133487 n 441889387 1377402586266952 461461119515260798 n 448344345 1430313684282172 209918017207621218 n 441908730 342530602198309 4999274927750570149 n 448328959 366573309865551 7807877423579272868 n 448140611 477598234790265 8372584296170121983 n 448173609 1167883344662923 4889969389351865420 n 441906923 767614142249565 6074751117617655964 n 448344345 2732350333594515 8629349824571356845 n 447910737 1078250860402779 5946296831983179019 n 445380657 2229029030772076 3698699274747577362 n 445381976 7556748161111289 5976320311990795447 n 441879115 784998843615442 1294687497623266224 n 448361588 718990980274666 600847772776164290 n 448719103 931522851993460 8146463278936270277 n 448445223 444104878379310 8827397313534403031 n

 

 

Δέσποινα Χανιώτη ΠΕ60
Γεωργία Μούρτου ΠΕ60
Μάνθα Γεροσίδερη ΠΕ60
Κατερίνα Βελώνη ΔΕ01 ΕΒΠ
Βάσω Σερέτη ΠΕ60 ΕΑΕ
Ζερίτη Ειρήνη ΠΕ06

Δραστηριότητες Απριλίου Του Ολοήμερου

  • H 1η Απριλίου είναι η μέρα που όλοι επιτρέπεται να λέμε ψέματα έτσι λοιπόν μιλώντας στα παιδιά για την Πρωταπριλιά ζωγραφίσαμε τον Πινόκιο ο οποίος είναι γνωστός για τα ψέμματά του.

438270921 1088388335573061 7522804604209292762 n438209068 775398224731383 2322390468007390920 n438237717 420388590597941 6163185106287748319 n438237700 453590823751549 3528892884738308829 n438171595 1549561118939742 7433982569336837532 n438204604 971674621064760 7967763521203477099 n438204620 976913834078320 2692304355469729935 n

 

  • Η Κυρία Άνοιξη

Η κυρία άνοιξη είναι μία κατασκευή που ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε (χρωματισμός και κόψιμο λουλουδιών και πεταλούδων) από τον Μάρτιο και την ολοκληρώσαμε τον Απρίλιο.

438293704 832484375567234 4327481492990665948 n438223436 753014963684302 2038519016625319735 n437278465 419549410829519 4873151285911219679 n438267256 789231589811841 7017816966328527791 n438237621 805667350988432 6158497180669067105 n438154520 7260864460702422 4567605968891663309 n438204691 755957576330394 3407311078141454283 n438209182 445824947955733 7291003720558895137 n438267675 2329236333939460 7905698859913702677 n

  • Με αφορμή την παγκόσμια μέρα των ζώων που είναι η 4η Απριλίου μαζί με τα παιδιά φτιάξαμε την δική μας κατασκευή με ζώα για να στολίσουμε την τάξη μας κάνοντας στάμπες με δαχτυλομπογιές.

438231414 455751993512277 1923307701955063551 n438333146 473673548333100 2451432311031966562 n438204507 1590904298377711 4901012476613407763 n438158988 820171863289945 2640028022237382723 n

  • Με αφορμή την ενασχόληση των παιδιών με τον κύκλο του νερού στο αντίστοιχο εργαστήριο δεξιοτήτων, αποφασίσαμε με τα παιδιά του ολοήμερου να φτιάξουμε μια κατασκευή.

438204467 1927069927742066 3897225855791419965 n438270920 1091172785273016 4486300878022164918 n438246296 452213764041973 8254963162814113625 n

  • ΤΕΧΝΕΣ

Είναι κοινώς γνωστό ότι οι εικαστικές τέχνες και ιδιαίτερα η ζωγραφική,αποτελούν ένα πολύ σημαντικό μέσο έκφρασης και δημιουργίας, ιδιαίτερα για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας.

Μέσα από τη ζωγραφική, τα παιδιά δημιουργούν και αποτυπώνουν στο χαρτί όσα φαντάζονται, ονειρεύονται, επιθυμούν, βιώνουν ή φοβούνται. Εκτός όμως από ένα μέσο έκφρασης, η ζωγραφική αποτελεί επίσης ένα εργαλείο ατομικής ανάπτυξης της λεπτής κινητικότητας των παιδιών, της εξάσκησης της συγκέντρωσής τους και το βήμα για την δημιουργία μιας ισχυρής αυτοεικόνας και υψηλής αυτοπεποίθησης.

Επιπρόσθετα, σε ομαδικό επίπεδο, συμβάλλει στην ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών, όπως η επικοινωνιακή πρόθεση, η τήρηση κανόνων, το πνεύμα ομαδικότητας, η πολυφωνία, η επικράτηση της επιθυμίας των περισσότερων, το αίσθημα του ανήκειν.
Για όλους τους παραπάνω αλλά και για πολλούς ακόμη σοβαρούς λόγους, το νηπιαγωγείο καλείται να δώσει τα ερεθίσματα εκείνα που θα αφυπνίσουν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία των παιδιών, θα τα εξοικειώσουν με τους μεγάλους ζωγράφους όλων των εποχών και τους ιστορικούς πίνακες που μας άφησαν ως πολιτιστική κληρονομιά και θα έρθουν σε επαφή με τις τεχνικές που χρησιμοποίησε ο καθένας, δουλεύοντας με διαφορετικά είδη υλικών.

Εμείς μιλήσαμε για τους: Πάμπλο Πικάσο, Λεονάρντο Ντα Βίντσι, Βίνσεντ Βαν Γκόγκ, Βασίλι Καντίνσκι, Φρίντα Κάλο,  Σαλβαδόρ Νταλί και Έντβαρτ Μούνκ

Πάμπλο Πικάσο (Γκουέρνικα)

438267602 429365569789407 8600811289256141484 n438231776 407777882049498 1498238121901998883 n438209099 1566326444156162 28019934792175153 n438267553 802769718401701 6304217509715670565 n438209265 1162299461441416 8969472900519676700 n438221119 934997985086077 893576382082248402 n

Λεονάρντο Ντα Βίντσι (Μόνα Λίζα)

438171681 891868626044687 6388738901027613681 n438171787 780509100482024 7336975420433397167 n438209278 400027512843846 6740965755710874955 n438246542 659330862995568 4227920775335767971 n438065161 3862559847319902 1259828603968520013 n438231353 965942584973886 8620788240993235046 n

Βίνσεντ Βαν Γκόγκ (Έναστρη Νύχτα)

438196271 1508019229927708 2060049875105482683 n438245608 321942630676543 107602902980751501 n438231510 369850695404300 371991611100361975 n

Βασίλι Καντίνσκι (Ομόκεντροι Κύκλοι)

438196146 1577439719466045 8023192572592985987 n438245502 764733425798722 4985614873887332421 n438196400 785675176546638 3230297157632451430 n438209016 362575439548734 5138220257282396104 n438196149 309227515540735 8978743829615020950 n438223370 1185761175915088 3580423105777759763 n438231499 373410055473495 6516710632543297205 n438246452 453065183967256 6387211676874954953 n438223326 7595242703870680 3439609107191430735 n

Φρίντα Κάλο (μια από τις προσωπογραφίες της)

438223338 1130824938058903 4132898867826912925 n438299767 1239649687001838 5521889670058824212 n438196195 1601037600711879 2516521815207281898 n438237684 456921280326151 4053478172162916368 n

Σαλβαδόρ Νταλί (Η Εμμονή Της Μνήμης)

438209274 441167158456481 5581186863672137978 n438231583 450654264099345 1178360314951780535 n438203912 1162497654944190 2203896198184857538 n

Έντβαρτ Μούνκ (Η Κραυγή)

438267691 1150054712693389 3150386116572861282 n438231733 828900802596689 820516529301548341 n438238497 756404963246179 5119105741746182166 n438237626 958576799065761 8895759972951577595 n

 

  • Παρακάτω βλέπετε μερικές από τις πασχαλινές μας κατασκευές

438245655 463595882774992 8242709973602530458 n438204564 1132367541519699 5779060591236432743 n438245678 724311812969645 1752473586465861983 n438238285 453440167124346 2660522661114150807 n

  • Δραστηριότητα λεπτής κινητικότητας

Στην συγκεκριμένη δραστηριότητα (όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες) κατασκευάσαμε μία λαβίδα από μανταλάκι, μικρά γλωσσοπίεστρα και δύο απλά καπάκια νερού. Στη συνέχεια βάψαμε την αβγοθήκη με χρώματα και φτιάξαμε μικρές μπάλες από γκοφρέ. Τα παιδιά έπρεπε χρησιμοποιώντας την λαβίδα που έχουμε φτιάξει να πιάσουν όποιο γκοφρέ θέλουν και να το βάλουν στο αντίστοιχο χρώμα μέσα στην αβγοθήκη. Μέσα από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα δουλέψαμε: 1) λεπτή κινητικότητα, 2) οπτικοκινητικό συντονισμό και 3) αντιστοίχιση χρωμάτων.

438223399 453892090462083 4771500488643254135 n438196307 1112722180021161 3924077836354860208 n438237640 447552927770145 5534785300039222747 n438204013 451466744051101 6171576788291628555 n438209199 419002117411546 7359262678080742791 n439652269 1149460966064291 5797514326616919720 n

  • Ήρθε και η πυροσβεστική! Τα παιδιά είδαν από κοντά πως είναι ένα πυροσβεστικό όχημα και στην συνέχεια μας μίλησαν για το τι πρέπει να κάνουμε αν αντιληφθούμε μία φωτιά και πως να προστατευτούμε από αυτήν, μας άφησαν ενημερωτικό υλικό για εκπαιδευτικούς και γονείς και έγινε επίδειξη της στολής ενός πυροσβέστη αλλά και της λειτουργίας ενός πυροσβεστικού οχήματος.

438209007 984265966633275 6896102145660463543 n438209159 353816127690708 5376475374877413831 n438196335 962558388795227 3658675793642831223 n438137539 3754137044875367 5703930074811586348 n

 

 

Γεωργία Μούρτου ΠΕ60
Μάνθα Γεροσίδερη ΠΕ60

Δραστηριότητες Μαρτίου Ολοήμερου

  1.  Η άνοιξη έχει έρθει και μαζί της ήρθαν και τα χελιδόνια! Έτσι λοιπόν μιλήσαμε με τα παιδιά για αυτά και στη συνέχεια τα πιαδιά έφτιαξαν τα δικά τους χελιδόνια.433861020 2511425879059118 5014705553129538993 n
  2. Η Κυρά Σαρακοστή

    433856851 1861872914285818 1545529243409643821 n 434169229 3306328569668595 2144033589028113761 n 433971146 380284844902560 8675054716626344494 n 433708908 788557243369418 4250619746913275858 n 433876638 781065583934953 1413173353828532305 n

  3. 25η Μαρτίου
    Με αφορμή την εθνική γιορτή της 25ης Μαρτίου με τα παιδιά φτιάξαμε μια μικρή κατασκευή σημαία σε μορφή καρδιάς με το φέσι των τσολιάδων.433904950 722875236412647 8451330965859390024 n 433886713 971858557948224 8332847737079952972 n 433876213 732303682396611 3511521240500118434 n 434063459 1160889991816068 7855692894068887635 n 434063469 2414268792294877 2793649428796331192 n

    Λίγες μέρες μετά έγινε και η γιορτή μας και κάποιοι μαθητές αποφάσισαν να έρθουν ντυμένοι!!

  4. 433865384 943487460425699 3727729366936779879 n 433838409 1502594807327527 6759780078356468561 n 433796026 1148489219506973 4212420771890713548 n

    433897782 1485039075426063 307776538116683179 n

    5. Η τελευταία δραστηριότητα έχει να κάνει με τα μαθηματικά. Σε ένα φύλλο Α4 (στο πάνω μέρος) φτιάξαμε 7 κύκλους. Ο πρώτος κύκλος είχε μέσα 1 κουκίδα, ο δεύτερος 2 κλπ. Στη συνέχεια φτιάξαμε στο υπόλοιπο φύλλο ανακατεμένους τους ίδιους κύκλους. Το χαρτί δώθηκε στα παιδιά με την  οδηγία κάθε κύκλος που βρήσκεται στο πάνω μέρος του χαρτιού να έχει το δικό του χρώμα και αφού παρατηρήσουν με προσοχή όλο το χαρτί, να χρωματίσουν με το ίδιο χρώμα και τους υπόλοιπους κύκλους με τον ίδιο αριθμό κουκίδων (για παράδειγμα ο κύκλος με τη μια κουκίδα πρέπει πα΄ντα να είναι κόκκινος, ο κύκλος με τις δύο κουκίδες πράσινος κλπ.).  Στις φωτογραφίες θα παρατηρήσετε ότι δεν έχουν όλα τα παιδιά τα ίδια χρώματα στους ίδιους κύκλους. Αυτό συμβαίνει διότι σε κάθε τραπέζι εργασίας δούλευαν με διαφορετικά υλικά ζωγραφικής και αν κάποιο χρώμα δεν υπήρχε για όλα τα παιδιά, τότε επιλέγαμε ένα διαφορετικό.

    434129660 735334745418819 1394594478611510894 n 434035406 1810950092710799 6570723269924214806 n 433738161 1137205054085079 1751412979445511047 n 433890501 734909735457953 2809685542855229171 n 433886704 765600002215899 9078490837469331802 n 434065033 7497546723624949 3792954889985167395 n 434039419 341254958945698 951728234452738272 n 433703150 437975938780938 6092850622729338836 n 434019623 2133380353700882 902378427559302283 n 433783692 940173451234934 3135308398272374623 n

    Οι δασκάλες του ολοήμερου,

    Μούρτου Γεωργία ΠΕ60

    Γεροσίδερη Μάνθα ΠΕ60

 

Δραστηριότητες Φεβρουαρίου Ολοήμερου

Τον προηγούμενο μήνα στο τμήμα του ολοήμερου δουλέψαμε πάρα πολύ τους αριθμούς, τη σειρά τους αλλά και τα μοτίβα.

 

1.

423735787 2491802707648344 7971636100899983536 n 423737587 957901338639049 4000186127994440946 n 423737574 738578228040118 1942952725610092358 n 423737801 1878478192610325 2455663038536097773 n 423737719 421217250307215 3887904955720693504 n 423737640 961636812206919 2595092663627843014 n 423735929 1115308319499515 7035389092742208578 n 423737986 1396691811213186 7197509956441385118 n 423737583 1603529177129894 8835757861045945649 n 423735938 707509754916562 4031425571344398798 n

 

2. Η επόμενη δραστηριότητα ήταν λίγο πιο περίπλοκη. Είχε ως βάση την σειρά των αριθμών αλλά και την αναγνώριση τους! Αφού κάθε παιδί έκανε αυτή τη δραστηριότητα (θα τη δείτε στις φωτογραφίες), ανακατέψαμε στα χέρια μας  όλα τα νούμερα και τα μοιράσαμε στα παιδιά. Στη συνέχεια τους ζητήσαμε να κοιτάξει ο καθένας το νούμερό του χωρίς να το πει σε κανέναν και όταν φωνάζαμε το νούμερό τους να συκωθούν όρθιοι και να μας δείξουν το χαρτάκι τους. Στο τέλος τους είπαμε να κοιτάξουν τους διπλανούς τους και να μπούν ως “νούμερα” στη σωστή σειρά χωρίς τη δική μας βοήθεια!

423737878 1354229835269905 5620758191021250571 n 423766480 365180909757096 5103730101790486137 n 423766438 954287399711209 5201134018714720975 n 423737875 775171931139315 8692891885860574329 n 423737788 3252937168346900 8143743673928357480 n 423737699 1502658987412584 4830128130627400915 n 423735866 786567836138508 5504309531267901674 n 423944039 784338993056721 7428625547320362324 n 429993129 2076229032747122 5422995016839865413 n 423737766 1465782921013256 2294409020203305708 n 423766516 952959426501577 1569599987695986359 n 423903639 359078413775914 2155372127601793812 n 423735953 2143317906011869 9219208012947772998 n 423737717 931564995131931 1779433393329691453 n 423735805 2167999046876110 7838882026904462396 n 423944175 1302802834456315 5540007720420679265 n 423766506 910023747527623 5195732546105346066 n 423737760 1111344503400334 6999946469397957395 n 429993054 1341247740020177 8941593007194578325 n 423766292 2142838662736293 8106224946721046478 n

423737993 1127211228630133 4977757317140862529 n

 

 

3. Μοτίβα

423737997 2044975999205793 958749022839225558 n 423766111 214416145062516 3073613850032119902 n 428354199 2795062433966646 7491444840579078260 n 423737601 429195063001012 4657514297413275658 n 423738088 375548572099936 7682721551186347996 n 423944023 732697375666306 9041182732517569717 n 423766141 1440036629937787 6119025026756570935 n 423737652 941519270802519 6462481094733069887 n 423735765 2741013419380372 7753967463890512087 n 429911518 276331538847304 3862591307821708732 n 423766352 7670028303048673 5066731664645774532 n 423737640 1560923781340675 2517755133364631385 n 423738045 707383231474487 7882049063094263966 n 423737790 3810471829189888 1297922660372184396 n 423766429 1056189862146093 873375652442828279 n 1 423738011 1131867194611123 4585401259523852014 n 423735849 1383791785834020 1639217330148399120 n 423766424 1380700086142181 6341550365670754949 n 423944015 787195270127103 6572069583924353361 n 423738054 873101704589798 6526275534169153475 n

 

 

Οι δασκάλες του ολοήμερου,

Μούρτου Γεωργία ΠΕ60

Γεροσίδερη Μάνθα ΠΕ60

 

Αποκριάτικες Κατασκευές

Εδώ και αρκετές μέρες έχουμε απόκριες. Έτσι λοιπόν μιλήσαμε στα παιδιά για αυτές και κάναμε μερικές κατασκευές με θέμα φυσικά τις απόκριες! Δύο απο τις κατασκευές μας είναι οι ακόλουθες.

 

  1. Ο κλόουν

423766273 1196069504698987 3780997345866627391 n 423766191 1385304202346670 7514468058264368685 n 423737998 3803082039975823 6916112420815351181 n 423735735 957441792146129 4578637616526888900 n 423766138 320592270603923 8966051310924568288 n 423735793 434261978952379 3676115655512187888 n 423766378 232073256663997 1456341738767122232 n 423737818 929714981868538 4918213211429679101 n 423735908 930348715251553 7814193038709193952 n 423944469 734874202066802 6613490356776399906 n 423766118 438597888711470 4131711798913509598 n 423737791 1052123905879934 8984130421611728704 n 423735923 1118517309596268 2320393763663137961 n

 

2. Ο αρλεκίνος

423737819 2254582724876531 7859976371087718044 n 423735837 3337374153238534 8594343723182260101 n 423766198 1408684593099127 551772856866435478 n 423737925 380357844765742 2392697720664107266 n

 

 

Οι δασκέλες του ολοήμερου,

Μούρτου Γεωργία ΠΕ60

Γεροσίδερη Μάνθα ΠΕ60

 

Αμυγδαλιά

Στις αρχές του μήνα μιλήσαμε για την άνοιξη και ένα απο τα δέντρα που ανθοίζουν την άνοιξη είναι η αμυγδαλιά. Αποφασίσαμε λοιπόν με τα παιδιά στο ολοήμερο πρόγραμμα να φτιάξουμε τη δική μας κατασκευή αμυγδαλιάς!

 

423737596 716926486987377 3031623447865826761 n 423735924 262852816908883 7765600691008976091 n 423738033 1472668926648006 8150772343122129603 n 423738075 343739878648273 1263888680115382933 n 423735782 711021327893639 7957319629627063537 n 423737607 925185895647124 5661479482080074594 n  423903871 1110783346795787 7757947905160911794 n 423737762 953901166124821 430776153584164379 n 423737735 1193627555348890 6412537717459929911 n 423766549 344076715279982 2705635477892218647 n 423766363 1643999453077050 1209254913036099125 n 423737720 1713714589152601 5557213480449617738 n 423737735 942264800780153 4279948280713620799 n 423686530 919357299884110 1051511501750561341 n

 

Οι δασκάλες του ολοήμερου,

Μούρτου Γεωργία ΠΕ60

Γεροσίδερη Μάνθα ΠΕ60

4 εποχές

Η άνοιξη ήρθε και για μας ήταν μια καλή ευκαιρία να κάνουμε μια “επανάληψη” στις τέσσερις εποχές μέσα από δημιουργίες δικές μας αλλά και των παιδιών!

 

423944036 1332464381479319 1070746194537369021 n

 

423737664 812835664002446 7070166865716914260 n  423735601 2126069304410621 5391599680321258396 n

420533962 1461293204453884 2051079349680707141 n  423737664 1212209683084877 4388589771464360501 n

423738001 953286396149447 4249074755326005270 n  423735821 322628904142483 5593801444050482755 n

423686560 3057904081012682 6577969734879396583 n    423686813 900423021782557 4277906078023740201 n

423735845 2363205427222419 1456009758251343813 n 423735601 418978190618356 8811146707152955101 n

 

 

 

423737832 1108080650234018 4380703932393683923 n    423686625 1135252344156595 4290421385975340008 n

423686908 2689757664524125 3573724365445274947 n

 

 

423737874 2470740883113674 483007560911140939 n    423686541 7017610421669894 5468008112972330533 n

 

Οι δασκάλες του ολοήμερου,

Μούρτου Γεωργία ΠΕ60

Γεροσίδερη Μάνθα ΠΕ60

6 Μαρτίου: Πανελλήνια ημέρα κατα της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

423600003 898519215387570 2058386600315127062 n    423766524 1898126600619671 4568179505503460450 n
423737696 1470170113853105 7115274904966276974 n  423599797 1129078921429922 5412338662495782058 n
423686805 372246778906650 1663605447838945576 n    423735466 786074963545107 404189603134438322 n

Εγγραφές Σχολικού Έτους 2024-2025

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές για τα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025 θα γίνουν από 1 έως 20 Μαρτίου. Παρακάτω ακολουθούν οδηγίες για την εγγραφή.

Εγγράφονται :

• Υποχρεωτικά όλα τα νήπια α΄ νηπιακής ηλικίας (νήπια) από 1/1/2019 έως και 31/12/2019

• Υποχρεωτικά όλα τα νήπια β΄ νηπιακής ηλικίας (προνήπια), που γεννήθηκαν από 1/1/2020 έως και 31/12/2020.

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα (σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) και ο γονέας δηλώνει αν επιθυμεί τη συμμετοχή του μαθητή στο ολοήμερο τμήμα.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

1.Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

2.Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

3.Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικάκαι κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα (κατόπιν ραντεβού) εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται:

α) η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5- 2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25). 5

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του. Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Έγγραφα:



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

Όρια 11ου Νηπιαγωγείου Περιστερίου 

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 02 27 223123

Σεμινάριο Πρώτων βοηθειών για τους εκπαιδευτικούς του Δήμου Περιστερίου

         5cf19f57 717a 46ed 8b55 8b0bc754b6c6      5d8771fa 329f 471a 9e93 6ddc40abe04f
         6e161ba5 91a2 462a b124 319327317232      6d21bd71 f96f 4518 afeb 5c492f5b1b00