Εθνικό Θεματικό Δίκτυο: Παιδεία στα Μέσα

Ακούγοντας το μαθητικό διαδικτυακό ραδιόφωνο european school radio, αποφασίσαμε να συμμετάσχουμε κι εμείς στον διαγωνισμό του ραδιοφώνου που είχε θέμα ” Η Δύναμη της Φιλίας”. Οι απαντήσεις των παιδιών στο ερώτημα τι είναι η φιλία, καταγράφηκαν και δημιουργήθηκε το μήνυμα αλλά και το τραγούδι για τη φιλία. Τα συγκεκριμένα ψηφιακά αρχεία ανέβηκαν για το διαγωνισμό του ραδιοφώνου αλλά κοινοποιήθηκαν, πάντα με την έγκριση των γονέων και στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο,  για το επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: ” Παιδεία στα Μέσα, Τηλεόραση, Διαδίκτυο, Κινηματογράφος 2023-2024, στο οποίο συμμετείχαν οι νηπιαγωγοί Μεϊχανετσίδου Ειρήνη και Καρανίκου Αφροδίτη. Επίσης για τις ανάγκες του σεμιναρίου δημιουργήθηκε και το ηλεκτρονικό παραμύθι με τίτλο ” Η Χαρά και ο Κατσούφης” , μια δημιουργία εξ ολοκλήρου των παιδιών.

Παραθέτονται τα ψηφιακά αρχεία: Το μήνυμα για τη φιλία

Το τραγούδι …

Το ηλεκτρονικό τους παραμύθι…

Επικοινωνίες- ραδιόφωνο- παιδεία στα μέσα!

Με ποιους τρόπους επικοινωνούσαν οι άνθρωποι στο παρελθόν; Με ποιους τρόπους το κάνουν σήμερα; Οι γνώσεις των παιδιών  καταγράφηκαν σε νοητικό χάρτη και οι απαντήσεις τους μας εξέπληξαν καθώς αναφέρθηκαν στις φωτιές (φρυκτωρίες), στην αλληλογραφία, στο ραδιόφωνο αλλά και στο τηλέφωνο, και στον υπολογιστή.

Άκουσαν εκπομπές από το ραδιόφωνο…

Ακούγοντας το μαθητικό διαδικτυακό ραδιόφωνο european school radio, αποφασίσαμε να συμμετάσχουμε κι εμείς στον διαγωνισμό του ραδιοφώνου που είχε θέμα ” Η Δύναμη της Φιλίας”. Οι απαντήσεις των παιδιών στο ερώτημα τι είναι η φιλία, καταγράφηκαν και δημιουργήθηκε το μήνυμα αλλά και το τραγούδι για τη φιλία. Τα συγκεκριμένα ψηφιακά αρχεία ανέβηκαν για το διαγωνισμό του ραδιοφώνου αλλά κοινοποιήθηκαν, πάντα με την έγκριση των γονέων και στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο,  για το επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: ” Παιδεία στα Μέσα, Τηλεόραση, Διαδίκτυο, Κινηματογράφος 2023-2024, στο οποίο συμμετείχαν οι νηπιαγωγοί Μεϊχανετσίδου Ειρήνη και Καρανίκου Αφροδίτη. Επίσης για τις ανάγκες του σεμιναρίου δημιουργήθηκε και το ηλεκτρονικό παραμύθι με τίτλο ” Η Χαρά και ο Κατσούφης” , μια δημιουργία εξ ολοκλήρου των παιδιών.

Ακούστε και απολαύστε τις δημιουργίες των παιδιών….

το τραγούδι μας…

το μήνυμα μας…

και το ηλεκτρονικό μας παραμύθι…

Στη συνέχεια του προγράμματος μας επισκεφτήκαμε την ΕΡΑ Κοζάνης κάνοντας μια όμορφη εκδρομή μέσα στην πόλη με τη  συνοδεία γονέων…

uVAJZcnA  84 MiOW3

Είδαν παλιό μικρόφωνο κι έκαναν τη σύγκριση με τα νέα μικρόφωνα, παλιά ραδιόφωνα και δίσκους βινυλίου…

Jud1e jZ Yg07ZcWl

Εντυπωσιάστηκαν απο τα εξαρτήματα στις κονσόλες του ηχολήπτη και πήραν μέρος σε ζωντανή εκπομπή που παρουσιαζόταν εκείνη τη στιγμή..

Χωρίς τίτλο 

Στην επιστροφή σταματήσαμε στην εκκλησία του Αγίου Νικολάου κι έπειτα ξεκουραστήκαμε στον πλάτανο μιας μικρής πλατείας…

Zhdf4cdR HxYLeD6W

Στο σχολείο μας προσκαλέσαμε εκπρόσωπο της ΕΡΑΔΥΜ που μίλησε για τη χρησιμότητα των ασυρμάτων και τους παρουσίασε στα παιδιά…

lov7zeqi  ζωγραφιες ασυρματος3

 

 

 

 

 

Η Βασίλισσα των μελισσών!

Απρίλιος και δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε ένα μικρό αφιέρωμα στο σπουδαιότερο των εντόμων, τη μέλισσα. Τα παιδιά έμαθαν για τη ζωή της μέλισσας , τον τρόπο που τις φροντίζουμε εμείς οι άνθρωποι, τα προϊόντα που μας δίνει αλλά και τη σπουδαιότητα της στον πλανήτη, από τον μελισσοκόμο που καλέσαμε στο σχολείο μας …

bB2UYsDk  sKIXwFNU   hc7uPq89

φτιάξανε μολυβοθήκες μελισσούλες…

bSTfSD5n

ζωγράφισαν και αφηγήθηκαν το παραδοσιακό παραμύθι “η βασίλισσα των μελισσών”…

 

 

Πασχαλιά Πασχαλιά με τα κόκκινα αυγά!!!

Περιμένοντας και μιλώντας για το Πάσχα και τα έθιμα της περιοχής μας , τα παιδιά ετοίμασαν τα πήλινα καλαθάκια για να τα γεμίσουν με περδίκες. Όλα έγιναν πανέμορφα, σαν αγγεία της αρχαίας εποχής…

Χωρίς τίτλο.jp2345

Με μεγάλη χαρά δεχτήκαμε  στο σχολείο κάποιες μανούλες παιδιών για να δείξουν τεχνικές βαφής αυγών με φυσικά υλικά…

και ορίστε τα τέλεια “κουρκουμαδένια” αυγουλάκια μας με νότες φύσης….

Χωρίς τίτλο.jpg22 Χωρίς τίτλο.jp789

Άλλα βαμμένα και με λάχανο κόκκινο…

Χωρίς τίτλο.jp699

και με τεχνική decoupage..

Μια γιαγιά μας έδειξε τον παραδοσιακό τρόπο βαφής με κερί μέλισσας…

 

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!!!

566 Χωρίς τίτλο   11

 

 

Ταξιδεύοντας στα Αρχαία Θέατρα!

Είναι σημαντικό τα παιδιά να έρχονται από μικρά σε επαφή με την αρχαία μας κληρονομιά, να γνωρίσουν τη σπουδαιότητα του πολιτισμού μας, τις ρίζες τους, ώστε να μπορούν  να τη σεβαστούν και να τη διαφυλάξουν και για τις μελλοντικές γενεές.

Αυτοί είναι και οι κύριοι στόχοι του εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα “ταξιδεύοντας στα αρχαία θέατρα.

Το ταξίδι σ΄αυτό το σπουδαίο πρόγραμμα μας ξεκίνησε, καθώς μια μέρα ένας μαθητής έφερε δώρο στο σχολείο ένα θέατρο σκιών. Ήδη γνώριζαν το κουκλοθέατρο και  το θεατρικό παιχνίδι. Συζητώντας για τα είδη του θεάτρου, φτάσαμε και στα αρχαία θέατρα και με τη βοήθεια του διαδικτύου μεταφερθήκαμε και είδαμε εικόνες από όλα τα σπουδαία θέατρα της χώρας μας, όπως αυτά της Δωδώνης, της Επιδαύρου,των Δελφών, Ηρώδου του Αττικού.

4Fr7PVYR

Μάθαμε τα μέρη του θεάτρου…

f4e2ddf81dfd8fefce21efa20a162d5d

ζωγραφίσαμε τα δικά μας θέατρα…

ObAsdK a twkW7FaV

 

και επισκεφτήκαμε τον πιο κοντινό αρχαιολογικό μας χώρο, το Μουσείο της Αιανής.

vgU3Jlv1

Ξεναγηθήκαμε στο χώρο  και παρατηρήσαμε όλα τα αρχαιολογικά ευρήματα…

B 7HEDXm CV5cT8qW

Πήραμε μέρος στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Μουσείου “ενδυμασία στην αρχαιότητα”.  Έμαθαν με ποια  υλικά και ποιο τρόπο  κατασκεύαζαν κι έβαφαν  τα υφάσματα τους …

Y19LA Zk

ενώ τυχαία επιλέχθηκαν 2 μαθητές για να ντυθούν όπως ντυνόταν οι αρχαίοι Αιανοί…

xadtoWPA

 

csHYEUOI

 

Στο ταξίδι της αυτοεκτίμησης και του σεβασμού!

Το δεύτερο εργαστήριο δεξιοτήτων είχε θέμα την αυτοεκτίμηση και το σεβασμό. Η παρεούλα για να συζητάμε αυτό το θέμα ονομάστηκε από τα παιδιά ” η γωνιά της αλήθειας”.Δεν μπορείς να σεβαστείς τους άλλους αν πρώτα δεν σέβεσαι τον εαυτό σου! Ποιος είναι ο εαυτός μου; Το ταξίδι της αυτογνωσίας ξεκίνησε με τον κάθε μαθητή να παρουσιάζει τον εαυτό του και το αγαπημένο του αντικείμενο που έφερε στο σχολείο από το σπίτι του. Γιατί είναι το αγαπημένο μου; Μπορώ να το ζωγραφίσω χωρίς να το κοιτάζω;;;

σεβασμοσ111  σεβ11

Σέβομαι τους συμμαθητές μου όταν παρουσιάζουν το δικό τους αγαπημένο αντικείμενο; Πως θα το αποδείξω; Παίζοντας το παιχνίδι όπου κάθε παιδί προσπαθούσε να θυμηθεί το αγαπημένο αντικείμενο του φίλου για τον οποίο ρωτούσε η δασκάλα….

Πολλά πράγματα μας αρέσουν κι άλλα δεν μας αρέσουν καθόλου. Όλα αυτά μας προσδιορίζουν και μας κάνουν να διαφέρουμε ή να μοιάζουμε με τους άλλους. Κόψαμε πέταλα κι επάνω ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας φαγητό, βιβλίο, παιχνίδι, χρώμα…

ΣΕΒΑΣΜΟΣ497  ΣΕΒΑΣΜΟΣ678  ΣΕΒΑΣΜΟΣ789

ΣΕΒΑΣΜΟΣ456

φτιάχνοντας έτσι το λιβάδι με τις μαργαρίτες των όσων μας αρέσουν αλλά και το λιβάδι των όσων δεν μας αρέσουν…

ΣΕΒΑΣΜΟς 1  ΣΕΒΑΣΜΟΣ2

Ποιο είναι το πιο δυνατό μου σημείο; Και ποια θετικά σημεία έχουν προσέξει οι φίλοι μου σ εμένα; Όλα γράφτηκαν πάνω σε μια καρδούλα την οποία κρέμασε το κάθε παιδί στο λαιμό του…

ΣΕΒΑΣΜΟς000   ΣΕΒΑΣΜΟΣ6666

Σε τι θα ήθελα να γίνω ακόμη πιο καλός ;;; Το “γλειφιτζούρι κατασκευή” κρύβει γραμμένη αυτήν την επιθυμία και στόχο του κάθε παιδιού…

ΑΙΜΙΛΙΑ1Χωρίς τίτλο.jpgγδφσσαδΧωρίς τίτλο.jpg6666

Παρακολουθήσαμε το παραμύθι Η Αιμιλία έχει αυτοπεποίθηση, το σχολιάσαμε, το κατανοήσαμε, ήρθαμε στη θέση της Αιμιλίας και τέλος το ζωγραφίσαμε και κάποια παιδιά έφτιαξαν τις φιγούρες με πλαστελίνη …

ΑΙΜΙΛΙΑ7 ΑΙΜΙΛΙΑ 1 ΑΙΜΙΛΙΑ5

Το σίγουρο είναι πως καταλάβαμε καλά πόσο σημαντικό είναι να σεβόμαστε τον εαυτό μας, να τον υπερασπιζόμαστε, να προσπαθούμε να γίνουμε καλύτεροι σε όσα μας αρέσουν κι αγαπάμε αλλά να σεβόμαστε και τις διαφορετικές επιθυμίες των φίλων μας και τις ιδιαιτερότητες τους. Υπέροχο το ταξίδι μας στην αυτοεκτίμηση και τον σεβασμό!!!

 

Τα συναισθήματα ταξιδεύουν με τα συννεφάκια!!!

Στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και στη θεματική ενότητα “Ευ Ζην” επιλέξαμε να μάθουμε για τα συναισθήματα με τον Πυξιδούλη και την Πυξιδούλα. Στόχος μας ήταν να κατανοήσουν τα παιδιά πως όλοι οι άνθρωποι, αλλά και τα ζώα, έχουv συναισθήματα, να μάθουν να τα αποδέχονται όσο αρνητικά κι αν είναι και να τα εκφράζουν.

Η εξοικείωση με το θέμα ξεκίνησε από τη γιορτή ενός παιδιού και τα συναισθήματα χαράς που  δημιούργησε. Η παρεούλα ονομάστηκε από τα παιδιά ” τα συναισθήματα ταξιδεύουν με τα συννεφάκια’ και το πρώτο συναίσθημα που επεξεργαστήκαμε ήταν αυτό που ήδη ένιωθαν δηλαδή η χαρά.

410217080 874218331371396 222862714652247335 n

Οι λέξεις γράφτηκαν από παιδιά που το όνομα τους ξεκινούσε από τα αντίστοιχα γράμματα…

 

Πως νιώθουμε με τη χαρά; Με τι χρώματα θα τη ζωγραφίζαμε; Τί μας κάνει χαρούμενους; Τι μπορεί να κάνει τον κόσμο μας χαρούμενο; Ερωτήσεις που προβλημάτισαν και απαντήθηκαν από τα ίδια τα παιδιά…

396854938 342212008484676 8675718209872475982 n  397971552 1106446053658496 4396785004475823163 n

Ποιες συνώνυμες λέξεις γνωρίζουμε;

370336448 322561407161734 6731145353596588665 n   399861571 839926824269438 6522045119342809652 n

Και ποια μπορεί να είναι τα αντίθετα συναισθήματα;;; και τα συνώνυμα αυτών;

398526413 3457940601187798 6987544377627195874 n  398529171 1371976133411117 5293355580032551107 n

400736757 1042384350302123 4472310024259166029 n     399940237 178394478670539 1115607099595436055 n

399813626 316630381081139 5941055920157592210 n  399816579 1704186483414062 5224700640487068413 n

Κατασκευάσαμε τη μάσκα της παρεούλας, όπου κάθε πρωί κάθε παιδί τη χρησιμοποιεί για να εκφράσει πως νιώθει σήμερα και να μας να μιλήσει για αυτό…

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ  ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ5588ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

Στη φάση της επισκόπησης του θέματος κι αναζητώντας πληροφορίες, ζητήσαμε τη συνεργασία των γονέων, ώστε  μαζί με τα παιδιά τους να βρούνε εικόνες που να παραπέμπουν σε συναισθήματα. Με αυτές  κάναμε ομαδοποιήσεις, ταξινομήσεις και  ομαδοσυνεργατικά τα παιδιά δημιούργησαν τα κολλάζ των συναισθημάτων…

369702919 1331955770780351 2245451721758039435 n  399936912 1996432957394279 3380002029358312613 n370125904 324649606996814 7078327666934811177 n

Στη φάση της επεξήγησης, επιχειρήσαμε βιωματική προσέγγιση του θέματος. Διαβάσαμε και δραματοποιήσαμε το παραμύθι  ‘ο κύριος Ευτύχης και η κυρία Δυστυχία’ και τότε κάποιο παιδί πρότεινε να γράψουμε το δικό μας παραμύθι. Με τη μέθοδο της αράχνης γίναμε άριστοι συγγραφείς…

399979145 352755487166446 158250592810008977 n  

 

 

 

 

 

 

 

κι έτσι προέκυψε το δικό μας παραμύθι ” η Χαρά κι ο Κατσούφης” δίνοντας στα παιδιά την τέλεια αίσθηση της δημιουργίας. Φυσικά έγιναν και εικονογράφοι της ιστορίας τους…

371479223 337611908861267 2279833997188963084 n   405587182 257791203986716 8408469215010648662 n

Μετά τη δημιουργία του παραμυθιού, δεν έλειψαν τα παιχνίδια με τον ιστό της αράχνης…

Στη φάση του εμπλουτισμού τα παιδιά έπαιξαν με το beebot και τα συναισθήματα…

και με όσα συναισθήματα γνώρισαν και κατανόησαν έγραψαν το λεξικό των συναισθημάτων…

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα τελείωσε με επιτυχία, αφού τα παιδιά κατανόησαν πλήρως γιατί πρέπει να εκφράζουν ακόμη και τα πιο οδυνηρά συναισθήματα!

 

 

 

Ανεβαίνω, ανεβαίνω, στο Δημοτικό πηγαίνω!!!!

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης του νηπιαγωγείου μας, το οποίο αφορά την ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό και αφού προηγήθηκαν συναντήσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών Νηπιαγωγείου και Δημοτικού, πραγματοποιήθηκε  επίσκεψη της Α΄τάξης στο νηπιαγωγείο μας. Το κλίμα ήταν συγκινητικό και χαρούμενο, γιατί πολλοί από τους μαθητές φοιτούσαν στο νηπιαγωγείο μας.

Τα παιδιά συστήθηκαν κι ακολούθησε συζήτηση πρώτα με τους παλιούς μας μαθητές οι οποίοι περιέγραψαν πως ένιωθαν που βρέθηκαν ξανά στο παλιό τους σχολείο αλλά και πως νιώθουν στο νέο τους σχολείο , το Δημοτικό.

386472114 232658246522124 459569612267621247 n

Ακολούθησαν δράσεις που αποσκοπούσαν στο να γίνουν φίλοι οι μαθητές, να γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους και να συνεργαστούν.

Τυχαία μοιράστηκαν τα χαρτονένια καλτσάκια, τα οποία δημιούργησαν τα ζευγάρια φιλίας…

410794227 880762113834111 6706120706731426655 n  409930568 237871872658477 5383418733611894277 n

και κάθε ζευγάρι συνεργάστηκε ώστε να κοπούν οι κάλτσες και να βαφτούν με τα ίδια χρώματα. Υπήρξαν περιπτώσεις που τα παιδιά του Δημοτικού βοήθησαν τους μικρούς τους φίλους.

Μουσικά παιχνίδια έδωσαν κέφι και χαρά …

Τα παιδιά εξοικειώθηκαν μεταξύ τους, έγιναν φίλοι, διασκέδασαν και υποσχεθήκαμε πως σύντομα θα ακολουθήσει και επόμενη συνάντηση. Γεια σας καλά μας φιλαράκια!!!

409741750 871032304470239 7457272924722374905 n

Ζητήσαμε από τους γονείς να φέρουν φωτογραφίες των παιδιών τους από τη βρεφική ηλικία και την προνηπιακή, ώστε να μπορέσουν τα νήπια να κατανοήσουν καλύτερα την χρονική εξέλιξη σε συνάρτηση με τις σχολικές βαθμίδες. Έτσι, οι φωτογραφίες κάθε παιδιού, έγιναν ένα ενδιαφέρον παιχνίδι καθώς προσπαθούσαν να μαντέψουν ποιο μωρό απεικονιζόταν στην κάθε φωτογραφία, έβλεπαν πως ήταν ο φίλος τους στον παιδικό σταθμό και πόσο πιο μεγάλος είναι τώρα στο νηπιαγωγείο ενώ κάθε παιδί που παρουσίαζε τον εαυτό του έδειχνε τη χαρά του αλλά και την περηφάνια του που πλέον ήταν μεγάλος σε μεγάλο σχολείο….

Έπειτα απεικόνισαν στο χαρτί την εξέλιξη ζωγραφίζοντας τον εαυτό τους ως μωρό, στον παιδικό σταθμό, στο νηπιαγωγείο και πως τον φαντάζονται να είναι στο Δημοτικό σχολείο….

Χωρίς τίτλο 1 Χωρίς τίτλο.jpgκκκ  Χωρίς τίτλο

Μια όμορφη μέρα η δασκάλα της πρώτης μας έστειλε δώρο μια σχολική τσάντα του Δημοτικού. Επεξεργαστήκαμε το περιεχόμενο της, κασετίνες, βιβλία, τετράδια και τη συγκρίναμε με την δική μας  τσάντα του νηπιαγωγείου…

77777  55555

Και φυσικά ζωγραφίσαμε την τσάντα μας αλλά και πως φανταζόμαστε την μεγάλη τσάντα του Δημοτικού…

0000  δημοτικο4445

Κι έφτασε η μεγάλη μέρα της επίσκεψης μας στο Δημοτικό σχολείο. Το κουδούνι χτύπησε και μας ξάφνιασε ευχάριστα( πρωτόγνωρο για εμάς) και οι τάξεις μια μια μπήκανε στις αίθουσες τους….

Μπήκαμε κι εμείς στην αίθουσα της πρώτης τάξης και γίναμε ζευγάρια ενώνοντας τις κάλτσες που είχαμε φτιάξει μαζί τους στο νηπιαγωγείο…

77799999 1

Μας άρεσε πολύ ο διαδραστικός πίνακας…

οι αίθουσες των άλλων τάξεων…

99

η τάξη της μουσικής…

 

Μας εντυπωσίασε η βιβλιοθήκη με τα πολλά βιβλία και το γυμναστήριο…

77     55

το κυλικείο …

αλλά και οι τουαλέτες που δεν μοιάζαν καθόλου με τις δικές μας…

222   333 1

Επιστρέφοντας στο σχολείο ζωγραφίσαμε αυτά που μας εντυπωσίασαν περισσότερο…

Χωρίς τίτλο 2 111 2

Οι νηπιαγωγοί παρακολουθήσαμε επιμόρφωση από την ψυχολόγο του ΟΚΑΝΑ κ. Βιργινία Μαλιούφα με θέμα την ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό. Οι πληροφορίες χρήσιμες καθώς και οι προβληματισμοί, ώστε να βοηθήσουμε όσο περισσότερο μπορούμε στην ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο Δημοτικό…

ΔΗΜΟΤΙΟΟΟ

συνεχίζεται….

Το Πάσχα κοντεύει και η επόμενη επίσκεψη μας στους φίλους από το Δημοτικό πραγματοποιήθηκε παρέα με τις μικρές μας Λαζαρίνες…

Τα κορίτσια του νηπιαγωγείου παρουσίασαν το έθιμο στα παιδιά του Δημοτικού και μετά ΄το έπαιξαν όλοι μαζί…

χόρεψαν και τραγούδησαν…

συνεχίζεται….

 

 

 

Ένα ταξίδι στη χώρα της φαντασίας….

Ο Μανώλης Φιλιππάκης μας ταξίδεψε  για μια ακόμη φορά στη χώρα της φαντασίας. Θέλετε να δείτε κι εσείς πως διασκεδάσαμε σ αυτήν την υπέροχη χώρα;;; Ακολουθήστε μας για να δούμε τις χρωματιστές βαρκούλες να πλέουν σε μια θάλασσα χρωμάτων…

Να κλείσουμε τις πριγκίπισσες στο χρωματιστό κομμωτήριο….

και τους ιππότες στο κάστρο…

 

να παίξουμε ….

και φυσικά να τραγουδήσουμε όλοι μαζί το πιο  όμορφο τραγούδι χαράς κι  αγάπης…

 

Ευχαριστούμε κύριε Μανώλη και με χαρά θα σας περιμένουμε και πάλι….

 

 

Φθινόπωρο Φθινοπωράκι….

369265062 719739796874415 4897039336367471058 n

Τι σκεφτόμαστε ακούγοντας τη λέξη  Φθινόπωρο;

Τα παιδιά είχαν τόσα πολλά να πουν και να περιγράψουν για την πιο ήρεμη εποχή του χρόνου!

Ποια χρώματα κυριαρχούν, ποιες οι ασχολίες των ανθρώπων, τα νόστιμα φρούτα, τα καιρικά φαινόμενα.

Πόσα παιχνίδια μπορείς να κάνεις με τα φρούτα μιας εποχής και πόσα πολλά μπορείς να μάθεις!!

Μαθηματικά με τα φρούτα!!! Ομαδοποιήσεις με βάση το χρώμα ή με βάση το μέγεθος…

385534384 1694704341043574 4529951988637723295 n 

παιχνίδια αισθήσεων όπως η γεύση και η αφή….

κατασκευές… όπως η όμορφη φρουτιέρα μας…

399868181 733858632116254 7108992211696295410 n 399912749 182685901570300 5897466036288002962 n    377321265 863882215178413 8483536879165221526 n

φτιάξαμε κι απολαύσαμε νοστιμότατη μηλόπιτα με τη βοήθεια μιας υπομονετικής μανούλας…

1 399969077 3596060873987254 6353979462978469089 n

 

και φυσικά χορέψαμε και διασκεδάσαμε στο ρυθμό του  φρούτα φρουτ….