Θεατρική παράσταση «Κόκκινη κλωστή δεμένη… στην Ντενεκεδούπολη είναι τυλιγμένη…

Με τη λήξη της σχολικής χρονιάς 2013 – 2014 όλοι οι μαθητές της Β΄ τάξης, με επιμονή και υπομονή δούλεψαν σκληρά, για να πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας η θεατρική παράσταση : «Κόκκινη κλωστή δεμένη… στην Ντενεκεδούπολη είναι τυλιγμένη…» στα πλαίσια προγράμματος Ευέλικτης Ζώνης.

Είναι πραγματικά αξιέπαινη η προσπάθεα όλων όσοι συνέβαλαν στην ολοκλήρωση και παρουσίαση αυτής της θεατρικής παράστασης και συγκεκριμένα της συντονίστριας του προγράμματος κ. Φαίης Μπλατσιώρη (καθηγήτρια μουσικής του σχολείου μας), του κ. Γιώργου Φερέτου (καθ. Εικαστικών), της κ. Δήμητρας Τσιώρου (καθ. Φυσικής Αγωγής), της κ. Σταυρούλας Χαραλαμπογιάννη, του κ. Αλέξανδρου Χρούτα, του κ. Δημήτρη Ασημακόπουλου καθώς και του κ. Γιώργου Παπανικολάου (τεχνική επεξεργασία, ανάρτηση στο διαδίκτυο).

Στο σημείο αυτό θα θέλαμε να τονίσουμε την αμέριστη υποστήριξη του διευθυντή του σχολείου μας κ. Δημήτριου Τιπτιρή τόσο για την παρούσα εκδήλωση όσο και γενικότερα σε κάθε τομέα εκπαιδευτικής δραστηριότητας.

Ας μην παραλείψουμε να τονίσουμε και τη βοήθεια και συμπαράσταση και των γονέων σε αυτή τη δραστηριότητα αλλά και γενικότερα σε κάθε δραστηριότητα του σχολείου μας.

Ένα μεγάλο λοιπόν ευχαριστώ από τις δασκάλες των τμημάτων της τάξης Β1 κ. Κων/να Σπυροπούλου και Β2 κ. Μαρία Κάτση πρωταρχικά στους μικρούς μαθητές μας, αλλά και σε όλους όσοι μας βοήθησαν στην υλοποίηση αυτής της θεατρικής παράστασης.

Δείτε εικόνες από τη θεατρική παράσταση :

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Α1 τάξης : «Τα δόντια… και τα μάτια μας»

Οι μαθητές της Α1 τάξης μαζί με τη δασκάλα τους Νάζου Ευαγγελή υλοποίησαν το πρόγραμμα αγωγής υγείας με θέμα τη στοματική υγιεινή και  με τίτλο «Τα δόντια … και τα μάτια μας»

Το πρόγραμμα ήταν βασισμένο στο Αναλυτικό Πρόγραμμα και τις παιδαγωγικές αρχές της βιωματικής αγωγής, της αυτενέργειας, της παρατήρησης, της έρευνας, του παιχνιδιού, βάση των οποίων οικοδομείται η γνώση του παιδιού.

ΣΤΟΧΟ είχε να βοηθήσει, να ευαισθητοποιηθούν, να αντιληφθούν και να μάθουν οι μαθητές τη σημασία και τη λειτουργία των δοντιών για τον άνθρωπο, τη διαδικασία δημιουργίας τερηδόνας, την καθημερινή φροντίδα των δοντιών τους, την κατάλληλη επιλογή τροφίμων για τη στοματική τους υγεία και κατ’ επέκταση για τη σωματική τους υγεία.

ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ

Η μαθητική ομάδα ευαισθητοποιήθηκε πάρα πολύ στο θέμα της στοματικής υγιεινής μέσα από τις μεθόδους επικοινωνίας όπως, η ατομική διδασκαλία, τα οπτικοακουστικά μέσα, η εκπαιδευτική τηλεόραση και ορισμένες τεχνικές προγραμματισμένης εκμάθησης (ειδικά προγράμματα ηλεκτρονικών υπολογιστών), την ομαδοσυνεργατική και τις εκπαιδευτικές μεθόδους που χρησιμοποίησα στο πρόγραμμα όπως, την ανάπτυξη ικανοτήτων, τα ειδικά παιχνίδια για την ιεράρχηση αξιών, για την αλλαγή απόψεων, την ανάπτυξη κινήτρων και τη δημιουργία διαπροσωπικών συναισθηματικών δεσμών (επιτραπέζια), παιχνίδια ρόλων, τη δουλειά σε ομάδες και τη χρήση προτύπων.

Η μαθητική ομάδα: συνεργάστηκε, συζήτησε, προβληματίστηκε, ανάπτυξε πρωτοβουλίες, υλοποίησε σκέψεις, διερεύνησε, ζωγράφισε, έπαιξε με αποτέλεσμα να αποκτήσει γνώσεις για τα δόντια, τη φροντίδα, τις ασθένειες, τη στοματική υγιεινή, και την επίδραση της σωστής διατροφής σε αυτή .

Απέκτησε δεξιότητες αναζήτησης, αξιολόγησης και οργάνωσης των πληροφοριών, αποτελεσματική επικοινωνία και αλληλεπίδραση στη ομάδα. Έμαθε να παίρνει αποφάσεις αναπτύσσοντας παράλληλα την κριτική σκέψη στο ρόλο που παίζει η στοματική υγιεινή στην υγεία όλου του σώματός μας και τέλος απέκτησε αυτοεκτίμηση αφού έμαθε πώς πρέπει να φροντίζει τα δόντια συνειδητά.

ΠΡΟΤΑΣΗ

Τελικά θα φροντίσουμε μόνο ό,τι αγαπάμε, θα αγαπήσουμε μόνο ό,τι καταλαβαίνουμε, θα καταλάβουμε μόνο ό,τι θα διδαχτούμε.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Τα προγράμματα Αγωγής  Υγείας προσφέρουν στους μαθητές την ευκαιρία να γνωρίσουν, να κατανοήσουν το εαυτό τους και να μάθουν πώς πρέπει να τον φροντίζουν.

Δραστηριότητες που εκπονήθηκαν

  • Δημιουργία φύλλων εργασίας για κάθε ομάδα
  • Εικαστικές δημιουργίες
  • Κατασκευή οδοντοστοιχίας με πλαστελίνη
  • Παιχνίδι ρόλων
  • Επιτραπέζια παιχνίδια
  • Κατασκευή λίμερικ
  • Κατασκευή Αφισών
  • Επίλυση σταυρόλεξων και ασκήσεων αντιστοίχισης, συμπλήρωσης κενών και ανακατεμένων λέξεων κλειστού τύπου στον Η/Υ με το hotPotatoes.
  • Παρακολούθηση προσομοιώσεων και παίξιμο ηλεκτρονικών παιχνιδιών στον Η/Υ
  • Δημιουργία πρόσκλησης, για τον οδοντίατρο, με το λογισμικό επεξεργασίας εγγράφων (word)
  • Κατασκευή «Το αλφαβητάρι των δοντιών»
  • Εκπαιδευτική επίσκεψη  στην «Υγειούπολη» και στο « Παιδικό Μουσείο»  στα εκπαιδευτικά προγράμματα : «Πάμε μια βόλτα στην αγορά του κόσμου» και «Ένα γεύμα από τα παλιά»
  • Ανάγνωση, ανάλυση γλωσσοδετών, παροιμιών
  • Ανάγνωση και δραματοποίηση  παραμυθιών
  • Επίσκεψη οδοντίατρου στο σχολείο και ενημέρωση των μαθητών για τη στοματική υγιεινή.

Δείτε φωτογραφίες από τις δραστηριότητές μας :

 

Οι μαθητές της Α1 τάξης

και η δασκάλα τους

Μεγάλη επιτυχία μαθητή της Ε΄ Δημοτικού στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικής Δημοτικού έτους 2014

Με ιδιαίτερη χαρά σας ενημερώνουμε για τη μεγάλη επιτυχία του μαθητή της Ε΄ τάξης του σχολείου μας Σ.Π.

Ο μαθητής μας συμμετέχοντας στη Β΄ φάση του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Φυσικής Δημοτικού (στην οποία συμμετείχαν 2 μαθητές ανά τμήμα Ε΄ Δημοτικού από όλη την Ελλάδα) κατάφερε να συμπεριληφθεί (με πολύ καλή μάλιστα σιρά) στους πρωτεύσαντες του διαγωνισμού.

Θερμά συγχαρητήρια στο μαθητή μας για τη μεγάλη επιτυχία του !

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας εκφράζει τη βεβαιότητά του για νέες επιτυχίες του μαθητή μας και καλεί και τους υπόλοιπους μαθητές να τον μιμηθούν στην επιμέλεια και τη φιλομάθειά του.

Με νεότερη ανάρτησή μας θα ενημερωθείτε τόσο για την αποστολή των βραβεύσεων στους υπόλοιπους τρεις μαθητές μας που συμμετείχαν στη Β΄ φάση του διαγωνισμού εκπροσωπώντας το σχολείο μας, όσο και για την τελετή βράβευσης του αριστούχου μαθητή μας που θα γίνει στο Υπουργείο Παιδείας.

Δείτε εδώ τον τελικό πίνακα των επιτυχόντων του διαγωνισμού.

Ημερήσια εκδρομή της ΣΤ΄ τάξης στο Ναύπλιο

Την Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014 οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας με τη συνοδεία των δασκάλων τους πραγματοποίησαν ημερήσια εκδρομή στο Ναύπλιο.

Δείτε φωτογραφίες από την επίσκεψη.

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο «Παιδικό Μουσείο»

Στα πλαίσια προγράμματος Αγωγής Υγείας για την «Υγιεινή  Διατροφή» η Α΄ και η Β΄ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο «Παιδικό Μουσείο».

Οι μαθητές εκεί παρακολούθησαν  τα εκπαιδευτικά προγράμματα :

1. «Πάμε μια βόλτα στην αγορά του κόσμου»

Τα παιδιά ανακάλυψαν με βιωματικό τρόπο τη διατροφή στον κόσμο και μελέτησαν διαφορετικές επιλογές για καλή διατροφή με οδηγό τις αισθήσεις τους!

Έμαθαν επίσης τι τρώνε οι άνθρωποι στον κόσμο. Πόσο υγιεινή είναι η μεσογειακή διατροφή ; Πώς τρώνε στο σπίτι τους άνθρωποι διαφορετικών πολιτισμών;

 

 2. «Ένα γεύμα από τα παλιά»


Τα παιδιά έμαθαν τι σχήμα είχε η πρώτη κατσαρόλα που μπήκε πάνω σε φωτιά. Τι περιείχε, με ποιους τομείς σχετίζεται η μαγειρική με την εξέλιξη της επιστήμης. Ανακάλυψαν διατροφικές συνήθειες και τρόπους μαγειρικής από παλιά μέχρι σήμερα, σε διαφορετικά γεωγραφικά σημεία. Εξοικειώθηκαν με τις ομάδες τροφίμων και παρασκεύασαν με βασικό υλικό τα δημητριακά, μια αγαπημένη συνταγή.

Δείτε εικόνες από την επίσκεψη :

Εκπαιδευτική επίσκεψη της Α΄ τάξης στο «Μουσείο Νεότερης Κεραμικής»

Το Μουσείο Νεότερης Κεραμικής στεγάζεται σε αναστηλωμένο νεοκλασικό κτίριο. Οι μαθητές της Α΄ τάξης, αρχικά, αφού άκουσαν την ιστορία του μουσείου, κατόπιν με τη βοήθεια εποπτικού υλικού (κείμενα, φωτογραφίες, βίντεο, χάρτες), έμαθαν τι είναι  πηλός, τα συστατικά του, πολλές πληροφορίες για το αργιλόχωμα, ένα από τα συστατικά του, τα είδη του αργιλοχώματος, αλλά και τις συγκεκριμένες περιοχές της Ελλάδας, πάνω στο χάρτη, στις οποίες το συναντάμε.

Γνώρισαν επίσης την ιστορία των αγγειοπλαστών, των τεχνιτών οι οποίοι κατασκευάζουν τον πηλό, αλλά και τα αντικείμενα από αυτόν, είδαν τα εργαλεία που χρησιμοποιούσαν από παλιά μέχρι σήμερα, τον τρόπο με τον οποίο τα κατασκεύαζαν και τα κατασκευάζουν, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο τα ψήνουν στους ειδικούς τους φούρνους.

Τέλος έγιναν και οι ίδιοι αγγειοπλάστες και κατασκεύασαν διάφορα αντικείμενα από πηλό τα οποία κράτησαν ως αναμνηστικά.

Δείτε εικόνες από την εκπαιδευτική επίσκεψη.

Προγραμματισμός λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων Ενιαίου Αναμορφωμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος (ΕΑΕΠ), για το σχολικό έτος 2014-2015

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοίνωσε σήμερα 29 Μαΐου 2014 την εγκύκλιο για τον προγραμματισμό λειτουργίας του Ολοήμερου Τμήματος για την επόμενη σχολική χρονιά 2014 – 2015.

Δείτε και κατεβάστε τη σχετική εγκύκλιο εδώ.

Κατεβάστε τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση Γονέα (με δυνατότητα επεξεργασίας) για εγγραφή στο Ολοήμερο Τμήμα εδώ.

Για την αίτηση σε μορφή PDF εδώ.

Με νεότερη ανάρτηση θα καθοριστεί ακριβής ημέρα και ώρα συνάντησης / ενημέρωσης με τους ενδιαφερόμενους γονείς και κηδεμόνες.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Εγγραφές μαθητών στην Α΄ Δημοτικού για το σχολικό έτος 2014- 2015

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

 

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές των μαθητών στην Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου ξεκινούν στις 2 Ιουνίου 2014, ημέρα Δευτέρα και ώρα 11 : 30 – 14 :00.

Οι εγγραφές θα πραγματοποιούνται καθημερινά, τις εργάσιμες ημέρες, στις ώρες που αναφέρονται.

Οι εγγραφές λήγουν στις 20 Ιουνίου 2014, ημέρα Παρασκευή. 

Μετά το πέρας της ημερομηνίας αυτής εγγραφές γίνονται ΜΟΝΟ με έγγραφο /  έγκριση της Διεύθυνσης Π.Ε Γ΄ Αθήνας.

Απαραίτητα δικαιολογητικά για την εγγραφή των μαθητών :

  • Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας για την  εγγραφή  του μαθητή-νηπίου στα οικεία μητρώα ή δημοτολόγια, στα οποία αναγράφεται ολογράφως και αριθμητικώς η ημερομηνία γέννησης.
  • Επίδειξη του βιβλιαρίου Υγείας  ή προσκόμιση άλλου στοιχείου στο οποίο φαίνεται  ότι έγιναν  τα προβλεπόμενα  εμβόλια.
  • Αποδεικτικό στοιχείο μόνιμης κατοικίας στα όρια της σχολικής περιφέρειας, όπως εκκαθαριστικό εφορίας, συμβόλαιο αγοράς κατοικίας, μισθωτήριο συμβόλαιο θεωρημένο από την εφορία (ή αποδεικτικό ηλεκτρονικής καταχώρησης συμβολαίου ενοικίασης κατοικίας), λογαριασμό ΔΕΚΟ (ΔΕΗ – ΟΤΕ – ΕΥΔΑΠ), από το οποίο φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή ή νηπίου.
  • Ατομικό Δελτίο Υγείας (ΝΕΟ)
  • Βεβαίωση φοίτησης από το Νηπιαγωγείο.

Οι εγγραφές πραγματοποιούνται όταν κατατίθεται το σύνολο των απαραίτητων δικαιολογητικών, πλην του Νέου Ατομικού Δελτίου Υγείας, το οποίο μπορεί να κατατεθεί και στις αρχές Σεπτεμβρίου (σε κάθε περίπτωση πριν την έναρξη των μαθημάτων).

Στην Α΄ τάξη εγγράφονται τα παιδιά που έχουν γεννηθεί το έτος 2008.

Δεν πραγματοποιούνται εγγραφές εκτός των γεωγραφικών ορίων του σχολείου.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

 

Ο κύκλος του νερού

Δείτε εκπαιδευτικό βίντεο για τον κύκλο του νερού.

Ατομικό Δελτίο Υγείας (ΝΕΟ) – Εγγραφή μαθητών στην Α΄ τάξη για το σχολικό έτος 2014 – 2015

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων με πρόσφατη (21/5/2014) εγκύκλιό του καθόρισε ένα νέο τύπο Ατομικού Δελτίου Υγείας Μαθητή. Ανακοίνωσε επίσης τους όρους, τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία συμπλήρωσης και φύλαξης του ΑΔΥΜ καθώς και την εγκύκλιο για την εγγραφή των μαθητών στο Δημοτικό Σχολείο. Δείτε και κατεβάστε :

Το ΝΕΟ Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή

Την εγκύκλιο για τις διαδικασίες συμπλήρωσης του Ατομικού Δελτίου Υγείας Μαθητή

Την εγκύκλιο για την εγγραφή των μαθητών στο Δημοτικό Σχολείο (Α΄ τάξη)

Με νεότερη ανάρτηση από το σχολείο θα ενημερωθείτε έγκαιρα για την έναρξη της διαδικασίας εγγραφών στην Α΄ τάξη για το σχολικό έτος 2014 – 2015.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Copyright © "Ιστολογείν" – Το Ιστολόγιο του 11ου Δημ. Σχολείου Περιστερίου, Ιθάκης & Ρόδου 1, Τηλ. & FAX 2105712424, Τ.Κ 12133     Σχεδιάστηκε από WPDesigner    Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr