Πρόσκληση σε workshop από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στις 25/4/2024

motivate για εκπαιδευτικούς 2024 2

WORKSHOP για εκπαιδευτικούς, στο πλαίσιο του Προγράμματος Motivating Teachers 4 Europ. Επιστημονική υπεύθυνη : Φ. Ασδεράκη

Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόσκληση σε workshop από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στις 25/4/2024

Το Πάσχα

20240419 132005

Τα παιδιά ενημερώθηκαν για την εορτή του Πάσχα από σχετικό βίντεο στο You Tube και έπειτα έγινε συζήτηση στην τάξη, όπου τα παιδιά κατανόησαν ότι το Πάσχα είναι μία θρησκευτική εορτή.

Επίσης εργάστηκαν δημιουργικά στη γραφή της έκφρασης Καλό Πάσχα και ασκήθηκαν στη φωνολογική ενημερότητα των λέξεων: καλάθι, λαγός, αρνί ώστε να γράψουν στη σωστή σειρά τα μπερδεμένα γραμματάκια των παραπάνω λέξεων.

20240422 104445 20240422 113052

Επίσης τα παιδιά παρατήρησαν καλά την εικόνα με τα κρυμμένα αυγά  ώστε να τα διακρίνουν να τα μετρήσουν και να τα αριθμήσουν γράφοντας ταυτόχρονα τον αριθμό

20240422 114854

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

 

Κατηγορίες: Θεματική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το Πάσχα

Νηπιαγωγείο Ριζαριού, «Πρόσκληση σε Επιμορφωτικό τηλε-Σεμινάριο στις 17/04/2024»

βεβαίωση Τεχνητής νοημοσύνης

Παρακολούθησα την παρακάτω πολύ ενδιαφέρουσα επιμόρφωση

20240417 174916 20240417 185906 20240417 190409

« Η τεχνητή νοημοσύνη στην εκπαίδευση »

18.00- 18.45 : «Διερεύνηση του μετασχηματιστικού ρόλου της τεχνητής νοημοσύνης στην προσχολική εκπαίδευση »

Μαγκιώση Άννα Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Ριζαριού ,βραβευμένη Scientix και Global ambassador, βραβευμένη Leading Code Week Teacher και  International teacher’s trainer, πιστοποιημένη ΑΙ teachers trainer, Expert στα Erasmus projects, coach και  βραβευμένο μέλος της eTwinning κοινότητας .

 

18.45-19. 30: “ O Αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης σήμερα και αύριο”

19.30- 20.00: « STEM Campaign 2024 και Chat GPT»

20.00- 20.15: “ SΤΕΜ School Label

 20.15-20.30 : Ερωτήσεις–Διευκρινίσεις

Η επιμορφωτική συνάντηση μέσω τηλεδιάσκεψης θα πραγματοποιηθεί την

Τετάρτη  17/04/2024  από τις 18.0020.30 μέσω WEBEX

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Νηπιαγωγείο Ριζαριού, «Πρόσκληση σε Επιμορφωτικό τηλε-Σεμινάριο στις 17/04/2024»

Συνεργατικό μάθημα στην Αγγλική γλώσσα: INSECTS

Ύστερα από το ενδιαφέρον των μαθητών μας για τα έντομα, οι δύο εκπαιδευτικοί κατόπιν συνεννόησης αποφασίζουν να παρουσιάσουν στα Αγγλικά, τα τρία αγαπημένα έντομα στα παιδιά : Βee, Ladybug and Batterfly.

20240417 111047 20240417 110740

Tα παιδιά μας εργάστηκαν με χαρά και με δημιουργικό τρόπο.

Δημιούργησαν το βιντεάκι τους στο chatter pix

Στο επόμενο μάθημα οι μαθητές μας θα προσεγγίσουν στα Αγγλικά τις έννοιες προσανατολισμού: right-left

20240418 105449 20240418 091023

Τα παιδιά εργάστηκαν δημιουργικά.

20240418 085528 20240418 085854 20240418 090632

Παίξαμε στην αυλή παιχνίδια προσανατολισμού.

20240418 103358 20240418 103616 20240418 1046450 20240418 104055

Τα παιδιά το ευχαριστήθηκαν πολύ το παιγνίδι στην αυλή!!

Στο τέλος οι μαθητές δημιούργησαν με χαρά το βιντεάκι τους.

 

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Φραγκογεώργη Φιλίτσα ΠΕ06

Ζούζουλα Αικατερίνη ΠΕ60

Κατηγορίες: AΓΓΛΙΚΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνεργατικό μάθημα στην Αγγλική γλώσσα: INSECTS

Τα Έντομα. 3η Εβδομαδιαία Διδασκαλία της Πρακτικής άσκησης φοιτήτριας του ΠΤΕΑ του Π.Θ.

20240415 081851 20240415 083129

Η Μέντορας  Νηπιαγωγός

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: Θεματική, ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα Έντομα. 3η Εβδομαδιαία Διδασκαλία της Πρακτικής άσκησης φοιτήτριας του ΠΤΕΑ του Π.Θ.

Νέος μαθητής στο σχολείο μας με μετεγγραφή, αναδυόμενη δράση των μαθητών.

Τα παιδιά είχαν ήδη πληροφορηθεί από τη νηπιαγωγό, ότι θα έρθει ένας μαθητής στο σχολείο μας. Τα παιδιά αμέσως είπαν :κυρία στο σχολείο της χαράς και της αγάπης θα γίνει αμέσως φίλος μας!!Εκείνη την ώρα ένα παιδί της τάξης είπε: κυρία θέλω να του κάνω δώρο το μπαλόνι μου! Πολύ ωραία η ιδέα σου, είπε η νηπιαγωγός, μπορούμε να του προσφέρουμε το μπαλόνι σου και να τον καλωσορίσουμε όλοι μαζί. Τι θα μπορούσαμε να γράψουμε στο μπαλόνι? Τα παιδιά απάντησαν: Καλώς ήρθες στο σχολείο μας!

Έτσι τα παιδιά στην πόρτα, την ώρα της προσέλευσης υποδέχθηκαν το νέο μας μικρό φίλο και οι γονείς χειροκρότησαν τα παιδιά.

Κατηγορίες: ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Νέος μαθητής στο σχολείο μας με μετεγγραφή, αναδυόμενη δράση των μαθητών.

Σύμβουλοι Εκπ/σης “Πρόσκληση σε επιμορφωτικό σεμινάριο στις 9-4-2024.

Παρακολούθησα το παρακάτω πολύ ενδιαφέρον  επιμορφωτικό σεμινάριο , με τις υπέροχες παρουσιάσεις των εισηγητών, στη webex.

20240409 181609 20240409 185609 20240409 193822 20240409 194148

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης ΠΕ60 Ν. Μαγνησίας κα Αντωνίου Ελισάβετ και Ν.
Τρικάλων με σχολεία ευθύνης στο Ν. Μαγνησίας κα Κοτρώτσιου Ευανθία, στο
πλαίσιο της επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης, σας προσκαλούν στο
επιμορφωτικό, διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο:
“Παιδική Λογοτεχνία και εκπαίδευση: η Φιλαναγνωσία στο
σχολείο”
Το webinar θα διεξαχθεί την Τρίτη το απόγευμα 9-4-2024, από τις 18.00 έως τις 20.00 .

Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σύμβουλοι Εκπ/σης “Πρόσκληση σε επιμορφωτικό σεμινάριο στις 9-4-2024.

Συμπερίληψη και σύνδεση με το σχέδιο Δράσης περί Ομαλής Μετάβασης.Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού βιβλίου, Συνδιοργάνωση εκδήλωσης: Παρουσίαση Βιβλίου

20240405 103830 20240405 104239  20240405 112546

Στο πλαίσιο της συμπερίληψης και της υλοποίησης του σχεδίου Δράσης που υλοποιούμε με τίτλο: Ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό, κατόπιν συνεννόησης με τους Δ/ντές και τους εκπ/κούς, όλοι μαζί σε συνεργασία αξιοποιήσαμε την εβδομάδα εκδηλώσεων που υλοποιήθηκαν για το Παιδικό βιβλίο, ώστε να υλοποιήσουμε στις 5-4-2024, ημέρα Παρασκευή, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων επιτυχώς από κοινού με τα δύο συστεγαζόμενα Δημοτικά(18ο και 29ο) την παρουσίαση βιβλίου με τίτλο: Μια μέρα στον βυθό, από την συγγραφέα κ. Μαλισσόβα Χαριτίνη στους μαθητές του 10ου νηπιαγωγείου και στους μαθητές των Α και Β Τάξεων.

 

20240405 111927 20240405 112007 20240405 111953

Οι μαθητές από όλες τις τάξεις ήταν συμμετοχικοί και με  παρότρυνση της συγγραφέας συνεργάστηκαν με ψυχοκίνηση  αποδίδοντας διάφορες στιγμές του παραμυθιού.

20240405 105344 20240405 105343 1

 

Επίσης στην εκδήλωση αυτή τα νήπια είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν στην συγγραφέα αλλά και στα υπόλοιπα παιδιά το βιβλίο που δημιούργησαν με τίτλο: Τα Οχήματά μας, στις 2-4-2024 υλοποιώντας την Θεματική: Κυκλοφοριακή Αγωγή με προσέγγιση τα μέσα μεταφοράς, με την συνεργασία της φοιτήτριας του ΠΤΕΑ του Π.Θ., η οποία υλοποιεί την πρακτική της άσκηση στο νηπιαγωγείο μας, στο πλαίσιο του προγράμματος Μέντορες Νηπιαγωγοί.

Τα παιδιά το ευχαριστήθηκαν πολύ!!

Μπράβο στην συνεργασία των συστεγαζόμενων σχολικών μονάδων, μπράβο  στην συγγραφέα για την πολύ όμορφη παρουσίαση, μπράβο στην φοιτήτριά μας και ένα μεγάλο μπράβο σε όλα τα παιδιά μας!!

Όλοι μαζί μπορούμε καλύτερα!!

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

 

Κατηγορίες: ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμπερίληψη και σύνδεση με το σχέδιο Δράσης περί Ομαλής Μετάβασης.Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού βιβλίου, Συνδιοργάνωση εκδήλωσης: Παρουσίαση Βιβλίου

Η Ανακύλωση. 2η Εβδομάδα της Πρακτικής άσκησης της φοιτήτριας του ΠΤΕΑ του Π.Θ.

Δευτέρα 08-04-2024

«Πώς προστατεύουμε τη Γη μας;»

20240408 080056 2

1η Δραστηριότητα:

Ως αφόρμηση είδαμε έκανα εκπαιδευτικό βίντεο

EKΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ VIDEO ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ – O ΠΕΡΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ για το πώς μαζί με την ανακύκλωση μπορούμε να έχουμε καθαρό το περιβάλλον μας, τα παιδιά ανέπτυξαν συμπεράσματα και κάναμε διάλογο.

20240408 115706

2η Δραστηριότητα:

20240408 124753

Στη συνέχεια, τα παιδιά έκαναν ένα φύλλο αξιολόγησης στο οποίο κλήθηκαν να ζωγραφίσουν και με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού/φοιτητριας να καταγράψουν έναν τρόπο που μπορούμε να προστατεύσουμε τη Γη μας.

3η Δραστηριότητα:

Μάθαμε το παρακάτω τραγούδι για την ανακύκλωση Παιδική Χορωδία Σπύρου Λάμπρου – Ανακύκλωση (Official Audio)

Και το παρακάτω σύνθημα: «Τα σκουπίδια δεν πετώ μα τα χρησιμοποιώ, μας νοιάζει όλους πολύ να είναι η Γη μας καθαρή»

Βίντεο μαθητών στο chatter pix

 

Στόχοι των δραστηριοτήτων ήταν τα παιδιά να μπορέσουν να αναγνωρίσουν τρόπους διάσωσης του περιβάλλοντος και να εξομοιωθούν με τον όρο της ανακύκλωσης.

Τρίτη 09-04-2024

«Γιατί είναι σημαντικό να κάνουμε ανακύκλωση;»

20240409 095249

1η Δραστηριότητα:

Ξεκινήσαμε με μια παρουσίαση των 4 διαφορετικών κάδων ανακύκλωσης (πράσινος, μπλε, κόκκινος, κίτρινος) και τι είδους αντικείμενα ανακυκλώνονται σε κάθε κάδο, ώστε τα παιδιά να κατανοήσουν τη σημαντικότητα του χωρισμού των σκουπιδιών.

2η Δραστηριότητα:

20240409 095905 20240409 095933 20240409 095948 20240409 100130

Ομαδοσυνεργατική εργασία: Τα παιδιά χωρίστηκαν σε 4 ομάδες, κάθε ομάδα είχε ένα φύλλο με έναν ξεχωριστό κάδο ανακύκλωσης, τους δόθηκαν φυλλάδια από προϊόντα σούπερ μαρκετ, κλήθηκαν να βρουν, να κόψουν και να κολλήσουν τα αντικείμενα που ανακυκλώνονται στον κάδο που τους έχει δοθεί.

Το βίντεο των μαθητών

3η Δραστηριόυητα:

image 67213825

Ατομική εργασία: σε κάθε παιδί δόθηκε ένα φύλλο αξιολόγησης με τους τέσσερις κάδους ανακύκλωσης, δίπλα σε κάθε κάδο (πράσινο, μπλε, κίτρινο, κόκκινο) κλήθηκαν να ζωγραφίσουν 3 ανακυκλώσιμα υλικά.

4η Δραστηριότητα:

image 67228673

Ομαδικό παιχνίδι: Βάλαμε 4 στεφάνια στα χρώματα των 4 κάδων ανακύκλωσης. Τα παιδιά έπρεπε να βρουν μέσα στον χώρο του νηπιαγωγείου οργανικά σκουπίδια, χαρτί-πλαστικό, γυάλινες συσκευασίες, αλουμίνια και μέταλλα και να τα τοποθετήσουν στο σωστό στεφάνι σύμφωνα με το χρώμα (πράσινο, μπλε, κίτρινο, κόκκινο).

Στόχος ήταν τα παιδιά να κατανοήσουν πόσο σημαντικό είναι τα σκουπίδια να ανακυκλώνονται και να χωρίζονται ανάλογα με το χρώμα του κάδου. Συγκεκριμένα: στον πράσινο κάδο μπαίνουν τα οργανικά σκουπίδια, στον μπλε χαρτί και πλαστικό, στον κίτρινο γυαλί συσκευασίες και στον κόκκινο αλουμίνια και μέταλλα.

Τετάρτη 10-04-2024

«Φτιάχνοντας τον δικό μας κάδο»

20240410 090513

Ως αφόρμηση είχαμε την περσινή κατασκευή των παιδιών το απορριμματοφόρο και τη συνδέσαμε με φέτος φτιάχνοντας τον δικό μας κάδο ανακύκλωσης.

20240410 093533 20240410 113743 20240410 114031 20240410 120251 20240410 121631

20240410 124110

Τα παιδιά χωρίστηκαν και 3 ομάδες εργασίας η πρώτη ομάδα είχε αναλάβει να βάψει μπλε τον κάδο (μια χαρτόκουτα), η δεύτερη ομάδα είχε αναλάβει να φτιάξει τα σήματα της ανακύκλωσης που θα στόλιζαν τον κάδο και η τρίτη ομάδα ανέλαβε να φτιάξει τις ρόδες του κάδου από χάρτινα πιατάκια, βάφοντας τα μαύρα. Αφού έγιναν οι επιμέρους εργασίες τις αφησαμε να στεγνώσουν και θα ολοκληρώναμε τον κάδο την επόμενη ημέρα.

Στόχος ήταν τα παιδιά να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας και να κατανοήσουν τον καταμερισμό εργασιών.

Πέμπτη 11-04-2024

«Η περιπέτεια της κυρίας Χάρτινης»

20240411 084910

 

1η Δραστηριότητα:

 Ξεκινήσαμε με την αφήγηση του παραμυθιού

«Η περιπέτεια της κυρίας Χάρτινης» https://www.agiaparaskevi.gr/portal/images/album/nea_dimou_2017/xartini.pdf. Μετά την αφήγηση έγινε συζήτηση με τις τοποθετήσεις των παιδιών  για το περιεχόμενο του παραμυθιού και τι συμβαίνει όταν κάποιο ανακυκλώσιμο υλικό καταλήγει στη χωματερή.

2η Δραστηριότητα:

20240411 093704 20240411 095852

 Τα παιδιά κλήθηκαν να λύσουν δύο φύλλα εργασίας βασιζόμενα στο παραμύθι, ώστε να παρατηρήσουμε εάν έγινε κατανοητό.

3η Δραστηρίοτητα:

20240411 115908 20240411 120541   20240411 120749      20240411 120901 20240411 13014220240411 131846

Βίντεο μαθητών

Ολοκληρώσαμε τον κάδο ανακύκλωσης της τάξης μας και τον παρουσιάσαμε και στους γονείς.

 

Παρασκευή 12-04-2024

«Τι μάθαμε τελικά για την ανακύκλωση;»

 

1η Δραστηριότητα:

20240412 100047 20240412 100011

Έγινε παρουσίαση του βιβλίου «Το φορτηγό ανακύκλωσης του Φώτη» από έναν μαθητή, καθώς εκείνος το έφερε στην τάξη επειδή είχε θέμα την ανακύκλωση.

 

2η Δραστηριότητα:

20240412 093156 20240412 115655

Τα παιδιά έκανα 2 φύλλα εργασίας με θέμα την ανακύκλωση έχοντας όμως ως μαθησιακές περιοχές τα μαθηματικά (ποσότητες) και τη γλώσσα (σταυρόλεξο).

 

3η Δραστηριότητα:

 

Για να γίνει ακόμα πιο βιωματική η μάθηση και για να εντάξουμε και την πληροφορική τα παιδιά έπαιξαν το παρακάτω ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό παιχνίδι για την ανακύκλωση https://wordwall.net/el/resource/26398760

Φυσικά,  με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού/φοιτήτριας.

20240412 121144 20240412 121256

20240412 121400 20240412 121420

20240412 121715 20240412 122334

4η Δραστηριότητα:

20240412 122817 20240412 122949 20240412 123101 20240412 123149 20240412 123247

Για να είναι πιο εμπειρική η διδασκαλία επισκεφτήκαμε με τα παιδιά τους κοντινούς κάδους ανακύκλωση, βλέποντας στην πράξη αυτά που είπαμε για την ανακύκλωση κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.

Στόχος της τελευταίας ημέρα της εβδομάδας ήταν τα παιδιά να δουν στην πράξη πως γίνεται η ανακύκλωση και που καταλήγουν τα σκουπίδια και φυσικά να δούμε τι αποκόμισαν από τις νέες γνώσεις που έλαβαν.

Η Μέντορας νηπιαγωγός

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: Θεματική, ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Ανακύλωση. 2η Εβδομάδα της Πρακτικής άσκησης της φοιτήτριας του ΠΤΕΑ του Π.Θ.

Παρακολούθηση επιμορφωτικής Ημερίδας από το ΙΑΝΑΠ με τίτλο: ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ 5-4-2024

20240407 084558 20240405 184400

Παρακολούθησα την επιμορφωτική Ημερίδα που υλοποιήθηκε στο Πνευματικό Κέντρο του Βόλου στις 5-4-2024 στις 18.00, από το ΙΑΝΑΠ και από την HAEC( Hellenic American University) με Τίτλο: ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ: ΑΝΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΟΣΑ ΓΝΩΡΙΖΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ & ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ.

Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παρακολούθηση επιμορφωτικής Ημερίδας από το ΙΑΝΑΠ με τίτλο: ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ 5-4-2024