Εγγραφές μαθητών στην Α΄ Τάξη για το σχολικό έτος 2024-25

Σας γνωρίζουμε ότι οι εγγραφές στην Πρώτη ( Α΄ ) τάξη του Δημοτικού Σχολείου για το σχολικό έτος 2024 – 2025 πραγματοποιούνται:  από 01- 03- 2024 έως 20 – 03 – 2024 . Δεκτά γίνονται τα παιδιά που γεννήθηκαν από 01-01-2018 έως 31–12–2018.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

  • Αίτηση εγγραφής ( θα τη συμπληρώσετε στο σχολείο)
  • Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. Σας ενημερώνουμε ότι για την εγγραφή των μαθητών στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς, αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφορικού Συστήματος myschool του Υ.ΠΑΙ.Θ.A. ή Ληξιαρχική Πράξη Γεννήσεως επίσημα μεταφρασμένη (για τους αλλοδαπούς μαθητές).
  • Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
  • Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.).
  • Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή.
  • Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου για την εγγραφή στο Δημοτικό.
  • Αίτηση για το Ολοήμερο Πρόγραμμα και την Πρωινή Υποδοχή ( εφόσον επιθυμείτε την εγγραφή).

Μέρες & Ώρες εγγραφών

Από 01/3/2024 έως 20/3/2024
Καθημερινά 10:00 – 11:30
Τηλέφωνο Σχολείου
2106424167
email
mail@102dim-athin.att.sch.gr

Ιστοσελίδα
https://blogs.sch.gr/102dimat/

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

  • Σε περίπτωση που λείπει κάποιο από τα έντυπα μπορείτε να κάνετε την αίτηση εγγραφής και να το προσκομίσετε αργότερα (εντός εύλογου χρονικού διαστήματος).

Ακολουθεί η σχετική εγκύκλιος.



Λήψη αρχείου

 

 

…από την αυλή του σχολείου μας στο διάστημα!

Το Φορητό ψηφιακό Πλανητάριο στο σχολείο μας

 

Τον έναστρο ουρανό στον αύλειο χώρο του σχολείου μας έφερε το Φορητό Ψηφιακό Πλανητάριο – Planetarium on the Go, την Παρασκευή 1 Μαρτίου 2024.

Οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τμηματικά, στον κινητό θολό επιφάνειας 60 τ.μ., εκπαιδευτική ταινία, διάρκειας περίπου 30’, ενώ στη συνέχεια, με τη βοήθεια των επιστημονικά υπευθύνων του προγράμματος,  παρατήρησαν τον ουρανό με τα τηλεσκόπια που στήθηκαν έξω από τον θόλο. Μπορεί ο καιρός να μας τα χάλασε όσον αφορά την παρατήρηση του ουρανού όμως τα παιδιά ενθουσιάστηκαν  από το θέαμα και την τρισδιάστατη ζωντάνια που τους προσέφερε η ημισφαιρική οθόνη πλήρους θόλου αλλά και από τη συζήτηση που ακολουθούσε την κάθε προβολή.

«Ζούμε σε μια εποχή που η ποιοτική επιστημονική εκπαίδευση είναι πιο σημαντική από ποτέ. Ζούμε παράλληλα σε μία δύσκολη εποχή. Είναι ανάγκη να ξεφύγουμε, να εξερευνήσουμε, να ανακαλύψουμε, να παρατηρήσουμε. Ότι υπάρχει γύρω μας και μας αρέσει. Ό,τι υπάρχει μακριά μας και μας εξάπτει την φαντασία. Το Φορητό Ψηφιακό Πλανητάριο εμπνέει και εκπαιδεύει ανθρώπους όλων των ηλικιών. Από παιδιά του Νηπιαγωγείου μέχρι την τρίτη ηλικία», αναφέρεται σε δελτίο τύπου.

Η δράση αυτή υλοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων  του 102ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών και σε συνεργασία με τη Διεύθυνση και τον Σύλλογο Διδασκόντων.

PLANETARIUM ON THE GO

Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2024 (SID – Safer Internet Day)

Εκδήλωση για μαθητές Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού – SID 2024

Τρίτη 6/2/2024 και ώρα 10:00-11:00

Την Τρίτη 6η Φεβρουαρίου, η οποία έχει οριστεί ως παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, οι μαθητές της Ε’ και Στ’ τάξης παρακολούθησαν την διαδικτυακή εκδήλωση που διοργανώθηκε από το SaferInternet4Kids.gr. Μέσα από μία διαδραστική παρουσίαση ενημερώθηκαν για το πώς μπορούν να συμπεριφέρονται με ευγένεια στο διαδίκτυο, πώς να προάγουν την ισότητα και πώς να επιδεικνύουν ενσυναίσθηση και αλληλεγγύη στο διαδίκτυο.

Εκδήλωση για μαθητές Β΄, Γ΄, Δ΄ Δημοτικού – SID 2024

Τετάρτη 7/2/2024 και ώρα 10:00-11:00

Μέσα από μια διαδραστική παρουσίαση και παιχνίδια δραστηριοτήτων,  οι μαθητές της Β’, Γ’ και Δ’ Δημοτικού ενημερώθηκαν  για το πως μπορούν να συμπεριφέρονται με ευγένεια στο διαδίκτυο, πως να προάγουν την ισότητα και πως να επιδεικνύουν ενσυναίσθηση και αλληλεγγύη στο διαδίκτυο.

Εκδήλωση για μαθητές Νηπιαγωγείου και Α’ Δημοτικού – SID 2024

Πέμπτη 8/2/2024 και ώρα 10:00-11:00

Ο @Παπάκης ενημέρωσε τους μικρούς μαθητές της Α΄ τάξης Δημοτικού σχολείου για το τι πρέπει να προσέχουν στην επικοινωνία τους μέσω διαδικτύου. Μέσα από το παραμύθι «Ο διάσημος φίλος του @Παπάκη» και μια διαδραστική παρουσίαση, οι μικροί μαθητές έμαθαν πως να επικοινωνούν μέσω διαδικτύου με ασφάλεια,  ενημερώθηκαν για την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων και για τον διαδικτυακό εκφοβισμό ενώ δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στο πως πρέπει να αντιδρούν στην περίπτωση που δουν κάτι στο διαδίκτυο που τους ανησυχεί/αναστατώνει/τρομάζει.

Δείτε τον χάρτη των υποστηρικτών εδώ.

THE GREEN CITY – Πρόγραμμα Επιβράβευσης Ανακύκλωσης Πολιτών της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Η προσπάθειά μας να εξελίξουμε τους μαθητές μας σε ενημερωμένους και ενεργούς πολίτες έφερε την Παρασκευή 02 Φεβρουαρίου 2024 στο σχολείο μας την κινητή μονάδα ανακύκλωσης από το εγκεκριμένο πρόγραμμα Green City.

Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας, αρχικά ενημερώθηκαν για την ανακύκλωση και την αναγκαιότητά της από το εξειδικευμένο προσωπικό του προγράμματος. Έπειτα,  προσέγγισαν βιωματικά τον διαχωρισμό των υλικών (Χαρτί/Χαρτόνι, Πλαστικά, Μεταλλικά Αντικείμενα, Αλουμίνιο, Γυαλί, Ηλεκτρονικός/Ηλεκτρικός Εξοπλισμός, Βρώσιμα Έλαια & Λίπη, καθώς και Ρούχα/Υφάσματα) και τη διαδικασία της ανακύκλωσης. Στο τέλος έλαβαν ένα ενημερωτικό φυλλάδιο με σκοπό κάθε οικογένεια να ενημερωθεί για τη διαδικασία της ανακύκλωσης και να βρει τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται.  Κατά τη διάρκεια της δράσης το ΚΠΣ βρισκόταν στον προαύλιο χώρο (μετά από ειδική άδεια) έτσι ώστε οι μαθητές/τριες  να βλέπουν ζωντανά όλες τις λεπτομέρειες και τις διαδικασίες όσων περιγράφονται στην παρουσίαση.

THE GREEN CITY

 

NoWaste21 – Κυκλική οικονομία και μηδενικά απόβλητα!

11-01-2024 (Α΄, Β΄,Γ΄ Τάξη)

16-01-2024 (Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ Τάξη)

 

Η οικολογική ενσυναίσθηση και η κατανόηση της έννοιας της πρόληψης, επαναχρησιμοποίησης και ανακύκλωσης αποτελούν από τους σημαντικότερους στόχους που θα πρέπει να επιτύχει το σύγχρονο σχολείο με γνώμονα την διαμόρφωση υπεύθυνων πολιτών. Προς αυτήν την κατεύθυνση κινήθηκε και η συμμετοχή του σχολείου μας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα κυκλικής οικονομίας και μηδενικών αποβλήτων που διοργανώνει ο οργανισμός NoWaste21. Στόχος του προγράμματος είναι η περιβαλλοντική εκπαίδευση, η υιοθέτηση αρχών της κυκλικής οικονομίας και η αλλαγή νοοτροπίας και συνηθειών τόσο από μικρούς όσο κι από μεγάλους, ώστε να μειωθούν οι ποσότητες αποβλήτων και η ανακύκλωση να γίνει τρόπος ζωής.

NOWASTE21 new2

ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Το σχολείο μας συμμετέχει σε πρόγραμμα δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του μαθητικού πληθυσμού στο πλαίσιο της αγωγής υγείας σε Εθνικό Επίπεδο, για το σχολικό έτος 2023-2024. Οι παρεμβάσεις αυτές γίνονται με τη συνεργασία των Υπουργείων Υγείας και Παιδείας.

ΘΕΜΑΤΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ / ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ

Α΄ τάξη και Β΄ τάξη: “Αγωγή Στοματικής Υγείας”

TOOTH CHECK
www.freepik.com

Γ΄ τάξη και Δ΄ τάξη: “Υγιής Στάση Σώματος – Βάδιση”

Ε΄ τάξη και ΣΤ΄ τάξη: “Υγιής Στάση Σώματος – Βάδιση”

Οι δράσεις υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Αλεξάνδρας.

CORRECT POSTURE

www.freepik.com

Συμμετοχή στον διαγωνισμό ανακύκλωσης μπαταριών “Οι μικροί μεγάλοι κυνηγοί”

Το σχολείο μας συμμετέχει για δεύτερη χρονιά στο Πανελλήνιο Σχολικό Τουρνουά Ανακύκλωσης Μπαταριών της ΑΦΗΣ και της NoWaste21 , με τίτλο “Οι μεγάλοι μικροί κυνηγοί”.

Οι Μεγάλοι-μικροί κυνηγοί είναι μια δράση ευαισθητοποίησης των μαθητών απέναντι στην Κυκλική Οικονομία και ειδικότερα στην ανακύκλωση μπαταριών. Στόχο έχει τη συστηματική επιμόρφωση των παιδιών με διαδραστικό τρόπο, ώστε να τα καθοδηγήσει στην ευσυνείδητη συλλογή χρησιμοποιημένων μπαταριών στους κάδους ΑΦΗΣ. Στη δράση αυτή μπορεί να συμμετέχει όλη η οικογένεια, συγκεντρώνοντας σε ειδικό σημείο στο σπίτι όλες τις χρησιμοποιημένες μπαταρίες, προτού αυτές καταλήξουν στον Κάδο ΑΦΗΣ του σχολείου.

Κάθε σχολείο συμμετέχει στο τουρνουά έχοντας ως στόχο τόσο τη συλλογή και ανακύκλωση μπαταριών, αλλά και τα βραβεία επιβράβευσης!

Τα σχολεία κατηγοριοποιούνται σε 5 ομάδες:
Σχολεία με 1 – 50 παιδιά (στόχος 50 κιλά)
Σχολεία με 51 – 100 παιδιά (στόχος 100 κιλά)
Σχολεία με 101 – 200 παιδιά (στόχος 200 κιλά)
Σχολεία με 201 – 300 παιδιά (στόχος 300 κιλά)
Σχολεία με 301 + παιδιά (στόχος 400 κιλά)

Με κάθε επιπλέον επίτευξη του στόχου, το σχολείο μπαίνει μια ακόμη φορά στην κλήρωση, αυξάνοντας τις πιθανότητές του να κερδίσει 2ο δώρο!

Έπαθλα Απόδοσης

Σε κάθε κατηγορία, το σχολείο που θα παραδώσει τα περισσότερα κιλά (ανεξαρτήτως διαγωνισμού) θα κερδίσει: rubber floor (έως 80 τ.μ.).Κάθε σχολείο που αγγίζει τον στόχο της κατηγορίας του θα κερδίσει αναμνηστικό έπαθλο για όλα τα παιδιά ΚΑΙ θα μπει αυτομάτως στην κλήρωση για επιπλέον δώρα!

Έπαθλα Κλήρωσης

5 τυχερά σχολεία: Σύστημα προβολής για μια σχολική αίθουσα
5 τυχερά σχολεία: Διαδραστική οθόνη για μια σχολική αίθουσα
5 τυχερά σχολεία: 3 μπάλες (μπάσκετ, βόλεϊ, ποδοσφαίρου)

Όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε!

batteries

 

Project-ΣΤ2

Στα πλαίσια του μαθήματος των Αγγλικών και ακολουθώντας τη διαθεματική προσέγγιση στη διαδικασία απόκτησης γνώσεων και δεξιοτήτων, τα παιδιά της ΣΤ2’ τάξης του σχολείου μας υπό τον συντονισμό, την εποπτεία και την καθοδήγηση της αρμόδιας καθηγήτριας κ. Πάνου Μάρθας, ολοκλήρωσαν μια ομαδική εργασία (project).

 

Ο θεματικός άξονας της εργασίας ήταν η Γεωγραφία και το τελικό αποτέλεσμα ήταν η παραγωγή μιας χειροποίητης αφίσας στην οποία παρουσιάζεται ένας τόπος / ταξιδιωτικός προορισμός που έχουν επιλέξει τα παιδιά, μέσα από κείμενα, φωτογραφίες και σκίτσα.

 

Οι ομάδες φτιάχτηκαν με τη λογική των ανάμικτων ικανοτήτων. Στη συνέχεια, έγινε από κοινού επιλογή του κεντρικού θέματος καθώς και κατανομή ρόλων και αρμοδιοτήτων έτσι ώστε να αξιοποιηθούν τα ταλέντα και οι ικανότητες όλων ανεξαιρέτως των μελών στο μέγιστο δυνατό βαθμό. Μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα (5 διδακτικές ώρες) τα παιδιά ολοκλήρωσαν την εργασία τους μέσα στη σχολική τάξη, παράγοντας ένα αρτιότατο αποτέλεσμα και ανανεώνοντας τις σχέσεις συνεργασίας μεταξύ τους.

 

Οι αφίσες έχουν αναρτηθεί μέσα στη σχολική τάξη και με καμάρι τις παρουσιάζουμε και σε εσάς μέσα από την ιστοσελίδα του σχολείου μας.

 

As an integral part of teaching English as a foreign language and following the interdisciplinary approach in the process of acquiring knowledge and skills, the students of ΣΤ2’ completed a group project under the coordination, supervision and guidance of Mrs. Panou Martha, their English teacher.

 

The thematic axis of the project was Geography and the end result was the production of a hand-made poster in which a place / travel destination chosen by the children is presented, through texts, photographs and sketches.

 

The teams were made based on the theory of mixed abilities. Afterwards, the central theme was jointly selected as well as the distribution of roles and responsibilities so as to utilize the talents and abilities of all members without exception, to the maximum extent possible. Within a short period of time (5 teaching hours) the children completed their work in the classroom, producing an excellent result and renewing the cooperative relationships between them.

 

The posters have been exhibited in the classroom and we are proud to present them to you via our school’s website

.ARGENTINA KOREA MILAN

WWF – Μαθητές σε δράση για το κλίμα

Οι μαθητές/τριες των τμημάτων Ε1 και ΣΤ1 υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών Ευαγγελίας Πάλλη και Μαρίας Ρέντζιου αναλαμβάνουν δράση για το κλίμα. Πιο συγκεκριμένα αναλαμβάνουν να ερευνήσουν το ανθρακικό αποτύπωμα του σχολείου και να λειτουργήσουν ως νεαροί «σχεδιαστές» πρακτικών λύσεων για τη μείωσή του.

Την Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2023 διοργανώθηκε στο σχολείο δια ζώσης εργαστήριο που βασίστηκε στη μεθοδολογία « Design Thinking» η οποία προωθεί τη δημιουργικότητα, την κριτική σκέψη, την ενσυναίσθηση και την επίλυση των προβλημάτων, για τη δημιουργία νέων και πρωτότυπων ιδεών. Με την υποστήριξη των υπευθύνων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης του WWF  Ελένης Σβορώνου και Νάνσυ Κουταβά καθώς και ομάδας εμψυχωτριών οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί έφτιαξαν ομάδες, συνεργάστηκαν, πειραματίστηκαν, οραματίστηκαν και σχεδίασαν λύσεις για τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος.

PHOTO COLLAGE WWF